PDA

View Full Version : Line Up k1max inclusief Rings Fights



Anonymous
19-03-2006, 18:23
Roberto Flamingo vs Qinty Vrede

Flamingo is een gevaarlijk vechter en bovendien "dojo-kampioen" van de stal van Lucien Carbin. Flamingo krijgt de sterke en talentvolle Vrede tegenover zich. Vrede wordt getraind door Harry Beerenpoot. Vrede won al zijn partijen en bijna allemaal op KO. Deze B-partij is afgesloten over 5 rondes van 2 minuten in de gewichtsklasse tot 85kg.

Aydogan Nuralis vs Dimitri Menger Ned. titel gevecht!!!

Deze Rings Fight partij gaat om de Nederlandse titel tot 95kg. In deze partijen staan twee beukers eerste klas tegenover elkaar. Een partij die over 2 rondes van 5 minuten is afgesloten maar die waarschijnlijk eerder beslist zal gaan worden....

Jan Overduin vs Chico Martinez Ned. titel gevecht!!!

Wederom een Rings Fight partij waarin het twee kanten kan opgaan. Chico heeft zich middels goed geschoold in zowel het staande als het grondgevecht. Hetzelfde geldt voor Jan Overduin die een thuiswedstrijd heeft in Utrecht!!!

Hussein Abdelhadi vs Peter Hoes

Dit is de reserve partij voor het K1max toernooi. Valt er een vechter uit dan mag de winnaar van deze partij zijn instap maken in het toernooi. Het belooft een super fight van topniveau te worden. Hussein getraind door Moesid vs Peter Hoes uit de stal van Peter van Os.

Rayen Simson vs Junior Gonzalves

Dit wordt een rematch!! Wie had gedacht dat Gonzalves vol zelfvertrouwen Simson zou uitkiezen om zien eerste partij te vechten in het grote k1max toernooi!?!? Wel Gonzalves koos Simson en deze partij is de eerste partij van het toernooi op zondagavond 26 maart, een partij waarin beide heren iets recht zullen willen zetten!!!

Chris van Venrooij vs Ray Staring

Staring koos van Venrooij als tegenstander. Dit wordt echt een leuke partij. Twee heren die technisch super begaafd zijn maar ook beide een knock out in hun vuisten en benen hebben. Van Venrooij is de wat kleinere pitbull, Staring de wat langere...Is het de ervaren van Venrooij die nu zijn echte grote doorbraak gaat maken of zet Staring zijn opmars in het middengewicht voort en zet hij van Venrooij gelijk buitenspel?

Faldir Chahbari vs Menno Dijkstra

Chahbari wordt door velen getipt als een van de grootste kanshebbers van dit toernooi. Zeker na zijn overwinning op superster Gago Drago. Maar hij zal Dijkstra niet moeten onderschatten, want deze protege van Thom Harinck kan wel eens heel hard uit de hoek komen, letterlijk dan. Chahbari is wellicht de meest complete vechter maar Dijkstra dient niet onderschat te worden!

Kamel Chahbrani vs William Diender

Deze partij betreft ook een rematch. Diender versloeg Kamel ooit in de C-klasse. Nu staan zij dan op het hoogste niveau wederom oog in oog met elkaar. Diender met zijn harde bokstechnieken tegen de complete en snelle vechter uit de stal van Ivan Hippolyte. Een partij wat een botsing is tussen twee stijlen!!

xxxxx pauze xxxxxx

Na de pauze wordt het gala voortgezet met meer stand up fighting spektakel:

Sander Duyvis vs Brian Douwes

Duyvis is een van de zwaargewicht talenten uit de stal van Mike's Gym. Douwes is het zwaargewichttaltent uit de stal van Top Team Beverwijk. Wij weten het allemaal bij de jongen zwaargewichten: zij gaan altijd voor de ko, soms wat onbesuisd maar des te groter het spektakel!

Manus Wolters vs Farid Riffi

Wolters is zo een harde vechter waar je altijd rekening mee moet houden. Je hebt hem pas echt verslagen als de bel gaat want deze man heeft een wilskracht om te winnen, elke prof zou er een voorbeeld aan kunnen nemen. Het is dan ook maar de vraag of de kleinere Riffi het overzicht kan bewaren om Wolters een verlies partij toe te kunnen brengen!

K1max halve finale E vs K1max halve finale E

Welke heren zullen hier gaan uitkomen tegen elkaar: Simson vs Venrooy? Simson vs Staring? Gonzalves vs Venrooij? Gonzalves vs Staring?


k1max halve finale F vs k1max halve finale F

Welke heren zullen hier uitkomen tegen elkaar: Chahbari vs Chabrani? Chahbari vs Diender? Dijkstra vs Chabrani? Dikstra vs Diender?

Jordan Radev vs Brian Maulany

Radev de wereldtopper uit de sportschool van worstelkampioen Bert Kops zal het gaan opnemen in een Rings Fight tegen Brian Maulany. Maulany zal gebrand zijn op eerherstel na zijn verlies partij tegen Nordin Bensallem. Maulany zal er wel 100% voor moeten gaan knokken want radev laat niet zomaar het kaas van zijn brood eten!

