PDA

View Full Version : DANNY HOYER VS SEBASTIAAN MUNTER MMA PRO IN ELST 17-04-2006



TER
15-03-2006, 14:55
Laatst hoorde ik dat er 17 APRIL 2006 er weer een gala is in ELST (GLD) (ELST tussen arnhem en nijmegen voor diegenen die het niet wisten)
en toen zei diegene dat Sebastiaan Munter ( vos gym ) het tegen Danny Hoyer ( hoyer's team ) zou opnemen dit wordt een vette mma pro partij. Ik was laatst nog op de site van Danny Hoyer www.dannyhoyer.com die jongen heeft ook wel zijn sporen in de sanda verdiend. Volgens mij wordt dit zijn comeback.

En in Elst wordt er elk jaar een vette gala gegeven voor diegenen die er ook eerder geweest waren weten dat dan ook. die sporthal de helster wordt altijd goed ingericht, het is een echte show die ze daar weggeven.

A klasse kickboks
ANDRE GUTCH(kbarnhem) VS HAMID "CHEETA" ELCAID(mike's gym)

de poster zal binnenkort wel uitkomen want ik heb het nog niet gezien maar volgens de verhalen zullen er veel mma en kickboks partijen op het programma staan. Maar deze informatie zal zeker kloppen

A.F.
15-03-2006, 14:57
leuk leuk.. vecht ik ook

Wheelie
15-03-2006, 15:22
Sebastiaan Munter wint op Brutal GnP :wink:

Succes beide, mooie partij

Iwan
15-03-2006, 15:23
Laatst hoorde ik dat er 17 APRIL 2006 er weer een gala is in ELST (GLD) (ELST tussen arnhem en nijmegen voor diegenen die het niet wisten)
en toen zei diegene dat Sebastiaan Munter ( vos gym ) het tegen Danny Hoyer ( hoyer's team ) zou opnemen dit wordt een vette mma pro partij. Ik was laatst nog op de site van Danny Hoyer www.dannyhoyer.com die jongen heeft ook wel zijn sporen in de sanda verdiend. Volgens mij wordt dit zijn comeback.

En in Elst wordt er elk jaar een vette gala gegeven voor diegenen die er ook eerder geweest waren weten dat dan ook. die sporthal de helster wordt altijd goed ingericht, het is een echte show die ze daar weggeven.

A klasse kickboks
ANDRE GUTCH(kbarnhem) VS HAMID "CHEETA" ELCAID(mike's gym)

de poster zal binnenkort wel uitkomen want ik heb het nog niet gezien maar volgens de verhalen zullen er veel mma en kickboks partijen op het programma staan. Maar deze informatie zal zeker kloppen

Comeback maken? Comeback van wat als ik vragen mag?
Ik dacht dat grote kampioenen een comeback maakten.

Niks negatiefs over Danny trouwens.

Denk trouwens dat Hunter dit wint op submission.

Kaun
15-03-2006, 15:24
Vette partij,,Sebas op submission!!

phranq
15-03-2006, 15:25
Ik zie een voorceintuurtje gevolgd door een brutal GnP in de eerste ronde, voor Sebas natuurlijk :!:

A.F.
15-03-2006, 15:28
nah...ik denk submission, voor de headHUNTER

The Bulldog
15-03-2006, 15:34
DEnk ook een super submission van Hunter..

phranq
15-03-2006, 15:39
Comeback maken? Comeback van wat als ik vragen mag?
Ik dacht dat grote kampioenen een comeback maakten.


Ik denk dat ze bedoelen dat ie z'n comeback maakt na die hele enge enkelblessure......

Iwan
15-03-2006, 15:41
Comeback maken? Comeback van wat als ik vragen mag?
Ik dacht dat grote kampioenen een comeback maakten.


Ik denk dat ze bedoelen dat ie z'n comeback maakt na die hele enge enkelblessure......

Dat weet ik wel zeker maar ik denk dat het wel even belangrijk is te weten dat sanda helemaal niets over je MMA-skills zegt.

Anonymous
15-03-2006, 16:04
leuk leuk.. vecht ik ook
Who izz you Flipper? :-)

Leuke partij btw.!

Iwan
15-03-2006, 16:19
Is trouwens wel een leuke pot!

lunatic
15-03-2006, 16:27
Dit maakt hunter makkelijk af op de grond!

en Arno tegen wie vecht jij dan?

TER
15-03-2006, 16:45
Nou ik denk dat danny het de Hunter wel moeilijk gaat maken ook op de grond, danny heeft wel tussentijds op z'n grondtechnieken zitten trainen maar iedereen zegt sebastiaan..........ik zie het wel de 17de, sebastiaan maakt inderdaad de meeste kans maar dat omdat bijna niemand danny meer heeft zien vechten.............trouwens John de Wilde vecht dan tegen Ivo Nijenhuis

flip
15-03-2006, 16:49
http://img75.imageshack.us/img75/9569/unleashed1xf.jpg

Hunter wint op KO!!!

Anonymous
15-03-2006, 16:54
wat voor regels zijn er?
pro shooto? onbeperkt grond en onbeperkt staand?
dat is wel zo eerlijk voor beide vechters

Weet je nog meer van het gala Ter?

A.F.
15-03-2006, 17:11
Dit maakt hunter makkelijk af op de grond!

en Arno tegen wie vecht jij dan?

tegen iemand van Hoyer als ik het goed hoorde

TER
15-03-2006, 17:16
Ey guest nee man ik weet verder niet zoveel, ik zie de poster net ook voor het eerst maar ik kan je wel vertellen dat het een relaxte gala wordt zelf ben ik er 2 keer geweest in ELST en de partijen, show en sfeer waren daar altijd top

Anonymous
15-03-2006, 17:43
Geen idee wie gaat winnen

is de rest van de line-up al bekend dan?

Barang
15-03-2006, 18:19
2 Hamid el Caid Mike´s Gym 74 kg A Andrei Gutch KB Arnhem 74kg A
3 Wesley Kraag Lloyd v Dams 70 kg B Hafid El Amrani Masseur 72 kg B
4 Rick fokuÂ*Â* FFC 90 kg C Alaan Briefkani Clyde v Dams min 88 kg C
5 Karim K Masseur 69 kg C 16 jaar Jermain v/d weerd FFC 68 kg C
6 Levent Yaziltas Final Gym 69 kg C 1e Mohamed el Moussaui masseur 70 kg C
7 Maik Visscher Final Gym 76 kg C 2e Adam Menni Clyde v Dams 77 kg C
8 Danny de Hoyer Hoyer gym 67 kg Mma / A Sebastiaan Munter Vos Gym min 67 1 min grondlimiet dus stoten naar het hoofd
9 Arno Rothgans Mike´s Gym 67 kg Mma / N Dave Dormans Hoyer Gym 67 kg / N Mma/N
10 John de WildeÂ*Â* Hoyer Gym min 90 kg Mma / pro Ivo Nijenhuis Vos Gym min 90 kg Mma / pro geen limiet , wel stoten
11 Michael Sjiem-fat Clyde v Dams min 76 kg N Arno Vriens Geeraerts gym 76 kg N
12 Jennifer Seedorf Mike´s Gym 52 kg N / dame Amina Lamrini Clyde v Dams 52 kg N / dame
13 Laila Potilava Hoyer gym 62 / 63 C / dame Lisa Hermans Geeraerts gym 62 / 63 C / dame
14 Chanou de Preeter Jurojin 62 kg Jeugd / dame 15 jaar Michelle Vianan Lloyd v Dams 62 kg Jeugd / dame 15 jaar
15 Kennie Wolly Sanchez Gym 67 kg C Karim Bouraraasi KB Arnhem min 69 kg C
16 Rachida Regil Gym 63 kg C / dame Yessica Meijers Masseur 65 kg C
17 Clay Bobbeldijk Mike´s Gym 38 kg Jeugd 13 jaar 2e partij Mohammed Bahi jurojin 38 kg jeugd 12 jaar 1e partij
18 Goce Sandovski Macedonie min 95 kg Mma / Amateur Haik SoukiasianÂ*Â* jurojin min 95 kg Mma geen limiet geen stoten op de grond
19 David Haagsma Pardoel sports 90 kg Mma / Amateur Ali MazidiÂ*Â*Â* jurojin 90 kg Mma geen limiet geen stoten op de grond
20 Nicky Hemmers Cor Hemmers 66 kg N Marvin Munaerts Lloyd v Dams 66 kg N

