PDA

View Full Version : Het was weer gezellig in Ede!!!



HUNTER
11-03-2006, 18:43
de grappling competitie is weer begonnen! Bijna iedereen was er weer in Ede, het was ontzettend gezellig. Leuke wedstrijden gezien, mooie acties en weer veel forumbroeders en zusters gesproken!!

En team BJJ Purmerend/ Vos Gym ging super!! Marissa overtuigend 1e bij de dames (na o.a. een spannende wedstrijd tegen Yasmin op het scherpst van de snede!!!) en Nikolai 'flying armbar' Dimitrov 1e bij de beginners -65 en Horacio Nemseff 1e bij de beginners -76. Ivo Appelsap ook lekker gevochten (3e plaats -91 gev). Ikzelf ging eigenlijk ook best lekker. Helaas waren er maar 2 mensen in de gevorderdenklasse -70, waardoor Michel Goffart en ik maar in de -76 hebben meegedaan. Nadat ik drie submission overwinning had kunnen maken stond ik in de halve finale tegen Aram de heelhookmaster. Binnen no time toverde hij er een heelhook uit, waar ik nog even uit dacht te draaien. Fout.... Naja mn knie een beetje geblesserd, maar verder een prima dag gehad!!

Ronald
11-03-2006, 19:47
Sneller kloppen de volgende keer Sebas :lol:

phranq
11-03-2006, 20:23
Was idd weer erg gezellig! Heb jou alleen niet gezien Ronald??

Justinian
11-03-2006, 20:53
Het was zoals altijd erg gezellig. Helaas was Angelo gym dit maal vanwege ziekte en blessures 'maar' met 4 vechters vertegenwoordigd. Ik ben tevreden over de prestaties en heb heel wat mooie partijen gezien. De vliegende armklem van Nikolai bij onze Ruben was een hele mooie. Het grappige van het verhaal is dat Ruben min of meer hetzelfde van plan was en volgens mij geen moment het idee had dat zijn tegenstander hetzelfde strijdplan had. Helaas voor ons natuurlijk, desalniettemin de mooiste techniek van de dag!
Björn met zijn 45 kg de lichtste in de klasse -65kg, maar toch goed gevochten. Ruben verder ook goed gevochten. Dennis maakte na zijn verliespartij een sterke indruk tegen een fysiek sterke Pool. De partij eindigde in een gelijkspel en zou dus moeten worden verlengd met een minuut, maar Dennis gaf te kennen niet verder te kunnen vechten in verband met een opgelopen blessure aan zijn schouder. Erg jammer, want hij vocht goed! Tenslotte Danial. Danial won al zijn partijen overtuigend (bijna allemaal op submission) en dus de eerste plaats. Training werpt dus zijn vruchten af!


En team BJJ Purmerend/ Vos Gym ging super!! Marissa overtuigend 1e bij de dames (na o.a. een spannende wedstrijd tegen Yasmin op het scherpst van de snede!!!)
Dat is een understatement ;) Marissa knokte erg goed! Ik had haar geloof ik al eens een MMA-partij zien draaien in Oss, waarbij ze ook al goed vocht. Tijdens de partij tegen Yasmin trok ze - volgens mij per ongeluk - het helmpje van Yasmin af, dat waarschijnlijk te los zat. Daarna moest ook de bandana er aan geloven :lol: Dit werd Marissa niet in dank afgenomen door Yasmin, die Marissa vervolgens uitmaakte voor bitch... :shock: Vanuit het publiek hoorde ik iemand zeggen "dat ze de volgende keer dan maar een integraal helm op moest zetten" :lol: Na dit stukje entertainment werd de partij hervat en was het Marissa die de partij na ongeveer 30 sec. wist te winnen met een fraaie beenklem.

Jarno
11-03-2006, 20:59
Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .

Ben
11-03-2006, 22:00
:lol: andre kun je de uitslagen al posten

Justinian
11-03-2006, 22:30
Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .
Idd, de sportieve/gezellige sfeer valt wel op. Ik kijk uit naar de volgende dag.

Wolverine
11-03-2006, 22:37
http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=3442c309-46ec-40ff-ab81-b359157e1029

Iemand fotos / filmpkes ?

K

Maupie
11-03-2006, 23:05
Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .

Het was voor mij de tweede keer. Volgende keer ben ik er weer bij.
Twas idd erg gezellie en relaxed.

Impulse
11-03-2006, 23:08
Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .

Het is altijd gezellig tijdens de grappling in Ede "City" Leuk om altijd weer wat forum brothers & sisters te zien!!! :D


:lol: andre kun je de uitslagen al posten

André zal zich niet bezig houden met het plaatsen van uitslagen dat zal ik doen. Ik zal ze zo ff erop zetten :wink:

Impulse
11-03-2006, 23:10
http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=3442c309-46ec-40ff-ab81-b359157e1029

Iemand fotos / filmpkes ?

K

Er zal vast wel iemand van het forum foto's hebben gemaakt en die zal hij/zij vast wel wllen plaatsen. :D Helaas heb ik wederom niets kunnen maken aangezien ik in mn 1tje in de andere zaal een mat draaiend aan het houden was :wink:

Mighty Me
11-03-2006, 23:19
ik hoop dat er foto's zijn gemaakt zou ik graag willenzien

Cave
11-03-2006, 23:22
Voor mij persoonlijk verliep de eerste compititiedag wat minder goed kennelijk dan voor de rest van de aanwezigen. In de klasse -100 beginners stond slechts één andere deelnemer waarna er voor het gemak een deelnemer uit de -110 klasse bij werd gezet. Na twee partijen moest ik de derde en tweede partij opgeven wegens een kuitblessure waarna ik weer naar huis kon. Veel geleerd, me weer goed vermaakt maar desondanks heb ik wel wat kritiek op de organisatie.
Zo is het voor veel deelnemers moeilijk om goed warm te draaien voor hun partij omdat er slechts 4 min voor het begin van je eigen partij wordt aangekondigd dat je moet starten. Dit zou volgens mij makkelijk te verhelpen zijn als de roostersmet daarop de partijen en de locaties (met geschatte begintijden) in de zaal komen te hangen. Hierdoor weten deelnemers eerder waar en wanneer ze moeten draaien en kunnen ze warm trainen waardoor onnodige blessures voorkomen kunnen worden.

Daarnaast erger ik me een beetje aan het samenvoegen van twee gewichtklasses omdat er te weinig inschrijvingen zijn voor bepaalde gewichtklasses. Als nu de punten worden verdeeld kun je er vrijwel altijd donder op zeggen dat de zwaarste deelnemers winnen. Hierdoor ontstaat er een onrealistische ranglijst omdat de bijvoorbeeld een superzwaargewicht zijn punten bij de gewone zwaargewichten heeft verdiend. Als er niet genoeg deelnemers zijn in een poule dan is dat vervelend voor de organisatie en de mensen uit die gewichtsklasse maar dit zou geen invloed moeten hebben op de onder- of bovenliggende gewichtklasses.

Verder heb ik niks te zeiken hoor, zullen wel de blessures zijn die wat invloed op mijn humeur hebben :twisted:


p.s. Die 'Polen'? Dat waren 'Tsjetjenen' en ze trainen in Landgraaf. Allemaal een andere achtergrond (judo, jiu-jitsu, worstelen etc) en ik kan alleen maar zeggen dat de jongen in mijn gewichtsklasse, Achmed, 91-100 kg, een hartstikke aardige kerel is. Alleen jammer dattie me twee rondes lang over de mat bulldozerde :wink:

Impulse
12-03-2006, 00:00
ahwel komt ie dan de uitslagen van deze dag

Dames

1 Marissa Anens ( BJJ Purmerend )
2 Suzan Joolssen ( Exit )
3 Yasmin Sewgobind ( Cadu )

___________________________

-65 Beginners

1 Nikolai Dimitrov ( BJJ Purmerend )
2 Lam Ho ( BA Physical )
3 Tim Bachot ( Exit )

-65 Gevorderd

1 Felipe Costa ( Exit )
2 Maurice Goffart ( Exit )
3 Remco van Baardewijk ( Cadu )

-70 Beginners

1 Danial Sharrif ( Angelo Gym )
2 Darwin van Potten ( Gracie )
3 Thijs Distel ( Cadu )

-76 Beginners

1 Horacio Nemseff ( BJJ Purmerend )
2 Willem Peters ( Pardoel Sports )
3 Laurent Gijselink
3 Simbad Ibrahimovic ( BA Physical )

-76 Gevorderd

1 Wim Deputter ( Exit )
2 Aram Clements ( Cadu )
3 Danny Kruithof ( Gracie )

-83 Beginners

1 Pieter Moore ( Olympiawaard )
2 Sebastiaan Mook ( Gracie )
3 Renee van Roon

-83 Gevorderd

1 Augusto Ferrari
2 Christophe Deferme ( Exit )
3 Bart Creemers ( Cadu België )

-91 beginners

1 Sandro Faricelli ( Cadu België )
2 Michael Marcus
3 Ferari Soekinta

-91 gevorderd

1 Beto Arruda ( Cadu )
2 Hans Stringer ( Cadu )
3 Ivo Nijenhuis ( BJJ Purmerend )

-110

1 Thierry Kersjes ( Ubeda Gym )
2 Achmed Wachabov ( G-Force Gym )
3 Bas vd Wolk ( USC Nijmegen )



Alle Gefeiliteerd!! :D

Mocht er in deze uitslag een spellingsfout in de naam zitten PM me het dan kan ik het corrigeren.

