PDA

View Full Version : freefight!!



cardon
27-02-2006, 21:53
Hallo!
Ik ben op zoek naar een sportschool die freefight lessen geeft in de buurt van Rotterdam!
Zoek me al een tijdje suf op het internet maar kans niks vinden!!

bedankt!

Anonymous
27-02-2006, 22:47
zuidlaren een optie??

Paganstars
28-02-2006, 06:48
en hehe mag terug naar school!

RizPekT
28-02-2006, 12:03
Gym International in Vlaardingen.. Ik woon zelf ook in Rotterdam.. En gym international was toch de beste optie

Anonymous
28-02-2006, 15:47
Gym International in Vlaardingen.. Ik woon zelf ook in Rotterdam.. En gym international was toch de beste optie

Das ook de meest dichts bijzijnde...Maar nog steeds niet echt close..
Kops zou toch naar Capelle komen?!

Is t geen idee om eens een schooltje te beginnen in Rotterdam,volgens mij is daar wel animo voor.

Maar dan zou ik liever een MMA gym zien,en geen freefight,klere 30 seconden regels..

ashi76
28-02-2006, 17:45
Idd.... ben benieuwd hoe dat zit....

Stefan ????

RizPekT
28-02-2006, 21:48
Gym International in Vlaardingen.. Ik woon zelf ook in Rotterdam.. En gym international was toch de beste optie

Das ook de meest dichts bijzijnde...Maar nog steeds niet echt close..
Kops zou toch naar Capelle komen?!

Is t geen idee om eens een schooltje te beginnen in Rotterdam,volgens mij is daar wel animo voor.

Maar dan zou ik liever een MMA gym zien,en geen freefight,klere 30 seconden regels..

Bij Gym International doen we juist MMA.. maar ik noem t meestal freefight.. want als ik mma zeg dan krijg ik weer van die blikken van.. waar heeft hij het over? :P

Anonymous
01-03-2006, 00:51
Gym International in Vlaardingen.. Ik woon zelf ook in Rotterdam.. En gym international was toch de beste optie

Das ook de meest dichts bijzijnde...Maar nog steeds niet echt close..
Kops zou toch naar Capelle komen?!

Is t geen idee om eens een schooltje te beginnen in Rotterdam,volgens mij is daar wel animo voor.

Maar dan zou ik liever een MMA gym zien,en geen freefight,klere 30 seconden regels..

Bij Gym International doen we juist MMA.. maar ik noem t meestal freefight.. want als ik mma zeg dan krijg ik weer van die blikken van.. waar heeft hij het over? :P

International schijnt ook wel een hele goede te zijn,maar ik hou van dingen die op steenworp afstand van mijn huis liggen,Zoals Rickson Gracie jiujitsu,10 minuten lopen :)

RizPekT
01-03-2006, 00:59
jah maar dat is dan weer alleen jiujutsu.. Ik ging zelf voor MMA.. daar kun je nog lekker stoten erbij enzo

Anonymous
01-03-2006, 12:49
Zelf train ik gewoon BJJ en Thai Boksen totdat ik een beter alternatief heb. Hoop van de zomer me rijbewijs te pakken, dan ga ik het wat verderop zoeken als hier dan nogsteeds niks is. Ik kan me niet voorstellen dat niemand initiatief gaat nemen want je kunt gewoon goeie zaken doen in Rotterdam.

Anonymous
01-03-2006, 14:55
Dus dat is bij deze een oproep:

START EEN MMA SCHOOL IN ROTTERDAM!!!

Anonymous
01-03-2006, 14:58
JUIST!

RizPekT
01-03-2006, 15:00
Ze hebben t een paar x geprobeerd.. maar er was niet genoeg animo

Anonymous
01-03-2006, 17:48
Sinds januari 2006 wordt er MMA getraind in Rotterdam West.
We zijn begonnen als een klein vrienden groepje maar na 2 maanden zijn we al gegroeid naar een CLUB met zo'n 16 enthousiaste leden.

Elk aspect van het MMA wordt door een andere leraar gegeven, zo hebben we b.v een ervaren judoka voor de worpen en nu een blauwe bander BJJ voor het grondwerk. Een paarse bander is tevens ook soms aanwezig op de training.
Als je denkt dat je ons wat kan leren ben je ook welkom, het is een club van en voor liefhebbers van de sport!

Doordat we in nauw contact staan met een MMA school in de V.S (www.apexjiujitsu.com) zal er in de toekomst ook les worden gegeven door ervaren MMA/BJJ vechters.

Door de SUBSIDIE die we van de gemeente Rotterdam krijgen kost een les maar 2,50 euro.

Er wordt nu alleen nog maar getraind op maandag.
Van: 20:30 tot 22:00
Adres: Schiedamse weg 272 naast het politiebureau.
1 min. lopen vanaf station Marconiplein
Voor meer informatie: [email protected]

Hoop jullie snel op de training te zien.

Sportieve groet,

NouT

Anonymous
01-03-2006, 18:05
Ze hebben t een paar x geprobeerd.. maar er was niet genoeg animo

Kan et me niet voorstellen, ik alleen al kan me zo 10 mensen bedenken die liever gisteren dan vandaag al MMA gingen trainen. Ik weet niet hoe diegene pitchen maar niet heel vechtsportend Rotterdam post hier. Buiten dat zijn er kweenie hoeveel topics hierover geweest.

Binnekort maar is in West gaan kijken dan :)

RizPekT
01-03-2006, 18:14
Ze hebben t een paar x geprobeerd.. maar er was niet genoeg animo

Kan et me niet voorstellen, ik alleen al kan me zo 10 mensen bedenken die liever gisteren dan vandaag al MMA gingen trainen. Ik weet niet hoe diegene pitchen maar niet heel vechtsportend Rotterdam post hier. Buiten dat zijn er kweenie hoeveel topics hierover geweest.

Binnekort maar is in West gaan kijken dan :)

Is wel zo.. maar dat lag gewoon aan t feit dat het niet goed bekend werd gemaakt waardoor niemand er vanaf wist

Anonymous
01-03-2006, 19:37
uhmm in west

hoe kan je nou een mma school openen met 1 les per week , terwijl je bij een mma school staand en grond werk moet leren , en dat red je niet in 1 lesje .

laat ze maar met 5 dagen per week komen dan zal ik erover nadenken :)

Anonymous
01-03-2006, 23:10
volgens mij gaat kops wel beginnen in rotterdam binnenkort.

Anonymous
01-03-2006, 23:31
eindelijk is het zover!!!!!!!!!
woensdag 5 april beginnen we om half 8.mma in rotterdam onder supervisie van KOPS.
bij sportschool ommoord.
G.B shawplaats 15
3068 wb rotterdam ommoord
bij metro station hesseplaats.
gr stefan

Anonymous
02-03-2006, 00:00
Heb geen zin in een hele discussie, maar dit is nou precies waarom er nooit wat in Rotterdam gebeurt...

Altijd maar zeuren...wees blij dat er IETS is...

We zijn druk bezig om meer dagen te krijgen van de gemeente en in de tussentijd zijn we lekker aan het trainen. Je zult verbaasd zijn hoeveel mijn leerlingen trouwens leren met maar 1 dagje in de week...

Revol, kom gewoon een xtje meetrainen, ga ergens thaiboksen en doe wat BJJ en gebruik desnoods de maandag om het lekker te mixen...

Hoop je snel op de training te zien...


Peace!