Ben
15-03-2006, 18:21
ik ga voor sebas chook op zeker :wink:

Anonymous
15-03-2006, 18:30
maar ik snap het niet er staat bij de partij van Hoyer vs Hunter mma pro maar er zijn geen stoten op de grond hoe kan dit dan of is het gewoon een fout?

RisingSun
15-03-2006, 18:37
8 Danny de Hoyer Hoyer gym 67 kg Mma / A Sebastiaan Munter Vos Gym min 67 1 min grondlimiet geen stoten op de grond

Ja dat viel mij ook al op... In dit geval zal Danny de meeste kans maken omdat er maar 1 minuutje op de grond gerold kan worden...

lunatic
15-03-2006, 18:38
mmm, apart die regels.en waarom vecht arno een amateur match?
hij heeft al 2 pro matches 8er de rug

Anonymous
15-03-2006, 18:43
headHUNTER


eerder MILFhunter :wink:

just kiddin

Barang
15-03-2006, 19:09
maar ik snap het niet er staat bij de partij van Hoyer vs Hunter mma pro maar er zijn geen stoten op de grond hoe kan dit dan of is het gewoon een fout?

het is een foutje gewoon pro regels
1 grondlimiet regel wel stoten

Ronald
15-03-2006, 21:19
Cool Sebas. Succes :D .

adhdavy
15-03-2006, 22:47
Een rematch tegen Danny van Bergem was eigenlijk wel op z' plaats geweest, gezien het feot dat de partij waarbij hij zijn enkel brak in no contest eindigde. Heb alleen begrepen dat Hooyer het niet wou.

A.F.
15-03-2006, 22:50
mmm, apart die regels.en waarom vecht arno een amateur match?
hij heeft al 2 pro matches 8er de rug

kweet het niet man!... ik had ook liever op proregels gevochten.... maar ja... neits aan te doen

Anonymous
16-03-2006, 02:22
ik hoop vooral dat de tegenstander van danny denkt dat hij een walkover op danny krijgt, dat zal de realiteit extra hard maken.

danny gaat in elst knallen

ICON
16-03-2006, 08:32
ik hoop vooral dat de tegenstander van danny denkt dat hij een walkover op danny krijgt, dat zal de realiteit extra hard maken.

danny gaat in elst knallen

ja op de grond nadat hij geslamd is :D

Anonymous
16-03-2006, 13:06
Ik denk dat danny ook verrassend goed zal vechten tegen alle verwachtingen hier.......bijna iedereen denkt sebas..................
De Hunter krijgt het zwaar

daafit
16-03-2006, 13:07
Mma geen limiet geen stoten op de grond----> niet op het hoofd, wel op het lichaam lijkt mij....?

ICON
16-03-2006, 13:26
ja zat ik ook al te kijken. partij van david haagsma geen stoten op de grond.

Anonymous
16-03-2006, 13:29
Wel doorstoten naar het hoofd volgens de matchmaking op pagina 1 net zoals die van John vs Ivo

ICON
16-03-2006, 13:30
ik heb t over die amateur partij van david haagsma

daafit
16-03-2006, 13:37
maar John vs Ivo die partij is pro... ik bedoelde bij amateurs!

Anonymous
16-03-2006, 14:04
Wie gaat een van de twee steunen die dag, ik ga voor sebas daarheen heb hem eerder zien vechten en dat was goed...........dus succes sebas tegen danny.
maak er een vette pot van

Anonymous
16-03-2006, 21:44
Op 17 april in Elst gaan ook 2 A-klasse meiden het tegen mekaar opnemen:

Cindy Venema vs Akusoa Lobman ( A-klasse)
(team superpiele) ( FFC)

Het belooft een spectulair gala te worden.

M.Hersisia
16-03-2006, 21:58
Wordt een leuk gala , en ik zal er zeker bij zijn om mijn teamgenoten aan te moedigen. :wink:
Danny, Dave, John en Laila heel veel succes..!
Sportieve groetjes Maritzarda

Jetli
16-03-2006, 23:38
het zal een mooie pot worden van danny tegen sebas, maar ik denk dat het een overwinning voor danny zal worden op GnP.

Anonymous
17-03-2006, 00:00
:lol:
Onderschat Danny Hoyer niet!! Hij heeft absoluut niet stil gezeten na het ongeluk met zn enkel!!
Beware!!

Anonymous
17-03-2006, 00:04
Go Danny, Go Danny, Go Danny.... Kick his Ass!!!

Mighty Me
17-03-2006, 00:06
Ik ben eerlijk gezegd niet zo weg van danny hoyer maar ik hoop dat op dit gala het tegendeel word bewezen

Anonymous
17-03-2006, 12:23
Verdere info over het gala:

Lokatie:Sportcentrum De Helster
Adres: Schubertstraat 1 te Elst ( GLD)

Zaal open: 14.00 uur / Aanvang: 15.00 uur

Voorverkoopkaartjes: 20 euro / Aan de deur: 25 euro.

Vip op aanvraag.
Info: 06- 18343325 / 06- 53741739

Anonymous
17-03-2006, 12:47
Onderschat Danny Hoyer niet!! Hij heeft absoluut niet stil gezeten na het ongeluk met zn enkel!!
Zal allemaal best. Het jochie heeft alleen vreselijk last van sterallures tot en met. Voor z'n partij tegen Aron Karels vroeg hij een enorm groot bedrag wat pro's normaal krijgen, terwijl hij toen nog geen partij had gewonnen. Hij kon het niet eens winnen van Menno Dijkstra die nog nooit op de grond had getraind. Colin Mansour maakte ook korte metten met hem en vervolgens was hij onfortuinlijk tegen Danny van Bergem. Maar ook in die partij was het hem naar alle waarschijnlijkheid niet gelukt om te winnen.

Is leuk dat hij in dat Sanda iets betekend, maar MMA is gewoon een heel ander spelletje. Zoals adhdavy al eerder zei, hij wil niet tegen Danny van Bergem. Ik heb het zelfde uit zeer wel ingelichte bronnen heb ik vernomen. Sterker nog, hij wil helemaal niet eens tegen iemand van Mike's Gym vechten. Ben je dan lekker bezig, of ben je dan gewoon bang? Maar neemt wel een andere partij aan tegen een minstens zo'n zware tegenstander. In mijn ogen ben je dan gewoon laf.

Eerst presteren en dan pas praten.

BMF
17-03-2006, 13:13
Danny vecht Pro???? waarmee heeft hij dat dan verdiend?

Ik zou als ik sebastiaan was wel weten hoe ik het afmaakte.

Tsuki
17-03-2006, 13:46
flauw gedoe allemaal , laat ze gewoon vechten en dat de bese maar mogen winnen

Anonymous
17-03-2006, 13:48
flauw gedoe allemaal , laat ze gewoon vechten en dat de bese maar mogen winnen

Hoezoo WKampioen sanda. Volgens zijn Site van de IKF. IKF ???? hier hoor je niks van die bond. daarnaast wereldkampioen wordenvan iemand waartegen je vecht voor de EK titel en in reguliere competies van wint????.

Wat stelt sanda nu voor in Nederland ,China OK maar hier ???
Volgens mij heeft hij daar een 12 plaats of zo gehaald tijdens wk amateurs.(China).
Hij kan misschien goed vechten voor een amateur . maar als pro heeft hij volgens mij nog niks gewonnen zoals zoveel vechters in het zuiden. Waar ligt dat aan waarschijnlijk is er geen trainerscapaciteit.. De vraag is dan bij welke grootheid hij dan zijn grondgevecht traint. ??.

Hoe dan ook veel succes voor beide vechters.!!!!

Anonymous
17-03-2006, 14:01
ik zie danny wel winnen.Hij is velen malen beter staand en volgens mij niet makkelijk naar de grond te trekken. Ik denk winst door opgave voor danny

Anonymous
17-03-2006, 14:20
ik zie danny wel winnen.Hij is velen malen beter staand en volgens mij niet makkelijk naar de grond te trekken. Ik denk winst door opgave voor danny

Hoezo vele malen beter staand, wat heeft hij daar dan mee gepresteerd. Een kickboks partij heeft hij op ko verloren. Bij sanda in nederland heeft hij goed gepresteerd.. Maar ook daar heeft hij partijen verloren die niet van hoog nivo waren.

milan
17-03-2006, 14:34
lekker gedoe hier met die guests.

Ik ken beide. Met danny train ik en met Sebastiaan werk ik. Een ding kan gezegd worden ze hebben allebei hart voor de sport en trainen keihard. Daar gaat het toch om?!?!?!?

Anonymous
17-03-2006, 15:10
lekker gedoe hier met die guests.

Ik ken beide. Met danny train ik en met Sebastiaan werk ik. Een ding kan gezegd worden ze hebben allebei hart voor de sport en trainen keihard. Daar gaat het toch om?!?!?!?

zijn het beide pro-figters dan als jij er mee traint of werkt

shaulin zjeke
17-03-2006, 20:22
Er word hier gesproken over niet eens kunnen winnen van Menno Dijkstra. Ik vind het echt geen schande als iemand van Menno Dijkstra verliest, en ik vond ook dat hij tegen Collin Mansur wel zijn mannetje stond.

M.Hersisia
18-03-2006, 13:02
Ik snap niet waarom er op deze manier over vechters gesproken wordt... :?
Iedereen die de ring instapt verdient de waardering van een vechter toch of zie ik dat verkeerd?
Naar mijn mening heeft Danny Hoyer niks gezegd of gedaan waardoor mensen hem zo de grond in zouden moeten trappen :?:
Hij heeft tegen Menno en Colin gevochten en verloren, (wat overigens geen schande is ) dat hoort bij de sport of niet soms?
Ik wou niet reageren omdat het behoorlijk kinderachtig is, maar kon het toch niet laten.
Pure afgunst van mensen die zelf amper iets waarmaken in de ring. Jaloers??? :wink:
In mijn ogen is Danny een vechter in hart en nieren omdat hij na die vreselijke enkelbreuk uberhaubt nog de ring ingaat.!!!
SPORTIEVE groeten M.Hersisia

jojo
18-03-2006, 17:19
Ik snap niet waarom er op deze manier over vechters gesproken wordt... :?
Iedereen die de ring instapt verdient de waardering van een vechter toch of zie ik dat verkeerd?
Naar mijn mening heeft Danny Hoyer niks gezegd of gedaan waardoor mensen hem zo de grond in zouden moeten trappen :?:
Hij heeft tegen Menno en Colin gevochten en verloren, (wat overigens geen schande is ) dat hoort bij de sport of niet soms?
Ik wou niet reageren omdat het behoorlijk kinderachtig is, maar kon het toch niet laten.
Pure afgunst van mensen die zelf amper iets waarmaken in de ring. Jaloers??? :wink:
In mijn ogen is Danny een vechter in hart en nieren omdat hij na die vreselijke enkelbreuk uberhaubt nog de ring ingaat.!!!
SPORTIEVE groeten M.Hersisia

100% mee eens mooi gezegt
hier op het forum zijn allemaal stakkers die niet onder hun eigen naam posten maar als je wat over iemand te zeggen hebt zet dan je naam erbij en doe niet zo dom..
ik wens danny en sabastiaan een mooie knok partij
danny is meer van het staande werk en sabastiaan is sterk op de grond dus word echt een mooie pot
nogmaals suc 6
en voor de haters fuck jullie

Anonymous
18-03-2006, 19:47
ook weigert danny hoyer een mma partij te draaien tegen travis schlee!
hij is gewoon laf en een tegenstander die tie kent en waar tie van weet dat tie zou kunne verliezen vecht tie niet tegen!
... enne ff over zijn ster allures danny hoyer heefd 3000 euro moeten betalen om dat titel gevecht te krijgen en heeft zelf zijn tegenstander uitgezocht en dan ook nog een huldiging krijgen in zijn woonplaats hahaha die danny is ronduit zielig

bertus
18-03-2006, 20:48
jongen iron anus leer nederlands, waar heb je het over en wie ben je man met je grote bek :x

ik gun het danny hoyer van harte

Anonymous
18-03-2006, 22:36
jah jah soms worden mensen boos als de waarheid verteld word !!!!!!!

MB667
19-03-2006, 11:50
Respect voor beide heren. Maak er een leuke pot van.

Anonymous
21-03-2006, 13:24
Ik wens de beide heren heel veel succes, ze zijn beide top vechters.
Het wordt in ieder geval een spannende partij.

Jay Hoov
21-03-2006, 13:32
Hunter all the way!

Marco (scheids)
21-03-2006, 13:47
ook weigert danny hoyer een mma partij te draaien tegen travis schlee!
hij is gewoon laf en een tegenstander die tie kent en waar tie van weet dat tie zou kunne verliezen vecht tie niet tegen!
... enne ff over zijn ster allures danny hoyer heefd 3000 euro moeten betalen om dat titel gevecht te krijgen en heeft zelf zijn tegenstander uitgezocht en dan ook nog een huldiging krijgen in zijn woonplaats hahaha die danny is ronduit zielig

Tuurlijk ****gaaaaaaap**** en Travis verloor van Sebastiaan, en dan zou Danny een partij weigeren tegen Travis en aannemen van Sebastiaan.... :lol:

Stakker !!

Anonymous
21-03-2006, 13:50
Hoyer weet dat hij niet van schlee kan winnen!! daarom vecht tie niet ,hoyer gokt er op munter staand te houden en dan te winnen!!! hij weet dat hij het tegen schlee zowel staand als op de grond af moet leggen!!!! ken bijde heren persoonlijk goed !

bertus
21-03-2006, 14:30
hahaha wie ben je dan als je die twee heren zo goed kent? Hoezo post je onder 'guest' Ik hoop dat Danny hier zijn talent kan laten zien en een waardige partij neer kan zetten.

M.Hersisia
21-03-2006, 15:31
Wat een enorme trieste 'guest' opmerkingen hier..!
Als jullie 'guests' het allemaal zo goed weten, ben dan een vent en schrijf je naam er ff bij... :?
Sportieve M.Hersisia

Iwan
21-03-2006, 16:03
Wat een enorme trieste 'guest' opmerkingen hier..!
Als jullie 'guests' het allemaal zo goed weten, ben dan een vent en schrijf je naam er ff bij... :?
Sportieve M.Hersisia

Ik heb een vaag vermoeden wie deze guests wel eens zouden kunnen zijn...
En ik heb nog een vaag vermoeden dat dit een van de vele sanda-oorlogjes is die in dat wereldje heersen...

Nou guests, er is niets eerlijker als een goeie pot MMA, dus mondjes dicht en laat je MMA prestaties maar voor je spreken.
Discussieren is goed maar dit is meer een ouwe wijven roddel aan het worden.
Nuff said.

Iwan
21-03-2006, 16:15
Iwan says it all!

x2! :mrgreen:

Anonymous
21-03-2006, 23:43
ik vind hetwel weer heel erg triest en laag dat een stelletje forumnerds welke zelf nog nooit in de ring hebben gestaan hier allemaal dingen uit zogenaamd betrouwbare bronnen durven te beweren en mensen de grond in proberen te praten

voor al deze vieze laffe kutfiguren:
als je echt zon grote vent bent zeg dan ook gewoon wie je bent en waar je iets vandaan haalt wat je hier loopt te beweren, in plaats van een beetje laf en bezweet achter je pctje wat te posten, nee daar moet je effe een echte vent voor zijn.

en dan voor de persoon die hier meent te zeggen dat danny niet tegen travis durft tevechten, wie the fuck meen jij wel niet dat je bent, denk je soms dat je de persoonlijke manager of matchmaker van travis bent, of dat jij de aaqngewezen persoon bent die hier namens travis zou moeten spreken, ik denk toch wel dat travis zelf man genoeg is om dat zelf te doen en niet een of andere trieste mongool wiens ervaringen en wijsheden op het gebied van vechtsport niet verder gaan dan dit furom en een paar lokale gala's waar je misschien ooit geweest bent ofzo en dat je nu denkt dat je wat bent. houd gewoon je bek dicht en praat niet voor andere mensen, en als je dan toch voor jezelf praat, sulletje wat je bent, zet dan oo kgewoon als een grote vent je naam eronder en laat vooral echte sportmensen, echte sportmensen zijn

groeten

MICHEL

M.Hersisia
21-03-2006, 23:45
ik vind hetwel weer heel erg triest en laag dat een stelletje forumnerds welke zelf nog nooit in de ring hebben gestaan hier allemaal dingen uit zogenaamd betrouwbare bronnen durven te beweren en mensen de grond in proberen te praten

voor al deze vieze laffe kutfiguren:
als je echt zon grote vent bent zeg dan ook gewoon wie je bent en waar je iets vandaan haalt wat je hier loopt te beweren, in plaats van een beetje laf en bezweet achter je pctje wat te posten, nee daar moet je effe een echte vent voor zijn.

en dan voor de persoon die hier meent te zeggen dat danny niet tegen travis durft tevechten, wie the fuck meen jij wel niet dat je bent, denk je soms dat je de persoonlijke manager of matchmaker van travis bent, of dat jij de aaqngewezen persoon bent die hier namens travis zou moeten spreken, ik denk toch wel dat travis zelf man genoeg is om dat zelf te doen en niet een of andere trieste mongool wiens ervaringen en wijsheden op het gebied van vechtsport niet verder gaan dan dit furom en een paar lokale gala's waar je misschien ooit geweest bent ofzo en dat je nu denkt dat je wat bent. houd gewoon je bek dicht en praat niet voor andere mensen, en als je dan toch voor jezelf praat, sulletje wat je bent, zet dan oo kgewoon als een grote vent je naam eronder en laat vooral echte sportmensen, echte sportmensen zijn

groeten

MICHEL

x2

Anonymous
22-03-2006, 02:14
:wink: 3x....

someone
22-03-2006, 09:49
x1000

Al die fucking guest moeten gewoon zelf een keer die ring ingaan met hun grote mond dan houden ze die erna wel dicht!
Naam eronder en anders gewoon niet posten het is niet moeilijk!!!

Anonymous
22-03-2006, 15:19
Ik wil hierover toch mijn zegje doen ... Ik vind Danny een mooie vechter om naar te kijken en van wat ik gezien heb maakt hij wel degelijk kans tegen Sebastiaan zolang hij het staande houd wel te verstaan !

Anonymous
22-03-2006, 15:20
helemaal mee eens zolang hij het staand houd!!!
maar ja travis kreeg tie ook op de grond

Iwan
22-03-2006, 15:30
helemaal mee eens zolang hij het staand houd!!!
maar ja travis kreeg tie ook op de grond

Sebastiaan houd je dus niet staande he.
Heb 'm vaak genoeg in de ring bezig gezien...

Duncan
22-03-2006, 16:23
Echt een BS topic zoals het er nu aan toe gaat met al die guests!

Travis schoot zelf in jongens! vandaar dat ze op de grond kwamen!!!
Hiermee bedoel ik niet dat sebas hem anders niet naar de grond had gekregen maar jullie doen voorkomen dat Travis een erg goede takedown defense heeft en toch naar de grond werd gebracht door Munter.

TER
22-03-2006, 16:57
Inderdaad guests hiervoor heb ik het niet geplaatst ik wou gewoon weten wat de anderen die op deze forums zijn van de partij sebastiaan tegen danny vinden en wie hun denken dat er gaat winnen. Het laatste wat we hier moeten doen is een van hen 2en afkraken. Of gewoon eerlijk zeggen wie je denkt die gaat winnen en hoe of gewoon geen reply posten.

Of naar de gala komen en die grote bek opentrekken tegen een van die 2 misschien dat er een promoter denkt van jij tegen danny of sebas.

Succes danny en sebastiaan en sorry dat sommigen geen of weinig respect toonden dit was en is niet de bedoeling.

marcelt
22-03-2006, 17:18
Is Nicky Hemmers zo goed als zijn trainer doet vermoeden?

mama
22-03-2006, 18:37
Is Nicky Hemmers zo goed als zijn trainer doet vermoeden?

eh?

Fr3ddy
22-03-2006, 22:27
Kom op mensen.. het is maar een spelletje

Anonymous
26-03-2006, 20:06
Danny we komen jou aanmoedigen Heerlen

Anonymous
27-03-2006, 14:24
ook weigert danny hoyer een mma partij te draaien tegen travis schlee!
hij is gewoon laf en een tegenstander die tie kent en waar tie van weet dat tie zou kunne verliezen vecht tie niet tegen!
... enne ff over zijn ster allures danny hoyer heefd 3000 euro moeten betalen om dat titel gevecht te krijgen en heeft zelf zijn tegenstander uitgezocht en dan ook nog een huldiging krijgen in zijn woonplaats hahaha die danny is ronduit zielig

hahaha....3000 euro...

Anonymous
27-03-2006, 14:25
Zet Danny tegen Marc Duncan of Furdjil.

TRAVIS
27-03-2006, 18:42
Zozo ik zie ineens hier overal mijn naam opduiken... leuk maar waar maken mensen zich druk om?
In ieder geval even wat dingen duidenlijk maken,
ik vecht tegen iedereen en ga niemand uit de weg,
ja ik ging zelf met Sebas naar de grond door hem te shooten maar zal nooit iemand ontwijken om tegen te vechten!
Ik weet ook genoeg van de hele situatie maar het boeit mij allemaal nix , ik doe mn eigen ding, momenteel druk met muay thai, maar goed als iemand iets over mij zegt fijn maar ik stoor me er niet aan....wel als er mensen zijn die mij hierover aanvallen das bullshit! Deze topic ging over Danny en Sebas dus hou het daar maar bij,
Danny & Sebas succes! May the best man win!
Met sportieve groet,
Travis Schlee

shaulin zjeke
27-03-2006, 19:41
Super reactie Travis. Danny, heel veel succes met deze zware partij en trek je niet te veel van de stomme praat van sommige onwetende aan, je bent een topper. Sportieve groet, Roger.

TRAVIS
27-03-2006, 23:50
Dank je Roger maar ik wou ff zeggen dat je naam verkeerd is :wink:
Shaolin schrijf je dus zo met een o in plaats van een u :wink:

Travis

shaulin zjeke
28-03-2006, 00:34
Weet ik Travis, maar het is maar een bijnaampje. Thanx anyway.

Halfshot
28-03-2006, 00:50
Deze topic, is een droom voor elke promotor.

Silat
28-03-2006, 01:14
8 Danny de Hoyer Hoyer gym 67 kg Mma / A Sebastiaan Munter Vos Gym min 67 1 min grondlimiet geen stoten op de grond

Ja dat viel mij ook al op... In dit geval zal Danny de meeste kans maken omdat er maar 1 minuutje op de grond gerold kan worden...

Wel eens een minuutje met Sebas op de grond gerold :lol:

Je zag zelf wat er gebeurde met Chico Martinez tegen Jan Overduin.

mama
28-03-2006, 01:16
regelmatig
;)

Deuce
28-03-2006, 01:19
regelmatig
;)

In dat geval misschien toch een keer een zalfje voor m kopen dat het wat langer duurd dan die minuut :lol: :lol: :lol:

mama
28-03-2006, 01:21
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

daar denk jij gelijk weer aan....... :roll:

Deuce
28-03-2006, 01:21
Komt door die jonge geest van mij 8-)

Silat
28-03-2006, 01:21
Inkoppert!!!! :lol:

mama
28-03-2006, 01:22
ach moet kunnen, toch?
;)

Jochem
28-03-2006, 10:50
lol!

Anonymous
28-03-2006, 23:21
danny wint dit zowiezo!!!!!!!!!!!!!!!! :!:

Fr3ddy
28-03-2006, 23:37
17 april is op een maandag..

mama
28-03-2006, 23:40
pff zucht
jij bent snel........
wel eens van paasdagen gehoord Ferry?
het is maandag 2de paasdag....... :wink:

Anonymous
29-03-2006, 10:25
pff zucht
jij bent snel........
wel eens van paasdagen gehoord Ferry?
het is maandag 2de paasdag....... :wink:
Oh is het pasen dan? :mrgreen:

Anonymous
29-03-2006, 10:58
Toch winnen ze niet zo ontzettend vaak van Hoyer

Jay Hoov
29-03-2006, 11:05
Toch winnen ze niet zo ontzettend vaak van Hoyer

Maar Hunter ramt hem in een klem....

Anonymous
29-03-2006, 12:16
Hoyer rules...ze winnen bijna altijd en Danny gaat slooooopen!!!

ICON
29-03-2006, 12:26
maandag bijna
dinsdag bijna
woensdag bijna
donderdag bijna
:wink:

Jay Hoov
29-03-2006, 12:28
maandag bijna
dinsdag bijna
woensdag bijna
donderdag bijna
:wink:

En ook tegen Hunter bijna...maar net niet :twisted:

Iwan
29-03-2006, 12:40
Hahaha, this topic kicks ass!!! (nou ja, BIJNA dan)

Anonymous
29-03-2006, 13:06
sorry hoor maar op mma gebied heeft danny hoyer nog helemaal niets gepresteerd.
de keren dat ie in de ring heeft gestaan heeft ie kansloos verloren.
ok dat ie zijn enkel brak is heel vervelend
ok Hunter zal het lastig krijgen. maar op de grond is hij moeilijk te verslaan

ICON
29-03-2006, 13:14
jezus wacht t gewoon af. dat gezeik de hele tijd.
stelletje roddelhoeren

The Bulldog
29-03-2006, 13:20
danny wint dit zowiezo!!!!!!!!!!!!!!!! :!:

Dan hoop ik dat Danny zijn groundgame op hoog nivo heeft gekregen want Sebas laat de liefhebber toch echt genieten met zijn techniek op de grond...ook staand is hij solide dus....

Ik ga voor Sebastiaan... afmakend op de grond... en hoe?....
ach zoals hij er dan op dat moment zin in heeft.. :D

Anonymous
29-03-2006, 16:19
Danny sloopt hem..hij is wereldkampioen en europees kampioen sanda!

Iwan
29-03-2006, 16:21
Danny sloopt hem..hij is wereldkampioen en europees kampioen sanda!

Oooowww... :shock:

Shit, dan hoort deze man op Pride te staan. Daar word de ring immers gedomineerd door de Sanda Kampioenen...
:mrgreen:

Anonymous
29-03-2006, 16:51
inderdaad is hij kampioen xanda maar of hij sebastiaan sloopt......sebastiaan speelt het mma spelletje goed hoor en danny ja dat zien we 17 april of het genoeg zal zijn.......

TER
29-03-2006, 16:52
shit was vergeten in te loggen hierboven

Anonymous
29-03-2006, 17:04
met : Toch winnen ze niet zo ontzettend vaak van Hoyer, denk ik dat Anonymius bedoelde:

Dat die gasten van Hoyer niet zo vaak winnen.

Helaas maar waar: Kijk naar Danny Hoyer / John de Wilde/ Ac Antonia, allemaal hebben ze het
meerendeel van hun partijen(MMA) of zelfs allemaal verloren.

Dit maakt hen daarom niet minder sportmensen, misschien daarom juist meer, en wie weet gaan ze knallen in de komende tijden...

