PDA

View Full Version : vechten in de zaal



Anonymous
06-03-2006, 01:20
Gister was er een gala van Future Gym onder auspicien van de WFCa. In de zaal liep het uit de hand, mensen bestormde de ring en gingen met elkaar op de vuist en maakte elkaar uit voor &(*&#!....

Hoe en waarom het gebeurde weet niemand...Ik zag dat Mickey Bennazouz (trainer van Siam Gym) als eerste de scheidsrechter belaagde...die vent (Bennazouz) moeten ze schorsen voor zijn leven. Daarna liep het dus uit de hand! Ookal zou die scheids een fout gemaakt hebben dan nog hoor je dat niet te doen. RESPECT was weer voor te zoeken.

Zo worden wij nooit serieus genomen!!!

Anonymous
06-03-2006, 01:38
was dat bij Enter The Dragon?

Quato
06-03-2006, 09:30
Ik heb de naam Mickey Bennazouz volgens mij wel vaker gehoord in combinatie met dit soort verhalen...

Maar het was dus weer een gala die de vechtsporten "eer" aan doet. Heel jammer...

Anonymous
06-03-2006, 09:49
was dat bij Enter The Dragon?

Volgens mij niet.

dietrik
06-03-2006, 10:09
damn...dat was toen ook jaren geleden bij dat K1 gala in arnhem, notabene voetbal supporters die met elkaar op de vuist gingen.

Arjan
06-03-2006, 10:28
maar die knokpartijen bezorgen de sport er geen betere naam op...

remco pardoel
06-03-2006, 10:31
Jammer dat soort incidenten gebeuren.

jan sensei kyokushin
06-03-2006, 10:37
Jammer dat soort incidenten gebeuren. volkomen mee eens remco lijkt nergens op slechte reclame weer voor het martial-arts budo

osu

shakie
06-03-2006, 11:13
Idd heel jammer........Zijn geen hooligans toch...
Weet iemand meer over wat er mis ging,wat had de scheids volgens hun fout gedaan dan?

Triker
06-03-2006, 11:43
Als vaste bezoeker van gala's, meestal toch 1 gala per week, kan ik niet anders constateren dat dit soort incidenten minder voor komt de laatste maanden. Het is dan ook spijtig dat het nog soms voor komt bij enkele gala's!! Iets dat de sport zeker niet ten goede komt, maar volgens mij gaan we de goede weg op de laatste maanden doordat er steeds minder negatieve dingen gebeuren rondom de ring!!

Anonymous
06-03-2006, 16:59
Promotors moeten niet gaan bezuinigen op beveiliging. Dat gebeurt nog wel eens. Vaan zie ik maar 1 of 2 beveiligers aan de deur en thats it. stom

Anonymous
06-03-2006, 17:23
Er word nog wel eens makkelijk gedacht over het beveiligen van een gala , het gegeven ligt er nu een maal dat het publiek op een vechtsport gala ander publiek is als op een eo jongeren dag, en de emoties vaak hoog kunnen oplopen, daarmee wil ik niet zeggen dat het publeik op gala's slechter is , het is gewoon anders daar willen beveiligers nog wel eens overheenkijken , wij doen zelf bij tijd en wijlen gala's beveiligen en het werkt nu eenmaal beter als je zelf ook aan vechtsport doet ,. Je ziet de emoties vaak wat eerder , je kent wat meer mensen , en je weet wat je aan je pappenheimers hebt [ grijns]. Wij hebben nog nooit echt groote problemen gehad , en wil dat ook zo houden.

Sjaak
06-03-2006, 17:24
Ik vind het IN en IN TRIEST en je moet je als coach altijd gedragen en van de scheidsrechter blijf je ALTIJD af, geen discussie oveR mogelijk en dan bedoel ik echt geen enkele.

Anonymous
06-03-2006, 17:28
Hier heeft Sjaak natuurlijk 100% gelijk in

Anonymous
06-03-2006, 17:35
Ja dat is vooral wat ik bedoel:

Een trainer, coach, verzorger, vechter..zij hebben alleen een bepaalde verantwoording te nemen. Zij moeten laten zien hoe het wel moet. Zij hebben een voorbeeldfunctie ten op zichte van het grote publiek.....

