PDA

View Full Version : Zentsov's tattoo



Anonymous
27-02-2006, 19:28
Is dat wat ik denk dat het is

http://www.youtube.com/watch?v=45qKEBliNpM&search=PRIDE%2031

Op zijn rechter binnenkant bicep

ROIDRAGE
27-02-2006, 19:33
het lijken er wel meerdere aan elkaar geplakt

Jochem
27-02-2006, 19:36
Das geen hakenkruis, kijk maar eens goed.

Anonymous
27-02-2006, 19:42
Das geen hakenkruis, kijk maar eens goed.

Dit is zowiezo wel een hakenkruis, op zijn andere bicep heeft hij trouwens ook een soortgelijk teken, heb ik wel eens voorbij zien komen bij een demonstratie van de NVU in Leeuwarden

Fr3ddy
27-02-2006, 19:44
Volgens mij ook

Paganstars
27-02-2006, 20:04
kan het niet goed zien!

Franklin
27-02-2006, 20:28
kan toch ook teken van de hindoe wezen ofzo?
Hmm hij lijkt me niet echt hindoeistisch

Glen
27-02-2006, 20:48
Dit waren wel degelijk hakenkruizen, enkele jaren geleden heeft hij ze laten "aanpassen".
Het ziet er nog niet uit, maar is beter dan vroeger......

Anonymous
27-02-2006, 20:52
Waarom zou ut een hakenkruis zijn ? het is een rus ... zal wel een andere betekenis hebben tog... 8-)

Hammerkick
27-02-2006, 20:55
Dit waren wel degelijk hakenkruizen, enkele jaren geleden heeft hij ze laten "aanpassen".
Het ziet er nog niet uit, maar is beter dan vroeger......
Dat is niet waar !!Die tattoos,op zijn biceps zijn nieuw,hiervoor had hij er alleen 2 op zijn bovenarmen.het is iets keltisch.

makavelli
27-02-2006, 21:17
Dit waren wel degelijk hakenkruizen, enkele jaren geleden heeft hij ze laten "aanpassen".
Het ziet er nog niet uit, maar is beter dan vroeger......
Dat is niet waar !!Die tattoos,op zijn biceps zijn nieuw,hiervoor had hij er alleen 2 op zijn bovenarmen.het is iets keltisch.

Volgens mij ook ik had ze nog niet eerder gezien

Anonymous
01-03-2006, 14:14
ahh ff serieus wat dacht je van die andere tattoo dan dat A achtige ding. 100% Nazi

redjuh
01-03-2006, 20:40
nou is het trouwens wel zo, dat dit soort tekens in slavische landen heel er veel voorkomen, en waarschijnlijk lang niet altijd vanuit die associatie worden gezet.

shakie
01-03-2006, 23:24
hmn smells fishy..

The Maniac
02-03-2006, 09:57
is gewoon a F#$@%@ Nazi keltische tekens bla bla hij had daarvoor ook al een hakenkruis op zijn arm nu is het wat bijgewerkt zodat het niet echt duidelijk is Zenstov is gewoon gaar

p diddy
02-03-2006, 09:59
is gewoon a F#$@%@ Nazi keltische tekens bla bla hij had daarvoor ook al een hakenkruis op zijn arm nu is het wat bijgewerkt zodat het niet echt duidelijk is Zenstov is gewoon gaar

hij is niet gaar, hij sloeg rizzo KO :shock:

Marco
02-03-2006, 10:01
ik blijf het maar apart vinden al die tattoos met betekenissen ook bij die Alexander Emeliankenko........enge gozers, als je ze persoonlijk meemaakt zullen ze vast wel vriendelijk zijn maar ik vindt het allemaal maar duister...

Jay Hoov
02-03-2006, 10:02
is gewoon a F#$@%@ Nazi keltische tekens bla bla hij had daarvoor ook al een hakenkruis op zijn arm nu is het wat bijgewerkt zodat het niet echt duidelijk is Zenstov is gewoon gaar

hij is niet gaar, hij sloeg rizzo KO :shock:

Hoezo gaar...JIJ bent gaar!Hij is een goede vechter, vecht bij Pride......En al is ie racist, dat mag, dat is zijn opvatting...dat mag!!

Marco
02-03-2006, 10:11
is gewoon a F#$@%@ Nazi keltische tekens bla bla hij had daarvoor ook al een hakenkruis op zijn arm nu is het wat bijgewerkt zodat het niet echt duidelijk is Zenstov is gewoon gaar

hij is niet gaar, hij sloeg rizzo KO :shock:

Hoezo gaar...JIJ bent gaar!Hij is een goede vechter, vecht bij Pride......En al is ie racist, dat mag, dat is zijn opvatting...dat mag!!

als ie racist is ie per definitie gaar.....

Jay Hoov
02-03-2006, 10:44
is gewoon a F#$@%@ Nazi keltische tekens bla bla hij had daarvoor ook al een hakenkruis op zijn arm nu is het wat bijgewerkt zodat het niet echt duidelijk is Zenstov is gewoon gaar

hij is niet gaar, hij sloeg rizzo KO :shock:

Hoezo gaar...JIJ bent gaar!Hij is een goede vechter, vecht bij Pride......En al is ie racist, dat mag, dat is zijn opvatting...dat mag!!

als ie racist is ie per definitie gaar.....

Ieder z'n meug 8-)

A.F.
02-03-2006, 11:49
die russen zijn gewoon heel nationalistisch...

MZN
02-03-2006, 11:50
http://altreligion.about.com/library/glossary/symbols/bldefsswastika.htm

In pre-Christian Pagan Europe, the swastika was generally a solar symbol, but in many cases, its use dates so far back in history that its original meaning is obscured. In Baltic regions, the swastika is sometimes called the "thunder cross," and is associated with the Thunder God Perkons (Perkunis).

http://z.about.com/d/altreligion/1/0/A/T/2/sthundercross.jpg

Dat van die dondergod lijkt me het meest aannemelijk. Rizzo zal 't vast met me eens zijn :)

The Maniac
02-03-2006, 14:01
is gewoon a F#$@%@ Nazi keltische tekens bla bla hij had daarvoor ook al een hakenkruis op zijn arm nu is het wat bijgewerkt zodat het niet echt duidelijk is Zenstov is gewoon gaar

hij is niet gaar, hij sloeg rizzo KO :shock:

Hoezo gaar...JIJ bent gaar!Hij is een goede vechter, vecht bij Pride......En al is ie racist, dat mag, dat is zijn opvatting...dat mag!!

Nee jij bent gaar :D

Jay Hoov
02-03-2006, 14:06
is gewoon a F#$@%@ Nazi keltische tekens bla bla hij had daarvoor ook al een hakenkruis op zijn arm nu is het wat bijgewerkt zodat het niet echt duidelijk is Zenstov is gewoon gaar

hij is niet gaar, hij sloeg rizzo KO :shock:

Hoezo gaar...JIJ bent gaar!Hij is een goede vechter, vecht bij Pride......En al is ie racist, dat mag, dat is zijn opvatting...dat mag!!

Nee jij bent gaar :D

:twisted: :twisted:

Anonymous
02-03-2006, 17:41
MZN is goed op d hoogte, ik dacht echt dat het iets anders was(mocht t toch zo zijn dat het een hakenkruis was wt is bijgewerkt, dan denk ik maar ff heel hard aan die partij van Zen tegen Knaap, jammer jochie!)

Jay Hoov
"Hoezo gaar...JIJ bent gaar!Hij is een goede vechter, vecht bij Pride......En al is ie racist, dat mag, dat is zijn opvatting...dat mag!!"

Dat vind ik wel een erg vrijblijvende opmerking.

The Bulldog
02-03-2006, 17:45
http://altreligion.about.com/library/glossary/symbols/bldefsswastika.htm

In pre-Christian Pagan Europe, the swastika was generally a solar symbol, but in many cases, its use dates so far back in history that its original meaning is obscured. In Baltic regions, the swastika is sometimes called the "thunder cross," and is associated with the Thunder God Perkons (Perkunis).

http://z.about.com/d/altreligion/1/0/A/T/2/sthundercross.jpg

Dat van die dondergod lijkt me het meest aannemelijk. Rizzo zal 't vast met me eens zijn :)

lijkt me duidelijk toch?

MZN
02-03-2006, 18:19
Beetje googlen :lol: .

Maar, dat het een nationalist is lijkt me wel duidelijk:
http://www.sherdog.com/images/pictures/25862.jpg

Maar da's niet zo zeldzaam in Rusland...

Highline
02-03-2006, 18:22
waarom zal zentsov niet met een shirt met russion power erop mogen rondlopen en allistair wel met een oranje voetbal shirt?

die kleding heeft niets met rascisme te maken als je als vechter je land vertegenwoordigt

The Maniac
02-03-2006, 18:31
waarom zal zentsov niet met een shirt met russion power erop mogen rondlopen en allistair wel met een oranje voetbal shirt?

die kleding heeft niets met rascisme te maken als je als vechter je land vertegenwoordigt

een beetje slechte vergelijking er staat russian power-en geen hup holland. Een verduidelijking van rechts extremistisch nationalisme zelfde als je de hollandse vlag op je bomber of jas heb zitten met een rechts-extremistisch teken erop. Hup holland is leuk maar op zo'n je zelf tonen bij publiek verraad toch iets

Oke vrijheid van mening super!!! maar zulke dingen zijn gewoon erg controversieel en gevoelig en kan alleen tot meer haat leiden

MZN
02-03-2006, 18:36
Ik vind zelf dat je het wel een beetje op zoekt als je een soort van hakenkruis achtig iets laat zetten, ondanks dat het iets heel anders kan betekenen....

Zo'n shirt daar heb ik zelf niets op tegen maar "Russian Power" ligt natuurlijk wel enorm dicht bij white power en zo'n militant ogend symbool (bom achtig iets) en het wit op zwart idee dan kan je best scheve gezichten kweken.

Ik vind dan een voetbal shirt iets anders, dan vertegenwoordig je je natie zonder ook maar een racistische indruk te wekken. Sterker nog, het Nederlands elftal is eerder een toonbeeld van het tegenovergestelde (op wat strubbelingen na).

The Bulldog
02-03-2006, 23:45
Ehm...in het engels id het toch ook"a bomb droppen"i.p.v. een goede stoot die land?!?

Emhm en als een meer aziatisch ogende rus dit shirt aan heeft....is het dan ook nog dicht bij WHITE POWER?!?!?

Hij heeft wel zijn rusische kracht laten voelen aan RIZZO....

Anonymous
03-03-2006, 00:10
ik blijf het maar apart vinden al die tattoos met betekenissen ook bij die Alexander Emeliankenko........enge gozers, als je ze persoonlijk meemaakt zullen ze vast wel vriendelijk zijn maar ik vindt het allemaal maar duister...
ja man ik vind het ook wel serieus wat duister en maffia achtigs.Die mannen zitten ook wel in de russische onderwereld.Ben ik zeker van.Oppassen voor die russen.......

Paganstars
03-03-2006, 00:11
Alistair had eigenlijk zo'n helm moeten opdoen met jetzz geht loss!

shakie
03-03-2006, 00:17
Alistair had eigenlijk zo'n helm moeten opdoen met jetzz geht loss! :lol: :lol: :lol:
Jah wohl

Anonymous
03-03-2006, 10:43
jullie hebben steeds over die corkie hakenkruis op ze arm, maar wat dacht je dan van die andere arm met dat 3 hoek achtige ding. 100% Nazi

redjuh
03-03-2006, 14:36
maar goed... welke fokking STAKKER, die veel te snel op ze tenen is getrapt, kan het in GODSNSSM schelen wat meneer zentsov heeft getatoeerd op ze lijf?

jezus... voor mijn part heeft ie het portret van hitler op ze rug. je hebt toch niks met hem te maken of wel soms?

stakkers

A.F.
03-03-2006, 14:39
i dont give a fuck

Jay Hoov
03-03-2006, 14:41
maar goed... welke fokking STAKKER, die veel te snel op ze tenen is getrapt, kan het in GODSNSSM schelen wat meneer zentsov heeft getatoeerd op ze lijf?

jezus... voor mijn part heeft ie het portret van hitler op ze rug. je hebt toch niks met hem te maken of wel soms?

stakkers

Hehe...eindelijk iemand die het me eens is...Ik zei al, ieder z'n meug!

shakie
03-03-2006, 14:45
Druk maken is een groot woord,maar kkk,terrorisme,enz,enz heb ik zelf nooit wat mee te maken gehad,maar dat wil nie zeggen wat extreem is moet je maar laten....

Jay Hoov
03-03-2006, 14:49
Druk maken is een groot woord,maar kkk,terrorisme,enz,enz heb ik zelf nooit wat mee te maken gehad,maar dat wil nie zeggen wat extreem is moet je maar laten....

Ik HAAT lichtgekleurde jochies :twisted:

Marco
03-03-2006, 14:52
dat er mensen op dit forum zijn die zich druk maken of het verbaasd of opvalt dat Zensov en anderen met deze tattoos rondlopen is helemaal niet vreemd .........het is vreemd dat het je niks kan schelen, onverschillig laat etc.

shakie
03-03-2006, 14:57
Daar zit wat in...enwat zit daar in...?

max mulder shihan
03-03-2006, 14:59
Viind het wel een mooi T-shirt , en die tatoo's ook niet onaardig , voor de rest , zal het mij een zorg zijn wie wat en waarom op zijn lijf heeft staan. Leef je maar uit.

Loen
03-03-2006, 18:57
is gewoon a F#$@%@ Nazi keltische tekens bla bla hij had daarvoor ook al een hakenkruis op zijn arm nu is het wat bijgewerkt zodat het niet echt duidelijk is Zenstov is gewoon gaar

hij is niet gaar, hij sloeg rizzo KO :shock:

Hoezo gaar...JIJ bent gaar!Hij is een goede vechter, vecht bij Pride......En al is ie racist, dat mag, dat is zijn opvatting...dat mag!!

Nee jij bent gaar :D

Je moeder :wink:

Loen
03-03-2006, 19:46
dat er mensen op dit forum zijn die zich druk maken of het verbaasd of opvalt dat Zensov en anderen met deze tattoos rondlopen is helemaal niet vreemd .........het is vreemd dat het je niks kan schelen, onverschillig laat etc.

Whahahahaha, ga toch janken man, WAT een LOSER :roll:

Marco
03-03-2006, 20:33
dat er mensen op dit forum zijn die zich druk maken of het verbaasd of opvalt dat Zensov en anderen met deze tattoos rondlopen is helemaal niet vreemd .........het is vreemd dat het je niks kan schelen, onverschillig laat etc.

Whahahahaha, ga toch janken man, WAT een LOSER :roll:

fantastische reactie Loen, ik hou het nog netjes jammer dat jij dat niet kunt.

Anonymous
03-03-2006, 20:49
dat er mensen op dit forum zijn die zich druk maken of het verbaasd of opvalt dat Zensov en anderen met deze tattoos rondlopen is helemaal niet vreemd .........het is vreemd dat het je niks kan schelen, onverschillig laat etc.

Whahahahaha, ga toch janken man, WAT een LOSER :roll:

fantastische reactie Loen, ik hou het nog netjes jammer dat jij dat niet kunt.

Geen klasse loen we zijn allemaal volwassenen gedraag je dan ook als een.

Paganstars
03-03-2006, 21:28
das voor loen af en toe een beetje veel gevraagd maar he tis wel een aardige gozer!

Loen
04-03-2006, 10:40
***********************

---Ronald---

Loen, je zit hier niet in the Pit. Even kappen graag met schelden en treiteren.

---/Ronald---

Loen
04-03-2006, 11:19
dat er mensen op dit forum zijn die zich druk maken of het verbaasd of opvalt dat Zensov en anderen met deze tattoos rondlopen is helemaal niet vreemd .........het is vreemd dat het je niks kan schelen, onverschillig laat etc.

Whahahahaha, ga toch janken man, WAT een LOSER :roll:

fantastische reactie Loen, ik hou het nog netjes jammer dat jij dat niet kunt.

Ja, idd jammer dat je je vrouwlijke emoties niet de baas kan zijn :wink: , wat een bullshit topic. MZN BZN Black pearl en Marco, ga dit soort rotzoot op messenger bespreken, stelletjes LOSERS :lol:

Anonymous
04-03-2006, 11:27
jullie zijn allemaal gaar

Loen
04-03-2006, 11:45
***********************

---Ronald---

Loen, je zit hier niet in the Pit. Even kappen graag met schelden en treiteren.

---/Ronald---

I speak the truth 8-). Heb ik iemands vrouwlijke gevoelends gekwets??
ps: Ik scheld alleen in de pit :?

Marco
04-03-2006, 22:02
Loen ik snap niet helemaal wat je met vrouwelijke gevoelens bedoelt mbt die tattoo toestand maar ik heb inmiddels na het lezen van topics met reacties van jou erin wel door dat je nog wat last hebt van je pubertijd en je je daarom opstelt als een pseudo macho die nog tougher dan de jongens uit het ghetto is etc etc. geeft verder niet gozer ik neem het je niet kwalijk je groeit vanzelf wel eens op.