PDA

View Full Version : Mes zegt partij tegen Superpiele af..



The Bulldog
17-03-2006, 13:59
Ik begreep net dat Yourie mes zijn partij tegen Henry "superpiele"akdeniz heeft af gezegd i.v.m. een blessure.

Erg jammer , maar ik hoop dat Mes alsnog snel met deze partij instemt..

Beterschap.

Judas
17-03-2006, 14:01
Jammer jammer

Marco
17-03-2006, 14:15
shit, sterkte voor Mes. ben benieuwd tegen wie Superpiele nu gaat.

Anonymous
17-03-2006, 14:39
Superpiele staat tegen niemand minder dan Najim

Anonymous
17-03-2006, 15:01
Mes is dus echt niet geblesseerd

mama
17-03-2006, 15:04
Mes is dus echt niet geblesseerd

wie zegt dat?

Jay Hoov
17-03-2006, 15:18
Mes is dus echt niet geblesseerd

wie zegt dat?

Een guest :? :?

Barang
17-03-2006, 15:28
Mes is dus echt niet geblesseerd

wie zegt dat?

Een guest :? :?

Joerie had 2 gekneusde ribben na zijn partij 12 februari in de powerzone en was daar redellijk tot goed van hersteld, tot hij gisterenavond tijdens de training er per ongeluk 2 knieen op kreeg.
Heel jammer en balen.
Maar de partij tegen superpiele staat nog steeds alleen op een andere dag , tijd en plaats .
Maar komen doet het er 1000% zeker.

Dus ik hoop dat het geklets van ( er is niets aan de hand of hij durft niet ) nu dan uit de wereld is geholpen .
En laten we dan met ´zn allen sportief blijven

Highline
17-03-2006, 15:29
hopelijk kan hij 13 mei wel gewoon vechten

Anonymous
17-03-2006, 15:38
Mes is dus echt niet geblesseerd

hou lekker je bekkie dicht man... want gister tijdens de training zag het er anders uit... loser

The Bulldog
17-03-2006, 15:43
Mes is dus echt niet geblesseerd

Ga er toch vanuit dat hij proffesioneel genoeg is en geen smoesjes nodig heeft..

Nou ja,
kijk uit naar de dag dat deze partij plaats vind...

jojo
17-03-2006, 15:48
shit man !!
beterschap mes!!!!!!!!!
en henry suc 6 tegen najim :?: :oops: ken ik niet geloof ik :oops: :oops:

hoop dat joeri wel in de arena kan vechten

dontmindme
17-03-2006, 15:48
Joerie had 2 gekneusde ribben na zijn partij 12 februari in de powerzone en was daar redellijk tot goed van hersteld, tot hij gisterenavond tijdens de training er per ongeluk 2 knieen op kreeg.
Heel jammer en balen.
Maar de partij tegen superpiele staat nog steeds alleen op een andere dag , tijd en plaats .
Maar komen doet het er 1000% zeker.

Dus ik hoop dat het geklets van ( er is niets aan de hand of hij durft niet ) nu dan uit de wereld is geholpen .
En laten we dan met ´zn allen sportief blijven[/quote]

sterkte gewenst ,
barang nu je toch reageert, is er nog een mogelijkheid dat
mes vs spong ooit nog wordt gematcht

Barang
17-03-2006, 16:00
Joerie had 2 gekneusde ribben na zijn partij 12 februari in de powerzone en was daar redellijk tot goed van hersteld, tot hij gisterenavond tijdens de training er per ongeluk 2 knieen op kreeg.
Heel jammer en balen.
Maar de partij tegen superpiele staat nog steeds alleen op een andere dag , tijd en plaats .
Maar komen doet het er 1000% zeker.

Dus ik hoop dat het geklets van ( er is niets aan de hand of hij durft niet ) nu dan uit de wereld is geholpen .
En laten we dan met ´zn allen sportief blijven


sterkte gewenst ,
barang nu je toch reageert, is er nog een mogelijkheid dat
mes vs spong ooit nog wordt gematcht

Sorry maar daar ga ik niet over :cry:
Ik match alleen J , N , C en B partijen op verzoek

Anonymous
17-03-2006, 16:13
met alle respect voor superpiele joeri mes heeft tegen alle toppers bijna gestaan echt niet dat hij een smoesje verzint ofzo om niet tegen henry te vechten.

Ps ik denk dat najim wint met een bokscombo op ko ik denk dat als het ptn word dat dan henry wint.

dontmindme
17-03-2006, 17:01
Joerie had 2 gekneusde ribben na zijn partij 12 februari in de powerzone en was daar redellijk tot goed van hersteld, tot hij gisterenavond tijdens de training er per ongeluk 2 knieen op kreeg.
Heel jammer en balen.
Maar de partij tegen superpiele staat nog steeds alleen op een andere dag , tijd en plaats .
Maar komen doet het er 1000% zeker.

Dus ik hoop dat het geklets van ( er is niets aan de hand of hij durft niet ) nu dan uit de wereld is geholpen .
En laten we dan met ´zn allen sportief blijven


sterkte gewenst ,
barang nu je toch reageert, is er nog een mogelijkheid dat
mes vs spong ooit nog wordt gematcht

Sorry maar daar ga ik niet over :cry:
Ik match alleen J , N , C en B partijen op verzoek

jammer helen laat mike het aub regelen voor de vaste klanten uit bos en lommertje

m.g
17-03-2006, 18:45
Dikke dikke DAMN, had deze partij echt heel graag deze dag willen zien, had de avond extra glans gegeven.

Anonymous
18-03-2006, 11:08
iedereen zeikt geijk zo hier als er een vechter gebleseerd is...kan gebeuren toch? en voor degene die denken dat joeri een smoes heeft verzonnen DENKEN JULLIE NOU ECHT DAT ZO N JONGEN NOG ANGSTIG IS VOOR IEMAND???

The Maniac
18-03-2006, 11:20
heeel erg jammer was echt een spetter partij geweest nou ja najim is ook geen kleintje trouwens dus het is een beetje compensatie

Fr3ddy
18-03-2006, 12:20
Jammer dat die partij niet doorgaat maar een blessure kan je gewoon niks aan doen!
Najim is echter een zeer waardige vervanger... denk dat de partij Najim - Mes ook een keer moet komen.

Carmen
18-03-2006, 16:10
Echt balen :(

Anonymous
19-03-2006, 20:35
ik hoop dat ze superpiele tegen mes in de arena doen en ramon dekker tegen een thai op thaise regels dat zou mooi zijn

Anonymous
19-03-2006, 20:47
is er nog een mogelijkheid dat
mes vs spong ooit nog wordt gematcht

Ik dacht Ahoy na de zomer?

dontmindme
20-03-2006, 01:15
is er nog een mogelijkheid dat
mes vs spong ooit nog wordt gematcht

Ik dacht Ahoy na de zomer?

zou top zijn als er ook een bevestiging is

Arjan
20-03-2006, 10:54
Jammer ik verheugde me behoorlijk op deze pot!

Mephisto
20-03-2006, 12:38
Mes is dus echt niet geblesseerd

hou lekker je bekkie dicht man... want gister tijdens de training zag het er anders uit... loser

lol@schizofrene guest :lol: