PDA

View Full Version : Yassin Baby face te geke wedstrijd



Anonymous
26-02-2006, 19:11
Door al die commotie van Menno en Kamal vergeten we al die andere partijen.Een daarvan was die B vechter Yassin van Pancration 2 e ronde opgave te gek Yassin Baby face!!!!!!

Anonymous
26-02-2006, 19:17
khalid is er heel lang uit geweest en khalid was geen b klasser
meer een c klasser dus Yassine heeft het niet echt goed gedaan
en het was niet in 2 ronde maar in de 3 ronde khalid kon niet meer gewoon verder vechten Ja kan gebeuren Yassin hoort eigenlijk niet tegen een beginnende B klasser te vechten maar tegen een B klasser wat meer ervaring heeft in de b klasse maar khalid heeft echt goed gevochten

Anonymous
26-02-2006, 19:38
tuurlijk altijd wat te zeiken Yassin is 19 en Khalid is 28

Anonymous
27-02-2006, 02:30
ik was voor Yassin is een maat van me maar Molkie leeftijd zegd niks dus daar hoef je niet over te beginnen . maar jah als je weet dat je tegen stander meer partijen heb gedraaid in de B klasse en je vechter eigenlijk een Cklasser is dan laat je hem gewoon niet vechten heel simpel

maar ik wil ff iemand van onze sport school in het zonnetje zetten namelijk Erol Koning die jongen vocht gisteren zijn 2de partij heeft op een hele mooie wijze op punten gewonnen en ook nog de stijlprijs ;)

lekker gedaan pik

groeten anthony

Anonymous
27-02-2006, 10:06
eee luister jongens yassin heeft tegen toppers gestaan en als een beginde b klasser wilt vechten tegen een ervare b is het zijn eigen schuld als hij een pak ramel krijg du s goed gedaan yassin

Anonymous
27-02-2006, 15:38
hey yassin is gewoon harstikke goed bezig de laatste tijd
vecht zowat elke 2 weken en wint keer op keer en ik vind hem gewoon een goede vechter en je ziet duidelijk dat die stijl van onze sportschool overtreft dus yessin ga door en laat haters praten
NO FEAR