PDA

View Full Version : Vraag aan Ivan de Groot, Dave Paul En Nathan Schouten.



Anonymous
05-03-2006, 15:35
Waarom hebben dave en nathan zich allebei terug getrokken voor de partij tegen gegard mousasi??
Dave is nog zwaarder als gegard en heeft meer ervaring en nathan zegt altijd tegen iedereen te vechten.
Was het ook niet uit jullie hoek dat er gezegd werd dat het raar was dat gegard al in japan vocht???..

The Bulldog
05-03-2006, 16:01
TEn eerste Guest, waar komt deze info vandaan...
Ten tweede wanneer zou deze partij zijn...

En ten derde als het verhaal klopt...
Dave wat is de reden?

appelsap
05-03-2006, 16:21
Bel gewoon ff naar de debetreffende personen als je het zo graag wilt weten.

Iwan
05-03-2006, 17:32
Waarom hebben dave en nathan zich allebei terug getrokken voor de partij tegen gegard mousasi??
Dave is nog zwaarder als gegard en heeft meer ervaring en nathan zegt altijd tegen iedereen te vechten.
Was het ook niet uit jullie hoek dat er gezegd werd dat het raar was dat gegard al in japan vocht???..

Er is maar een reden dat Nathan niet vecht en dat is dat hij niet mag vechtenvan de fighting doctors tot en met 18 maart.
Check hier maar: http://www.fightingdoctors.com/startverboden.htm?PHPSESSID=2c725714b47203efb7fb38 036029ff66

We hebben zelfs ism de organisator toch nog geprobeerd om Nathan te laten vechten omdat de KO eigenlijk geen zware KO was.
Maar Nathan zou sowieso tegen een Braziliaan vechten dus jouw info is 100% fout.
Dave zal hier zeer binnenkort zelf de reden posten waarom hij niet kan vechten.
Dus ik begrijp jouw probleem met Nathan niet want hij vecht idd tegen alles en iedereen.
Check deze lijst maar: http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=2872

Nu ik zo eerlijk tegen jou ben geweest mag jij ook eerlijk zijn en zeggen wat jouw belang hier in is.
Lijkt me fair toch?

The Bulldog
05-03-2006, 17:33
Zou ook kunnen ja...

Maar gezien een guest weer op een stemmingmakende manier dit onderwerp aan de orde stelt, vraag ik het de betreffende zelf maar.

Iwan
05-03-2006, 17:37
En de naam is IWAN de Groot, met een W!

A.F.
05-03-2006, 17:39
hij heeft in ieder geval wel een pakkie van jason jones gehad...

ICON
05-03-2006, 17:42
ivan de grote!!! :)

Iwan
05-03-2006, 17:52
hij heeft in ieder geval wel een pakkie van jason jones gehad...

Iemand die nog nooit verloren heeft heeft nog nooit een goede tegenstanders gehad.
Hoort erbij lijkt mij.

The Bulldog
05-03-2006, 17:56
HMMM

Nou Iwan in ieder geval bedankt voor je reactie en Dave zal een gegronde reden hebben dussss....

Zag gisteren in ieder geval de flyer van BEast of the East met daarop Dave tegen Ramon Temmink staat..

Zeker niet verkeerd en zeker dat ik er dan ben om te kijken...

Iwan
05-03-2006, 17:58
HMMM

Nou Iwan in ieder geval voor je reactie en Dave zal een gegronde reden hebben dussss....

Zag gisteren in ieder geval de flyer van BEast of the East eaarop Dave tegen Ramon Temmink staat..

Zeker niet verkeerd en zeker dat ik er dan ben om te kijken...

Graag gedaan man.

Pimp-Daddy
05-03-2006, 18:23
nette snelle reactie Iwan, maar waarom moet Dave zelf zijn verhaal vertellen, en kan jij dat niet doen, als zijn trainer zijnde....

Anonymous
05-03-2006, 21:42
gegaard is gewoon eeeeeen beeeeeest hij sloeg die krovat binnen 35 seconden eruit
gegard gooide hem op grond en sloeg hem alle kanten op, deze kroaat Sanjin Kadunc is a klas kick bokser

Anonymous
05-03-2006, 21:43
ja man hij liet hem alle hoeken zien............... geen wonder dat dave niet tegen hem wou vechten
recpect voor deze man

Anonymous
05-03-2006, 21:51
gegard de beest////////////////////////////////

Anonymous
05-03-2006, 21:53
Was het ook niet uit jullie hoek dat er gezegd werd dat het raar was dat gegard al in japan vocht???..


ja dat zeiden ze ....... gegard is gewoon te goed 35 seconden man dat is half minut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 111111

The Bulldog
05-03-2006, 22:40
Zeer waarde toevoegende posts...

Gerard ..super prestatie..

Zijn fans hier...DQ...wat een simpele reacties...

BLACKJACK
05-03-2006, 22:45
nette snelle reactie Iwan, maar waarom moet Dave zelf zijn verhaal vertellen, en kan jij dat niet doen, als zijn trainer zijnde....

Nou ik zal je zelf vertellen waarom ik denk dat iwan het niet wil zeggen omdat ik gewoon letterlijk en figuurlijk er te laat mee kwam om te zeggen dat ik een rugblessure heb daar heb ik allang last van maar ik durfde het op een of andere manier niet te zeggen waarom dat zo was tja daar moet ik zelf nog achterkomen.
ik zit er zelf heel erg mee ik vindt het ook klote voor gegard en de trainers van future gym maar 1 ding is voor mij belangrijk en dat is mijn gezondheid die komt voor alles en aangezien ik nog maar 21 jaar ben en nog graag verder wil met sporten heb ik deze keuze gemaakt met veel pijn en moeite
de reacties die mensen nou gaan geven van ja hij is bang voor gegard tja die kan ik verwachten.
maar ja goed zulke mensen heb je er nou eenmaal bij zitten.
ik heb een fout gemaakt door het te laat af te zeggen dat weet ik maar van alle reacties en gelul en noem maar op heb ik hier zeker iets van geleerd en ik weet wat mij te doen staat nu en ik ben uitgenodigd om weer op 2H2H te vechten in maastricht ik hoop dat de promoter dit leest zodat hij mij tegen gegard mousasi laat vechten misschien dat mensen toch anders gaan denken voordat ze iets zeggen over mij want als een ander zegt dat ik bang ben voor iemand terwijl ze mij niet eens kennen dan heb ik al zoiets van no respect klaar!!!
ik hoop hiermee mensen duidelijk mee gemaakt te hebben of je me nou gelooft of niet dat moet je helemaal zelf weten maar van fouten daar leer je van dus degene die mij willen begrijpen daar heb ik respect voor degene die dat niet willen en denken het beter te weten als mij daar heb ik geen respect voor.
ik ben iedergeval blij dat iwan niet boos geworden is terwijl ik weet dat het niet leuk was maar toch iwan bedankt voor je begrip

groetjes Dave Paul

The Bulldog
05-03-2006, 23:04
DAVE,

Trots is een bitch man, maar zoals je nu bent achter gekomen moet je die soms inslikken en op tijd aangeven dat je door blessure leed niet kan.
Had je idd beter eerder kunnen doen ,maar goed is weer een leermoment.

Spoedig herstel gewenst en ik hoop je in Zutphen te zien knallen tegen Ramon Temmink.

OUS!!!

Marco (scheids)
06-03-2006, 08:16
Goed van je dat je de fout bij jezelf neerlegt !!!
Ik ken je als een eerlijke gozer dus geloof je verhaal 100% ... klasse dat je hier zo neerzet, en ik denk als 2h2h dit ziet ze je misschien wel een kan willen geven tegen Gegard, als die dan nog in Nederland wil vechten ..lol...hij gaat als een komeet ..niet alleen in Nederland maar ook in Japan heeft hij indruk gemaakt !!

dokter flinstone
06-03-2006, 08:59
Ik verschuil me niet achter het guest-schap maar de waarheid ligt volgens mij in het midden.

Laten we eerlijk zijn: gerard is een beest en het is zeer moeilijk nog tegenstanders voor hem te vinden. Natuurlijk zegt iedereen dat het niet is omdat ze niet durven/willen maar vanwege andere problemen. ALs je zoveel smoesjes hoort, ook van de grotere mensen in onze sport, dan geloof je na smoes drie ook niemand meer.

Ondanks de vele bonden die onze sport kent is het wereldje toch klein. Nieuws gaat snel en zeker roddels. Laat deze mad mike (ik heb geen flauw idee wie het is) maar lopen stoken. Er zit zeker een deel van waarheid in. Nathan heeft zich teruggetrokken en Dave nu ook. Beiden hebben blessures en dat zei zo.

remco pardoel
06-03-2006, 09:38
denk dat het wel mooi is dat Nathan en Dave tegen de broeders Mousasi zouden kunnen / willen in Maastricht..
zou ook een mooie matchmiaking zijn denk..