Deuce
12-03-2006, 00:14
Ik denk dat de sportschool van Willem Peters iets veranderd moet worden ;)

Dat was vroegah :wink:

Anonymous
12-03-2006, 00:17
Ik denk dat de sportschool van Willem Peters iets veranderd moet worden ;)

Dat was vroegah :wink:

ahh ok, maar ja dat is zo opgegeven :wink:

Impulse
12-03-2006, 00:23
Voor mij persoonlijk verliep de eerste compititiedag wat minder goed kennelijk dan voor de rest van de aanwezigen. In de klasse -100 beginners stond slechts één andere deelnemer waarna er voor het gemak een deelnemer uit de -110 klasse bij werd gezet. Na twee partijen moest ik de derde en tweede partij opgeven wegens een kuitblessure waarna ik weer naar huis kon. Veel geleerd, me weer goed vermaakt maar desondanks heb ik wel wat kritiek op de organisatie.
Zo is het voor veel deelnemers moeilijk om goed warm te draaien voor hun partij omdat er slechts 4 min voor het begin van je eigen partij wordt aangekondigd dat je moet starten. Dit zou volgens mij makkelijk te verhelpen zijn als de roostersmet daarop de partijen en de locaties (met geschatte begintijden) in de zaal komen te hangen. Hierdoor weten deelnemers eerder waar en wanneer ze moeten draaien en kunnen ze warm trainen waardoor onnodige blessures voorkomen kunnen worden.

Daarnaast erger ik me een beetje aan het samenvoegen van twee gewichtklasses omdat er te weinig inschrijvingen zijn voor bepaalde gewichtklasses. Als nu de punten worden verdeeld kun je er vrijwel altijd donder op zeggen dat de zwaarste deelnemers winnen. Hierdoor ontstaat er een onrealistische ranglijst omdat de bijvoorbeeld een superzwaargewicht zijn punten bij de gewone zwaargewichten heeft verdiend. Als er niet genoeg deelnemers zijn in een poule dan is dat vervelend voor de organisatie en de mensen uit die gewichtsklasse maar dit zou geen invloed moeten hebben op de onder- of bovenliggende gewichtklasses.

Verder heb ik niks te zeiken hoor, zullen wel de blessures zijn die wat invloed op mijn humeur hebben :twisted:


p.s. Die 'Polen'? Dat waren 'Tsjetjenen' en ze trainen in Landgraaf. Allemaal een andere achtergrond (judo, jiu-jitsu, worstelen etc) en ik kan alleen maar zeggen dat de jongen in mijn gewichtsklasse, Achmed, 91-100 kg, een hartstikke aardige kerel is. Alleen jammer dattie me twee rondes lang over de mat bulldozerde :wink:




Dit zullen we altijd blijven houden dat we gewichtklasses samen moeten voegen als er te weinig mensen inschrijven voor een bepaalde klasse. De vechters kunnen kiezen of vechten maar dan samengevoegd bij andere maar dan natuurlijk wel bij de zelfde klasse alleen kom je in de gevorderd of beginners of niet vechten. Wij moeten ons ook aan de regels houden.

Betreft het aankondigen van de partijen door een lijst op te hangen is naar mijn mening niet haalbaar aangezien het niet altijd in te schatten is wanneer een klasse kan/gaat beginnen. We starten altijd met 4 matten en zoals vandaag wordt mij gevraagd of ik een 5e mat wil bemannen voor in dit geval ook jouw klasse. Dit is niet zoals een MMA gala waar je een Line up hebt zodat je ongeveer weet wanneer je moet.

En dan het warm draaien. Elke vechter is verantwoordelijk voor het warm draaien van hun spieren en wanneer ze dat doen. De meeste zijn altijd al aan het warm draaien na de weging in de kleine zaal ook al hoeven ze nog niet, en als ze 4 minuten van te voren worden opgeroepen dat ze moeten dan zijn de meeste al warm. En als er een partij bezig op de mat waar je moet zijn dan kan je in de tussentijd ook gewoon opwarmen. Ik vindt dus niet dat je dit bij de organistatie moet en kan neerleggen.


Hoop verder dat het wat beter gaat met je blessure ( en je humeur :wink: ) en dat we jouw 8 april weer zien bij het volgende grappling toernooi :D

HUNTER
12-03-2006, 01:05
enne hoe zit het trwns met de shirts Andre???

ik zit ff op jullie site te kijken en ik zie dat ik de volgende keer een groen, blauw en een bruin shirtje krijg van je!!! LOL

Anonymous
12-03-2006, 01:07
enne hoe zit het trwns met de shirts Andre???

ik zit ff op jullie site te kijken en ik zie dat ik de volgende keer een groen, blauw en een bruin shirtje krijg van je!!! LOL

ahahah shirtjes moeten nog aangepast worden :oops:

Anonymous
12-03-2006, 01:13
enjoy :D

aram 'the heelhooker' vs sebastiaan munter
http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=09HJGU4GVM6BQ355ECOL24CPI0

augusto
http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=09HJGU4GVM6BQ355ECOL24CPI0

beto vs jochem brandenhorst
http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=3Q7RJP56S0EFL0K5ZGTER8HT2Q

remco 'ratinho' vs felipe costa part 1
http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=3RZFEMZI5JDRK1B52GQ7NEJO0Z

remco 'ratinho'vs felipe costa part 2
http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=0E4N7WUY12WEZ0JWBQFVYYU8QC

hans stringer vs ivo nijenhuis
http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=2LX0KURJ104DO1WDEBV8VJ0MCS

hans stringer vs jochem brandenhorst
http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=31UGGN2L1VQF32NIA24Y1J20MS

ivo nijenhuis vs beto
http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=2BOOHOJSJLV8Z313X3506J75OY

Tsuki
12-03-2006, 01:28
VET bedankt ...............

HUNTER
12-03-2006, 01:35
uhhhh yasmin.... wat voor bestanden zijn dit???? ik kan ze met geen mogelijkheid openen :?

Tsuki
12-03-2006, 01:51
vlan player voor al uw afspeel problemen ;-)

Ronald
12-03-2006, 01:54
Was idd weer erg gezellig! Heb jou alleen niet gezien Ronald??
Vandaag was ik alleen in gedachten aanwezig :lol: :wink:

mama
12-03-2006, 01:54
vlan player????????????

mama
12-03-2006, 01:58
Was idd weer erg gezellig! Heb jou alleen niet gezien Ronald??
Vandaag was ik alleen in gedachten aanwezig :lol: :wink:

jij ook al Ronald?
balen hoor. heb weer een hoop gemist.

Marissa, Ivo, Nikolai, Horacio en Christophe gefeliciteerd. (de rest ook natuurlijk)

enne Christophe we gaan snel afspreken om een biertje ergens te drinken

Impulse
12-03-2006, 02:02
vlan player????????????

Anonymous
12-03-2006, 02:11
[quote=Cave]
Dit zullen we altijd blijven houden dat we gewichtklasses samen moeten voegen als er te weinig mensen inschrijven voor een bepaalde klasse. De vechters kunnen kiezen of vechten maar dan samengevoegd bij andere maar dan natuurlijk wel bij de zelfde klasse alleen kom je in de gevorderd of beginners of niet vechten. Wij moeten ons ook aan de regels houden.

Betreft het aankondigen van de partijen door een lijst op te hangen is naar mijn mening niet haalbaar aangezien het niet altijd in te schatten is wanneer een klasse kan/gaat beginnen. We starten altijd met 4 matten en zoals vandaag wordt mij gevraagd of ik een 5e mat wil bemannen voor in dit geval ook jouw klasse. Dit is niet zoals een MMA gala waar je een Line up hebt zodat je ongeveer weet wanneer je moet.

En dan het warm draaien. Elke vechter is verantwoordelijk voor het warm draaien van hun spieren en wanneer ze dat doen. De meeste zijn altijd al aan het warm draaien na de weging in de kleine zaal ook al hoeven ze nog niet, en als ze 4 minuten van te voren worden opgeroepen dat ze moeten dan zijn de meeste al warm. En als er een partij bezig op de mat waar je moet zijn dan kan je in de tussentijd ook gewoon opwarmen. Ik vindt dus niet dat je dit bij de organistatie moet en kan neerleggen.


Hoop verder dat het wat beter gaat met je blessure ( en je humeur :wink: ) en dat we jouw 8 april weer zien bij het volgende grappling toernooi :D

als het pootje weer functioneert ben ik er gewoon weer bij natuurlijk :wink:. En mijn humeur is nu ook een stuk beter na een paar biertjes :wink:

Impulse
12-03-2006, 02:13
als het pootje weer functioneert ben ik er gewoon weer bij natuurlijk :wink:. En mijn humeur is nu ook een stuk beter na een paar biertjes :wink:

ok dan, misschien tot dan :D

yas
12-03-2006, 10:41
uhhhh yasmin.... wat voor bestanden zijn dit???? ik kan ze met geen mogelijkheid openen :?

http://k-litemegacodecpack.com/ kun je vrijwel alle filmpjes van t forum mee openen
t zijn hele kleine bestanden omdat t is opgenomen met mn mobiel. download die classicplayer, klik dubbel op t bestand, waarschijnlijk herkent die de file niet, in dat geval vragt hij openen met, en dan kies je die player. ik hoop dat t werkt! succes.

Ben
12-03-2006, 10:45
:lol: Impulse wist niet dat jij dat deed sorrij en bedankt voor het posten :roll: aram verloren dat kan niet je hebt hem laten winnen.

Anonymous
12-03-2006, 11:09
vlc player

http://www.videolan.org/vlc/

die speelt echt alles af

Impulse
12-03-2006, 11:41
:lol: Impulse wist niet dat jij dat deed sorrij en bedankt voor het posten :roll: aram verloren dat kan niet je hebt hem laten winnen.

maakt niet uit. Ik heb al een poosje een aantal dingen overgedragen gekregen, waaronder ook de uitslagen, omdat Edgar en André druk zijn met andere dingen, en doe het graag :D

lunatic
12-03-2006, 11:43
what about simbad?
Die was toch 3e ofzo? zie hem er ni tussen staan

Impulse
12-03-2006, 11:47
what about simbad?
Die was toch 3e ofzo? zie hem er ni tussen staan

jeps die is inderdaad een gedeelde 3e, stond op een andere lijst die ik er niet bij had liggen. aangepast

Anonymous
12-03-2006, 12:25
what about simbad?
Die was toch 3e ofzo? zie hem er ni tussen staan

jeps die is inderdaad een gedeelde 3e, stond op een andere lijst die ik er niet bij had liggen. aangepast

It's all good :)
En Lunatic - bedankt :wink:

Boem Boem
12-03-2006, 12:57
Voor mij persoonlijk verliep de eerste compititiedag wat minder goed kennelijk dan voor de rest van de aanwezigen. In de klasse -100 beginners stond slechts één andere deelnemer waarna er voor het gemak een deelnemer uit de -110 klasse bij werd gezet. Na twee partijen moest ik de derde en tweede partij opgeven wegens een kuitblessure waarna ik weer naar huis kon. Veel geleerd, me weer goed vermaakt maar desondanks heb ik wel wat kritiek op de organisatie.
Zo is het voor veel deelnemers moeilijk om goed warm te draaien voor hun partij omdat er slechts 4 min voor het begin van je eigen partij wordt aangekondigd dat je moet starten. Dit zou volgens mij makkelijk te verhelpen zijn als de roostersmet daarop de partijen en de locaties (met geschatte begintijden) in de zaal komen te hangen. Hierdoor weten deelnemers eerder waar en wanneer ze moeten draaien en kunnen ze warm trainen waardoor onnodige blessures voorkomen kunnen worden.

Daarnaast erger ik me een beetje aan het samenvoegen van twee gewichtklasses omdat er te weinig inschrijvingen zijn voor bepaalde gewichtklasses. Als nu de punten worden verdeeld kun je er vrijwel altijd donder op zeggen dat de zwaarste deelnemers winnen. Hierdoor ontstaat er een onrealistische ranglijst omdat de bijvoorbeeld een superzwaargewicht zijn punten bij de gewone zwaargewichten heeft verdiend. Als er niet genoeg deelnemers zijn in een poule dan is dat vervelend voor de organisatie en de mensen uit die gewichtsklasse maar dit zou geen invloed moeten hebben op de onder- of bovenliggende gewichtklasses.

Verder heb ik niks te zeiken hoor, zullen wel de blessures zijn die wat invloed op mijn humeur hebben :twisted:


p.s. Die 'Polen'? Dat waren 'Tsjetjenen' en ze trainen in Landgraaf. Allemaal een andere achtergrond (judo, jiu-jitsu, worstelen etc) en ik kan alleen maar zeggen dat de jongen in mijn gewichtsklasse, Achmed, 91-100 kg, een hartstikke aardige kerel is. Alleen jammer dattie me twee rondes lang over de mat bulldozerde :wink:

@ Cave: volgende keer ben ik er weer bij om mee te doen......kunnen we weer mooi rollen en mag ik weer aan je nek gaan hangen; daarnaast schaam ik me diep( :oops: ) dat ik je die beloofde cd nog niet opgestuurd heb, daar zal ik verandering in brengen :oops: :oops: .....deze zul je binnenkort op je deurmat hebben!!!

Osu

Chris

budo-rik
12-03-2006, 14:54
Hier mijn foto's...
Het zijn er weinig...maar beter als niet...
http://www.picturetrail.com/grappling-maart06-
:D
Rik

Jochem
12-03-2006, 15:29
Topdag weer! Mindere resultaten van mezelf, maar 1 van mijn leerlingen werd 2e in de -76, na pas 4 maanden BJJ trainen. de andere gaf ook alles, en gaat volgende keer ook zeker resultaten halen. Leuk om zo je "eigen" mensen te zien knokken zeg, vond het spannender als zelf op de mat staan.

danial
12-03-2006, 16:33
het was echt heel mooie dag, met een mooie sfeer en mooie partijen, wou iedereen bedanken vooral justinian. voor coaching en training, zonder hem was ZEKERSSS niet gelukt.
tot volgende toernooi

Cave
12-03-2006, 21:32
@ Cave: volgende keer ben ik er weer bij om mee te doen......kunnen we weer mooi rollen en mag ik weer aan je nek gaan hangen; daarnaast schaam ik me diep( :oops: ) dat ik je die beloofde cd nog niet opgestuurd heb, daar zal ik verandering in brengen :oops: :oops: .....deze zul je binnenkort op je deurmat hebben!!!

Osu

Chris

Is niet erg Boem Boem, was zelf ook niet de aller snelste met het opsturen van mijn foto's :wink:. En wat betreft de volgende competitiedag: ik ben nu bezig met het perfectioneren van een gesprongen-nekschaar-armbar-toehold-beweging dus ik ben klaar voor je! :wink:

Anonymous
12-03-2006, 22:24
Kan me alleen aan sluiten bij de rest en zeggen dat een geslaagde dag was. Was voor mij de eerste keer hier,maar wat me gelijk opviel was de sportieve omgang met elkaar. Volgende keer probeer ik weer te komen .
Idd, de sportieve/gezellige sfeer valt wel op. Ik kijk uit naar de volgende dag.
Het was idd mooie toernooi met goeie partijen, ik merk dat het steeds beter gaat met grondgevecht in nl.
Die jongen van je heeft heel mooie partijen gedraaid (danial als ik het goed heeft), wat ik mooiste aan hem vond was niet alleen zijn worstel technieken maar zijn grote disciplines. Respect en ik zal zeggen ga zo door
hoop dat jullie volgende keer ook meedoen.

Justinian
13-03-2006, 08:50
het was echt heel mooie dag, met een mooie sfeer en mooie partijen, wou iedereen bedanken vooral justinian. voor coaching en training, zonder hem was ZEKERSSS niet gelukt.
tot volgende toernooi
Jij bedankt voor de mooie partijen!

Christophe
13-03-2006, 12:00
Ik vond het ook weer een topdag, altijd heel gezellig in Ede. Fijn om na een (te) lange winterstop eindelijk terug met competitie te beginnen, en iedereen nog eens terug te zien. Het was ook heel cool om tegen Augusto Ferrari te kunnen rollen ... tjonge, wat is die kerel goed zeg! In tegenstelling tot wat Ken op z'n site zegt was het niet de finale, maar gewoon een partij in de poule. Al is Augusto wel 1ste, en ben ik 2de geworden.

Het nieuwe puntensysteem lijkt me vrij goed. Is het zo dat de punten van de wedstrijden (2ptn. bij submission, 1ptn. bij andere overwinningen) alleen tellen voor het T-shirtklassement, en dat de punten van de eindscore (10ptn. voor 1ste plaats, 7ptn. voor 2de plaats, 5ptn. voor 3de plaats) alleen tellen voor het jaarresultaat?!

Ik heb ook gezien dat in het T-shirtklassement de punten van de vorige grapplingdag in Ede (dus de keer voor het EK Shooto Grappling) nog niet bijgeteld zijn. Wanneer word dit aangepast?

Dat er gewichten samengevoegd worden als er niet genoeg vechters zijn vind ik maar normaal. Je komt tenslotte in de 1ste plaats naar Ede om te rollen! Maar ik vind wel dat de eindscores dan per gewicht moeten gezet worden. Bijv. A en B vechten in -83, X en Y in -91, en de poules worden samengezet: eindranking: 1)X, 2)A, 3)Y en 4)B. Dan heeft X de 1ste plaats en Y de tweede plaats in -91, en A de 1ste en B de 2de plaats in -83. Maar zo zal het nu wel al gebeuren neem ik aan! :wink:

In ieder geval, ik kijk al uit naar de volgende Ede (Grappling, 8 april), alsook naar de Short Circuit in Oss (BJJ, 26 maart) en de Spartakiade in Brussel (BJJ, 23 april). See you guys there! :D

Christophe
13-03-2006, 12:03
Was idd weer erg gezellig! Heb jou alleen niet gezien Ronald??
Vandaag was ik alleen in gedachten aanwezig :lol: :wink:

jij ook al Ronald?
balen hoor. heb weer een hoop gemist.

Marissa, Ivo, Nikolai, Horacio en Christophe gefeliciteerd. (de rest ook natuurlijk)

enne Christophe we gaan snel afspreken om een biertje ergens te drinken

Thanks Mama, en we gaan dat biertje zeker snel drinken. Zorg maar dat jij snel geneest, en dat Sebas z'n knie goed verzorgt (zeker met z'n volgende partij in het verschiet)! :wink:

Mighty Me
13-03-2006, 13:39
Thnx voor de picca's zijn er niet meer mensen die foto's hebben gemaakt? van meer partijen?

Anonymous
13-03-2006, 17:00
Ik denk dat de sportschool van Willem Peters iets veranderd moet worden ;)

Dat was vroegah :wink:

willem peters van cadu heeft niet meegedaan, en zou hij wel meegedaan hebben met "beginners" had hij waarschijnlijk niet op 2 gestaan :lol:

Deuce
13-03-2006, 17:34
Nee inderdaad :lol:

Kwam er ook gisteren achter dat het om een andere ging...wel heel toevallig :D

Jochem
13-03-2006, 17:56
das mijn leerling, Gracie Barra eindhoven. Judo-ervaring en veel talent voor grond ;)

HUNTER
14-03-2006, 10:41
heeft er echt niemand verder nog foto's??

Christophe
14-03-2006, 16:30
Ik heb ook gezien dat in het T-shirtklassement de punten van de vorige grapplingdag in Ede (dus 24/09/2005, de keer voor het EK Shooto Grappling) nog niet bijgeteld zijn. Wanneer word dit aangepast?

Andre? Edgar? Sandy? Iemand? :wink:

mama
14-03-2006, 16:53
heeft er echt niemand verder nog foto's??

balen he als ik niet mee ben
;)

Mighty Me
14-03-2006, 18:15
Yas heeft volgens mij nog wel foto's voor je Hunter als je die hier zou willen posten Yas

Impulse
14-03-2006, 18:52
Ik heb ook gezien dat in het T-shirtklassement de punten van de vorige grapplingdag in Ede (dus 24/09/2005, de keer voor het EK Shooto Grappling) nog niet bijgeteld zijn. Wanneer word dit aangepast?

Andre? Edgar? Sandy? Iemand? :wink:

Nou ff gebeld en wat blijkt.... september is niet ingevoerd. Ga ik nu erbij tellen samen met de punten van afgelopen zaterdag en als het goed is staat deze week de geupdate lijst op de site. :D

Anonymous
14-03-2006, 19:30
Top dag!

Maar goed dat ik die filmpjes niet kan openen, want zelf was ik niet zo tevreden. Toch maar weer eens gaan trainen, want vier minuten lang over de mat gegooid worden is niet leuk (Stringer bedankt, maar je had het ook gewoon kunnen zeggen, ipv het voordoen :wink: ).
Heb me wel weer kostelijk vermaakt, nadat ik lang niet meer geweest was en de armklem van onze zenuwpees Nickie was echt top.

Groeten vanuit een zonnig Israel.

Appelsap

HUNTER
15-03-2006, 00:31
damn gozer

gewoon aan t chillen in israel.... kijk je uit voor palestijse zenuwpezen?? Die submitten vaak iets harder, met bommen en zo.
;)

Christophe
15-03-2006, 09:20
Ik heb ook gezien dat in het T-shirtklassement de punten van de vorige grapplingdag in Ede (dus 24/09/2005, de keer voor het EK Shooto Grappling) nog niet bijgeteld zijn. Wanneer word dit aangepast?

Andre? Edgar? Sandy? Iemand? :wink:

Nou ff gebeld en wat blijkt.... september is niet ingevoerd. Ga ik nu erbij tellen samen met de punten van afgelopen zaterdag en als het goed is staat deze week de geupdate lijst op de site. :D

Thanks Sandy, you're the best! :wink:

Christophe
15-03-2006, 09:22
Voor de geïnteresseerden: Tim van onze club heeft met z'n piepklein cameraatje wat partijen gefilmd in Ede, en ze op video-google gezet. De kwaliteit is niet super, maar het is toch leuk om te zien. Don't thank me, thank Tim! :wink:

http://video.google.com/videosearch?q=grappling+ede

yas
15-03-2006, 10:08
Yas heeft volgens mij nog wel foto's voor je Hunter als je die hier zou willen posten Yas

sorry, ik heb alleen een beetje gefilmd

yas
15-03-2006, 10:09
Voor de geïnteresseerden: Tim van onze club heeft met z'n piepklein cameraatje wat partijen gefilmd in Ede, en ze op video-google gezet. De kwaliteit is niet super, maar het is toch leuk om te zien. Don't thank me, thank Tim! :wink:

http://video.google.com/videosearch?q=grappling+ede

top! thnx :)

njgroene
15-03-2006, 10:28
Leuke fimpjes! :D
Aan de andere kant zou ik mij kunnen voorstellen dat niet iedereen graag op google video eindigt... :wink:

joost
15-03-2006, 13:00
Voor de geïnteresseerden: Tim van onze club heeft met z'n piepklein cameraatje wat partijen gefilmd in Ede, en ze op video-google gezet. De kwaliteit is niet super, maar het is toch leuk om te zien. Don't thank me, thank Tim! :wink:

http://video.google.com/videosearch?q=grappling+ede

top! thnx :)

