PDA

View Full Version : Najim nu tegen Superpiele!



RINGS INFO
17-03-2006, 19:59
Vanochtend kregen wij de afmelding van Joeri Mes i.v.m een rib-blessure. Heel vervelend voor alle betrokkenen. Maar met Najim als nieuwe tegenstander voor Superpiele denken wij een goede zet te hebben gedaan. Najim is één van de favorieten voor de eindzege van het 'Its Showtime toernooi' en hij beschikt over een enorme hoeveelheid ervaring. Dit belooft ook een hele mooie wedstrijd te worden...Najim of Piele, zeg het maar.

The Bulldog
17-03-2006, 22:13
Piele hehehe...

Highline
17-03-2006, 23:22
goede vervanger, lijkt me ook wel een leuke partij..ik durf geen winnaar te voorspellen

Anonymous
20-03-2006, 21:45
goede vervanger, lijkt me ook wel een leuke partij..ik durf geen winnaar te voorspellen

Piele

Jay Hoov
21-03-2006, 11:03
lastige dit....
Najim heeft de afgelopen jaren weinig MT gedraaid maar kan nogal onverwacht uit de hoek komen.
Weet neit wie dit gaat winnen

Jawel hoor...Mes wint :D

Jay Hoov
21-03-2006, 11:13
lastige dit....
Najim heeft de afgelopen jaren weinig MT gedraaid maar kan nogal onverwacht uit de hoek komen.
Weet neit wie dit gaat winnen

Jawel hoor...Mes wint :D

hahaha, dat zou ik knap vinden :lol:

Ik ook :D

Ik denk dat het een bokspartij word die op punten gaat, en degene met de meeste trappen wint uiteindelijk....denk ik!

Marco
21-03-2006, 16:56
Najim is een spijkerharde knokker die ook goed bokst, ben benieuwd of hij Piele kan vastzetten en goed doorkomt met zijn stoten.......

Anonymous
21-03-2006, 20:14
Najim is een spijkerharde knokker die ook goed bokst, ben benieuwd of hij Piele kan vastzetten en goed doorkomt met zijn stoten.......

IK denk dat het wel lukt want hij traint nu bij Mousidgym en daar maken ze geen grapen kijk maar naar marco Pieqe en junes

Marco
22-03-2006, 11:41
Najim is een spijkerharde knokker die ook goed bokst, ben benieuwd of hij Piele kan vastzetten en goed doorkomt met zijn stoten.......

IK denk dat het wel lukt want hij traint nu bij Mousidgym en daar maken ze geen grapen kijk maar naar marco Pieqe en junes

idd daar maken ze geen grapen dus dan komt het wel goed, ik ben overtuigd. :roll: