PDA

View Full Version : Boksring zoek........ gala verplaatst



mama
27-02-2006, 18:56
Dit is de titel van een stukje uit het Noordhollands Dagblad:


Boksring zoek, gala verplaatst

Purmerend - Oeps, boksring kwijt. Het Zonnehuis in Amsterdam Noord was zaterdag het toneel van een uniek moment in de bokshistorie. Ruim 400 mensen verzamelde zich in de arena voor een boksgala. Er was echter een klein probleem: er stond geen boksring
"wellness profi center" in purmerend bood uitkomst. Na een telefoontje met de eigenaar Michel van Halderen was het geregeld, vertelde organisator Tinus Lustig. Nou ja geregeld. Het personeel moest worden opgetrommeld en iedereen uit Amsterdam moest verhuizen naar Purmerend. Een kleine volksverhuizing en een half uurtje later konden de partijen alsnog beginnen..............

ehhhhhh........ lekker slim :roll:

(het zal ongetwijfeld al ergens anders gestaan hebben. maar ik las net de krant bij het eten....... )

Ronald
27-02-2006, 19:04
(het zal ongetwijfeld al ergens anders gestaan hebben. maar ik las net de krant bij het eten....... )
Ik heb het nog niet gezien :wink: .

Maar mooie stunt :lol: .

Paganstars
27-02-2006, 19:10
whahahahaha... hoe raak je zoiets kwijt??!!

RNLMC
27-02-2006, 19:17
whahaha, een beetje het zelfde verhaal als bij mij vorig jaar,tijdens de kampioenschappen van zuid-holland in schuttersveld waren ze de handschoenen kwijt haha, heb k daar 10 minuten staan wachten helemaal al opgewarmd enz. dat was ebst kut.
hahaha:D

Triker
27-02-2006, 19:29
het is nou ook niet betpaald een bosje sleutels dat je kwijt raakt :)

Marco (scheids)
28-02-2006, 08:16
Hahaha....ik hoorde t zaterdag avond al ... er was een gala in t zonnehuis en de ring was niet op komen dagen .....lol

Fightchick
28-02-2006, 10:23
Wat een verhaal!!!

Mephisto
28-02-2006, 12:32
:lol: slordig