PDA

View Full Version : report, foto's & filmpjes Tap Or Snap



yas
06-03-2006, 14:10
Met een kleine delegatie waren wij zondag 5 maart aanwezig bij Tap or Snap in Dortmund. Een grapplingtoernooi met interessante opzet en regels. Zo was het toegestaan om te slammen in de advanced class (because it is fun haha) en partijen van maar liefst 7 minuten tot 10 miuten in de finale (advanced class).

Veel Duitsers van Luta Livre, maar ook Gracie Barra, Pancration, de Belgische vechters van onder andere Exit en natuurlijk team Yamasaki. Daarnaast goede catering (sandwiches, taart und braadworsten) en geldprijzen. Geen enorme opkomst, maar toch zeker 50 man. Dit was het eerste toernooi met onze nieuwe leraar Augusto Ferrari en duidelijk dat we de spirit nog steeds hebben!

Results en pics asap, maar hier vast onze winst:

Augusto Ferrari 1e plaats 85- kg en 1e plaats open class
Hans Stringer 1e plaats 85+ kg en 2e plaats open class
Yasmin Sewgobind 1e plaats open class

Naast de mooie overwinningen van Hans tegen een enorme beer van 120 kg en de dansende Augusto all day long was de slam die Aram Clements (a.s.c.) maakte uit de triangle a la Rampage zeker noemenswaardig :D Daarnaast grote dank aan Mathieu Peters die ons voortreffelijk heeft gecoached en heeft gereden en dank aan John die zo gastvrij was voor de overnachting in de gym !

Helaas bleek bij de uitbetalingen sprake te zijn van miscommunicatie en werd er veel lager uitbetaald en voor de damesdivisie niets :S dus aan iedereen, nxt time, bel de organisatie om zeker te weten of alles wel klopt..

Anyway, it was a good day!

foto's : (map tap or snap!, --> foto-overzicht)
http://yas-min.magix.net/

en nog veel meer hier:
http://rapidshare.de/files/14773357/Taporsnap.rar.html

Anonymous
06-03-2006, 15:34
hoeveel geld was er beloofd in de verschillende klassen?

Jochem
06-03-2006, 15:51
Jammer dat de organisatie pas zo laat van zich liet horen, kreeg pas een week vantevoren een mail :(

Ben
06-03-2006, 16:44
:wink: wat heeft aram gedaan dan heeft hij gewonnen :?:

a.s.c.
06-03-2006, 18:03
:wink: wat heeft aram gedaan dan heeft hij gewonnen :?:

alleen de partij met de slam :lol: (en vervolgens heelhook) maar daarna 2 partijen verloren op punten, 1 van - de erg sterke - Ken van Gilbergen (geen schande volgens mij) en een van een maffe duitser die liever zijn knie aan gort liet trekken om vervolgens vijf minuten in de guard zich vast te klammen zodat hij met 2-0 (1 guardpass?) zou winnen en daarna niet meer kon vechten die dag :? :cry: maarja kan niet alles hebben toch :wink:

Augusto, Hans Stringetje en Yasmin hebben overigens weer een puike prestatie neergezet gefeliciteerd en mathieu super gecoached natuurlijk :wink:

Ronald
06-03-2006, 18:11
Helaas bleek bij de uitbetalingen sprake te zijn van miscommunicatie en werd er veel lager uitbetaald en voor de damesdivisie niets :S dus aan iedereen, nxt time, bel de organisatie om zeker te weten of alles wel klopt..
Miscommunicatie of "valse voorwendselen"?

Christophe
06-03-2006, 19:15
Ikzelf was er niet bij in Dortmund, maar Team Exit was ook niet geheel onverdienstelijk:

- Michel: 1ste plaats -70
- Maurice: 3de plaats -70
- Ken: 3de plaats -75
- Wim: 3de plaats open gewicht

Wel "raar" dat ze minder uitbetaalden dan ze hadden aangekondigd. Volgens mij hadden ze gehoopt dat de geldprijzen intern verdeeld konden worden! Beetje bedriegelijk, but who am I to complain! :wink:

Christophe
06-03-2006, 19:20
:wink: wat heeft aram gedaan dan heeft hij gewonnen :?:

alleen de partij met de slam :lol: (en vervolgens heelhook) maar daarna 2 partijen verloren op punten, 1 van - de erg sterke - Ken van Gilbergen (geen schande volgens mij) en een van een maffe duitser die liever zijn knie aan gort liet trekken om vervolgens vijf minuten in de guard zich vast te klammen zodat hij met 2-0 (1 guardpass?) zou winnen en daarna niet meer kon vechten die dag :? :cry: maarja kan niet alles hebben toch :wink:

Augusto, Hans Stringetje en Yasmin hebben overigens weer een puike prestatie neergezet gefeliciteerd en mathieu super gecoached natuurlijk :wink:

Way to go amigo, al had ik wel gedacht/gehoopt dat je het daar op je sloffen ging winnen met die killer-heelhook van je! Maar ja, tegen zo van die "vastklampers" is het moeilijk vechten natuurlijk ... als je het al vechten kan noemen ... pussies!!! :twisted:

Dus slammen hoort nu ook bij je arsenaal?! Gelukkig voor de vechters in Ede is het daar niet toegestaan, anders denk ik dat er nog maar weinig volk zat in je gewicht! :wink:

yas
07-03-2006, 10:18
hoeveel geld was er beloofd in de verschillende klassen?

oorspronkelijk alle winnaar advanced class €200, winnaar open class € 500, nu winnaar advanced 150, en open class € 200..alleen bij advanced 85+ waren maar 2 deelnemers, dat werd € 75..en dames helemaal niets

yas
07-03-2006, 10:20
Helaas bleek bij de uitbetalingen sprake te zijn van miscommunicatie en werd er veel lager uitbetaald en voor de damesdivisie niets :S dus aan iedereen, nxt time, bel de organisatie om zeker te weten of alles wel klopt..
Miscommunicatie of "valse voorwendselen"?

wie zal t zeggen..zij hebben blijkbaar later op de website (duitse versie) de prijzen veranderd, wij niet gezien

Mighty Me
07-03-2006, 10:24
Go Yas

marjo
07-03-2006, 11:26
..en dames helemaal niets

:(
Aan de foto's te zien had je die geldprijs wel dubbel en dik verdiend Yas!

yas
07-03-2006, 12:41
thnx :D

hier de opnames van de open class finals:

worldchamp Ken van Gilbergen vs Augusto Ferrari part 1
http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=3E87IMZBSONW40O1DY9WG050QI

Ken van Gilbergen vs Augusto Ferrari part 2
http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=0SC88GMHV1TBY0I6SWI34GET5P

Hans Stringer vs Wim de Putter
http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=0YOVFIJISXCAG3LRCRFI4LC8JQ

Deuce
07-03-2006, 12:59
Nice nice die armbar op wim! Flink gewichtsverschil dat wel...maar toch..slick..

Anonymous
08-03-2006, 09:52
Augusto is een killer. Een wolf in schaapskleren.

yas
08-03-2006, 10:59
Nice nice die armbar op wim! Flink gewichtsverschil dat wel...maar toch..slick..

echt mooi hoe hij vanuit allerlei set ups armbar maakt :D

die gast btw guard sprong was wel blij dat ie niet keihard werd geslamd...aardige gozer die hans ;)

Deuce
08-03-2006, 11:01
Vind die regel wel goed....dat gay guard springen is nergens goed voor en wordt zo goed afgeleerd ;)

Jochem
08-03-2006, 11:21
kan ze niet kijken, waarmee kijk je ze?

Deuce
08-03-2006, 11:23
media player

yas
08-03-2006, 11:35
kan ze niet kijken, waarmee kijk je ze?

http://k-litemegacodecpack.com/ kun je vrijwel alle filmpjes van t forum mee openen :)

chief108
08-03-2006, 12:19
komt binnen zonder bestands extensie (.wmv .mpg .avi)

maar wil bij mij ook niet afspelen als ik er 1 van bovenstaande van maak...

Chief108

yas
08-03-2006, 13:26
komt binnen zonder bestands extensie (.wmv .mpg .avi)

maar wil bij mij ook niet afspelen als ik er 1 van bovenstaande van maak...

Chief108

heb je k-lite gedownd?? je kunt t als t goed is openen met mediaplayer classic. gezien dat deuce het wel kon openen ga ik ervan uit dat t aan jouw codecs ligt?

chief108
08-03-2006, 13:29
ik gaat het ff proberen...

Chief108

ICON
08-03-2006, 13:31
ik kan hem ook niet openen hoor.. moe tdat bestand ook zo klein zijn dan?

yas
08-03-2006, 13:35
ik kan hem ook niet openen hoor.. moe tdat bestand ook zo klein zijn dan?

t zijn idd hele kleine bestanden omdat t is opgenomen met mn mobiel. dus als ik t goed begrijp kun je wel een bestand opslaan, maar je kunt m niet openen? download die classicplayer, klik dubbel op t bestand, waarschijnlijk herkent die de file niet, in dat geval vragt hij openen met, en dan kies je die player. ik hoop dat t werkt! succes.

chief108
08-03-2006, 13:38
die player werkt...

thnx...

Chief108

ICON
08-03-2006, 16:12
ik kan hem ook niet openen hoor.. moe tdat bestand ook zo klein zijn dan?

t zijn idd hele kleine bestanden omdat t is opgenomen met mn mobiel. dus als ik t goed begrijp kun je wel een bestand opslaan, maar je kunt m niet openen? download die classicplayer, klik dubbel op t bestand, waarschijnlijk herkent die de file niet, in dat geval vragt hij openen met, en dan kies je die player. ik hoop dat t werkt! succes.

ja dat had ik al geprobeerd. ik zal nog s kijken als ik thuis ben

Wolverine
10-03-2006, 12:46
Spijtig dat er niet iets meer volk aanwezig was ...

http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=5c52aa43-480b-44ff-b6b4-3f4b3bacc41c

K