PDA

View Full Version : Yasin Babyface toppartij Topgala Zonnehuis



Anonymous
19-03-2006, 08:03
Wat een goed gala van Robbie Westmaas.Alleen de jury moet eens goed kijken naar de partij Yassin.Onbeslist is te gek voor woorden.Top Yassin je groeit nog steeds.
Ook Hesdy van Olmberg wint steeds nieuw zwaargewicht talent van Harinck.Robbie!!!!!! meer van deze gala"s

Anonymous
19-03-2006, 12:33
Wat een goed gala van Robbie Westmaas.Alleen de jury moet eens goed kijken naar de partij Yassin.Onbeslist is te gek voor woorden.Top Yassin je groeit nog steeds.
Ook Hesdy van Olmberg wint steeds nieuw zwaargewicht talent van Harinck.Robbie!!!!!! meer van deze gala"s

Ik vond zelf dat yassin heeft verloren Hij deed niet veel

Anonymous
19-03-2006, 13:08
En alles wat ie deed was mis, 4e ronde moest hij zelfs uitkijken dat het lampje niet uitging, en moest blij wezen dat ie geen 8 tellen kreeg....
maar dat neemt niet weg dat dit een top partij was

alhoewel k vond dat de uitslag meer de kant op van Auoragh mocht gaan

Anonymous
19-03-2006, 17:35
die yassin ging bijna neer als Auoragh wat extra deed zal yassin zeker ko gaan ik vond het onterecht Auoragh heeft gewoon gewonnen

Anonymous
19-03-2006, 17:49
die yassin ging bijna neer als Auoragh wat extra deed zal yassin zeker ko gaan ik vond het onterecht Auoragh heeft gewoon gewonnen


nou ik weet niet waar jou ogen zaten maar niet bij de wedstrijd
yassin sloopte hem

Anonymous
19-03-2006, 17:51
En alles wat ie deed was mis, 4e ronde moest hij zelfs uitkijken dat het lampje niet uitging, en moest blij wezen dat ie geen 8 tellen kreeg....
maar dat neemt niet weg dat dit een top partij was

alhoewel k vond dat de uitslag meer de kant op van Auoragh mocht gaan

alls wat hij deed was raak maar yassin deed meer

Anonymous
19-03-2006, 19:03
Ik vind die yassin een hele slechte b klasser Hij vecht alleen tegen pannenkoeken die jongen van top fighters was veel beter
hij moest gewoon de winst krijgen ik vind die yassin geen talentje

Anonymous
19-03-2006, 19:16
Ik vind die yassin een hele slechte b klasser Hij vecht alleen tegen pannenkoeken die jongen van top fighters was veel beter
hij moest gewoon de winst krijgen ik vind die yassin geen talentje


ja? en wie ben jij dan? ik weet niet hoor maar yessin is echt wel gruwelijke vechter en is de laatste tijd goed bezig en als iemand de winst had moeten krijgen dan was het yessin wel .
maar ja haters blijven yessin je weet volgende keer duidelijker zijn en hem gewoon eruit slaan dan ontstaan er geen misverstanden

Toet-e-froet
19-03-2006, 20:25
Clyde vocht zeker wel een goede wedstrijd..!

wat betreft yassin ik vond het een hele mooie en goede wedstrijd maar ik vond de uitslag wel goed.. ik vond het zelfs in het voordeel van yassin.. want had er niet vreemd van opgekeken als Auoragh had gewonnen..!

