PDA

View Full Version : Europese Studenten Kampioenschap Thaiboksen



Ralph
04-03-2006, 12:28
Er zijn plannen om aan het eind van dit jaar een Europese Studenten Kampioenschap Thaiboksen te organiseren. Het staat allemaal nog erg in de kinderschoenen, maar het zou wel leuk zijn om te kijken of hier animo voor is. Er zijn al wat contacten met universiteiten en hoge scholen in het buitenland en de reacties zijn tot nu toe positief. Zijn hier ook gegadigden die dit leuk zouden vinden?

Anonymous
04-03-2006, 15:11
Leuk idee!

Paganstars
04-03-2006, 15:23
probeer chikara in tilburg eens... of jochem branderhorst ;)

Anonymous
05-03-2006, 11:34
heeft de DSSF al contact gehad met de eusa. Zij hebben volgens mij helemaal geen thai boksen in hun programma..

Anonymous
05-03-2006, 11:39
Er is overigens ook nog nooit een NSK geweest. Jullie hebben in delft een succesvol NSK boksen gehouden. Waarom niet eerst een NSK organiseren? Studentensport Nederland wil nog wel eens af en toe iets geks proberen. De titel NSK is dus wel te verkrijgen. Voor een ESK is dat wel even een ander verhaal. Plus al de moeilijkheden die je hebt met het verplicht in logies/hotels onderbrengen van je atleten. Het lijkt me nogal een stap in een keer. Hoe dan ook, het zou wel erg leuk zijn. Ik wens je succes.