In deze zaak is het gewoon de trainer die de rust moet bewaren...bovenal respect moet bewaren. Of de scheids nou een fout maakt of niet. Accepteer de feiten, leer van je eigen fouten en later kan je wellicht als nog (via een protest) je gelijk halen. Maar wel je gelijk halen op een wijze zoals wij dat hier in Nederland moeten doen: met respect voor een ieder!

Tuurlijk het is sport en met je sport heb je veel emoties. Maar las je hier niet mee om kan gaan, moet je lekker niet mee doen!!!! kan je het ook niet verzieken voor de anderen!!!!!!!!

Anonymous
06-03-2006, 17:48
Ook 100% gelijk

Anonymous
06-03-2006, 19:13
was dat bij Enter The Dragon?
Dat was ZEKER niet bij Enter The Dragon,
dit gala was goed georganiseerd en goed verlopen en was ook niet op ZONDAG maar op ZATERDAG....

Anonymous
06-03-2006, 20:14
Wat ik niet begrijp is dat er toen er laatst zo'n opstootje was in de pride waar meer rake klappen vielen en ook door de vechters zelf dan word er niet zo moeilijk over gedaan en vinden veel mensen het wel tof en vinden ze dat zo de volgende partijen spannender worden enzo. En als er dan hier in nederland een opstootje is waarbij overigens geen gewonden ofzo vielen dan is het net of het de ergste zaak van de wereld is en dat het zo slecht is voor de imago van de sport. Maar bij pride gebeurt het ook en daar is de sport ook gewoon erkend en zeer populair en bij voetbal gebeurd het ook en dat is toch ook een geaccepteerde sport in Nederland.
Maar ik zeg niet dat het geval bij pride goed of slecht is of dat dat geval van afgelopen zondag goed of slecht is. Ik vind gewoon objectief gezien dat de reacties op deze twee verschillende gebeurtenissen zo tegenstrijdig zijn op dit forum. De ene keer (pride) is het spannend en tof en als het hier in Nederland gebeurt dan is het de grootste schande.

ashi76
06-03-2006, 20:44
Ik heb bij Pride nog nooit een trainer een scheids aan zien vallen....
Beetje slap verhaal dus "guest".

Deuce
06-03-2006, 21:05
Vechtsport in Japan is meer geaccepteerd, als je hier 2 voetbalteams met elkaar op de vuist ziet gaan hoor je er ook niks van en wordt er ook niks over gezegd....hoort erbij zeggen ze dan.

En dat beveiligen...als er 2 mensen vechten, 20 gaan er staan om te kijken wat er gebeurd en 20 lopen er naar toe om te kijken...dan lijkt het al snel een grote vechtpartij...en daar kunnen 20 man beveiliging ook niks aan doen op dat moment.

Verder zou men selectief kunnen zijn in de sportscholen die ze uitnodigt...

Anonymous
07-03-2006, 00:07
Ik geloof best dat ze bij pride nog nooit een scheids hebben aangevallen, maar daar maken ze ook niet zo'n grote blunders als hier.

MJOKKIE
07-03-2006, 00:24
schijnt gisteren ook een grote knokpartij geweest et zijn na een optreden van Jan Smit :lol:
so that just makes it part of life i guess :roll:

Ah ah, check the facts, daar lag iets heel anders aan ten grondslag.

Marco (scheids)
07-03-2006, 09:11
Ik geloof best dat ze bij pride nog nooit een scheids hebben aangevallen, maar daar maken ze ook niet zo'n grote blunders als hier.

Weet je dat zeker ?? :lol:

Paganstars
07-03-2006, 09:18
LOL @ de kansloze discussie.... Sowieso je hoort buiten de ring je vuisten niet te gebruiken to anderen!

Highline
07-03-2006, 12:34
LOL @ de kansloze discussie.... Sowieso je hoort buiten de ring je vuisten niet te gebruiken to anderen!


kuch kuch incident in tilburg kuch kuch ;)

Anonymous
07-03-2006, 15:29
SSSTTTT!!!!

Paganstars
07-03-2006, 15:32
hir boven was ik ^^