PDA

View Full Version : Peter,,Hurricane,,Smit foto's



Hammerkick
18-03-2006, 20:32
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/peter%20smit%20gevechtspose.JPG
De topic op axkickboxing die ik ooit maakte met foto's van Peter Smit,is een van de meeste bekeken op ax.De topic loopt nu al meer dan 4 jaar,kijk op : http://message.axkickboxing.com/index?action=dispthread&topic=3573&junk=1040389769.41436 en je vind de foto's van mijn vriend,die ik heel erg mis !!

The Bulldog
18-03-2006, 20:58
Vreselijke mooie foto`s tussen...

Het blijft eeuwig zonde hoe het verhaal "peter smit"een eind vond..

mossad
18-03-2006, 21:29
Staan hele mooie foto's tussen. Mooi om te zien dat hij toen Andy Hug aan het supporten was.
Ik wist nooit dat hij tegen deze grote tegenstanders had gestaan. Kun je misschien vertellen wat de uitslagen waren van deze wedstrijden:
Peter Smit vs.
-Jan Wessels
- Andre Mannaart
- Rob Kaman
- Maurice Smith
Bedankt voor de mooie foto's en de old school flyers. Heel leuk om te zien.

CAPO58
18-03-2006, 23:17
Bedankt voor de mooie fotos van de ''Hurricane''.
Uitslag vs Kaman is winst van Peter Smit dmv K.O. in de 10e ronde..
De rest van de uitslagen zou ik ook graag willen weten..

Hammerkick
19-03-2006, 01:41
Ik wist nooit dat hij tegen deze grote tegenstanders had gestaan. Kun je misschien vertellen wat de uitslagen waren van deze wedstrijden:
Peter Smit vs.
-Jan Wessels
- Andre Mannaart
- Rob Kaman
- Maurice Smith
Bedankt voor de mooie foto's en de old school flyers. Heel leuk om te zien.
Jan Wessels 18-12-1988 Rotterdam verloren op punten.
Andre Mannaart 29-01-1989 Tokio gewonnen op punten.
Rob Kaman 30-06-1990 Tokio gewonnen op k.o in de 10e ronde.
Maurice Smith 26-05-1991 Tokio verloren op k.o in de 5e ronde.
Ik moet er wel bij vertellen,dat Maurice Smith in de 3e ronde was gediskwalificeerd en Peter al was uitgeroepen tot winnaar.Maurice Smith wil perse doorvechten en Peter is toen toch weer de ring ingestapt en is verder gegaan met de partij.

Anonymous
19-03-2006, 04:36
Peter ging de laatste jaren regelmatig naar een saunatje, zwemschooltje in brabant met zijn kids en vrouwtje...
Hij gooide zijn kids 3 meter het water in...echt het kon niet op damn wat een vent zeg...
Mijn pa heb nog zijn harley jack van hun kenne kopen...
Pfff... wat ik wil zeggen is: daar in die buurt van Brabant kunne ze nog steeds niet omgaan met het verlies en de manier waarop...

Anonymous
19-03-2006, 13:19
Peter ging de laatste jaren regelmatig naar een saunatje, zwemschooltje in brabant met zijn kids en vrouwtje...
Hij gooide zijn kids 3 meter het water in...echt het kon niet op damn wat een vent zeg...
Mijn pa heb nog zijn harley jack van hun kenne kopen...
Pfff... wat ik wil zeggen is: daar in die buurt van Brabant kunne ze nog steeds niet omgaan met het verlies en de manier waarop...

Hoor op meer plaatsen van dit soort positieve verhalen over hem..
Denk dat als dr ooit een memorial wordt gehouden en ze zouden me willen hebben dat ik dr belangeloos aan mee werk...