Paganstars
29-03-2006, 17:15
Sorry dat ik het zeg; maar ik vind dat hoyer zijn sanda een beetje overrated is.... imo is hunter sterker! Ik heb hoyer nooit fatsoenlijk zien vechten op de grond, maar sebas wel... en sebas is snel en sterk op de grond!

shaulin zjeke
29-03-2006, 18:40
Danny Hoyer en John de Wilde hebben op mma gebied inderdaad nog niet veel gewonnen, maar kijk ook even naar het niveau van hun tegenstanders, dit zijn toch echt niet de minste.

Anonymous
29-03-2006, 18:54
ik zou zeggen: ik zie jullie allemaal wel op 17 april in Elst, dan weten we eindelijk wie het waar gaat maken Danny of Sebastiaan.

ICON
29-03-2006, 18:58
ik zou zeggen: ik zie jullie allemaal wel op 17 april in Elst, dan weten we eindelijk wie het waar gaat maken Danny of Sebastiaan.

ik den kdat ze het allebei wel waar gaan maken., er is er alleen maar eentje die wint

M.Hersisia
29-03-2006, 19:36
Zoveel negativiteit over Danny Hoyer, maar wel interessant genoeg voor de meeste onbenullen ( die zelf nog nooit in de ring gestapt zijn ) om er 6 pagina's over vol te typen... :wink:

En waarom wordt dat Sanda toch steeds naar boven gehaald..?!? Wie beweert er hier nu dat Sanda dé sport is en gelijk staat aan MMA..??? Niemand toch, dus niet nodig die sport constant af te kraken omdat Danny er veel in bereikt heeft...!

Door jullie domme geklets maken jullie Danny Hoyer alleen maar bekender en bekender en is zijn naam inmiddels als 100 x genoemd. Dus wie hebben jullie er nu werkelijk mee?

En ondertussen blijven wij in Limburg lekker ons ding doen... :wink:
Meer heb ik er niet meer over te zeggen.

Sportieve groetjes M.Hersisia

TER
29-03-2006, 20:18
Ja dat is waar dat ze het zelf naar boven halen over die sanda. Ook ik ben begonnen over de carriere van danny in de sanda (no fense) luister ik heb respect voor alle vormen van vechtsporten waarbij de beoefenaars deelnemen aan wedstrijden in de ring, mat of kooi dus Hoyer gym doe je ding en Vos gym doe je ding bereid jullie gewoon goed voor en zorg dat iedereen die bij de gala is en tegelijk hier ook mee zit te praten erna kunnen zeggen dat er twee ware vechtsporters in de ring stonden.

Iwan
29-03-2006, 22:15
Met alle respect, maar dat Sanda wordt ook naar boven gehaald door mensen die beweren dat Danny juist door die sport zal gaan winnen. (zie vorige pagina; de post waar Iwan op reageert)

Precies, dat is wat ik bedoel.
Ik heb niets tegen Danny en ik wens hem het beste, maar kom niet met zo'n k$targument dat zijn Sanda prestaties iets met MMA te maken hebben.
Laat hem zichzelf gewoon bewijzen en laat dat Sanda argument gewoon achter wegen.

Anonymous
30-03-2006, 15:19
Team Hoyer verliest alleen soms omdat ze hun kung fu niet mogen toepassen.

Anonymous
30-03-2006, 15:34
Soms, bijna altijd bedoel je :lol:

TER
30-03-2006, 16:02
Ey ringprod of helen kan die guest zich niet alvast bij jullie melden voor de volgende gala ofzo dan kan je hem tegen tegen eentje van hoyer matchen.........................tering !

shaulin zjeke
30-03-2006, 16:52
Iedereen mag een mening hebben, maar guest's, als jullie negatief of respectloos over iemand durven te praten, maak dan wel even bekend wie je bent, dan kom je in ieder geval een stuk stoerder over.

Anonymous
30-03-2006, 17:17
Ben ik de enige die sebastiaan staand niet goed vind?? Ik heb een aantal matches van hem gezien en staand vond ik hem zwak. Op de grond kon hij echter wel uit de voeten. Ik denk echter dat danny Hoyer een paar maten te groot is. staand kan danny heel goed uit de verf, en echt makkelijk naar de grond te brengen is hij niet. Ik ben uberhaupt zeer nieuwsgierig naar het incasseringsvermogen van Sebastiaan, want de partijen tot nu toe heeft hij nog niet echt hoeven knokken

dante666
30-03-2006, 19:35
dit is juist het leuke aan mma :D
de eene dicipline tegen de ander hoe vaak is al niet bewezen dat het er geen klote mee te maken heeft wat voor een achtergrond je hebt het gaat om de vechtlust van de persoon die er staat :wink:

en over hoyer die bijna nooit wint
:twisted: winners never quit quitters never win :twisted:

danny je gaat gewoon knallen daar en bewijs gewoon het tegendeel

groeten mike :lol:

redjuh
30-03-2006, 19:38
this is the most anticipated fight in MMA history






(daar lijkt het zowat op met al die speculaties)

Anonymous
31-03-2006, 10:26
Het word een knal partij, allebei de vechters zijn hard aan het trainen.

Anonymous
31-03-2006, 15:00
Dit is inderdaad de droom van elke promoter.


Zelfs Mama kan Hunter op de grond aan.

Iwan
31-03-2006, 15:15
Dit is inderdaad de droom van elke promoter.


Zelfs Mama kan Hunter op de grond aan.

Ik heb gehoord dat haar 'Reverse Scrotum Grab' megagevaarlijk is!

Anonymous
31-03-2006, 15:57
Sttt,

Breng Danny niet op ideeen

Anonymous
01-04-2006, 13:18
word een super partij

btw het lijkt bijna op de supporters/hooligans van ajax en feyenoord voor de wedstrijd hier op dit forum.

op welk grasveld spreken we af na de partij heren?? :P :lol:

dit topic is in ieder geval echt de natte droom van elke promotor

Beide heren succes

groeten

michel

Ronald
01-04-2006, 17:10
Mijn voorspelling is dat Sebas wint op "brutal slammmmm".

Anonymous
03-04-2006, 12:28
Ronald kom je niet kijken...dan?

Johan

Ronald
03-04-2006, 12:58
Ronald kom je niet kijken...dan?

Johan
Nope, helaas...

Anonymous
03-04-2006, 18:48
Helen, het ziet er strak uit allemaal.

Anonymous
05-04-2006, 00:12
ik wens Danny en Sebastiaan heel veel succes, :)

Barang
05-04-2006, 00:16
Helen, het ziet er strak uit allemaal.

thx :D

Anonymous
05-04-2006, 21:38
Wie komen er allemaal naar deze partij kijken op 17 april??????

Anonymous
07-04-2006, 11:54
Ik heb er zin in, het wordt een spectaculaire avond. :lol:

Anonymous
09-04-2006, 09:51
Ik ben tog blij dat ik niet in de enkelkousjes van Seba sta. Danny laat hem elke hoek van de ring zien. Hij gaat winnen op zware k.o.

Bas

Anonymous
11-04-2006, 16:25
oke dan mensen het is bijna zover. :lol:

Anonymous
11-04-2006, 17:55
Ik ben tog blij dat ik niet in de enkelkousjes van Seba sta. Danny laat hem elke hoek van de ring zien. Hij gaat winnen op zware k.o.

Bas

Je hebt helemaal gelijk Bas, Danny heeft al vaak laten zien wat ie in huis heeft in de mma ring....Hoeveel ko's heeft ie eigenlijk op z'n naam staan met mma? :roll:

ICON
11-04-2006, 18:21
edit

redjuh
11-04-2006, 20:09
Ik ben tog blij dat ik niet in de enkelkousjes van Seba sta. Danny laat hem elke hoek van de ring zien. Hij gaat winnen op zware k.o.

Bas

Je hebt helemaal gelijk Bas, Danny heeft al vaak laten zien wat ie in huis heeft in de mma ring....Hoeveel ko's heeft ie eigenlijk op z'n naam staan met mma? :roll:

dit komt in mijn top 5 van meest debiele opmerkingen ooit

Ronald
11-04-2006, 20:44
dit komt in mijn top 5 van meest debiele opmerkingen ooit
Waarom? :roll:

Anonymous
11-04-2006, 20:50
Danny hoyer heeft in de ring met MMA om precies te zijn ......... hhhhmmmmmmmmmm NUL,NUL KO'S gescoord!!!!!!!!!!

Ronald
11-04-2006, 21:15
Danny hoyer heeft in de ring met MMA om precies te zijn ......... hhhhmmmmmmmmmm NUL,NUL KO'S gescoord!!!!!!!!!!
Juist daarom vind ik het ook geen debiele opmerking (als je natuurlijk snapt dat ie cynisch bedoelt is).

Anonymous
11-04-2006, 23:12
Volgens mij heeft hij in 3 partijen zelfs nog niet een ronde uitgedraaid dus alle hype rondom hem is misplaatst.

Anonymous
12-04-2006, 18:05
HUNTER heeft genoeg aan 1 minuutje vechten op de grond ... :wink:

You go bro!!!

Anonymous
13-04-2006, 16:00
We gaan het zien wie van de twee het gaat afleggen, nog maar een paar dagen.

TER
13-04-2006, 17:33
Bijna ja.................wie heeft trouwens de vrijkaarten gewonnen? Mama...

someone
13-04-2006, 18:31
IKKE en ben reuze blij hiermee vind het een hele eer seb in het echt te mogen zien knokken!!!

Anonymous
14-04-2006, 10:38
je zou het een eer moeten vinden om Danny te mogen zien vechten!!! Hij slaat zijn kop eraf. :twisted: :twisted: !!!!

someone
14-04-2006, 11:21
Nou nou......

denk niet dat dit gaat gebeuren!!!!

Anonymous
14-04-2006, 17:28
1 ding weet ik zeker,Danny heeft nog nooit iemand's kop eraf geslagen!

Anonymous
14-04-2006, 17:41
1 ding weet ik zeker,Danny heeft nog nooit iemand's kop eraf geslagen!


maar hij heeft tot nu toe ook nog nooit tegen iemand van het staande niveau van Hunter gestaan. Een keer moet dus de eerste keer zijn

Anonymous
16-04-2006, 15:38
Heb er zin in :lol:

Anonymous
18-04-2006, 02:12
nou het was een vette pot en sebas ging zwaar ko.(hij blij dat zijn kop er nog op zat )gefeliciteerd danny maar het was te verwachten he ......

ROIDRAGE
18-04-2006, 02:20
nou het was een vette pot en sebas ging zwaar ko.(hij blij dat zijn kop er nog op zat )gefeliciteerd danny maar het was te verwachten he ......


lol, dankzij jou heeft hoyer geen wc papier meer nodig. en nu maar een rematch tegen Danny van Bergen, dat lijkt me nu vet.
dan gaat hoyer zware kickass krijgen

Anonymous
18-04-2006, 02:28
nou het was een vette pot en sebas ging zwaar ko.(hij blij dat zijn kop er nog op zat )gefeliciteerd danny maar het was te verwachten he ......


lol, dankzij jou heeft hoyer geen wc papier meer nodig. en nu maar een rematch tegen Danny van Bergen, dat lijkt me nu vet.
dan gaat hoyer zware kickass krijgen

Dat zou die ook van Sebastiaan krijgen.. :wink:

ROIDRAGE
18-04-2006, 02:33
nou het was een vette pot en sebas ging zwaar ko.(hij blij dat zijn kop er nog op zat )gefeliciteerd danny maar het was te verwachten he ......


lol, dankzij jou heeft hoyer geen wc papier meer nodig. en nu maar een rematch tegen Danny van Bergen, dat lijkt me nu vet.
dan gaat hoyer zware kickass krijgen

Dat zou die ook van Sebastiaan krijgen.. :wink:


zonder grondlimiet zowiezo. maar ok, today he was lucky.
Danny van Bergen zal hem geen enkele kans geven

Anonymous
18-04-2006, 03:03
En niemand hier had rekening gehouden dat Danny Hoyer echt nog wel kan knallen. :twisted: bruut gevecht!

Anonymous
18-04-2006, 10:42
Hmm... quest... Danny van Bergen is van een ander soort kaliber als Hunter(met alle respect voor je hoor Hunter), Danny moet je vermoorden en dan NOG vecht ie door!! dat gaat Hoyer van ze lang zal ze leven niet trekken! Vandaar dat ie ook nog tijd nodig heeft, zoals ie zelf al aangaf :lol:

groetjes uit het zonnige amsterdam

Anonymous
18-04-2006, 11:09
nou het was een vette pot en sebas ging zwaar ko.(hij blij dat zijn kop er nog op zat )gefeliciteerd danny maar het was te verwachten he ......


lol, dankzij jou heeft hoyer geen wc papier meer nodig. en nu maar een rematch tegen Danny van Bergen, dat lijkt me nu vet.
dan gaat hoyer zware kickass krijgen

Dat zou die ook van Sebastiaan krijgen.. :wink:


zonder grondlimiet zowiezo. maar ok, today he was lucky.
Danny van Bergen zal hem geen enkele kans geven

Echt een beetje triest hoor dit. Danny is een echte sportman. Hij gaat geen uitdaging uit de weg. Hij heeft ze eerste 2 wedstrijden tegen 2 absolute toppers gestaan. Het is geen schande om tegen Colin Mansour te verliezen toch in mma. En als je dan je tweede wedstrijd gelijk tegen Menno Dijkstra op rings regels durft te vechten, heb je volgens echt wel een vechthart. Er zijn een stuk meer ko gegaan tegen Dijkstra en Danny heeft gewoon ook toen een goede partij gedraaid. Nu kreeg ie tegen hunter voor het eerst een vechter van een ander caliber hij wint op ko. Terwijl ie terugkomt van een hele nare en gemene blessure en om dan gelijk hier te gaan roepen van wie die nu wel weer een pak slaag zal krijgen is echt weer Nederlands. Danny ik ken je verder niet maar vind je echte sportman, die niemand uit de weg uit. En laat ze maar lullen gewoon doorknokken.

Greetz

Immortal
18-04-2006, 11:10
Dit was ik niet ingelogt:



Echt een beetje triest hoor dit. Danny is een echte sportman. Hij gaat geen uitdaging uit de weg. Hij heeft ze eerste 2 wedstrijden tegen 2 absolute toppers gestaan. Het is geen schande om tegen Colin Mansour te verliezen toch in mma. En als je dan je tweede wedstrijd gelijk tegen Menno Dijkstra op rings regels durft te vechten, heb je volgens echt wel een vechthart. Er zijn een stuk meer ko gegaan tegen Dijkstra en Danny heeft gewoon ook toen een goede partij gedraaid. Nu kreeg ie tegen hunter voor het eerst een vechter van een ander caliber hij wint op ko. Terwijl ie terugkomt van een hele nare en gemene blessure en om dan gelijk hier te gaan roepen van wie die nu wel weer een pak slaag zal krijgen is echt weer Nederlands. Danny ik ken je verder niet maar vind je echte sportman, die niemand uit de weg uit. En laat ze maar lullen gewoon doorknokken.

Greetz

shaulin zjeke
18-04-2006, 11:32
Beide vechters zijn akoord gegaan met de regels, dus 1 minuut grond gevecht met slaan naar het hoofd, dus niet zeggen: maar met onbeperkt grondvechten had Sebas waarschijnlijk gewonnen. Sebastiaan heel veel succes met je volgende partij, je bent een topper. Danny, gefeliciteerd met deze brute overwinning. Ik heb enorm van deze partij genoten, sportieve groetjes, Roger.

Anonymous
18-04-2006, 13:16
sorry dat ik het zeg. maar Danny is absoluut GEEN sportieve vechter. Niet eens even de moeite nemen om te kijk hoe het met je tegenstander is als ie op de grond ligt. Maar gelijk mans lopen doen. Touwen vast blijven houden en ellenbogen gebruiken......... dat hoort niet bij het spelletje.
Jammer Hunter dat je niet waar kon maken waar iedereen op had gehoopt.
misschien lag de lat idd iets te hoog.

M.Hersisia
18-04-2006, 13:59
sorry dat ik het zeg. maar Danny is absoluut GEEN sportieve vechter. Niet eens even de moeite nemen om te kijk hoe het met je tegenstander is als ie op de grond ligt. Maar gelijk mans lopen doen. Touwen vast blijven houden en ellenbogen gebruiken......... dat hoort niet bij het spelletje.
Jammer Hunter dat je niet waar kon maken waar iedereen op had gehoopt.
misschien lag de lat idd iets te hoog.


Als je je ogen opengehouden had, dat moet je gezien hebben dat hij wel degelijk naar zijn tegenstander keek.
Danny Hoyer heeft iedereeen hier op dit forum en die wat doms te lullen had, de mond gesnoerd en nóg blijven jullie dingen zoeken om dom kunnen lullen omdat je zelf niks beters te doen hebt...! Get a life..!!!
En dat jij gehoopt hebt op een overwinning voor Hunter,wil niet zeggen dat dat de hoop was van iedereen :wink:
De ontlading van Danny was groot... ZOU JE NIET 8-)

Mighty Me
18-04-2006, 14:20
sorry dat ik het zeg. maar Danny is absoluut GEEN sportieve vechter. Niet eens even de moeite nemen om te kijk hoe het met je tegenstander is als ie op de grond ligt. Maar gelijk mans lopen doen. Touwen vast blijven houden en ellenbogen gebruiken......... dat hoort niet bij het spelletje.
Jammer Hunter dat je niet waar kon maken waar iedereen op had gehoopt.
misschien lag de lat idd iets te hoog.


Als je je ogen opengehouden had, dat moet je gezien hebben dat hij wel degelijk naar zijn tegenstander keek.
Danny Hoyer heeft iedereeen hier op dit forum en die wat doms te lullen had, de mond gesnoerd en nóg blijven jullie dingen zoeken om dom kunnen lullen omdat je zelf niks beters te doen hebt...! Get a life..!!!
En dat jij gehoopt hebt op een overwinning voor Hunter,wil niet zeggen dat dat de hoop was van iedereen :wink:
De ontlading van Danny was groot... ZOU JE NIET 8-)

Ja hij heeft in iedergeval mijn mond gesnoerd danny heeft gewoon eerlijk gewonnen en ze waren he allebei eens met de regel 1 minuut op de grond dus geen smoesjes als ze langer op de grond mochten had sebas gewonnen nee dan had sebas niet mee moeten instemmen gefeliciteerd danny

Jay Hoov
18-04-2006, 14:22
Had het liever anders gezien, maar Danny, congratz!

Anonymous
18-04-2006, 15:33
Danny proficiat!!
Hij heeft gewoon terecht gewonnen en sommige mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies!
Als ik Danny was vocht ik ook niet meer tegen Danny v Bergen.. Nieuwe start maken na zn blessuren en niet meer omkijken!!

Anonymous
18-04-2006, 15:34
The headHUNTER kreeg klappen op zn HEAD!! whahahah
How ironic!!

ROIDRAGE
18-04-2006, 15:48
Danny proficiat!!
Hij heeft gewoon terecht gewonnen en sommige mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies!
Als ik Danny was vocht ik ook niet meer tegen Danny v Bergen.. Nieuwe start maken na zn blessuren en niet meer omkijken!!

hij is gewoon bang

Anonymous
18-04-2006, 16:44
Bij een vorige post stond dus wel HEAD!! Zn fans noemen hem zo! Dus ironisch: JA!!
En danny is niet bang!! Waar moet hij bang voor zijn?... Tegen mannsur was hij ook niet bang en tegen menno ook niet! Dus waarom tegen Danny v Bergen dan wel?!
Het is gewoon zo dat je na zon blessure een nieuwe start wil maken.. Makkelijk lullen jullie...Maak het eerst s zelf van dichtbij mee en dan praten we verder!!

ashi76
18-04-2006, 16:47
Die vorige post van jezelf bedoel je ??? :mrgreen:

ROIDRAGE
18-04-2006, 17:22
En danny is niet bang!! Waar moet hij bang voor zijn?... Tegen mannsur was hij ook niet bang en tegen menno ook niet! Dus waarom tegen Danny v Bergen dan wel?!
!!


dat snap ik ook niet,

Anonymous
18-04-2006, 17:31
Jongens.. het is maar een spelletje.

Is het mooie van onze sport niet dat deze zo onvoorspelbaar kan zijn..?

Danny van harte gefeliciteerd en Sebas, jammer maar volgende keer weer een winstpartij voor jou!

HUNTER
18-04-2006, 18:24
Lijkt me goed om nu te kappen met al die bullshit. Danny heeft terecht gewonnen. Punt. Mijn dekking was niet goed, en daar heeft hij mooi gebruik van gemaakt.

Hij was deze keer dus gewoon beter, en ik denk dat hij daar wel iets meer respect voor verdient dan dat ik sommige mensen hier zie schrijven.

Dus cut the crap please....

Anonymous
18-04-2006, 18:28
precies mensen. de strijd is gestreden en de uitslag was duidelijk...lijkt mij.
sportieve reactie hunter succes met je herstel ..zodat je fans weer snel van je kunnen genieten.
ps. danny is wel degelijk naar zijn tegen stander gaan kijken maar als die aan het bij komen is op de grond gun je hem zeker ff wat ruimte ...
spotieve groeten marco.d :wink:

dante666
18-04-2006, 18:45
ey mense

danny 100% gefeliciteerd met deze beestachtige overwinning
precies waar je voor gewerkt hebt.

je hebt ze daar in elst laten zien wie de :twisted: little devil :twisted: van heerlen is

groeten mike

Anonymous
18-04-2006, 20:47
hunter sportieve reactie!! klasse Danny!! wanneer komen er fotos op?