PDA

View Full Version : sponsor hoe en wat??



sponsor
07-03-2006, 22:15
ben wel beneuwd hoe jullie met sponsoren omgaan of eigenlijk hoe de sponsor met jou omgaat?
bedoel dus hoeveel vraag je voor wat en waar hangt dat vanaf??
ben wel benieuwd omdat ik zelf benaderd ben door iemand die mij wel wou sponsoren hij zei dat ik maar met een voorstel moest komen maar weet bij god niet wat ik moet vragen??

ben zelf wat ze noemen een opkomend talent zit bijna in de b klasse en ben een bekend persoon in mijn woonplaats en omgeving zet deze info erbij omdat ik denk dat dat er ook toe doet bij een sponsoring.

alvast bedankt.

Ronald
07-03-2006, 22:26
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar ik ben wel erg benieuwd naar ervaringen van forummembers...

Anonymous
26-03-2006, 01:40
ben vandaag gesponsord door www.sanden-sports.nl terwijl ik nog geeneens wedstrijden doe maarja wel relaxed krijg op alles 20% korting en sportvoeding gratis en als ik dan wedstrijden ga doen muay thai en binnenkort mischien vale tudo/pancrase dan krijg ik weer meer sponsoringen

Anonymous
26-03-2006, 01:48
Wij worden met onze wedstrijdvechters gesponsord door het kledingmerk Cavello. Zij zorgen ervoor dat wij elk half jaar een compleet nieuw outfit krijgen naar eigen keus. Het pakket bestaat uit een broek, longsleeve, 3 x T-shirt, jacket, trui en schoenen.