PDA

View Full Version : 4 Man Challenge



Nolimit
02-03-2006, 10:49
Op 21 mei zal er op het gala Rumble of Amsterdam III
een vier-mans MMA tournooi plaatsvinden.

De deelnemers zijn:
Matthieu Lawalata
Romano Delos Reyes
Charro
Joey van Wanrooy

Wie van de bovengenoemde heren zal het toernooi op z'n naam schrijven?

lunatic
02-03-2006, 10:54
Matthieu Lawalata, zeker weten!!!!

HUNTER
02-03-2006, 11:18
wordt denk ik een leuk toernooi, even afhankelijk van de regels natuurlijk, hopelijk geen grondlimieten.
Ik denk dat Joey momenteel de sterkste vechter uit het rijtje is

RisingSun
02-03-2006, 11:21
Joey en Matthieu zijn idd de sterkste denk ik, maar ik ken Charro alleen niet...Zou wel leuk zijn als deze 2 vechters in de finale tegen elkaar komen voor een leuke rematch!

Nolimit
02-03-2006, 11:38
wordt denk ik een leuk toernooi, even afhankelijk van de regels natuurlijk, hopelijk geen grondlimieten.
Ik denk dat Joey momenteel de sterkste vechter uit het rijtje is

Het toernooi zal onder prof regels gevochten worden!

shakie
02-03-2006, 11:45
Van wanrooy natuurlijk....

HUNTER
02-03-2006, 11:47
wordt denk ik een leuk toernooi, even afhankelijk van de regels natuurlijk, hopelijk geen grondlimieten.
Ik denk dat Joey momenteel de sterkste vechter uit het rijtje is

Het toernooi zal onder prof regels gevochten worden!

ima prof?
shooto prof?
ffe prof?

je hebt zo veel organisaties met allemaal weer iets verschillende regels...

maar anyways, zo lang er ground n pound is, is t leuk :twisted:

ICON
02-03-2006, 11:49
mooi toernooi!!
is de loting op de dag zelf?

Nolimit
02-03-2006, 11:59
mooi toernooi!!
is de loting op de dag zelf?

de loting zal in de ring plaatsvinden!
om het lekker spannend te houden...

Anonymous
02-03-2006, 12:10
Charro :d

Anonymous
02-03-2006, 12:24
komen der ook nog leuke A of B partijen MT ?

Paganstars
02-03-2006, 12:27
Joey of mathieu

A.F.
02-03-2006, 12:47
joey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! natuurlijk

Nolimit
02-03-2006, 13:12
komen der ook nog leuke A of B partijen MT ?

Daar hoor je heel heel erg spoedig over!
ze komen er in iedergeval wel...

lunatic
02-03-2006, 14:04
ik ken alleen Charro niet.
Van de andere weet ik dat ze alle 3 super goed zijn. joey is een top vechter die altijd wel wat moois laat zien in de ring. Romano heeft laten zien in Ede dat hij veel klappen kan hebben en op divere andere gala's laten zien dat hij ook graag klappen uitdeelt. en dan matthieu :) Altijd knallen met hem in de ring. Ik denk toch dat hij het meeste kans maakt.
Iniedergeval leuk toernooi :)
succes allemaal!!!

Deuce
02-03-2006, 14:41
Durf het zo niet te zeggen, Joey zou als eerste in me opkomen. Maar Mathieu doet het ook meer dan goed.

Romano heeft me al meerdere malen weten te verassen en vind hem echt een coole vechter. Verder staat die gast als een blok betton, en kan idd een portie klappen nemen.

Van die charro heb ik eigenlijk nog nooit gehoord??

milton felter
02-03-2006, 16:10
Durf het zo niet te zeggen, Joey zou als eerste in me opkomen. Maar Mathieu doet het ook meer dan goed.

Romano heeft me al meerdere malen weten te verassen en vind hem echt een coole vechter. Verder staat die gast als een blok betton, en kan idd een portie klappen nemen.

Van die charro heb ik eigenlijk nog nooit gehoord??
charro is een vechter van wie we in de toekomst veel van kunnen horen ,heeft trouwens een top partij gedraaid al tegen romano 2 jaar geleden volgens mij ik weet alleen de uitslag niet meer .
maar dit word een top gala weer eens in het zonehuis van powerfist promotions

Anonymous
02-03-2006, 17:13
Charro :D

Judas
02-03-2006, 17:29
Joey

m.g
02-03-2006, 17:49
Denk zelf Joey, maar Matthieu maakt ook een erg goede kans. En die Charro ken ik ook al niet... Heeft neimand wat meer info over de vechter?!?!

Anonymous
02-03-2006, 18:34
Matthieu natuurlijk!

Anonymous
02-03-2006, 21:59
Romano heeft van zowel Charro als van Matthieu gewonnen en zal ook nu weer voor een verassing zorgen.

Anonymous
02-03-2006, 22:15
Charro

Anonymous
03-03-2006, 00:09
denk lawalata,
lawalata had al eerder tegen romano gevochten en die romano werd echt zwaar afgeslacht totdat matthieu een foutje maakte en verloor helaas op zo'n nek klem

gieloe
03-03-2006, 00:27
ik vind het vreemd dat charro hieraan meedoet want hij is geloof ik 66 kilo en deze jongens toch wel rond de 75kilo hoe zit dat dan?

Anonymous
03-03-2006, 08:26
waarom kiezen voor een relatief onbekende vechter.... laat dan marc duncan mee doen....dat zou een vette line up zijn.

Anonymous
03-03-2006, 09:18
waarom kiezen voor een relatief onbekende vechter.... laat dan marc duncan mee doen....dat zou een vette line up zijn.ik denk zelf dat er altijd een underdog mee moet doen die voor verassingen kan zorgen dus waarom niet ?en zelfs onbekende jongens moeten aan de bak komen om bekent te worden vind je ook niet ?

Anonymous
03-03-2006, 09:58
tja ik weet niet hoor. vooral als je spreekt over een 4 mans toernooi waar "op papier" 3 bekende sterke tegenstanders staan en eer relatief onbekende.

ik vlak niemand uit...laat ik dat voorop stellen, maar als deze onbekende vechter niet op gelijke hoogte zit zou het kunnen zijn dat de winnaar van het toernooi wint omdat zijn 1ste partij relatief makkelijk verlopen is. Dit heb je minder snel wanneer 4 gelijke vechter opsteld.... maar in je underdog verhaal zit ook wel iets....het is wel de manier om je naam te maken...

weet je wat....marc duncan vecht tegen de winnaar van dit toernooi op het eerst volgende shooto gala :wink:

a.s.c.
03-03-2006, 12:09
Als organisator ben je eigenlijk bijna verplicht om Marc Duncan te laten meedoen :lol: die is momenteel echt (haast) onverslaanbaar en eerlijk gezegd verwacht ik dat hij van al de jongens in het rijtje gaat winnen.. 8-)

The Bulldog
03-03-2006, 13:01
waarom kiezen voor een relatief onbekende vechter.... laat dan marc duncan mee doen....dat zou een vette line up zijn.ik denk zelf dat er altijd een underdog mee moet doen die voor verassingen kan zorgen dus waarom niet ?en zelfs onbekende jongens moeten aan de bak komen om bekent te worden vind je ook niet ?

KLOPT... er hoor altijd een UNDERDOG bij te zitten....

Jochem
03-03-2006, 13:57
Vind matthieu een super spectaculaire vechter, maar al vaker gezien dat hij met grondwerk steekjes laat vallen. Ik ga voor Romano, heb NL helaas de andere 2 nooit zien vechten .

payap
03-03-2006, 15:24
ik ga voor Matthieu lawalata ! Altijd knallen met hem in de ring !

Chico
03-03-2006, 15:34
ik ga voor romano :mrgreen:... mijn held :wub: ;)

inc
03-03-2006, 16:55
Het verbaast me eigenlijk dat bijna niemand voor Romano gaat. Ik denk dat hij het gaat winnen. Er wordt hier gesproken over Marc Duncan maar hij vecht toch in een lichtere klasse?

denk niet dat dat een probleem zo zijn voor marc...denk dat hij wel wil aankomen...om in deze line up te vechten...

maar dat is niet het geval dus ik ga vooruuuuh


sjesus moeilijk....ik denk joey maar gun het mathieu en romano ook wel
en sja zou ook vet zijn als de underdog wint

payap
03-03-2006, 18:14
Wordt wel spannend. Matthieu heersde de hele partij maar verloor uiteindelijk onverwacht nog van Romano. rematch !

En Matthieu heeft van Joey gewonnen na een aardig korte partij. rematch !

romano tegen Joey al gevochten ?

wordt een thriller dit tournement! :P

zjoerd
03-03-2006, 19:53
is charro niet die gozer die tegen irma verhoef heeft gestaan op 2h2h?

ICON
03-03-2006, 19:54
neej dat is marc gefferie

Anonymous
03-03-2006, 20:34
ik denk toch dat jullie romano onderschatten.....
hij heeft zowel van charro als lawalata gewonnen...... en hij is zich alleen maar aan het verbeteren..... zijn training is ook iets wat opgenomen zou moeten worden worden,,, echt een beest

Anonymous
04-03-2006, 11:10
Maar ROmano durfte niet met Charro naar de grond....
Charro rules geloof me maar hij gaat winnen.

Pimp-Daddy
04-03-2006, 12:56
Joey!!! Slopuh ouwe...

Anonymous
04-03-2006, 13:57
is charro niet die gozer die tegen irma verhoef heeft gestaan op 2h2h?
Neej maar het zijn wel trainingpartners
en charo was er een tijdje uit maar is weer helemaal terug
laatst heeft hij in zonnehuis binnne 12 seconde gewonnen

Anonymous
04-03-2006, 13:59
ik denk toch dat jullie romano onderschatten.....
hij heeft zowel van charro als lawalata gewonnen...... en hij is zich alleen maar aan het verbeteren..... zijn training is ook iets wat opgenomen zou moeten worden worden,,, echt een beest
die romano had op de grond al afgetikt maar dat zag de scheids niet
en zeg neit dat ik lieg want hij heeft het later zelf aan charro toegegeven

Anonymous
04-03-2006, 14:03
charro heb ik vaak zien vechten. Ik zie hem als kanshebber

Anonymous
04-03-2006, 16:46
voor de mensen die niet weten wie charro is
http://images.partypeeps2000.com/image.aspx?nTuMwcERKGiMEOZX9aKHHescYyC%2bt-s8XewD8r0cac0%3d
dat is charro samen met furdgil

Anonymous
04-03-2006, 16:47
voor de mensen die niet weten wie charro is
http://images.partypeeps2000.com/image.aspx?nTuMwcERKGiMEOZX9aKHHescYyC%2bt-s8XewD8r0cac0%3d
dat is charro samen met furdgil

Soory verkeerd
hier dan goed
http://images.partypeeps2000.com/image.aspx?nTuMwcERKGiMEOZX9aKHHescYyC%2bt-s8XewD8r0cac0%3d

Anonymous
04-03-2006, 16:48
voor de mensen die niet weten wie charro is
http://images.partypeeps2000.com/image.aspx?nTuMwcERKGiMEOZX9aKHHescYyC%2bt-s8XewD8r0cac0%3d
dat is charro samen met furdgil

Soory verkeerd
hier dan goed
http://images.partypeeps2000.com/image.aspx?nTuMwcERKGiMEOZX9aKHHescYyC%2bt-s8XewD8r0cac0%3d

het lukt me echt niet :D

Deuce
04-03-2006, 17:45
ok die charro ken ik inderdaad wel! Aardige gozer!

Alleen heb pas onlangs een keer van hem gehoord als vechter, zag ik ergens foto van m..

Succes!

Duncan
04-03-2006, 18:10
Ik denk dat Joey of Mathieu als winnaar uit de bus zal komen.

Over mijn gewicht. Normaal gesproken vecht ik -70kg maar ik heb echter 2 partijen -76kg gedraaid.
En ik zal zo'n toernooi als dit altijd in overweging nemen mits ik benaderd word en de tijd krijg om goed aan te komen :lol: :lol: :lol:

Verder even off topic:
Wat dachten jullie van een toernooi -76kg met?:

Furdjel de Windt.
Metin "pislik" Yakut.
Joey van Wanrooij.
Mathieu Lawalatta.
Wim de Putter.
Chico "el torro" Martinez.
Oktay Karatas.
Marc Duncan (mocht Rafles la Rose willen dan mag hij mijn plekkie hebben dan kan ik gaan zitten genieten)

Reserve match: Romano de los Reyes vs. Jan Overduin.

lijkt mij een super toernooi!!!

Wheelie
04-03-2006, 18:10
ik had graag oktay karatas in dit toernooi gezien

Anonymous
04-03-2006, 21:35
ik had graag oktay karatas in dit toernooi gezien
ik geloof dat karatas al 2 weken later zou vechten.zoniet dan had ik hem ook graag zien mee doen.
maar anyway ik ga zeker ff kijkuh want die line-up is wel vet.

inc
05-03-2006, 15:00
Ik denk dat Joey of Mathieu als winnaar uit de bus zal komen.

Over mijn gewicht. Normaal gesproken vecht ik -70kg maar ik heb echter 2 partijen -76kg gedraaid.
En ik zal zo'n toernooi als dit altijd in overweging nemen mits ik benaderd word en de tijd krijg om goed aan te komen :lol: :lol: :lol:

Verder even off topic:
Wat dachten jullie van een toernooi -76kg met?:

Furdjel de Windt.
Metin "pislik" Yakut.
Joey van Wanrooij.
Mathieu Lawalatta.
Wim de Putter.
Chico "el torro" Martinez.
Oktay Karatas.
Marc Duncan (mocht Rafles la Rose willen dan mag hij mijn plekkie hebben dan kan ik gaan zitten genieten)

Reserve match: Romano de los Reyes vs. Jan Overduin.

lijkt mij een super toernooi!!!

zou zeker een killer line up zijn.........who's is gonna make this happen.....

The Bulldog
05-03-2006, 15:22
Duncan.... denk dat je dit toernooitje maar eens bij martijn moet voorstellen....

Denk dat de zaal dan vol zit met eromheen nog wat losse partijen....

Niks mis mee poe poe..

Anonymous
05-03-2006, 15:51
Charro is van FFC hij heeft ook op het gala Rumble of amsterdam 2 gevochten toen had hij binnen 13 sec gewonnen

Justinian
05-03-2006, 15:56
Ik denk dat Joey of Mathieu als winnaar uit de bus zal komen.

Over mijn gewicht. Normaal gesproken vecht ik -70kg maar ik heb echter 2 partijen -76kg gedraaid.
En ik zal zo'n toernooi als dit altijd in overweging nemen mits ik benaderd word en de tijd krijg om goed aan te komen :lol: :lol: :lol:

Verder even off topic:
Wat dachten jullie van een toernooi -76kg met?:

Furdjel de Windt.
Metin "pislik" Yakut.
Joey van Wanrooij.
Mathieu Lawalatta.
Wim de Putter.
Chico "el torro" Martinez.
Oktay Karatas.
Marc Duncan (mocht Rafles la Rose willen dan mag hij mijn plekkie hebben dan kan ik gaan zitten genieten)

Reserve match: Romano de los Reyes vs. Jan Overduin.

lijkt mij een super toernooi!!!

zou zeker een killer line up zijn.........who's is gonna make this happen.....
Idd mooie line up!

HUNTER
05-03-2006, 22:51
idd mooie line-up Marc. Ik denk alleen dat Pislik inmiddels al weer rond de 80 kilo zit..... Maar als dit ooit waarheid wordt.... damn!!!! super gaaf

a.s.c.
06-03-2006, 11:40
idd mooie line-up Marc. Ik denk alleen dat Pislik inmiddels al weer rond de 80 kilo zit..... Maar als dit ooit waarheid wordt.... damn!!!! super gaaf

Pislik vecht tegen Wim dePutter over 2 weken op -75 dus het moet kunnen :D

HUNTER
06-03-2006, 12:00
idd mooie line-up Marc. Ik denk alleen dat Pislik inmiddels al weer rond de 80 kilo zit..... Maar als dit ooit waarheid wordt.... damn!!!! super gaaf

Pislik vecht tegen Wim dePutter over 2 weken op -75 dus het moet kunnen :D

Gaat de partij tegen Oktay niet door dan?

die wordt op 3 juni bij het gentlemen gala gehouden

topper
13-03-2006, 00:18
flipper,gebruik je eigen naam!joey wint natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!De rest kan ik niet,en ik ga ervan uit dat joey mij de gelegenheid ook niet gaat geven.

Anonymous
13-03-2006, 00:28
flipper,gebruik je eigen naam!joey wint natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!De rest kan ik niet,en ik ga ervan uit dat joey mij de gelegenheid ook niet gaat geven.

hahahaha...

Anonymous
13-03-2006, 01:03
Mensen onderschatting is een teken van onwetendheid!!
Charro is een zeer begaafde mixfighter die meestal op koelbloedige manier zijn partijen beeindigd.
Zonder teveel poespas.
We zullen zeker nog meer van hem horen in de toekomst!!
Ik zal eerst kijken wat er gebeurt en dan stilletjes genieten van zijn overwinning!

Anonymous
13-03-2006, 01:12
Mensen onderschatting is een teken van onwetendheid!!
Charro is een zeer begaafde mixfighter die meestal op koelbloedige manier zijn partijen beeindigd.
Zonder teveel poespas.
We zullen zeker nog meer van hem horen in de toekomst!!
Ik zal eerst kijken wat er gebeurt en dan stilletjes genieten van zijn overwinning!

dus je gaat er al vanuit dat hij gaat winnen! dus ben je net zo onwetend bezig als de rest van de mensen die een favoriete vechter hebben en denken dat die gaat winnen

Anonymous
13-03-2006, 01:14
of heb ik die zin nou verkeerd geinterpeteerd

inc
13-03-2006, 12:26
erg scherpe opmerking topper(rrrrrrr?)

A.F.
13-03-2006, 12:41
erg scherpe opmerking topper(rrrrrrr?)

topperrrr .... ik dus :P

Anonymous
18-03-2006, 01:28
of heb ik die zin nou verkeerd geinterpeteerdEr staat volgens mij niet het toernooi wint als je goed leest!!!
Als ie zijn skills laat zien en bepaalde mensen hun mond snoert!
En stilletjes geniet ik van zijn overwinning ja omdat mensen het een vechter weer niet blijkt te gunnen omdat ie geen bekende is!!!!
Dat zal voor hem al een zege zijn om te knokken tegen die "Toppers"!!!

younes
18-03-2006, 01:41
met alle respect voor de drie vechters, maar joey gaat toch echt slopen. mike gym ouwe

honingdas
18-03-2006, 03:40
als lid van de "we zijn toch geen schooiers?" bende... moet ik natuurlijk zeggen: JOEY... en dat hoop ik ook... maar ik denk dat ik gewoon een stil plekje op ga zoeken daar, en stilletjes ga genieten van de show die er zeker gaat komen!!!

Osu