PDA

View Full Version : Creatine



king
01-03-2006, 14:45
Ik was onlangs op zoek naar goede creatine voor een aantrekkelijke prijs. Ik stuitte hierbij op www.bodyenfitshop.nl
Dit is echt een aanrader. Een dag na de bestelling had ik het al in huis. Verder veel verschillende merken voor een gunstige prijs. Echt een aanrader!

@ Octavius: wat denk je van het product "Vendetta" dat op die site staat. Als ik het verhaal dat erbij staat moet geloven is het een wondermiddel...

Octavius
01-03-2006, 20:52
Is gewoon scam. Al die onderzoeken zijn leuk maar 1. ze zijn oud en gaan meestal over koolhydraten en 1 uurs hoge intensiteits trainingen. 2. Vendetta zelf is niet onderzocht. Tja zo kan je alles wat aminozuren of koolhydraten bevat goed vinden.

Bv. dat D-glucose. Dat is gewoon glucose, ofwel gewoon suiker.

400% meer spiergroei. Ja zelfs goed trainen en roids gebruiken is dat nog moeilijk.

Ik zeg, zonde van je geld.

king
02-03-2006, 09:53
Thanx!

Anonymous
02-03-2006, 14:53
klopt het dat creatine niet goed is bij duur sporten dus ook vechten omdat je een piek krijgt in de eerst seconden van je krachtgebruik en dat daardoor bij duursporten je last kan hebben van spier scheuringen.

of is creatine wel goed bij vechtsporten om wat droger en mee spiermassa te krijgen??

Bvd

Octavius
02-03-2006, 18:22
klopt het dat creatine niet goed is bij duur sporten dus ook vechten omdat je een piek krijgt in de eerst seconden van je krachtgebruik en dat daardoor bij duursporten je last kan hebben van spier scheuringen.

of is creatine wel goed bij vechtsporten om wat droger en mee spiermassa te krijgen??

Bvd

Creatine houd vocht vast. Over spierscheuringen kan ik niet geheel volgen.