PDA

View Full Version : Ali "The Maffia" G端nyar in k1 max!!



Mutlu
11-03-2006, 01:10
Ik heb van hele betrouwbare bronnen vernomen dat Ali Gunyar mee zal doe naan de final elimination (16man tournooi) En hoogst waarsch tegen Albert Kraus moet aantreden!!
Ali heeft een aantal jaren geleden al een x gewonnen van ALbert, en hoop dat hij het nu weer zal doen en in de finale zal staan!!!
GO ALI!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous
11-03-2006, 01:29
Laat al die gasten nou maar eens tegen Murder vechten. Murder main wel te verstaan. Ze gaan allemaal ko!

m.g
11-03-2006, 02:17
Damn dat zou inderdaad vet zijn, nog meer 'Nederlandse' vechters.

Anonymous
11-03-2006, 09:50
dan hebben we dus, drago, kraus, souwer, gunyar, en winaar max nl. vergeet ik iemand?

Anonymous
11-03-2006, 10:43
Laat al die gasten nou maar eens tegen Murder vechten. Murder main wel te verstaan. Ze gaan allemaal ko!

Juist net zoals Lima KO zou gaan zeker :twisted:

Anonymous
11-03-2006, 11:18
Het is inderdaad waar dat Ali op 5 april vecht in Tokyo voor de k-1 max vecht. Hij is vorige maand benaderd door Japan met de vraag of hij daar wilde vechten met als kans om tegen Albert Kraus te staan. Echter hebben we nog geen bevestiging gekregen dat het ook daadwerkelijk tegen Kraus is. Het zou ook nog altijd tegen een andere vechter kunnen zijn. Wij zijn blij dat Japan Ali de kans geeft. Een partij tegen Kraus zou een hele mooie zijn denk ik. En over dat mensen hem in Nederland wel of niet daar willen zien, iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Gelukkig is Japan wel erg positief. 28 April vecht hij ook in Tokyo voor de Titans 3rd.

ps. En over Main. Ik vind het een TOP vechter maar ik denk dat je het niet met hier moet vergelijken omdat je bij de K-1 juist niet mag clinchen. En dat is toch zijn wapen. Ik gun het ze allemaal maar ik gok toch op Faldir of Simson.

Sportieve Groet

A.F.
11-03-2006, 11:34
Laat al die gasten nou maar eens tegen Murder vechten. Murder main wel te verstaan. Ze gaan allemaal ko!

Juist net zoals Lima KO zou gaan zeker :twisted:

lol

Anonymous
11-03-2006, 12:04
Laat al die gasten nou maar eens tegen Murder vechten. Murder main wel te verstaan. Ze gaan allemaal ko!

Juist net zoals Lima KO zou gaan zeker :twisted:

Net als murder niet had getraind en veel lichter was.
Als je niks heb te zegge moet je gewoon stil zijn

Highline
11-03-2006, 12:07
Laat al die gasten nou maar eens tegen Murder vechten. Murder main wel te verstaan. Ze gaan allemaal ko!

Juist net zoals Lima KO zou gaan zeker :twisted:

Net als murder niet had getraind en veel lichter was.
Als je niks heb te zegge moet je gewoon stil zijn

main is ffc god :roll:

Anonymous
11-03-2006, 12:10
Laat al die gasten nou maar eens tegen Murder vechten. Murder main wel te verstaan. Ze gaan allemaal ko!

Juist net zoals Lima KO zou gaan zeker :twisted:

Net als murder niet had getraind en veel lichter was.
Als je niks heb te zegge moet je gewoon stil zijn

Als je niet klaar bent voor een partij moet je de ring niet in gaan. Achteraf zo praten duid echt op onproffesionaliteit!!!

Anonymous
11-03-2006, 12:11
Het ging hier toch over dat ali gunyar naar de k1max gaat en niet over murder

Wheelie
11-03-2006, 12:39
Het ging hier toch over dat ali gunyar naar de k1max gaat en niet over murder

precies, ontopic graag

Anonymous
11-03-2006, 13:00
Top voor Ali dat ie naar Japan kan, is toch een droom/ doel van menig vechter.Tegen Kraus word zeker vuurwerk!
Kraus is natuurlijk super gemotiveerd om zijn verlies partij van een aantal jaren geleden recht te zetten, en Ali wil natuurlijk Japan van zijn kunnen overtuigen. Jammer dat Japan niet naast de deur is, deze partij zou ik heeeel graag willen zien!

marcelt
11-03-2006, 13:59
Laat al die gasten nou maar eens tegen Murder vechten. Murder main wel te verstaan. Ze gaan allemaal ko!

Als Lima niet meedoet :D

Anonymous
11-03-2006, 14:30
Ali komt uit voor Turkije. Hij zal denk ik de 1e Turkse vechter zijn die in de K1 max mag gaan draaien.

Jeru
11-03-2006, 14:38
Ali komt uit voor Turkije. Hij zal denk ik de 1e Turkse vechter zijn die in de K1 max mag gaan draaien.

Dat denk je dan verkeerd, want Serkan Yilmaz heeft in 2004 al een partij tijdens de K-1 Max finale gevochten. Een reserve partij weliswaar, maar toch :wink:

Wheelie
11-03-2006, 14:49
Jammer dat Japan niet naast de deur is, deze partij zou ik heeeel graag willen zien!

gewoon het gala downloaden ;)

Anonymous
12-03-2006, 00:29
Super Ali veel succes!

Anonymous
21-03-2006, 11:03
ALi is relaxt voor je suc6

Anonymous
21-03-2006, 13:46
Faldir moet zeker naar de k1 max weet je hoe goed hij vocht 4 februari tegan Drago ,Drago was nergens en heeft geen fatsoenlijke treffer kunne maken bij faldir

Anonymous
21-03-2006, 14:11
Jammer dat Japan niet naast de deur is, deze partij zou ik heeeel graag willen zien!

gewoon het gala downloaden ;)

Dat kan ik beter aan jou overlaten :lol:

Anonymous
22-03-2006, 00:10
Faldir moet zeker naar de k1 max weet je hoe goed hij vocht 4 februari tegan Drago ,Drago was nergens en heeft geen fatsoenlijke treffer kunne maken bij faldir

ik ben het met je eens maar het is niet anders. Ali had in 2002 ook van Albert Kraus gewonnen, maar de gene die naar Japan mocht was Albert en hij won ook nog eens de toernooi. Er spelen veel dingen een rol in het leven, prestaties, geluk, management etc.

Zowel Ali, Faldir, Drago en Kraus zijn top vechters. Ik denk persoonlijk al deze vechters kunnen van elkaar winnen. Je weet nooit van te voren de uitslag.

marcelt
22-03-2006, 17:15
wAS FALDIR OOK AL DREI JAAR ONGESLAGEN?