Heb je vier meer dan goede atleten in de ring staan.

Dave.. beterschap en een snel herstel toegewenst

Remco

Marco (scheids)
06-03-2006, 09:50
Ik verschuil me niet achter het guest-schap maar de waarheid ligt volgens mij in het midden.

Laten we eerlijk zijn: gerard is een beest en het is zeer moeilijk nog tegenstanders voor hem te vinden. Natuurlijk zegt iedereen dat het niet is omdat ze niet durven/willen maar vanwege andere problemen. ALs je zoveel smoesjes hoort, ook van de grotere mensen in onze sport, dan geloof je na smoes drie ook niemand meer.

Ondanks de vele bonden die onze sport kent is het wereldje toch klein. Nieuws gaat snel en zeker roddels. Laat deze mad mike (ik heb geen flauw idee wie het is) maar lopen stoken. Er zit zeker een deel van waarheid in. Nathan heeft zich teruggetrokken en Dave nu ook. Beiden hebben blessures en dat zei zo.

Niet met je eens ... Nathan had een startverbod ... kan hij ook niets aan doen !!
En Dave had niets te verliezen tegen Gegard ... waarom zou ie dan die partij uit de weg gaan? nogmaals ik ken alle betrokkenen en weet dat Dave een eerlijke gozer is ... dus zou niet weten waarom ik aan zijn woord zou moeten twijfelen ... tis wel vervelend voor Gegard, maar ben blij dat ie toch een tegenstander heeft gehad ....

Anonymous
06-03-2006, 11:08
gegard the punisher

Anonymous
06-03-2006, 11:27
Nadat achtereenvolgens Nathan Schouteren en Dave Paul zich terugtrokken voor de partij tegen Gegard werd de Croaat Sainjin Kadunc bereid gevonden te vechten tegen Mousasi
Kadunc was de eerste vechter in het afgelopen jaar die er in slaagde een paar geslaagde technieken te maken tegen Mousasi. Twee keer een goede lowkick die Gegard uit evenwicht brachten, een keer een hoge trap die hij overigens niet had mogen maken omdat hij schoene droeg en een stoot die ook een keer min of meer raakte.
Daarna was het afgelopen. Gegard ontplofte bracht hem met stoten naar de grond waar Kadunc in foetus houding bleef liggen terwijl Gegard op hem in hamerfde totdat de scheidsrechter de wedstrijd staakte. Totale wedstrijdtijd: 35 seconden.
Achteraf gezien toch niet zo onverstandig van Schouteren en Paul om niet tegen hem te willen knokken.

dokter flinstone
06-03-2006, 11:39
Ik verschuil me niet achter het guest-schap maar de waarheid ligt volgens mij in het midden.

Laten we eerlijk zijn: gerard is een beest en het is zeer moeilijk nog tegenstanders voor hem te vinden. Natuurlijk zegt iedereen dat het niet is omdat ze niet durven/willen maar vanwege andere problemen. ALs je zoveel smoesjes hoort, ook van de grotere mensen in onze sport, dan geloof je na smoes drie ook niemand meer.

Ondanks de vele bonden die onze sport kent is het wereldje toch klein. Nieuws gaat snel en zeker roddels. Laat deze mad mike (ik heb geen flauw idee wie het is) maar lopen stoken. Er zit zeker een deel van waarheid in. Nathan heeft zich teruggetrokken en Dave nu ook. Beiden hebben blessures en dat zei zo.

Niet met je eens ... Nathan had een startverbod ... kan hij ook niets aan doen !!
En Dave had niets te verliezen tegen Gegard ... waarom zou ie dan die partij uit de weg gaan? nogmaals ik ken alle betrokkenen en weet dat Dave een eerlijke gozer is ... dus zou niet weten waarom ik aan zijn woord zou moeten twijfelen ... tis wel vervelend voor Gegard, maar ben blij dat ie toch een tegenstander heeft gehad ....

Marco,

Ik zeg ook niet dat beiden geen blessures hadden. De waarheid ligt altijd in het midden en ik laat dat ook zo. Ik heb geen slecht woord, of mijn ongeloof geuit, tegen dave.

Mephisto
06-03-2006, 12:41
Was het ook niet uit jullie hoek dat er gezegd werd dat het raar was dat gegard al in japan vocht???..


ja dat zeiden ze ....... gegard is gewoon te goed 35 seconden man dat is half minut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 111111

Klopt, ik train bij De Groot, maar mijn mening is niet per definitie de mening van mijn trainer of van mijn trainingsmaatjes, met 32 jaar ben ik oud en wijs genoeg om mijn eigen mening er op na te houden. Daarnaast heb ik nooit iets negatiefs over één van de Mousasi-broertjes, ik vroeg me alleen af waarom Gegard al zo snel in Japan vocht. Maar het is maar net wat je wilt lezen natuurlijk.

Sowieso als ik een keer iets wil posten dat eventueel mensen tegen de borst kan stuiten post post ik gewoon als mezelf en vergeet ik niet plotseling in te loggen.

Anonymous
06-03-2006, 21:51
dave paul,
enige wat ik wil zeggen is dat je je niet moet laten opfokken en verleiden door die mensen.je bent degene die straks tegen gerard moet vechten in de ring niet die mensen op de site,geloof me ze fokken je op praten stoer maar durven zelf niet eens een seconde in de ring te stappen.
ik heb gerard bezig gezien,training en wedstrijd.geloof me hij is zeer explosief en gevaarlijk.als je denkt dat je hem aan kan of kans tegen maak dan moet je het proberen en ik wens je succes maar laat je niet opfokken door die internet gasten
succes

The Bulldog
06-03-2006, 22:23
WTF...
Een zinnige guest post...

De wonderen zijn de wereld niet uit..

Enne X 2

Iwan
07-03-2006, 08:56
WTF...
Een zinnige guest post...

De wonderen zijn de wereld niet uit..

Enne X 2

X3

a.s.c.
07-03-2006, 10:01
WTF...
Een zinnige guest post...

De wonderen zijn de wereld niet uit..

Enne X 2

X3

X4

Mephisto
07-03-2006, 12:34
WTF...
Een zinnige guest post...

De wonderen zijn de wereld niet uit..

Enne X 2

X3

X4

X5 (ik weet het, ben een spamwhore :wink: )

Marco (scheids)
07-03-2006, 12:39
Laat dat spam maar weg !!

Mephisto
07-03-2006, 12:46
Laat dat spam maar weg !!

:shock: ook gij Marco? als ik voor je sta weet je vast niet eens wie ik ben :lol:

Marco (scheids)
07-03-2006, 14:33
Laat dat spam maar weg !!

:shock: ook gij Marco? als ik voor je sta weet je vast niet eens wie ik ben :lol:

Dat weet ik wel zeker dat ik niet weet wie je bent ...lol.....stel je eens voor dan !!!.... :lol:

Anonymous
07-03-2006, 14:39
Laat dat spam maar weg !!

:shock: ook gij Marco? als ik voor je sta weet je vast niet eens wie ik ben :lol:

Dat weet ik wel zeker dat ik niet weet wie je bent ...lol.....stel je eens voor dan !!!.... :lol:

Komt door ouderdom Marco!! :)

Mephisto
08-03-2006, 14:45
Laat dat spam maar weg !!

:shock: ook gij Marco? als ik voor je sta weet je vast niet eens wie ik ben :lol:

Dat weet ik wel zeker dat ik niet weet wie je bent ...lol.....stel je eens voor dan !!!.... :lol:

je kijkt me altijd wel een beetje meewarig aan als ik je zie bij wedstrijden :lol:

Marco (scheids)
08-03-2006, 15:15
wie ben je dan ??

Mephisto
08-03-2006, 16:31
wie ben je dan ??

tja, mijn naam zal je niet veel zeggen... zal me zelf voorstellen de eerstvolgende keer dat ik je zie :wink:

Tsuki
08-03-2006, 16:33
Get a room you two ..............................

Arno verbraak
11-03-2006, 14:49
he flinstone, begrijp nou eens goed dat nathan zich niet heeft teruggetrokken.
hij wou graag vechten maar hij mocht niet.
klaar!

dokter flinstone
13-03-2006, 14:55
He verbraak,

teruggetrokken vanwege een blessure of startverbod terugetrokken worden door fighting doctors (zie ik ook als een blessure) is toch niet erg.
Jammer maar helaas.

The Bulldog
13-03-2006, 22:26
He verbraak,

teruggetrokken vanwege een blessure of startverbod terugetrokken worden door fighting doctors (zie ik ook als een blessure) is toch niet erg.
Jammer maar helaas.
Erg kromme manier om iets rechtte lullen wat krom is..

Anonymous
14-03-2006, 07:58
na de k.o van nathan vroeg ik nog hier op dit forum aan iwan met een w if ie wel mocht vecht ivm startverbod, deze zei toen van wel dus eigenlijk vind ik het vreemd dat ie dan toch niet mag vechten

Marco (scheids)
14-03-2006, 08:01
Liggen jullie hier nu nog van wakker ??? pppffffttttt.....
Heel simpel Nathan had een startverbod maar wilde wel vechten, maar mocht niet.

En Dave heeft zn verhaal zelf duidelijk gemaakt hier.

En nu??

Iwan
14-03-2006, 08:43
na de k.o van nathan vroeg ik nog hier op dit forum aan iwan met een w if ie wel mocht vecht ivm startverbod, deze zei toen van wel dus eigenlijk vind ik het vreemd dat ie dan toch niet mag vechten

Beste guest, LEZEN!
Ik heb in deze topic zelfs nog een link geplaatst naar de startverbodenlijst van de fightingdocters! Maar ja, lezen is moeilijk he...

Iwan
14-03-2006, 15:02
Lijkt me dat het kamp van De Groot hier duidelijk genoeg is geweest.

Kan er geen slotje op?

Idem!

Slotjeeeeeee!

Deuce
14-03-2006, 15:15
Ik zou graag nog de moeder van Iwan willen vragen haar mening hier neer te zetten, want die kan natuurlijk ook nog de nuttige informatie geven. :lol:

Iwan
14-03-2006, 15:40
Ik zou graag nog de moeder van Iwan willen vragen haar mening hier neer te zetten, want die kan natuurlijk ook nog de nuttige informatie geven. :lol:

LOL!

Anonymous
14-03-2006, 18:04
ik vindt het schandalig dit gezeik allemaal jullie moeten jullie eigen schamen kheb gewoon tranen gezien bij Dave van boosheid en de waarheid zat in zijn ogen en weet je wat hij zei tegen mij "al heb ik alles gebroken in mijn lichaam en mijn hart blijft nog pompen dan ga ik nog de ring in" ik ken Dave niet zo dit heeft hem echt veel pijn gedaan en dan vooral voor iemand die niet veel van praten houdt en niet veel van gezeik houdt maar die altijd plezier wil hebben en altijd wil lachuh en dan wordt hij zo aangepakt het is te zielig voor woorden gewoon maar wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat door dit gezeik allemaal Dave verandert is sinds afgelopen zaterdag zag ik een hele andere Dave met een hele andere instelling.
Hij zal wel boos worden op mij omdat ik dit post nu maar ik wou jullie gewoon laten weten hoeveel pijn mijn brother heeft gehad en dat ik het echt schandalig vindt!!!

Dave sorry maar je weet i got love for you

The Bulldog
14-03-2006, 20:15
Guest ...zeg maar tegen je "brother"dat ie zich niet moet laten fokken door mensen aan de zijkant..

Dave Lekker voorbereiden op Ramon TEmmink en je gram op sportieve wijze halen..

Ik ben er in ieder geval om deze knaller te aanschouwen..

Anonymous
14-03-2006, 22:40
hahahah jullie zijn allemaal stelletje slijmers

Anonymous
14-03-2006, 23:15
hahahah jullie zijn allemaal stelletje slijmers

nederlands blijft lastig he

The Bulldog
14-03-2006, 23:24
hahahah jullie zijn allemaal stelletje slijmers

YEp en jij ...

jij bent een guest met dito diepgang :D

Anonymous
16-03-2006, 01:32
een ding begrijp ik niet dave zegt : "al heb ik alles gebroken in mijn lichaam en mijn hart blijft nog pompen dan ga ik nog de ring in"..............maar hij wou niet vechten omdat hij rug pijn had??????????????????????????????????????????????? ???????

hart klopte nog wel of was het even stop gezet?!?!?!?!?!??!

Anonymous
16-03-2006, 01:32
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Iwan
16-03-2006, 08:15
een ding begrijp ik niet dave zegt : "al heb ik alles gebroken in mijn lichaam en mijn hart blijft nog pompen dan ga ik nog de ring in"..............maar hij wou niet vechten omdat hij rug pijn had??????????????????????????????????????????????? ???????

hart klopte nog wel of was het even stop gezet?!?!?!?!?!??!

Misschien moet je gewoon eens een flink potje neuken... scheelt een hoop stress!

mama
17-03-2006, 16:49
Hier is het grote hangslot
gaat nergens meer over