PDA

View Full Version : Het 2H2H-gala 16 april in Amsterdam gaat niet door.



2h2h
06-03-2006, 19:19
Het 2H2H-gala 16 april in Amsterdam gaat niet door.

Afgelopen dinsdag kregen wij van de gemeente te horen dat er voor een vechtsportevenement in ‘the sand’ een aanvullende vergunning vereist is. Dit is niet in eerdere gesprekken naar voren gekomen.
Onze aanvraag naar een aanvullende vergunning werd niet in behandeling genomen omdat er voor een dergelijke aanvraag 8 weken staat en wij inmiddels 7 weken voor het evenement zaten. Daarnaast hebben wij nog met verschillende ambtenaren gesprekken gevoerd maar niet met het gewenste resultaat.
Vervolgens zijn wij op zoek gegaan naar een andere locatie (o.a. Jaap Edenhal & Sporthallen Zuid) maar ook dit liep om verschillende redenen op niets uit.
Omdat wij de kwaliteit van ons gala willen garanderen hebben wij besloten dat het evenement niet door kan gaan.
Om de reeds gemaakte afspraken met betrokkenen waar mogelijk toch na te komen hebben wij het volgende besloten: Het Nieuwelingen & C-programma zal waarschijnlijk wel doorgang vinden op een andere locatie, een deel van de MMA-profpartijen zal 20 mei in Badhoevedorp plaatsvinden het Muay-thai programma zal waar mogelijk worden verplaatst naar 18 juni.
Afgelopen week zijn we weer geconfronteerd met een typisch stukje bureaucratie. Meerdere ambtenaren hadden al aangegeven dat het verlenen van de aanvullende vergunning een kleine moeite was omdat wij alle gegevens direct voor handen hadden en zij bekend zijn met de locatie. Toch hielden zij zich vast aan de proceduretijd van 8 weken.

We zijn dan ook eg teleurgesteld in de hele gang van zaken maar hopen dat de vechtsportliefhebbers begrijpen dat we deze beslissing moesten nemen. Meer informatie omtrent het amateur-programma volgt.

Met vriendelijke groet,

2H2H

Justinian
06-03-2006, 20:16
Erg jammer. Om welke 'aanvullende' vergunning ging het eigenlijk?

ashi76
06-03-2006, 20:39
Lekker verhaal....
Soms schaam ik me ambtenaar te zijn..... :oops:

HUNTER
07-03-2006, 00:26
Het valt me op dat er de laatste tijd wel meer gala's om dit soort redenen geen doorgang kunnen vinden..... Jammer

mama
07-03-2006, 00:30
in Beverwijk hadden ze toch ook problemen met vergunningen?
jammer hoor

Wheelie
07-03-2006, 11:05
Gaat het 2h2h gala van juni wel door ?

ashi76
07-03-2006, 17:46
Om de reeds gemaakte afspraken met betrokkenen waar mogelijk toch na te komen hebben wij het volgende besloten: Het Nieuwelingen & C-programma zal waarschijnlijk wel doorgang vinden op een andere locatie, een deel van de MMA-profpartijen zal 20 mei in Badhoevedorp plaatsvinden het Muay-thai programma zal waar mogelijk worden verplaatst naar 18 juni.

Lijkt me wel...

Wheelie
08-03-2006, 10:57
Om de reeds gemaakte afspraken met betrokkenen waar mogelijk toch na te komen hebben wij het volgende besloten: Het Nieuwelingen & C-programma zal waarschijnlijk wel doorgang vinden op een andere locatie, een deel van de MMA-profpartijen zal 20 mei in Badhoevedorp plaatsvinden het Muay-thai programma zal waar mogelijk worden verplaatst naar 18 juni.


Lijkt me wel...

:oops: