PDA

View Full Version : mo douari verliest op ko van beau kapila



soef 0
27-02-2006, 00:56
zondagavond 26 feb in de discotheek the palace te groningen gala georganiseerd door loasana gym, hoofdpartij van de avond was beau kapila tegen mo douari.

leuke en heftige pot met zijn climax in de derde ronde douari zwaar knock out door een rechtse directe :!: :!:

mensen in nl let op: :twisted: "BEAU KAPILA VAN LOASANA GYM" :twisted:

Anonymous
27-02-2006, 10:45
Tjah je kan lullen wat je wilt.Maar hij verliest mss wel , maar zijn partijen zijn wel 100 % spectakel !!Je komt er wel hoor gewoon doorgaan dan knal je iedereen er straks uit !

ush Ali B

Anonymous
27-02-2006, 10:58
wat discutabel trage rik hij heeft verloren en daarmee uit jalousie wrm

Anonymous
27-02-2006, 12:54
Deze vechter moet tegen gehouden worden die neemt te veel partijen aan dat is zeer gevaarlijk wat hij doet drie partijen in een maand aldrie verloren twee op ko en een op punten dat is slicht voor zijn gezodheid de bond moet naar zijn vecht boekje vragen al er wat met deze jongen gebeut dan hebben we weer een slechte naam voor de sport.

Anonymous
27-02-2006, 23:08
Tjah je kan lullen wat je wilt.Maar hij verliest mss wel , maar zijn partijen zijn wel 100 % spectakel !!Je komt er wel hoor gewoon doorgaan dan knal je iedereen er straks uit !

ush Ali B

ben ik met je eens, die vorige partij schijnt nogal discutabel geweest te zijn en Douari is zeker een supervechter, dus ik ga er ook vanuit dat het allemaal wel goed komt met hem.

alle verlies partijen van hem noemen ze discutabel.
als je verliest heb je verloren en als je het daar niet mee eens bent dien je maar protest in bij de bond en voor de rest hoor je je mond gewoon te houden moet je het maar afdwingen.

ben benieuwd wat ie bij deze partij te zeggen heeft mischien zo van:
"de scheids stond in de weg vandaar zag ik de stoot niet aankomen anders had ik hem gesloopt"

Anonymous
28-02-2006, 15:37
Ik denk niet dat Mo deze verliespartij zo discutabel vindt,er is niets op af te dingen.
Wel denk ik dat hij iets zuiniger moet omspringen met zijn krachten en zijn partijen moet kiezen ( en zeker in de -63.5 klasse blijven),dan komt het allemaal wel goed met Mo.

Anonymous
01-03-2006, 12:13
Gaat zekr wel goed komen met Douari!!!
Topvechter!

Anonymous
01-03-2006, 12:31
Wat een nivo liet die jongen zien in groningen. Die partij zou nooit 5 rondjes geduurd hebben. Douari kwam duidelijk lucht tekort, vind je het gek als je de week daarvoor nog 5 rondjes hebt gevochten tegen eddady!! Klopt zeker dat hij iets beter met krachten om moet gaan. Maar laten we eerlijk zijn: Dit zegt wel iets over zijn karakter! Een topper, ben het er mee eens dat hij er wel komt!

Anonymous
02-03-2006, 19:39
Wat een nivo liet die jongen zien in groningen. Die partij zou nooit 5 rondjes geduurd hebben. Douari kwam duidelijk lucht tekort, vind je het gek als je de week daarvoor nog 5 rondjes hebt gevochten tegen eddady!! Klopt zeker dat hij iets beter met krachten om moet gaan. Maar laten we eerlijk zijn: Dit zegt wel iets over zijn karakter! Een topper, ben het er mee eens dat hij er wel komt!

beau is gewoon goed!!

Anonymous
02-03-2006, 23:41
Ja er word tog ook niet ontkent dat Beau niet goed was. Beau was goed zeer zeker daar mee uit. Maar ik hoorde ook zo en soort gelijke reactie van Beau's trainer die zij ook dat die partij nooit 5 rondjes zou duren.