PDA

View Full Version : badr hari (spoiler)



Anonymous
06-03-2006, 15:51
Zo daar lag i weer van het weekend...dit keer gekod door peter the chief graham..moet zeggen dat badr het niet slecht deed tot de ko maar ik vergeet ook niet dat hij tegen le banner wou vechten en bewijzen dat die alleen maar sterk was geworden door de anabolen..als je van peter the chief zo hard verliest..kan i maar beter w88 tot jerome er mee stopt..nee badr hari zal op deze manier de top niet bereiken ben ik bang,,,fuck the bullshit en ga trainen..

Carmen
06-03-2006, 16:09
Mooie KO hoor, ging idd redelijk gelijk op, maar pfff wat ging hij neer!!

Anonymous
06-03-2006, 16:20
Het is altijd een spektakel om naar die man te kijken. Ok hij heeft een grote mond, maar iedereen spreekt toch over hem!!! Hij zoekt altijd de publiciteit op en het lukt hem ook.

Ik denk dat hij het wel gaat redden. Hij is nog zeer jong en veel potentie.

m.g
06-03-2006, 16:43
Ikvond Badr helemaal niet als zichzelf vechten. Handen erg laag, en hij probeerde steeds maar weer die spinningbackkick. En hij bleef maar maaien met die rechter hand. En je hoort André Mannaart nog schreeuwen "hou je handen hoog" vlak voordat hij KO gaat.

Anonymous
06-03-2006, 16:49
sorry hoor maar badr gaf die gozer een pakslaag alle rondes
alleen jammer dat die weer zo dom gaat doen en dan wild gaat vechten ( opzoek naar een KO )
maar was wel een hele mooi trap van die peter graham
maar jah volgende keer beter hij heeft nog veel jaren te gaan ;)

killerboy
06-03-2006, 17:10
waar kan ik dat filmpje zien

wie kan mij helpen

Maroclove
06-03-2006, 17:38
Ikvond Badr helemaal niet als zichzelf vechten. Handen erg laag, en hij probeerde steeds maar weer die spinningbackkick. En hij bleef maar maaien met die rechter hand. En je hoort André Mannaart nog schreeuwen "hou je handen hoog" vlak voordat hij KO gaat.

Tja.. You win some, you lose some
En je overdrijft met die spinningbackkick :roll:

m.g
06-03-2006, 18:17
Ikvond Badr helemaal niet als zichzelf vechten. Handen erg laag, en hij probeerde steeds maar weer die spinningbackkick. En hij bleef maar maaien met die rechter hand. En je hoort André Mannaart nog schreeuwen "hou je handen hoog" vlak voordat hij KO gaat.

Tja.. You win some, you lose some
En je overdrijft met die spinningbackkick :roll:

Iedereen heeft gezien hoe hij Leko neer trapte, als je het dan nog drie á vier keer probeert in deze partij vind ik dat vrij veel. Het was ook niet alleen die kick maar zijn hele vechten leek niet op de 'ouwe' Badr. Hij leek wel een stuk slomer.

Ronald
06-03-2006, 18:23
Het was ook niet alleen die kick maar zijn hele vechten leek niet op de 'ouwe' Badr. Hij leek wel een stuk slomer.
Yep, helemaal mee eens. Traag, maaien, vermoeid, handen laag, niet wat je van hem gewend bent. Graham zat er bovendien ook behoorlijk doorheen. Normaal gesproken zou hij op iemand kunnen jagen die er zo doorheen zit. Maar niets van dat alles...

Anonymous
06-03-2006, 18:40
Ikvond Badr helemaal niet als zichzelf vechten. Handen erg laag, en hij probeerde steeds maar weer die spinningbackkick. En hij bleef maar maaien met die rechter hand. En je hoort André Mannaart nog schreeuwen "hou je handen hoog" vlak voordat hij KO gaat.

Tja.. You win some, you lose some
En je overdrijft met die spinningbackkick :roll:

Iedereen heeft gezien hoe hij Leko neer trapte, als je het dan nog drie á vier keer probeert in deze partij vind ik dat vrij veel. Het was ook niet alleen die kick maar zijn hele vechten leek niet op de 'ouwe' Badr. Hij leek wel een stuk slomer.

Tja.. Kamal elAmrani probeert het ook meerdere malen in een wedstrijd, maar toch hebben velen er zich door laten verrassen :wink:
En Badr liet zich ook verrassen, ondanks dat het welbekende trappen zijn van Graham. Uiteindelijk heb je een portie geluk nodig bij dat soort trappen. Badr had die geluk tegen Leko en Graham gisteren tegen Badr.

Ik vond Badr verder ook erg chaotisch en wild vechten...

Maroclove
06-03-2006, 18:43
Dat was ik hier boven :wink:

dtgerald
06-03-2006, 19:10
Hij vocht goed tot de k.o. maar goed shit happens.

Lee Hottie # 1 fan
06-03-2006, 20:18
ik vond het een mooie partij maar ik denk dat badr deze partij anders ook op punten verloren had omdat graham een paar keer zeer goed door kwam met stoten en badr stond te wankelen

A-team
06-03-2006, 23:29
ik vond het een mooie partij maar ik denk dat badr deze partij anders ook op punten verloren had omdat graham een paar keer zeer goed door kwam met stoten en badr stond te wankelen

mee eens, zo goed vond ik hem niet

Deuce
06-03-2006, 23:52
Vind het een van de vetste ko's van de k-1

Anonymous
07-03-2006, 05:10
Vond voor iemand die zo'n grote mond heeft
dat hij niet echt goed vocht. Kan mezelf nog wel een intervieuw herrineren dat hij zei dat het niveau van de k-1 niet zo hoog was en als hij zou meedoen dat hij dan gelijk de titel zou pakken. Nou daar is hij nu dan achter.
In de eerste ronde stond hij al te wankelen op zijn benen. En in de tweede ronde was hij ook al een paar keer aangeslagen. Hij had de partij toch verloren ookal was hij niet K.O. gegaan.
Ik moet zeggen denk dat Babr veel te licht is voor de k-1. Zie je hem al vechten tegen Schilt en een kans maken om te winnen..... neej ik ook niet. Wil wel zeggen dat ik respect heb voor het feit dat hij ondanks het grote gewichts verschil het gewoon probeert.

Marco
07-03-2006, 11:04
hij is nu dus bekend en aangezien japanners mensen die opvallen helemaal te gek vinden is er dus plaats voor hem, ongeacht hij nou verlies of wint op k.o of op punten.....

Marco
07-03-2006, 11:07
ben ook wel benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld bij mejirogym en wat Andre Mannaart van Badr zijn gedrag op de persconf. vond, Mannaart lijkt niet iemand die dat soort dingen toejuicht.

Halfshot
07-03-2006, 11:10
Ben alleen benieuwd hoe het welkoms commite, hier over denkt.
Dat die in de tussen tijd betrokken is geweest bij een vechtpartij.
Dit zal niet in zijn voordeel spreken.

Anonymous
07-03-2006, 11:26
Badr was langzaam en zijn conditie was ronduit slecht,jammer ik heb wel betere partijen gezien van hem.Peter Graham stond ook voor op punten.Eerste ronde ging hij er ook al bijna uit.Badr wordt wakker en train is harder.vroeger was ik fan van je maar je moet er wel wat voor gaan doen.

A-team
07-03-2006, 11:52
Vind dat hij minder vecht sinds hij bij Harrinck weg is

Arie
07-03-2006, 12:05
K-1 GP 2006 NZ Badr Hari vs Peter Graham

O ja, het is een rar bestand dus kies voor opslaan en niet voor openen.

http://www.megaupload.com/?d=2RYVR01L

DK
07-03-2006, 14:51
zelf vond ik badr helemaal niet traag, vond hem juist zeer explosief, misschien wat slordig maar zeker wel goed gevochten. De techniek die door graham werd uitgevoerd vond ik heel erg knap van hem omdat hij hem netjes verschool achter die rechtse stoot. Vond dat badr goed had gevochten alleen was graham net iets beter.

Het mooie van zijn gedrag is dat iedereen het over hem heeft en niemand het over de toernooi winnaar heeft en maar weinig mensen het over de partij aerts schilt heeft, dan doet hij toch iets goed. 8-)

Anonymous
07-03-2006, 16:07
noem jij dat maar goed zwaar neer gaan.!

H POWER
07-03-2006, 16:18
Het mooie van zijn gedrag is dat iedereen het over hem heeft en niemand het over de toernooi winnaar heeft en maar weinig mensen het over de partij aerts schilt heeft, dan doet hij toch iets goed. 8-)

Ooooh..onder het motto :Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
ik zeg vanaf vandaag tegen iedereen die ik tegen kom "drop dead motherfucker" en ga hakken, iedereen kent me dan en da`s goed.
Ja ...zit wat in :shock:

The Bulldog
07-03-2006, 16:37
Badr is in totaal 4 keer behoorlijk aangeslagen geweest in die partij...

Ik heb hem net gezien, maar had door de reacties op de fora een meer overheerende Badr verwacht...

Hij vocht helemaal niet zo oke in mijn ogen...

DK
07-03-2006, 17:05
Het mooie van zijn gedrag is dat iedereen het over hem heeft en niemand het over de toernooi winnaar heeft en maar weinig mensen het over de partij aerts schilt heeft, dan doet hij toch iets goed. 8-)

Ooooh..onder het motto :Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
ik zeg vanaf vandaag tegen iedereen die ik tegen kom "drop dead motherfucker" en ga hakken, iedereen kent me dan en da`s goed.
Ja ...zit wat in :shock:

Ik vind het ook jammer dat schilt verloren heeft

Anonymous
07-03-2006, 20:24
Hij gaat t op deze manier niet ver schoppen in k1,althans niet bij de grote jongens...petje af voor graham die zie ik nog wel een paar grotere namen neerhalen..

Ben
07-03-2006, 21:54
dk heeft wel gelijk dat iedereen over hem praat ,
maar of dat op deze manier goed is weet ik ook niet.
ik denk dat steeds meer mensen hopen dat die klappen krijgt en dat is zonde ,want het is wel een goede vecher en ik vind dat hij dit gedrag niet nodig heeft voor de wedstrijd.

Anonymous
07-03-2006, 22:10
Is er iets meer bekend over Badr's gezondheidstoestand? (lichamelijk)

Ralph
07-03-2006, 22:40
(lichamelijk)

:lol:

killerboy
07-03-2006, 23:15
Badr heeft ze kaak gebroken en is voor dir seizoen zeker uitgeschakelt , jammer jammer

Jofeljoh!
07-03-2006, 23:29
Bron?

Anonymous
08-03-2006, 00:03
Bedankt, voor deze vervelende informatie.

Het herstel zal afhangen van de soort breuk, vandaar nog een aantal vragen.

Betreft het hier een enkel- of meervoudige breuk?

Is de breuk articulair? (breuklijn door het gewricht)

Anonymous
08-03-2006, 15:40
Dat is klote om te horen, het zijn dus bifocale breuken.

Jay Hoov
08-03-2006, 16:10
Vervelend voor hem.....dat betekent dat we niet van hem kunnen genieten in de Arena?

Hij moet gewoon niet zo'n groete bek hebben, that's all!
Eerst tegen Leko, en nu tegen Graham...je staat gewoon voor lul........Als ie niet zo stoer had gedaan stond ie dat niet, maar verlies je gewoon een partij!

Ps Ik ga Badr ff kennis laten maken met Rampage....zullen vast goede vrienden worden :twisted:

Ps Wel kut voor Badr :cry: :cry:

Anonymous
08-03-2006, 16:47
Badr is nu een jaar weg bij onze trainer 2 x zwaar K.O.Wat is hij nu verder gekomen.dom dom dom

ICON
10-03-2006, 13:16
ik las bij de buren dat ie n contract heeft getekend

Iwan
10-03-2006, 13:20
Badr is nu een jaar weg bij onze trainer 2 x zwaar K.O.Wat is hij nu verder gekomen.dom dom dom

Vermeld er dan ook even bij dat hij in die tijd zwaardere en betere tegenstanders heeft gehad of 'vergeet' je dat voor het gemak maar even?

En dat ie een contract van 1.000.000 heeft getekend...
Is maar bijzaak maar toch.

marcelt
13-03-2006, 06:54
Ik vond het echt een toppartij ook van Badr. Maar wat een vette KO zeg!
Laatste drie partijen van Hari zeer spectaculair geeindigd. Jammer genoeg lag Big Mouth zelf 2X op het canvas.