Anonymous
19-03-2006, 20:33
valt wel mee ik vond het niet echt een goed wedstrijd die yassin alles wat hij deed was mis en wat Auoragh deed was allemaal raak ik vond dat yassin 8 tellen moest krijgen ik vond zelf dat geen belangrijk partij ik heb die yassin vaak zien vechten tegen a.kane
verloor hij en zag hem ook tegen angelo simson daar verloor hij ook tegen

Anonymous
21-03-2006, 13:53
Waarom noemen ze hem babyface...? vond het nou niet bepaald een babyface

Anonymous
21-03-2006, 21:23
valt wel mee ik vond het niet echt een goed wedstrijd die yassin alles wat hij deed was mis en wat Auoragh deed was allemaal raak ik vond dat yassin 8 tellen moest krijgen ik vond zelf dat geen belangrijk partij ik heb die yassin vaak zien vechten tegen a.kane
verloor hij en zag hem ook tegen angelo simson daar verloor hij ook tegen

precies weer 2 partijen noemen die hij heeft verloren man.
echt triest van jou hoor en die 24 andere gewonnen partijen dan?
jij weet niets man dat maak ik al op uit deze reactie van je.

Anonymous
21-03-2006, 21:49
yassin heeft meer veloren dan 2 hij verloor ook van adil ait ali
en ook van ziggi op ko jaartje geleden ofzo

Anonymous
22-03-2006, 10:20
yassin heeft nooit tegen ziggy gevochten dus wat lul je nou uit je nek en heeft ook een keer van adil ait ali gewonnen

Anonymous
22-03-2006, 10:23
Trouwens yassin is nog nooit ko gegaan in zijn karriere zelfs nooit acht tellen gehad dus wat zitten je nou fantasie verhaaltijes te vertellen.

ICON
22-03-2006, 11:24
ik vind dat guest gelijk heeft

Halfshot
22-03-2006, 11:43
@ Rik en Icon.
Ik zie dit al de verkeerde kant op gaan.
Guest pesten kan niet meer jongens, dat is zooo 2005.



p.s @ die ene guest
yassin heeft al minimaal 6x verloren.

ICON
22-03-2006, 12:13
is geen pesten ik geef guest gewoon groot gelijk. wat ie allemaal zegt is gewoon goed onderbouwd, en de waarheid

Anonymous
22-03-2006, 13:56
zielig die guesttjes die zo antie Yassin zijn het slaat nergens op hun commentaar volgens mij zijn ze zwaar gefrusteerd.kom als je flink bent een keertje met Yassin meetrainer maar dan poep je in je broekje .

Anonymous
22-03-2006, 19:10
@ Rik en Icon.
Ik zie dit al de verkeerde kant op gaan.
Guest pesten kan niet meer jongens, dat is zooo 2005.



p.s @ die ene guest
yassin heeft al minimaal 6x verloren.


hey hoe vaak heb jij al verloren dan en van de hoeveel partijen?
loop nou niet zo dom te lullen

Anonymous
22-03-2006, 19:22
jongens jongens, yassin is een goede vechter uiteraard.
respect voor alle vechters! ik heb die partij zelf ook gezien en ik vond dat dit een geweldige partij was! al vond ik wel dat uitslag meer de kant op van Mohamed mocht gaan, maar geod dat doet er niet toe het was een moooie pot. Mohamed die de 1 ronde veel laat missen, en in de 2 ronde wat meer acties, vanaf de derde ronde is het mohamed die de wedstrijd maakt, yassin die hier goed op reageerd, in de 4e ronde moet yassin oppasen dat ie niet neer gaat en heeft de scheids mee omdat ie niet zo gauw telt ook na een ppaar keer te vallen na een serie knieen naar het hoofd van mohamed. in de 5e ronde begint yassin goed met stoten, daarna komt mohamed terug!

En wat maakt het nou uit of iemand een partij heeft verloren? alleen met verloren partijen kun je een echte kampioen worden, hoe kun je een ware kampioen zijn zonder tegenslagen gekend te hebben?


RESPECT!

Halfshot
22-03-2006, 20:19
@ Rik en Icon.
Ik zie dit al de verkeerde kant op gaan.
Guest pesten kan niet meer jongens, dat is zooo 2005.



p.s @ die ene guest
yassin heeft al minimaal 6x verloren.


hey hoe vaak heb jij al verloren dan en van de hoeveel partijen?
loop nou niet zo dom te lullen

LOL
Soms wou ik dat het hele leven zo voorspelbaar was
:D