X2

HUNTER
15-03-2006, 13:07
leuk zo'n google video, super cool dat mijn partij tegen Michel er op staat, maar hoe download je die naar je pc?? Ik ben een nOOb wat dat betreft...... :oops:

ICON
15-03-2006, 13:12
leuk zo'n google video, super cool dat mijn partij tegen Michel er op staat, maar hoe download je die naar je pc?? Ik ben een nOOb wat dat betreft...... :oops:

http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20154

HUNTER
15-03-2006, 13:21
da's weer te makkelijk.... uiteraard doet ie t hier dus niet :(

a.s.c.
15-03-2006, 13:40
da's weer te makkelijk.... uiteraard doet ie t hier dus niet :(

Om de beelden op te slaan moet je het vooorbeeld wat beneden het download balkje op keep vids staat exact nadoen. als je de directe link knipt en plakt staat er nog grappling + ede achter en dat is overbodig.. je moet alleen de cijfers hebben

In jouw geval het zwart gedrukte eraf halen (dit is jouw gevecht trouwens)

http://video.google.com/videoplay?docid=-6847099519227579816&q=grappling+ede



:wink: Ede was trouwens weer super als altijd :D

HUNTER
15-03-2006, 14:30
halelujah...

thnx m8 nu doet ie t wel

Anonymous
16-03-2006, 15:45
Haha,die foto's van mij tegen Bas,gekke bek van de week.

Christophe
18-03-2006, 13:38
Ik heb ook gezien dat in het T-shirtklassement de punten van de vorige grapplingdag in Ede (dus 24/09/2005, de keer voor het EK Shooto Grappling) nog niet bijgeteld zijn. Wanneer word dit aangepast?

Andre? Edgar? Sandy? Iemand? :wink:

Nou ff gebeld en wat blijkt.... september is niet ingevoerd. Ga ik nu erbij tellen samen met de punten van afgelopen zaterdag en als het goed is staat deze week de geupdate lijst op de site. :D

Reminder!!! :wink:

Impulse
18-03-2006, 15:10
Ik heb ook gezien dat in het T-shirtklassement de punten van de vorige grapplingdag in Ede (dus 24/09/2005, de keer voor het EK Shooto Grappling) nog niet bijgeteld zijn. Wanneer word dit aangepast?

Andre? Edgar? Sandy? Iemand? :wink:

Nou ff gebeld en wat blijkt.... september is niet ingevoerd. Ga ik nu erbij tellen samen met de punten van afgelopen zaterdag en als het goed is staat deze week de geupdate lijst op de site. :D

Reminder!!! :wink:

Had het deze week al gemaild zodat het op de site gezet kan worden, maar denk dat de webmaster even druk is met andere dingen. Maar ik zal hm vanavond nog over aanspreken :wink:
Maar het komt er zeker aan! To be continued.....

Christophe
19-03-2006, 15:23
Thanks Sandy! :D

Impulse
22-03-2006, 12:18
wat aan de late kant door omstandigheden ( knie operatie enzo ) maar hier is de groepsfoto van de winnaars die dag

http://fam-ni.nl/sandy/groep2.JPG


Nog ongeveer 2 weken dan is er weer een grappling dag. Tot dan!!!

Mighty Me
22-03-2006, 13:20
Waar kan ik de rest van de foto's vinden impulse?

Impulse
22-03-2006, 13:31
Waar kan ik de rest van de foto's vinden impulse?

Ik heb heel weinig foto's gemaakt omdat ik een mat aan het draaien was in de kleine zaal.
Dit zijn er een paar die ik heb kunnen maken.

http://fam-ni.nl/sandy/11-3-2006

Iemand anders van de sportschool had ook foto's gemaakt maar de link doet het niet meer.

Hoop dat er iemand is die nog wat foto's op de site wilt plaatsen :D

yas
22-03-2006, 15:06
Waar kan ik de rest van de foto's vinden impulse?

Ik heb heel weinig foto's gemaakt omdat ik een mat aan het draaien was in de kleine zaal.
Dit zijn er een paar die ik heb kunnen maken.

http://fam-ni.nl/sandy/11-3-2006

Iemand anders van de sportschool had ook foto's gemaakt maar de link doet het niet meer.

Hoop dat er iemand is die nog wat foto's op de site wilt plaatsen :D

thnx san