PDA

View Full Version : Slamm events! 19 maart : extra partij Ned vs Thai



slamm
12-03-2006, 22:40
Zondag a.s. heeft Slamm Events! een verassing voor het publiek. Buiten het ons aangekondigde gala met vele top partijen waaronder drie partijen tussen Nederland en Thailand hebben wij een spectaculair extra voor het publiek!

Vechten a.s. 19 maart in Almere de Thaise toppers Pajonsuk, Saenchai en de beroemde Buakaw al!! Er zal een extra vierde partij bijkomen in de interland tussen Nederland en Thailand !! Niemand minder dan de legendarische Thaise kampioen Samkor Kiatmonthep zal als extra bonus van Slamm events! voor het publiek een partij vechten.

Samkor is een drievoudig kampioen van het Lumpinee stadion in Bangkok met meer dan 320 partijen op zijn naam. Een grote naam die normaal gesproken al in staat is om alleen een gala te dragen wereldwijd!

Slamm events! had deze topper onlangs vastgelegd voor ons volgende evenement in oktober waar we weer een Nederland vs Thailand gaan houden. Samkor is zeer gebrandt om naam te maken in Nederland en daarom zou hij reeds met de Thaise delegatie voor 19 maart meekomen.

Hij boodt ons aan om de 19e maart reeds een partij te vechten en elke Nederlander tot 72 kg die met hem de ring zou durven stappen reeds in de eerste ronde al ko slaan dan wel te trappen!


Wij zoeken nog een Nederlandse topper die dit aandurft en hij kan bellen met :

06 – 21 41 27 03

of

[email protected]


www.slamm.nl

http://img370.imageshack.us/img370/9060/samkor5re.jpg

Deuce
12-03-2006, 22:45
Hoeveel krijg ik ervoor ;)

Jay Hoov
13-03-2006, 08:48
Ben benieuwd wie de ballen heeft :lol:

Ps Ik pas!

Anonymous
13-03-2006, 16:14
weet iemand of er zich al een nederlandse vechter heeft aangemeld om tegen deze man te vechten?

Anonymous
13-03-2006, 17:05
Het is Jan van Denderen geworden onze zuiderbuur.

Shinbone
13-03-2006, 17:08
Excuseer dat was ik, vergeten in te loggen.

zie. http://www.slamm.nl/index2.html

Anonymous
14-03-2006, 13:57
ik ken de vechter wel en weet dat ie wel een keiharde linker been heeft. Dus ik hoop dat Jan van Denderen daarop voorbereid is.