Najim Etthouhlali vs Henry Akdeniz

Najim heeft de plaats ingenomen van de geblesseerde Youri Mes. Wij kennen Najim natuurlijk allemaal van zijn Muay Thai partijen tegen de wereldtop en sinds een aantal jaar is hij bovendien een verdienstelijk profbokser. Najim vindt een super gemotiveerd Super Piele Akdenis tegenover zich. Akdeniz gaat niemand uit de weg en tot nu toe verslaat hij vrijwel al zijn tegenstanders. Kaas wist hem nog net op onbeslsit te houden maar Tarik the Hammer brak zijn kaak tegen de harde vuist van Akdeniz. Twee vechters die vol gas zullen gaan!!

FINALE k1MAX

Het toernooi is zo ongelooflijk spannend. En in een toernooi kan van alles gebeuren. Een ding staat vast, het deelnemers veld kent een aantal getipte favorieten maar eigenlijk zit het allemaal zo dicht bij elkaar dat iedereen een gevaarlijke outsider is!

De line up is bekend. De insiders kunnen nu met volle overgaaf gaan speculeren over wie welke partij zal gaan winnen en wie uiteindelijk zich K1max kampioen van Nederland mag gaan noemen!

Dennuz
19-03-2006, 21:51
Chico pakt die titel... Gok op een KO in Ronde 1..

Octavius
19-03-2006, 22:29
Junior ging eerst naast Faldir staan maar ze riepen uit ze zaal dat hij naast Ryan moest gaan staan. Hoezo zelfvertrouwen dan?

stefan
19-03-2006, 22:44
go jordan succes

Anonymous
19-03-2006, 23:15
of was het een spelletje van hem?

Barang
20-03-2006, 00:26
Sander Duyvis vs Brian Douwes

Duyvis is een van de zwaargewicht talenten uit de stal van Mike's Gym. Douwes is het zwaargewichttaltent uit de stal van Top Team Beverwijk. Wij weten het allemaal bij de jongen zwaargewichten: zij gaan altijd voor de ko, soms wat onbesuisd maar des te groter het spektakel!


Sander "Monstrula" Duyvis heel veel succes wij zijn er allemaal om je aan temoedigen , we weten dat je keihard hebt getraind ondanks je hand in het gips voor je debuut in je 1e C partij.

ICON
20-03-2006, 09:49
ik hoop dat ie n hard hoofd heeft dan :wink:

Anonymous
20-03-2006, 10:53
een heel hard hoofd :wink: :)

Anonymous
20-03-2006, 16:02
Ik hoop voor Duyvis dat hij meer als een hard hoofd tegen Brian 'DRAGO' Douwes heeft..

want een hard hoofd tegen deze machine is echt niet genoeg.. :twisted:

'DRAGO' we gaan je supporten hoor:D

ICON
20-03-2006, 16:04
Ik hoop voor Duyvis dat hij meer als een hard hoofd tegen Brian 'DRAGO' Douwes heeft..

want een hard hoofd tegen deze machine is echt niet genoeg.. :twisted:

'DRAGO' we gaan je supporten hoor:D

we hebben al n drago in nederland.

Anonymous
20-03-2006, 16:10
Kamal succes!

Kimberly
20-03-2006, 22:25
go jordan succes

x2

Kimberly
20-03-2006, 22:28
Ik hoop voor Duyvis dat hij meer als een hard hoofd tegen Brian 'DRAGO' Douwes heeft..

want een hard hoofd tegen deze machine is echt niet genoeg.. :twisted:

'DRAGO' we gaan je supporten hoor:D


Ik ook hoor... :)

Anonymous
21-03-2006, 13:57
moet faldir kunne winne is in mijn ogen de favoriet !!

Anonymous
21-03-2006, 16:31
Ik hoop voor Duyvis dat hij meer als een hard hoofd tegen Brian 'DRAGO' Douwes heeft..

want een hard hoofd tegen deze machine is echt niet genoeg.. :twisted:

'DRAGO' we gaan je supporten hoor:D


Ik ook hoor... :)


Nee Kimberly jij gaat hem alleen maar afleiden hahaha:p
Tot zondag zie je daar vast wel !!

Kimberly
21-03-2006, 23:44
Ik hoop voor Duyvis dat hij meer als een hard hoofd tegen Brian 'DRAGO' Douwes heeft..

want een hard hoofd tegen deze machine is echt niet genoeg.. :twisted:

'DRAGO' we gaan je supporten hoor:D


Ik ook hoor... :)


Nee Kimberly jij gaat hem alleen maar afleiden hahaha:p
Tot zondag zie je daar vast wel !!


Haha,nee hoor!

Fonz
22-03-2006, 17:32
Let op qinty Vrede!! dat is echt een talent. Ik zag hem laatst vechten in de Zilvermeeuwen. Kan wel eens een topper worden. Wordt een mooi gala, zal wel erg druk worden.

mama
22-03-2006, 18:54
Qinty Vrede
je moet het weer zonder foto's van mij doen.
maar laat je me wel ff weten hoe het gegaan is?
succes!!!!!!

ps laat Harry mij ff bellen. ben zijn nummer kwijt..

Anonymous
22-03-2006, 19:34
die vrede misschien een topper die jongen word de nieuwe remy maar dan met een killerinstinct hahaha nee zonder grap hij is net 20 geloof ik en word een beest kent iemand zijn tegenstander.?