PDA

View Full Version : Kickboxing Oldenzaal in Riga (letland)



Boem Boem
02-03-2006, 23:52
Vandaag zijn we afgereisd met een delegatie kickboxers uit oldenzaal om deel te nemen aan een kickboxgala in Riga (letland). Onder deelnemers zijn een aantal forumbroeders....Dennuz, Bomba, Boem Boem, Eyecatcher, THMZ...wens ons allemaal succes. We laten nog wel horen hoe het loopt. Fedor Emilianenko is de eerste tegenstander van Boem Boem... :lol:

OSU Kickboxing Oldenzaal
(Verslag: Boem Boem)

www.kickboxen-oldenzaal.nl

Anonymous
03-03-2006, 00:42
ik gok Boem Boem op GnP


hahahaha

maar veel succes allemaal maar ook veel plezier...

Paganstars
03-03-2006, 00:44
boemboem op hele brute gnp en daarna een gruwelijke nekcrank omdat aleks de ring inkomt samen met andere reddevils ;) suc6 heren!

mama
03-03-2006, 00:48
succes mannen!!!

joost
03-03-2006, 00:51
Succes jongens! oeshhhhhhhh

MrMiyagi
03-03-2006, 09:02
Succes Jongs!!!!! Kick some ass!!!!!

$un$hine
03-03-2006, 10:17
Break a leg & Enjoy the trip.
Zet NL op de kaart 8-)

Carmen
03-03-2006, 10:39
Succes..zo kom je nog eens ergens:-)

Roob
03-03-2006, 11:33
SUCCES jongens!!!!

Johan H
03-03-2006, 11:43
@ rappe rik

vecht Boem Boem tegenwoordig ook al kickboxpartijen dan?

volgens mij niet.....

MrMiyagi
03-03-2006, 12:04
dit keer wel volgens mij

Johan H
03-03-2006, 12:07
ohw omdat hij zelf al voorbeeld Fedor aangaf...

en dat is volgens mij nog steeds mma tog?

maar jah ik hoor later wel hoe de vork in de steel zit..

Ralph
03-03-2006, 14:06
Succes mannen!

Boem Boem
03-03-2006, 14:33
Morgen wordt inderdaad mijn eerste keer dat ik een kickboks partij draai......gewoon even kijken hoe het gaat.......
Straks worden we opgehaald voor een oficiele persconferentie,met foto's e.d. ....wel lachen allemaal.

Het is hier echt top.....mooie omgeving(=vrouwen)....ha ha ha

Jullie horen van ons.


Osu

Chris

Justinian
03-03-2006, 14:46
Succes allemaal!! Ben benieuwd naar de foto's en natuurlijk niet alleen van de wedstrijden ;)

Mutlu
03-03-2006, 15:32
Hey broeders uit Oldenzaal 8-) Heel veel succes toegewenst!!!!

Ronald
03-03-2006, 22:00
Heel veel succes daar :-D .

Anonymous
04-03-2006, 00:51
Ik zal de jongens wel ff goed opfokken voor de partij. Bijvoorbeeld door te zeggen dat als ze niet winnen, ze ook niet uitmogen. Ik denk dat er hier in Riga geen ergere straf kan bestaan. Morgen zijn de voorrondes en zondag de finales. Thanx voor de aanmoediging. Foto's komen binnekort op www.kickboxen-oldenzaal.nl

OESH H. Aykac

Franklin
04-03-2006, 09:45
Hey Dennuz
Ook van ons hier veel succes daar en maak hem af vanavond

Franklin

Justinian
06-03-2006, 23:25
Kort verslag uit Riga:
Özcan en Thomas moesten vandaag hun 1e partij draaien, Özcan had de 20e partij en thomas de 22e partij. De partijen waren 3 rondes van 2 minuten. Ozcan had een goede tegenstander, 1e ronde gingen ze elkaar aftasten en ging het gelijk op. 2e ronde was duidelijk voor ozcan en stond hij voor op punten. 3e ronde had hij last van zijn scheen en trapte iets minder. 3e ronde ging ook gelijk op. De juryleden kwamen er niet uit en lieten de uitslag aan de scheids over. Özcan verliest op punten wat niemand had verwacht!!! Thomas zijn tegenstander had al 26 partijen gedraaid terwijl we hadden afgesproken dat hij ook een beginnende vechter zou krijgen, hier voelden wij ons wel genaaid door. Dit hoorde wij nl achteraf van de jongen zelf. Deze partij duurde dan ook niet langer dan een minuut.

Morgen (zondag) moet chris tegen een Pool van 2 meter 30, als chris wint moet hij in de finale tegen coen Beernink (onverslagen kampioen).. En Dennis Vlaskamp (gast) uit goor moet ook morgen (zondag) een partij draaien..
Allemaal de groeten oeshhhh


http://www.kickboxen-oldenzaal.nl/Site/index.php?option=com_akobook&Itemid=6

Eyecatcher
07-03-2006, 14:23
Justinian bedankt !! Hele verslag zal ik morgen er op zetten. We zijn nu op het vliegveld van Riga. Dus ff nog wat Russian Vodka inslaan.

OESHA !!

Hasan

www.kickboxen-oldenzaal.nl

Anonymous
07-03-2006, 17:43
succes eyacatcher en boemboem, gebruik de taekwondo powers in de ring ;)

Justinian
07-03-2006, 17:49
succes eyacatcher en boemboem, gebruik de taekwondo powers in de ring ;)
De wedstrijden waren afgelopen weekend ;) Ben uiteraard benieuwd naar de uitslagen van Chris en Dennis!

Eyecatcher
11-03-2006, 16:18
Op 2 maart jl. zijn we met 9 personen vertrokken voor een uitwisseling/gala/uitstapje naar Riga. We hebben echt van alles meegemaakt. We hebben geknokt op een gala.....dit hebben we zwaar onderschat.....ook mede omdat ons van te voren werd verteld dat het een beginnersgala was.....Er waren veel ervaren jongens bij....Dus niks beginnersgala.... :twisted: Ozcan heeft een goeie partij geknokt. Mooie bokscombinaties gevolgd door snoeiharde lowkicks. Tegenstander had het heel zwaar met Ozcan...vooral in de tweede ronde had hij veel moeite met staan, omdat hij telkens vergat omdat die lowkicks te blokken...2 Rondes voor Ozcan en 1 ronde voor de tegenstander. We moesten 5 minuten wachten op het uitslag...Ze kwamen er maar niet uit....Ozcan verliest. De arbiters onthielden hem de zege. Beetje jammer. Thomas (0 partijen gedraaid) moest tegen een sterke rus (26 partijen gedraaid...dit hoorden we achteraf van de jongen zelf). Eerste aktie was een low-kick van thomas waarbij de rus nog lekker onderuit ging, maar daarna was het eenrichtingsverkeer. Het duurde ook niet langer als een minuut. De tweede dag moesten Chris en Dennis. Chris begon aanvallend en er kwamen acties over en weer. Halverwege de eerste ronde krijgt chris een stoot op lichaam en moet opgeven. Dennis was er helemaal klaar voor. Eerste ronde begint. Mooie partij om te zien. Over en weer veel actie. Goeie stoot en traptechnieken van Dennis. Hij verbaasde vriend en vijand en zette zijn tegenstander vaak onder druk. Ook dennis kreeg in de eerste ronde een stoot op de nieren...en moest snakken naar adem. Ook verloren dus. Je kon ook goed zien dat hun tegenstanders ook wel vaker in de ring hadden gestaan. Dus moeten we volgend jaar er nog een keer heen om wat recht te zetten.....We zijn allemaal een ervaring rijker geworden...dat wel. We hebben natuurlijk ook nog andere dingen gedaan in Riga...We hebben natuurlijk ons verdriet goed weggedronken in 1 van de supermooie tenten van Riga...Namelijk Club Essential...Zoveel mooie vrouwen bij elkaar hebben wij nog nooit gezien. :D In riga lopen gewoon teveel mooie toppertjes rond. We hebben ons laten vertellen dat de vrouwen daar 3 tot 4 keer in de week sporten. Oeh oeh oeh...wat een strakke lijfjes...Behalve dat we ons met svetlana's, olga's en julia's hebben vermaakt, hebben we ook andere dingen gedaan. Zoals : schieten met kaleshnikovs en makarovs.....Sightseeing Tours...we zijn in een russische sauna geweest, waarbij je na de sauna in de sneeuw moet duiken.....supergaaf !! .....We hebben ge-BBQ-ed samen met Igor, Julia en Sergei....Julia was onze gids...dat was dus wel handig. We werden ondergebracht in een sporthotel (bedoeld voor sporters uit het buitenland) We hebben hebben samen met de studenten van Igor gekickboxed. De training werd verzorgd door Igor en Hasan.....Wat ons meteen opviel, waren de goeie bokstechnieken van zijn pupillen. Hij riep ook vaak...Russian Boxing ... Russian Boxing... :D Hasan heeft hier nog een workshop gegeven voor de taekwondogroep.....Hier hebben hun natuurlijk veel dingen opgepikt.. 8-) Chris heeft samen met Dennis nog enkele grapplingtechnieken (a la Justi) laten zien....Dus het was een compleet pakket. We hebben het echt naar onze zin gehad....Alles was piccobello geregeld door Igor...Respect hoor !! Echt petje af hoor. En wa natuurlijk nog meer respect verdient, is het feit dat alles werd betaald door Letse Kickbox Bond en Igor. Deep Respect ! We verwachten dat hun binnekort ook naar oldenzaal komen. En wij zullen hun dan ook goed opvangen. Dit dus voor een eventuele uitwisseling. :D

OSU Hasan

PS : Foto's http://www.kickboxen-oldenzaal.nl/Site/index.php?option=com_zoom&Itemid=10&catid=70 8-)

Justinian
11-03-2006, 16:53
Mooie foto's en leuk verslag! Ik neem aan dat er ook nog wel wat 'dungeon style' foto's zijn gemaakt? Mocht je problemen ondervinden met het plaatsen van de foto's dan mag je ze gerust doorsturen naar mij dan plaats ik ze wel ;)

Jeru
11-03-2006, 16:55
Leuk verhaal, maar van die vrouwen geloof ik niet erg.... Zie geen enkele foto met een leuk Sletvana erop :wink:

ICON
11-03-2006, 19:01
Leuk verslag man!

Zonde dat het in de ring niet helemaal lukte, maar het klinkt het voor de rest erg goed! Schieten met Kalasjnikovs lijkt me ook wel vet!
Om over die vrouwen nog maar te zwijgen... :wink:

zo te horen waren die vrouwen niet vet hoor :wink:

Boem Boem
11-03-2006, 20:04
@ iedereen; check even deze link.....dan weten jullie allemaal waar we het over hebben......natuurlijk volgen er meer foto's!!!

http://www.essential.lv/index.php?menu=GalleryParties&g=272&pic_p=25#foto

We hebben echt een mooie tijd gehad, veel gezien en gelachen.....wat betreft het vechten....tja...dat was voor mezelf een domper; ik begon staand vrij agressief,vooral met trappen, maar ik vergat goed te combineren en daar maakte mijn tegenstander wel goed gebruik van(had veel ervaring met boksen). Ik moest dan ook een flinke leverstoot incasseren......die zat echt wel!!!
Volgend jaar hopenlijk weer en misschien dat ik vaker ga kickboksen!!

Bedankt voor de vele en leuke reacties.......

Osu

Chris

ROIDRAGE
11-03-2006, 20:08
Leuk verslag. Ondanks alles toch een leuke tijd daar gehad. Volgend jaar weer toch? erg relax.
Overdag Kickboxen met de mannen, maar in de avond grapplen mer de plaatselijke dames

joost
11-03-2006, 20:10
@ iedereen; check even deze link.....dan weten jullie allemaal waar we het over hebben......natuurlijk volgen er meer foto's!!!

http://www.essential.lv/index.php?menu=GalleryParties&g=272&pic_p=25#foto




die chicks zijn zeker niet verkeerd chris! :lol: was ik daar maar :roll:

Deuce
11-03-2006, 20:23
Dat van die vrouwen geloof ik ook niet, ik ken Chris en Dennuz en ik heb ze beide gezien dus mij maak je niks wijs ;) :lol:

Luka
11-03-2006, 20:24
eeej vet man.. zo te zien hebben jullie erwel naar je zin gehad zag er ook goed uit haha... wel een lekkere wijfen he haha..

hoor van jou nog wel dennis hoe het was :P goed verslag en fotos

Eyecatcher
11-03-2006, 21:01
Speciaal voor Jeru (Top Reporter).

Foto van Svetlana...
http://home.comcast.net/~justyn.howard/fat-woman.jpg

Zoek in google onder naam : Club Essential, Voodoo Bar, Fashion Club, Roxy etc etc....Time flies when you're having fun.. :wink:

OSU Eyecatcher

Boem Boem
12-03-2006, 12:48
Speciaal voor Jeru (Top Reporter).

Foto van Svetlana...
http://home.comcast.net/~justyn.howard/fat-woman.jpg

Zoek in google onder naam : Club Essential, Voodoo Bar, Fashion Club, Roxy etc etc....Time flies when you're having fun.. :wink:

OSU Eyecatcher

Doe deze " bijzondere" dame door de helft........dan weet je ongeveer wat voor een vriendin Dennuz heeft gehad toen hij onwijs dronken was......ik heb hem nog tegengehouden, maar ja........

Osu

Chris

Dragon Tail
13-03-2006, 11:51
@ iedereen; check even deze link.....dan weten jullie allemaal waar we het over hebben......natuurlijk volgen er meer foto's!!!

http://www.essential.lv/index.php?menu=GalleryParties&g=272&pic_p=25#foto




die chicks zijn zeker niet verkeerd chris! :lol: was ik daar maar :roll:

Ik zie in ieder geval dat ze hun snorren goed hebben weten weg te scheren.

Eyecatcher
13-03-2006, 13:08
Dennuz...ready to fight !! :)

http://snl69561.web12.talkactive.net/Site/images/zoom/QCOVTV/18.jpg

Anonymous
13-03-2006, 13:10
Haha, met een nog slaperige kop... vechten om 10.00 's morgens is niet echt mijn ding...

Bomba
13-03-2006, 14:52
Jongens is heb me zeer vermaakt hoor daar en ja ben toch wel stiekum 2 de geworden

En ja wat de vrouwen betreft die zijn supers !!!

Eyecatcher
13-03-2006, 19:58
Ik had ook moeite met het open houden van mijn oogjes... :roll:

Franklin
13-03-2006, 22:47
Ja met al die drank op en uren lullen met russische vrouwen die geen woord engels spreken is ook niet makkelijk dennis

Anonymous
13-03-2006, 23:00
Ja met al die drank op en uren lullen met russische vrouwen die geen woord engels spreken is ook niet makkelijk dennis

X2 :lol: