PDA

View Full Version : It`s showtime uitverkocht



dtgerald
01-03-2006, 13:04
Het gala is uitverkocht stond in de nieuwe ringsports.

Arjan
01-03-2006, 13:06
so, hoeveel man zijn dat?
Leuk nieuwws, naja voor sommige misschien niet als ze nog een kaartje wilde maar verder is dat wel top! ik ga wel zoals gewoonlijk weer de downloader uithangen!

Anonymous
01-03-2006, 13:13
weet niemand of dit live op eurosport word uitgezonden?

Arjan
01-03-2006, 13:15
lol guest eurosport is best flut met live uitzendingen (naja kickboxen dan iig) ik ga er niet vanuit en als ik jou was zou ik dat ook niet doen, ik heb maar 1x in mn leven een live finale k1 gezien en dat was 3 jaar terug ofzo met jerome en hunt en de gang

shakie
01-03-2006, 13:17
Ik ben daaaaaaaaaar.....word vet ,waarschijnlijk joeri tegen ramon...kan nie w8en....en nie eens spreken over de andere topprs....

Ronald
01-03-2006, 13:29
weet niemand of dit live op eurosport word uitgezonden?
Het wordt wel live op een Japans tv-station uitgezonden. Ik vermoed dat het daarmee dus niet op Eurosport live wordt uitgezonden.

Jay Hoov
01-03-2006, 13:34
Ik ben daaaaaaaaaar.....word vet ,waarschijnlijk joeri tegen ramon...kan nie w8en....en nie eens spreken over de andere topprs....

Shakie Shakie Shakie...Ik zie je daar man..Chillmode!!!!!! :D

dtgerald
01-03-2006, 13:41
Er zullen wel weer van die zwart handelaren lopen bij de arena.Ik hoop dat ze niks verkopen.

A.F.
01-03-2006, 14:06
Ik ben daaaaaaaaaar.....word vet ,waarschijnlijk joeri tegen ramon...kan nie w8en....en nie eens spreken over de andere topprs....

Shakie Shakie Shakie...Ik zie je daar man..Chillmode!!!!!! :D

ik is ook van de partij!

Jay Hoov
01-03-2006, 14:21
Ik ben daaaaaaaaaar.....word vet ,waarschijnlijk joeri tegen ramon...kan nie w8en....en nie eens spreken over de andere topprs....

Shakie Shakie Shakie...Ik zie je daar man..Chillmode!!!!!! :D

ik is ook van de partij!

ik jou zien daar....

Highline
01-03-2006, 14:35
Ik ben daaaaaaaaaar.....word vet ,waarschijnlijk joeri tegen ramon...kan nie w8en....en nie eens spreken over de andere topprs....

ik ben er ook bij! moet er natuurlijk live bij zijn als ramon joerie ko stoot of trapt ;)

lunatic
01-03-2006, 15:01
hmm, jmmr. wou nog een kaartje kopen

Ralph
01-03-2006, 15:15
Er zullen wel weer van die zwart handelaren lopen bij de arena.Ik hoop dat ze niks verkopen.

Eigenlijk zou het wel leuk zijn als nu hetzelfde gebeurt als met Youp van 't Hek destijds. Gala cancellen en alle kaartjes kunnen alleen persoonlijk ingeruild worden tegen geld.... Dan zijn die sjappies die zoveel kaarten voor de zwarte markt hebben gekocht mooi de lul.

Fightchick
01-03-2006, 17:39
Knap, vooral omdat er nog geen defenitieve line-up is, maar goeie zaak

Door de vorige Showtime gala's is gebleken dat de line-up altijd vet is!

Marco
02-03-2006, 11:14
ik denk dat deze lineup nog top is als de helft van de partijen niet doorgaat of gewijzigd wordt.....

ik kijk er naar uit, wordt weer een happening (ondanks dat ik het eten en drinken in de arena waardeloos vindt en veels te duur...)

}|^-_-^|{
02-03-2006, 13:43
Knap, vooral omdat er nog geen defenitieve line-up is, maar goeie zaak

Door de vorige Showtime gala's is gebleken dat de line-up altijd vet is!

altijd vet, maar naar mijn bescheiden mening altijd minder vet dan vantevoren aangekondigd...

shakie
02-03-2006, 14:20
Ik ben daaaaaaaaaar.....word vet ,waarschijnlijk joeri tegen ramon...kan nie w8en....en nie eens spreken over de andere topprs....

ik ben er ook bij! moet er natuurlijk live bij zijn als ramon joerie ko stoot of trapt ;)
Hey niet zo jij he...........ik denk dat je voor grote verrassing komt te staan... :lol:

Carmen
02-03-2006, 14:39
ik denk dat deze lineup nog top is als de helft van de partijen niet doorgaat of gewijzigd wordt.....

ik kijk er naar uit, wordt weer een happening (ondanks dat ik het eten en drinken in de arena waardeloos vindt en veels te duur...)

Ik hoop alleen echt dat JB wel komt :?

Anonymous
02-03-2006, 18:40
Ik denk dat nog geen 10% van deze partijen door gaat. Als de partijen wel doorgang zounden vinden, zou dhr Rutz dat al lang op z'n site hebben laten weten welke zekerheidjes zijn.

Ik ben er zeker wel weer bij (en weet ook zeker dat het weer een spektakel word), maar vind het toch jammer dat er geadverteerd wordt met JLB vs Bonjaski, Sap vs Hoost, Schilt vs van Dams en Badr in het hoofdtoernooi. (ignashov moet ik trouwens ook nog maar zien) terwijl hier waarschijnlijk helemaal niks van over blijft.
beetje jammer

Highline
02-03-2006, 19:19
Ik ben daaaaaaaaaar.....word vet ,waarschijnlijk joeri tegen ramon...kan nie w8en....en nie eens spreken over de andere topprs....

ik ben er ook bij! moet er natuurlijk live bij zijn als ramon joerie ko stoot of trapt ;)
Hey niet zo jij he...........ik denk dat je voor grote verrassing komt te staan... :lol:

dat de beste moge winnen.... :wink:

jojo
02-03-2006, 19:34
ik ben der ook :D