PDA

View Full Version : Silva en Shogun over hele coleman incident..



Chico
04-03-2006, 01:15
van sherdog gehaald..

Wanderlei and Shogun finally speak!!
Pretty interesting stuff coming from Wanderlei and Shogun
Wanderlei:
"Eles vieram no corredor falar comigo para pedir desculpas, mas depois do que ele fez com o Shogun, que é meu brother, não tem essa de desculpa. Desafiei o Coleman e ele aceitou, falou que quer lutar comigo. Apontei para o Baroni e o desafiei também, ele me olhou com cara de choro e perguntou: "Eu?", eu disse: "Você mesmo!". AÃ* desafiei o Quinton Jackson também e ele me olhou e disse: "Mas eu?", eu respondi: "Se você quiser tem pra você também" - contou Wand, que espera uma resposta do Pride para saber se luta ou não o GP openweight"

Translated
"They approched me in the corriders and they told me they were sorry, but after what he did to Shogun, who is my brother, there is no accepting apologies. I challenged Coleman and he accepted, he said he'd fight me. I pointed at Baroni and challenged him too, he looked at me with a bewildered look on his face and aske: "Me?", I said "Thats right, You!!" I also challenged Quinton Jackson and he looked at me and said "Me too?", and I responded. "If you want some, there is some for you too" - said Wand, who awaits Prides response to whether or not he will participate in the Openweight GP.

Shogun:

Depois da luta, vocês encontraram com o Coleman nos bastidores?



Encontramos e ele veio querer pedir desculpas, mas a gente não aceitou e o mestre Rudimar (Fedrigo) me levou logo ao hospital, porque eu estava com muita dor e não vi mais nada. Mas parece que quase rolou outra confusão fora do ringue. A adrenalina no ringue é foda, mas ele falou muita besteira depois da luta e foi muito mal educado em cima do ringue.

Translated:

After the fight, did you meet up with Coleman in the corriders?

We ran into him and he came over wanting to apologize, but we didn't accept his apology and master Rudimar (Fedrigo) took me quickly to the hospital, because I was in great pain and I didn't see anything else. But it seems that something else almost happend out of the ring. Adrenaline is a M$@$#er F*&^*er up in the ring, but he said alot of stupid things after the fight and he was very disrespectful when in the ring.
=============

nou heb ik zoiets van wat heeft rampage er nou weer mee te maken??

Chico
04-03-2006, 01:18
http://i36.photobucket.com/albums/e6/opethdrums/pride320809.jpg

Silat
04-03-2006, 01:30
LOL :mrgreen:

Dat worden leuke partijen.

Razo
04-03-2006, 02:49
The Axe Murderer gaat ze alle3 afmaken

m.g
04-03-2006, 03:14
Die foto is zeker vet.

shakie
04-03-2006, 11:39
Tja rampage weer knietjes eten....haha
Maar met wat er is gebeurd,worden deze games nog vetter..

Anonymous
04-03-2006, 11:49
Ik weet niet of Wanderlei wel wint van Coleman .
Zodra ze op de grond zijn kan Wanderlei niet zo heel veel meer doen denk ik , Coleman is nog steeds sterk , dus die houd het gevecht wel op de grond.
Wanderlei vecht nooit zo super als hij tegen zwaardere sterke grondvechters moet .
Het word een beetje zoals die partij dat Mark Hunt boven op hem ligt , hij kan vasthouden , maar een klem ofzo zie ik hem niet doen bij Coleman , hij is nu eenmaal geen Shogun die overal uit komt .
Voor Baroni zou ik als ik hem was veel geld vragen om mijn doktersrekening te betalen .

shakie
04-03-2006, 11:58
Baroni krijgt die hele enge K.O... :wink:

The Bulldog
04-03-2006, 12:37
GEeft idd vette partijen, ik ben fanm van de chute box maar dit is op zich een zielige houding.

volgens mij komt de reactie van Wandy alleen maar doordat hij zo op degrond lag..

Moet toch even een op de foto gelegd beeld recht trekken...hahaha

HUNEBED
04-03-2006, 13:06
underdog = correct beetje zielige attitude van de Brazilianen

Coleman maakt Wanderlei af !!!

http://i36.photobucket.com/albums/e6/opethdrums/pride320809.jpg

hehehe

p diddy
04-03-2006, 13:14
Het lijkt me verstandig voor Baroni dat hij die challenge, niet aanneemt want dat gaat hij niet trekken!!!

Coleman tegen wandy, ik moet het eerst maar zien gebeuren......en rampage...nou we weten allemaal hoe dat gaat aflopen.......KO!!!!
Zelfde als de vorige partijen!!

Anonymous
04-03-2006, 13:43
Lol als die reacties echt zijn wat een onzin ik zou niet weten waarvoor Coleman zich zou moeten verontschuldigen, dat is dus ook niet gebeurd natuuurlijk.

Maarja zowel Amerikanen als Brazilianen hebben gewoon dat arrogante in zich, daar komt dit vandaan en daar heb ik sowieso niets mee.

Laat ze erom vechten is het enige wat mij interesseert.

marster
04-03-2006, 14:11
als silva de eerste 5min doorkomt,slacht hij Colman .
Denk dat baroni meer tegenstand bied,hij is echt taai en geeft nooit op.Bij elke partij krijgt Baroni de eerste ronde klappen,en daarna wint hij vaak op ko.

Guile
04-03-2006, 15:08
Lol als die reacties echt zijn wat een onzin ik zou niet weten waarvoor Coleman zich zou moeten verontschuldigen, dat is dus ook niet gebeurd natuuurlijk.

als je Coleman na de match zag........ motherfucker *^$#* etc

misschien betekent dat sorry in Brazilie :D


Laat ze erom vechten is het enige wat mij interesseert.

idd, dit kan Pride het publiek niet ontnemen (en de vechters zelf ook niet 8-) )

Paganstars
04-03-2006, 15:28
maar what hat rampage er nou mee te maken? Want dat ontschiet me ff! maar wand vs coleman en baroni lijkt me vet.... kunnen ze niet gewoon een tagteam versie van pride maken :D

Silat
04-03-2006, 16:19
Rampage... Amerikaan.... Stond erbij in de gang. Silva z'n ego lag onder de zool van Coleman in de Pridering, Dat is echt een NO-GO voor een Braziliaan, zeker de Champ natuurlijk.

Dus Silva daagt Coleman uit, Baroni die er stom naast staat te lachen en Rampage vind het prachtig want die weet wat Vanderlei met je doet en dan wordt Rampage ook uitgedaagd.

De voorrondes van Openweight GP staan al zowat vast. :evil:

RNLMC
04-03-2006, 17:52
http://img521.imageshack.us/img521/4953/silva50oo.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/2609/silva14wa.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/8029/silva45qz.jpg

Chico
04-03-2006, 18:28
die arm van shogun... kzou er bijna van stoppen met vechten man.. damn...

Emilio
04-03-2006, 18:31
gruwelijke foto die van silva o pde grond. lijkt wel o die aan t bidden is van spaar me :D

redjuh
04-03-2006, 18:46
wat ik nou het allermooiste zou vinden, is coleman tegen wand
jackson tegen ninja
baroni tegen shogun

een usa vs brasil en ik hoop dat het 3 - 0 wordt voor usa.
wat een major opset zou dat zijn!!!

p diddy
04-03-2006, 19:30
wat ik nou het allermooiste zou vinden, is coleman tegen wand
jackson tegen ninja
baroni tegen shogun

een usa vs brasil en ik hoop dat het 3 - 0 wordt voor usa.
wat een major opset zou dat zijn!!!

gaat niet gebeuren en helemaal geen 3-0 :wink:......maar als het komt zullen alle drie de partijen spektakel zijn :D

Judas
04-03-2006, 20:35
wat ik nou het allermooiste zou vinden, is coleman tegen wand
jackson tegen ninja
baroni tegen shogun

een usa vs brasil en ik hoop dat het 3 - 0 wordt voor usa.
wat een major opset zou dat zijn!!!

Dat zou wel strak zijn. De winaar mag het dan opnemen tegen de Russen

redjuh
04-03-2006, 21:14
yep en dan allemaal tegen Alistair, en dan wint Nederland

Anonymous
04-03-2006, 22:30
het gevecht.

http://video.google.com/videoplay?docid=-982427373899936891&q=Coleman

Anonymous
05-03-2006, 14:55
kep medelijden met jackson, hij is weer de klos. en nu heeft hij het eens een keer niet verdient.

dontmindme
05-03-2006, 17:34
kep medelijden met jackson, hij is weer de klos. en nu heeft hij het eens een keer niet verdient.


I also challenged Quinton Jackson and he looked at me and said "Me too?", and I responded. "If you want some, there is some for you too" - said Wand, who awaits Prides response to whether or not he will participate in the Openweight GP.
wandy trekt een potje HAK m in pan open

RED SCORPION
05-03-2006, 22:19
The Axe Murderer gaat ze alle3 afmaken
no doubt!!!

Mike
05-03-2006, 22:24
maar what hat rampage er nou mee te maken? Want dat ontschiet me ff! maar wand vs coleman en baroni lijkt me vet.... kunnen ze niet gewoon een tagteam versie van pride maken :D

of de Royal Rumble van vorige week voortzetten 8-)

Mike
05-03-2006, 22:28
dubbelpost

Mike
05-03-2006, 22:29
waarom zou Coleman zn excuses moeten aanbieden ? Silva is gek aan t worden...... , ik wil het wel zien tegen Coleman. Wordt sowieso een knalpartij.

en lol at silva die ramapage uitdaagt. Laat Silva eerst Arona en Hunt nog maar eens uitdagen , daar kijk ik meer naar uit.

MB667
08-03-2006, 11:59
waarschijnlijk gaat Ninja het tegen Baroni opnemen in april

rtbrouwer
10-03-2006, 17:56
Maaruh, wat gebeurde er nou eigenlijk dat al die gasten boos werden op Coleman?

Shogun valt naar maar coleman kon dat helemaal niet zien omdat ie achter hem zit... Zodra die het door heeft stopt ie meteen en komt de scheids ertussen. Dus waar doen die gasten nou moeilijk over?

shyne
10-03-2006, 19:57
Silva is een flikker, kijk hem smeken om genade wanneer hij een voet op z'n strot heeft... zodra hij weer kans maakt probeert hij coleman weer kapot te slaan.. :?

Jay Hoov
11-03-2006, 17:01
Silva is een flikker, kijk hem smeken om genade wanneer hij een voet op z'n strot heeft... zodra hij weer kans maakt probeert hij coleman weer kapot te slaan.. :?

Moet je in z'n bek zeggen, held :?
Jij bent echt de man...Iemand die in ruim 5 jaar 1 lhw partij verliest een flikker te noemen....en dan is ie nog de champ ook.....Sukkel!

makavelli
11-03-2006, 17:04
Silva is een flikker, kijk hem smeken om genade wanneer hij een voet op z'n strot heeft... zodra hij weer kans maakt probeert hij coleman weer kapot te slaan.. :?

Moet je in z'n bek zeggen, held :?
Jij bent echt de man...Iemand die in ruim 5 jaar 1 lhw partij een flikker te noemen....en dan is ie nog de champ ook.....Sukkel!

sprak coleman's schandknaapje :lol:

Jay Hoov
11-03-2006, 17:06
Silva is een flikker, kijk hem smeken om genade wanneer hij een voet op z'n strot heeft... zodra hij weer kans maakt probeert hij coleman weer kapot te slaan.. :?

Moet je in z'n bek zeggen, held :?
Jij bent echt de man...Iemand die in ruim 5 jaar 1 lhw partij een flikker te noemen....en dan is ie nog de champ ook.....Sukkel!

sprak coleman's schandknaapje :lol:

Ja, kutzooi :oops: :cry: :oops: :cry:

makavelli
11-03-2006, 17:08
waarom zou Coleman zn excuses moeten aanbieden ? Silva is gek aan t worden...... , ik wil het wel zien tegen Coleman. Wordt sowieso een knalpartij.

en lol at silva die ramapage uitdaagt. Laat Silva eerst Arona en Hunt nog maar eens uitdagen , daar kijk ik meer naar uit.

idd vind het een beetje raar om zomaar iemand uit te dagen die je al 2x verslagen hebt.
Rematch tegen cro cop zou ik ook wel willen zien maarja silva gaat natuurlijk liever tegen jackson

Nickuraba
11-03-2006, 20:01
tegen crocop heeft silva imo geen kans meer, te zwaar, te veel power tegen hem, als fedor crocop niet knokkie mept dan wandy zeker niet...

fedor zou nml wandy ook dood maken..

anyways ik vind dat men het wel heel erg bont maakt, oke coleman tripte ff, maar hij stopte toch op tijd? hij heeft niks respectloos gezien en wandy wil meteen weer knokken..

Silat
11-03-2006, 21:56
ze waren allemaal respectoos, dus ook Coleman.

RizPekT
11-03-2006, 22:08
kep medelijden met jackson, hij is weer de klos. en nu heeft hij het eens een keer niet verdient.

Hahah rofl.. dat d8 ik dus ook al.. arme rampage.. hij had er niet eens iets mee te maken :lol: