PDA

View Full Version : Resultaten/pbp Slamm!



Justinian
19-03-2006, 18:36
Met dank aan Hunter voor het sms'en:

1. Kees Molenaar WOP vs Boris van Ruler
2. Donovan Lang WOP vs Lando Zandaal
3. Dolly McBean WOP vs Kathleen de Wilde
4. Arman Soufi WOP vs Juni Wispel

Ik krijg net ook door van Hunter dat Brain Lo a Njoe niet zal vechten in verband met een longontsteking. Beterschap dus!

5. Ziggy Himich WOP vs Arjum Muradin
Dit was een erg spectaculaire partij!
6. MMA pro Johny van Straten wint op armklem na 44 sec. van Willy Schneider.

Ronald
19-03-2006, 18:49
Nederland vs Thailand... ik durf geen voorspelling te doen, maar uh... Hup Holland Hup http://smile.smilies.nl/488.gif

Justinian
19-03-2006, 18:53
7. MTb Lindo Profas WOP vs Murthel Groenhart

Ronald
19-03-2006, 19:02
7. MTb Lindo Profas WOP vs Murthel Groenhart
Hij heeft laatst ook al een 8 man tournooitje gewonnen in de B klasse. Het gaat goed met Profas.

Justinian
19-03-2006, 19:14
8. MTa: Boyboy Martin WOP vs Bohan Dravkovic

Arjen
19-03-2006, 19:17
Jammer, Juny heeft verloren :cry:

Justinian
19-03-2006, 19:44
9. MTa: Germaine WOP vs Maria Verhijen

The Bulldog
19-03-2006, 20:13
maria dus de volle lengte uit gehouden..niet verkeerd...

m.g
19-03-2006, 20:21
Ben erg benieuwd naar de uitslagen van Ned. vs Thailand.

Anonymous
19-03-2006, 20:26
jah daar zit ik al een tijdje op te wachten
wanneer begint die ongeveerned vs thai

Ronald
19-03-2006, 20:28
maria dus de volle lengte uit gehouden..niet verkeerd...
Yep, net als Chaajma Bellakhal laatst. Toch knap.

jojo
19-03-2006, 20:50
maria dus de volle lengte uit gehouden..niet verkeerd...
Yep, net als Chaajma Bellakhal laatst. Toch knap.

kan iemand vertellen hoe de partij is verlopen?
of heeft misschien iemand video materiaal? :wink:

Ronald
19-03-2006, 20:54
maria dus de volle lengte uit gehouden..niet verkeerd...
Yep, net als Chaajma Bellakhal laatst. Toch knap.

kan iemand vertellen hoe de partij is verlopen?
of heeft misschien iemand video materiaal? :wink:
Bedoel je de partij tegen Bellakhal of tegen Verheijen?
Als het om de partij tegen Verheijen gaat dan denk ik dat Sebas en Marieke daar later wel verslag van zullen doen.

Justinian
19-03-2006, 21:00
10. MTb: Angelo Simson WOP vs Said Taimount

Justinian
19-03-2006, 21:05
11. MTb: Antony Kane wint op TKO (ronde 2) vs Adil Zifri
(Harde rechtse hoek)

jojo
19-03-2006, 21:31
maria dus de volle lengte uit gehouden..niet verkeerd...
Yep, net als Chaajma Bellakhal laatst. Toch knap.

kan iemand vertellen hoe de partij is verlopen?
of heeft misschien iemand video materiaal? :wink:
Bedoel je de partij tegen Bellakhal of tegen Verheijen?
Als het om de partij tegen Verheijen gaat dan denk ik dat Sebas en Marieke daar later wel verslag van zullen doen.

van allebei haha
van chajmaa had ik haar verhaal gehoord maar ik ben benieuwd naar de filmpjes dus mensen :wink:
wie maakt mij blij :lol:

Justinian
19-03-2006, 21:36
12. MTa: Kim v/d Stam onbeslist vs Reyhan Aydin

Justinian
19-03-2006, 21:47
13. MMA PRO: Hans Vos wint binnen 22 sec.(!) op guilotine choke vs Hadi Nazari (complete mismatch)

Ronald
19-03-2006, 21:49
van chajmaa had ik haar verhaal gehoord maar ik ben benieuwd naar de filmpjes dus mensen :wink:
Ik heb er nog wel foto's en een verslagje van. Was bedoelt voor de RR maar kon vanwege plaatsgebrek niet meer geplaatst worden. Ik zal het morgen ff posten in een nieuwe topic.

Justinian
19-03-2006, 22:02
14. Wim de Putter wint op rear naked choke vs Pislik.

:shock: damn, daar sta ik wel even van te kijken! Pislik maakt op mij normaliter een erg sterke indruk, maar in deze partij kwam hij er volgens de berichten niet aan te pas...

Wheelie
19-03-2006, 22:07
14. Wim de Putter wint op rear naked choke vs Pislik.

:shock: damn, daar sta ik wel even van te kijken! Pislik maakt op mij normaliter een erg sterke indruk, maar in deze partij kwam hij er volgens de berichten niet aan te pas...

:shock: verassend

Justinian
19-03-2006, 22:09
15. MMA Pro: Raymond Jarman wint d.m.v. gesprongen knie naar de lever vs Siggy Baltrschat Ronde 1

Nu nog even een kleine pauze en dan Nederland vs Thailand!

Christophe
19-03-2006, 22:11
14. Wim de Putter wint op rear naked choke vs Pislik.

:shock: damn, daar sta ik wel even van te kijken! Pislik maakt op mij normaliter een erg sterke indruk, maar in deze partij kwam hij er volgens de berichten niet aan te pas...

:shock: verassend

Niet echt ... Wim is een enorm sterke en technische vechter, zoals zijn tegenstanders van vorige week in Ede ongetwijfeld kunnen beamen! En daarenboven ... Exit rules! :wink:

Anonymous
19-03-2006, 22:12
aaii moelijk]
kijken hoe de hollanders presteren

SpecialX
19-03-2006, 22:24
Dank je wel voor de resultaten! damnn tis bijna tijd voor de super gevechten :D kan niet meer w8en!

Highline
19-03-2006, 22:52
eraji ko naar 47 sec :|

Anonymous
19-03-2006, 23:11
owkee het begint lekker haha 8-)

bryan
19-03-2006, 23:19
damn das echt 1 trap....

SpecialX
19-03-2006, 23:20
eraji ko naar 47 sec :|

bedoel je dat eraji Ko is gegaan na 47 sec? :roll:

Highline
19-03-2006, 23:22
eraji ko naar 47 sec :|

bedoel je dat eraji Ko is gegaan na 47 sec? :roll:

jep, kreeg dit smsje binnen van jantje siersema :!:

SpecialX
19-03-2006, 23:28
jep, kreeg dit smsje binnen van jantje siersema :!:

Damnn dat was snel :(

Maupie
19-03-2006, 23:33
samkor WOP van Jan van Denderen. Kreeg net een sms van Sebas

Jeru
19-03-2006, 23:34
Die telt niet mee want das een Belg :wink:
Dus nog steeds 1-0 voor de Thai 8-)

The Bulldog
19-03-2006, 23:35
die thai gaan lekker tot nu toe..

bah bah...

Impulse
19-03-2006, 23:38
15. MMA Pro: Raymond Jarman wint d.m.v. gesprongen knie naar de lever vs Siggy Baltrschat Ronde 1

Nu nog even een kleine pauze en dan Nederland vs Thailand!

Goed gedaan raymond!!

KeV
19-03-2006, 23:41
Die telt niet mee want das een Belg :wink:
Dus nog steeds 1-0 voor de Thai 8-)
Die 'Belg' verliest op punten en niet op ko!! :wink: :wink:

Highline
19-03-2006, 23:43
van denderen verliest op punten

Jeru
19-03-2006, 23:43
Die telt niet mee want das een Belg :wink:
Dus nog steeds 1-0 voor de Thai 8-)
Die 'Belg' verliest op punten en niet op ko!! :wink: :wink:

Hehehe ja (touché) maar deze partij telt niet mee voor de Nederland - Thailand wedstrijd :wink:

The Bulldog
19-03-2006, 23:45
er waren toch veel reacties die negatief waren over de kansen van van denderen...heeft het dus best aardig gedaan..

Fr3ddy
19-03-2006, 23:56
er waren toch veel reacties die negatief waren over de kansen van van denderen...heeft het dus best aardig gedaan..
Het is ook zeker een taaie vechter.. vind er alleen niks aan

A.F.
20-03-2006, 00:00
jammer Murthel :( pislik :shock: :shock: :shock:

Maupie
20-03-2006, 00:06
Buakaw WOP van Pique. Toppartij !!!

Highline
20-03-2006, 00:09
Buakaw WOP van Pique. Toppartij !!!

hopelijk worden hier beelden van vrij gegeven :D

SpecialX
20-03-2006, 00:32
weet iemand de resultaat van panjunsuk zijn gevecht?

Anonymous
20-03-2006, 00:35
jah hoelang
duurt het nog 25 minuten al geweest

Ronald
20-03-2006, 00:39
19e en laatste gevecht. Pajunsuk vs Younnes Elhamsani: younes wint door een wel heel dubieuze diskwalificatie. Pajunsuk werpt Younes, Younnes zeer aanstellerig.

Maupie
20-03-2006, 00:40
Younes wint door een dubieuze diskwalificatie van Pajunsuk.

Fr3ddy
20-03-2006, 00:42
19e en laatste gevecht. Pajunsuk vs Younnes Elhamsani: younes wint door een wel heel dubieuze diskwalificatie. Pajunsuk werpt Younes, Younnes zeer aanstellerig.
BOEE!!!

Zo nu is het net als0f ik er zelf bij was :mrgreen:

Anonymous
20-03-2006, 00:44
GA MAAR ALLEMAAL LEKKER KAPOT YOUNES WINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZO VOLGT HIJ FIKRI EN SIMSON OP, RESPECTTT

Anonymous
20-03-2006, 00:47
diskwalificatie is niet echt winst, tenminste zo zie ik het bij deze partij

Anonymous
20-03-2006, 00:48
pajunsuk verpest het elke keer voor ze zelf net als simson en nu weer bij younnes Hij verliest voor niks terwijl hij lekker normaal gaat vechten dan win hij al zijn partijen

Anonymous
20-03-2006, 00:51
Ik hoorde van hem dat hij last van zijn rug heeft.
Dus het zal geen toneel geweest zijn, ik ben benieuwd naar de verloop vande partij daarvoor? ging het gelijk op?

Anonymous
20-03-2006, 00:52
19e en laatste gevecht. Pajunsuk vs Younnes Elhamsani: younes wint door een wel heel dubieuze diskwalificatie. Pajunsuk werpt Younes, Younnes zeer aanstellerig.
BOEE!!!

Zo nu is het net als0f ik er zelf bij was :mrgreen:

ja, hehe BOOOEE, geld terug!!!! dat werkt idd, voel me zelfs een beetje voldaan. he, al iemand effe een verslagje van pique vs buakaw kan doen graag!!!

Ronald
20-03-2006, 00:57
GA MAAR ALLEMAAL LEKKER KAPOT YOUNES WINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZO VOLGT HIJ FIKRI EN SIMSON OP, RESPECTTT
"Sebas, bedankt voor de PbP."
"Tuurlijk, meneer Anonymous. Voor mensen die zo vriendelijk zijn als jou doe ik dat altijd graag." :?

Damn, weet je moeder wel dat je zo laat nog aan 't posten bent :twisted: .

Maupie
20-03-2006, 01:04
thanks ronald. and thanks sebas !!

Jofeljoh!
20-03-2006, 01:53
ik had niet het gevoel dat Younnes op een goedkope manier de wedstrijd probeerde te winnen. Ik vond Younnes zelfs de betere tot dat punt. Hij combineerde goed, raakte Pajonsuk goed met stoten.

Was zelfs nog een beetje matrix-achtig bezig met het dodgen van de highkicks van Pajonsuk, je zag dat Pajonsuk lichtelijk geirriteerd was. Uiteraard had Pajunsuk wat monsterslams en werd ie zeker niet overklast ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat Younnes niet verder had gewild als ie het had gekund.

Shinbone
20-03-2006, 01:55
Ligt het aan mij of zijn worpen nu ineens verboden in Muay Thai?
Of het moet een soort van judoworp of surplex zijn?

Jofeljoh!
20-03-2006, 01:59
het is wat onduidelijk, maar volgens mij zijn alleen worpen vanuit de heup verboden (dus te laag vasthouden bij de onderrug). En dat is waar Pajonsuk nog wel eens een handje van heeft, zelfs als ie er voor gewaarschuwd wordt (jammer genoeg)

Shinbone
20-03-2006, 02:13
Bedankt Jofel, hoe was het gala verder? (aankleding, sfeer etc)

Jofeljoh!
20-03-2006, 02:29
Gemiddeld denk ik, Nederlandse publiek is altijd wat lauwtjes, totdat er echte toppartijen komen (dan begint het langzaam los te komen, maar het dak zal er nooit helemaal afgaan, afgezien van korte periodes tussendoor).

Geluid was ongelofelijk slecht (echt heel slecht te verstaan). Het eten was ook een beetje slecht geregeld vond ik (weinig keus, lang wachten, oud brood, etc).

Op zich redelijk leuke partijen, aantal uitschieters. Weinig KO's, MMA partijen daarentegen waren allemaal snel tot heel snel beslist (submission).

Germaine maar eens weer bewezen dat het echt (een van de?/)de sterkste vrouw is die we in Nederland hebben in haar gewicht. De wedstrijd tussen Kim van der Stam en (?) daarentegen was echt niet om aan te zien, zo onooglijk slecht. Maar goed, ze zaten er beiden doorheen en bleven wel knokken. Maar leuk om naar te kijken was anders.

Verder had ik meer van Erraji verwacht, erg jammer. Buakaw was duidelijk het populairst, en maakte er met zijn ram muay het publiek helemaal gek (lekker uitdagend en arrogant naar Pique, die op zijn beurt weer a la Leko sniper style naar Buakaw wees... ging een tijdje zo door tot het publiek goed los was).

Van Denderen had het echt heel goed gedaan tegen Samkor, is me echt heel erg meegevallen. Vind het niet heel mooi hoe hij vecht, maar toch respect gezien de staat van dienst van Samkor en de korte termijn. Van Denderen had aardig door hoe ie Samkor ongeveer moest bevechten, dat wil zeggend boksend. Dat had ie redelijk voor elkaar, maar echt kracht zat er ook weer niet achter laat staan een KO in zn vuisten.

Maakte ook aardig wat lowkicks maar had niet echt de indruk dat Samkor moeite deed om ze te blokkeren. Samkor maakte echter op zn gemakje met veel linkerkicks zijn punten (tsjah... Thaise regels, scoren, dus ook op de dekking... ik voelde het al aankomen ;) ). Samkor had trouwens vrij vroeg in de partij zn scheen aan gort getrapt, zat volgens mij een aardige jaap in, werd na de wedstrijd volgens mij nog gehecht. Toch bleef ie doorvechten en ook gewoon keihard doortrappen met dat been terwijl het verband alleen maar roder werd (na de partij wees ie ook nog ff naar zn scheen alsof ie zei: ' zelfs met dit knok ik door tot het eind!').

Younnes tegen Pajonsuk vond ik toch wel een van de hoogtepunten en was lekker op dreef met de potentie om de topper te worden van de avond. Nouja uitkomst is bekend, maar ik had het nog wel willen zien over de volle 5 ronden.

Oja Buakaw en Pique maakten er ook een leuke wedstrijd van, maar Buakaw is gewoon (geen schande, was ook als verwacht) een maatje te groot voor Pique. Sterker, sneller, slimmer, geslepener, technisch en tactisch sterker, beter uithoudingsvermogen. Pique was de laatste 2 ronden (vooral de laatste) helemaal leeg en ik had dan ook het gevoel dat Buakaw langzaam de partij uitvocht. Ik had ook de indruk dat ie Pique in die fase op elke manier zoals hij zou willen evt KO had kunnen laten gaan, maar dat ie zich toch wat inhield.

Anyway, leuke dag gehad, waren nog aardig wat bekenden in en rondom het publiek, zoals Bonjasky, Hari, Souwer, Tijarti heb ik volgens mij nog gezien, ik hoorde dat Kraus gesignaleerd was. En Yvel die was achter me gaan zitten op de tribune. :P

anyway, op wat kleine puntjes teleurstellend maar verder helemaal top :)

HUNTER
20-03-2006, 02:36
gala was cool! volle zaal, goede sfeer.

helaas is youness geen goede verliezer. Hij begon door zijn conditie heen te raken, en hoewel die draaibeweging (je kunt het geeneens een worp noemen) keihard was, en pajunsuk behoorlijk mee viel, sloeg de reactie van youness nergens op. Helemaal omdat Pajunsuk dezelfde beweging al drie keer had gedaan, en niet werd bestrafd. Hij is gewoon super sterk vanuit de clinch en hij heeft de kracht om mensen erg hard circulair weg te zetten. Als je dan niet snel genoeg meestapt dan ga je op je rug.... tsja volgens mij is daar niets illegaals aan. En zoals ik al zei; Pajunsuk deed dit meerdere keren. Ook Youness heb ik het meerdere keren zien doen in voorgaande partijen. Erg jammer dat een spectaculaire vechter als Pajunsuk zo wordt benadeeld door een vechter en zijn hoek die er het grootste drama van de wereld van maken. Youness kon naderhand trouwens nog wel een plastic flesje keihard wegschoppen, dus heel erg veel last van zijn rug had hij blijkbaar niet.

HUNTER
20-03-2006, 02:48
verder een uitstekend gala; helaas was de perstribune in een hoek neergezet waardoor je op een truss en op de neutrale hoek keek, wat het uitzicht zwaar belammerde. Gelukkig was er naast een van de juryleden nog een plekje vrij, zodat ik uiteindelijk toch nog goed heb kunnen kijken.
even de MMA partijen:
Johnny van Straten was veel beter dan Willy Schneider, die liet zien niets van grondwerk af te weten. Vanuit de guard simpel naar armbar, duurde nog geen minuut.

Hans Vos overklaste zijn (op het oog) bijna 20 kilo lichter wegende tegenstander totaal. Na een shoot poging nam hij hem vrij makkelijk in een guillotine, en de arme duitser werd compleet van de grond getild. Op dat moment klopte hij al, maar omdat de scheids net aan de andere kant stond, duurde het nog even iets langer.

Pislik was verrassend mat tegen Wim. Wim hield de afstand klein, waardoor hij de GnP waar Pislik zo om is gevreesd kon omzeilen, en door steeds goed weg te draaien naar halfguard/ cross-side kon hij ook pislik's guillotine goed verdedigen. Wim was op de grond heer en meester, en pislik vond ik zwaar tegenvallen. Vanuit de mount op je buik gaan liggen... come on dat zijn toch echt wel beginnersfouten. Appeltje eitje voor Wim, die het gevecht mooi eindigde met een rear naked choke.

Jarman vond ik ook super vechten. Na een snelle takedown blokte de duitse tegenstander Jarman's shoots steeds erg goed, waardoor ik het idee begon te krijgen dat Jarman de grip een beetje verloor. Toen ging hij ineens allemaal Hwoarang achtig draaitrappen en spinning backfists doen. Fantastisch! Uiteindelijk kreeg de Duitser een knie op zijn maag, waar hij niet meer van kon herstellen.

en verder...

morgen begin ik aan een uitgebreid verslag ;)

RisingSun
20-03-2006, 03:06
Jarman vond ik ook super vechten. Na een snelle takedown blokte de duitse tegenstander Jarman's shoots steeds erg goed, waardoor ik het idee begon te krijgen dat Jarman de grip een beetje verloor. Toen ging hij ineens allemaal Hwoarang achtig draaitrappen en spinning backfists doen. Fantastisch! Uiteindelijk kreeg de Duitser een knie op zijn maag, waar hij niet meer van kon herstellen.
En daarbij komt ook nog eens dat Raymon Jarman vanmiddag pas was gebelt om te vragen of ie wilde invallen voor Brian Lo an jo! Dit was ook nog eens zijn eerste prof partij en dan zo vechten, klasse !

payap
20-03-2006, 03:18
Was een top gala! Hopelijk snel weer een Nederland vs Thailand want dit zijn tocht de toppartijen.


Samranchai had nog maar een hoge trap gemaakt en zijn volgende actie was een counter met rechtse directe die er vol op zat.

Samkor begon met zijn harde trappen maar in de erste ronde lag zijn scheen open. Dat trappen op de armen punten zijn is terecht want die wil je echt niet hebben.

buakaw vs pique was een pracht partij. Buakaw de betere maar pique is topper zoals hij knokte met deze thai.

Pajonsuk vs Younness. mooie partij die helaas zo afloop. jammer had deze partij niet verdiend.


En raymond Jarman klasse!!! gebeld worden 2 uur voor eht gala beginten in vallen voor brian en naar almere haasten en bijna gelijk knokken! en winnen !!

Christophe
20-03-2006, 09:10
Pislik was verrassend mat tegen Wim. Wim hield de afstand klein, waardoor hij de GnP waar Pislik zo om is gevreesd kon omzeilen, en door steeds goed weg te draaien naar halfguard/ cross-side kon hij ook pislik's guillotine goed verdedigen. Wim was op de grond heer en meester, en pislik vond ik zwaar tegenvallen. Vanuit de mount op je buik gaan liggen... come on dat zijn toch echt wel beginnersfouten. Appeltje eitje voor Wim, die het gevecht mooi eindigde met een rear naked choke.

Hoezo Sebas, heb je dan niet goed gezien wat er is gebeurt?! Wim heeft Pislik gewoon omgedraait met z'n knieën en z'n hielen ... doet 'ie constant op de club! :wink:

Nee, nee, ... grapje (ik was er zelfs niet bij)! Ik ben gewoon erg trots op Wim, het is een supergoeie vechter met een echt vechtsporthart! Ik hoop dat degenen die vorige keer twijfelden aan z'n overwinning over Pislik daar nu ook van overtuigd zijn! :)

Wolverine
20-03-2006, 12:32
pajunsuk verpest het elke keer voor ze zelf net als simson en nu weer bij younnes Hij verliest voor niks terwijl hij lekker normaal gaat vechten dan win hij al zijn partijen

Pajunsuk vocht normaal, althans volgens zijn normen en regels...

http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=b27f0f70-446e-4993-8040-2a726c89c421

K

Anonymous
20-03-2006, 12:46
maria dus de volle lengte uit gehouden..niet verkeerd...
Yep, net als Chaajma Bellakhal laatst. Toch knap.

kan iemand vertellen hoe de partij is verlopen?
of heeft misschien iemand video materiaal? :wink:
Bedoel je de partij tegen Bellakhal of tegen Verheijen?
Als het om de partij tegen Verheijen gaat dan denk ik dat Sebas en Marieke daar later wel verslag van zullen doen.

van allebei haha
van chajmaa had ik haar verhaal gehoord maar ik ben benieuwd naar de filmpjes dus mensen :wink:
wie maakt mij blij :lol:

het was net een kat en muis spel. germaine was de grote sterke kat, en maria de muis die helemaal verslonden werd.

payap
20-03-2006, 13:50
link wolverine :


Jan was de enige vechter die echt sterk tegen de thai-en uitkwam, maar verloor op beslissing. Vond dit zelf niet echt terecht, maar zoals gewoonlijk totaal afhankelijk van het feit dat je enkel treffers of alle stoten wil tellen.


Als je in het muay thai je tegenstander met trappen op de armen raakt die impact hebben zijn dit punten. Dit zijn dus wel degelijk treffers. Een thai zal echt niet zulke trappen met zijn armen opvangen. Hij zal of ze met zijn knie/scheen opvangen (zelfde als een lowkick blok), of de trap ontwijken of uit de baan van de trap stappen en het been vastpakken / overnemen en van daaruit counteren.

Anonymous
20-03-2006, 14:22
wat vonden jullie van het niveau van de dames a partijen????
ik was er echt helemaal niet onder de indruk van. ik heb geen enkel technische combinatie gezien. en hetgevecht van kim...........die ging al helemaal nergens over, zelfs een n partij ziet er nog beter uit.

HUNTER
20-03-2006, 14:30
leuk dat je het zo goed onderbouwd gast.....

de dames partij van Germaine en Maria vond ik top. Hoelwe Germaine fysiek super sterk was, en de hele partij domineerde gaf Maria zich niet gewonnen en bleef ze terugvechten!

De partij van Kim en Reyhan had een iets minder niveau, en conditioneel komen beiden nog behoorlijk te kort om 5 x 3 minuten te knokken, maar ook deze dames bleven er voor gaan.

Anonymous
20-03-2006, 14:43
Die meid van Ropi gym die een B partij vocht, stootte echt wel beter als de dames in de A partij (niet die a partij van Germaine R en MAria V want die was dus wel echt a niveau waardig)

De dames in de A partij waren wel idd allebei doorzetters.

Anonymous
20-03-2006, 14:50
ik zal het ff onderbouwen:
gemaine vs maria; ik vond maria het heel goed doen, maar germaine als 5 voudig wereld kampioen vond ik haar te een zijdig, weinig verschillende technieken en vooral dat ze een tegenstader heeft die een kop kleiner dan haar is (ze weet ze wel uit te zoeken) had ze haar makkelijk in de 3de ronde kunnen hebben.

Anonymous
20-03-2006, 14:53
de partij van kim: ze hadden totaal geen conditie en ook helemaal geen techniek. ze keken niet eens naar wat de ander deed maar wilde elkaar maar al te graag neer halen en die opkomst van kim sloeg ook werkelijk nergens op.
maar dit is mijn mening hoor en zoals ik het heb gezien...

Deuce
20-03-2006, 14:54
Wist allang dat pislik zou verliezen....gelijk die bullshit wedstrijd van vorige keer rechtgetrokken.

Jochem
20-03-2006, 14:58
link wolverine :


Jan was de enige vechter die echt sterk tegen de thai-en uitkwam, maar verloor op beslissing. Vond dit zelf niet echt terecht, maar zoals gewoonlijk totaal afhankelijk van het feit dat je enkel treffers of alle stoten wil tellen.


Als je in het muay thai je tegenstander met trappen op de armen raakt die impact hebben zijn dit punten. Dit zijn dus wel degelijk treffers. Een thai zal echt niet zulke trappen met zijn armen opvangen. Hij zal of ze met zijn knie/scheen opvangen (zelfde als een lowkick blok), of de trap ontwijken of uit de baan van de trap stappen en het been vastpakken / overnemen en van daaruit counteren.

Of je kweekt stalen onderarmen a la Albert kraus :D
die partij moet de volgende dag echt pijn gedaan hebben

Anonymous
20-03-2006, 14:59
ik had niet het gevoel dat Younnes op een goedkope manier de wedstrijd probeerde te winnen. Ik vond Younnes zelfs de betere tot dat punt. Hij combineerde goed, raakte Pajonsuk goed met stoten.

Was zelfs nog een beetje matrix-achtig bezig met het dodgen van de highkicks van Pajonsuk, je zag dat Pajonsuk lichtelijk geirriteerd was. Uiteraard had Pajunsuk wat monsterslams en werd ie zeker niet overklast ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat Younnes niet verder had gewild als ie het had gekund.

Younnes heeft zelfst direct aan Panjonsuk om een rematch gevraagd, hij vertelde dat hij al last had van zijn rug en ribben. Panjonsuk was tijdens zijn worpen een paar keer ook nog erg hard op hem geland. En daar vielen zij over. En volgens mij hadden Pique en Younnes ook last van de thaise olie, dat rond hun ogen kwam. Maar dat ving ik op, ik kan dit niet honderd procent bevestigen. Hij zou ook net overgaan op het plaatsen van zijn goede vliegende knieen, maar dat ging niet meer door die pijn. Younnes goed gevochten.

payap
20-03-2006, 15:01
guest:

maar germaine als 5 voudig wereld kampioen vond ik haar te een zijdig, weinig verschillende technieken en vooral dat ze een tegenstader heeft die een kop kleiner dan haar is (ze weet ze wel uit te zoeken) had ze haar makkelijk in de 3de ronde kunnen hebben

:?:

uittezoeken ? een zijdig ?

Weet jij dan wat namen die met Germaine nog de ring in kunnen en goede kans maken. Denk dat veel promoters je dankbaar zullen zijn. Germaine zoekt ze niet uit denk ik (vind dit ook zeer respectloos voor maria verheijen die goede vechtser is) ze heeft de hele nederlandse dames top wel verslagen ondertussen, onlangsde bekende Angela Parr ko getrapt in de VS (of is dit ook uitgezocht?)

Germaine was duidelijk beter maar Maria is gewoon een echte karkater vechtster die blijft knokken. En denk niet dat je Maria "makkelijk" ff in de 3e ronde neerhaald.

Dragon Tail
20-03-2006, 15:10
de partij van kim: ze hadden totaal geen conditie en ook helemaal geen techniek. ze keken niet eens naar wat de ander deed maar wilde elkaar maar al te graag neer halen en die opkomst van kim sloeg ook werkelijk nergens op.
maar dit is mijn mening hoor en zoals ik het heb gezien...

Hoe was die opkomst van Kim dan?

M.Hersisia
20-03-2006, 15:10
Zouden de partijen ( en dan vooral Buakaw vs. Pique en de dames partijen ) hier geplaatst kunnen worden door iemand?
Alvast bedankt.
Gr. M.Hersisia

HUNTER
20-03-2006, 15:24
nou niet hier maar misschien wel in het multi media gedeelte... ;)

ik heb genoeg mensen met camera's gezien dus dat moet vast wel lukken

M.Hersisia
20-03-2006, 15:33
nou niet hier maar misschien wel in het multi media gedeelte... ;)

ik heb genoeg mensen met camera's gezien dus dat moet vast wel lukken

Vanzelfsprekend :wink: :P

Anonymous
20-03-2006, 16:36
Die party van Kim zag er inderdaad niet uit Ropies gym C meisje had betere technieken in huis, maar ja het ligt ook aan de tegenstander als je een wilde tegenstandster hebt die op je af komt, maaiend dan ga je vanzelf meedoen lijkt mij en als je zelf wel eens in de ring hebt gestaan weet je hoe zwaar dit is.
maar ja het was een A party :shock:

Anonymous
20-03-2006, 16:46
maar gingen de damespartijen nou over 5x3 min, of zoals meestal met dames A partijen over 5x2 ???

Anonymous
20-03-2006, 19:16
Ben ook benieuwd hoe de opkomst van Kim dan was.....

Ginty
20-03-2006, 19:25
weet iemand opkomst nummer van pique..?

a.s.c.
20-03-2006, 19:39
Wim, gefeliciteerd! al had ik niet anders verwacht :wink:

payap
20-03-2006, 20:05
rectivicatie !

Anonymous
20-03-2006, 21:04
uit de link van Wolverine :


en dan zetten ze er ne foto van nen andere kamper bij ipv onze Wim

http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=b27f0f70-446e-4993-8040-2a726c89c421

leuk hoe jullie over andere mensen praten :? Deze "kamper" noemen wij gewoon Oktay Karatas van Team Relex die eerst tegen Pislik gepland stond. Een hele goede vechter die ook hier veel fans heeft

"Kamper" is Belgisch voor vechter! :oops:

Jeru
20-03-2006, 21:10
uit de link van Wolverine :


en dan zetten ze er ne foto van nen andere kamper bij ipv onze Wim

http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=b27f0f70-446e-4993-8040-2a726c89c421

leuk hoe jullie over andere mensen praten :? Deze "kamper" noemen wij gewoon Oktay Karatas van Team Relex die eerst tegen Pislik gepland stond. Een hele goede vechter die ook hier veel fans heeft

"Kamper" is Belgisch voor vechter! :oops:

LMFAO :mrgreen:
Mooie spraakverwarring :lol:

Christophe
20-03-2006, 21:20
uit de link van Wolverine :


en dan zetten ze er ne foto van nen andere kamper bij ipv onze Wim

http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=b27f0f70-446e-4993-8040-2a726c89c421

leuk hoe jullie over andere mensen praten :? Deze "kamper" noemen wij gewoon Oktay Karatas van Team Relex die eerst tegen Pislik gepland stond. Een hele goede vechter die ook hier veel fans heeft

"Kamper" is Belgisch voor vechter! :oops:

LMFAO :mrgreen:
Mooie spraakverwarring :lol:

x2

In Nederland is een kamper iemand die in een kamp (of woonwagen) woont, nietwaar?! In België is een partij een kamp, en zijn de 2 vechters bijgevolg kampers! :lol:

Nog een goeie: als in België iemand gekwetst is, is hij gewond. Maar in Nederland zijn zijn gevoelens dan geraakt! Dus een gekwetste vechter is in Nederland heel wat minder stoer dan in België! :lol:

Deuce
20-03-2006, 21:23
Tijd voor een inburgeringscursus voor jullie...aangezien jullie vaker in Nederland zijn dan wij in Belgie :D

Anonymous
20-03-2006, 21:46
weet iemand opkomst nummer van pique..?

Je bent geen tijger, volgens mij van Lange Frans.

Christophe
20-03-2006, 21:49
Tijd voor een inburgeringscursus voor jullie...aangezien jullie vaker in Nederland zijn dan wij in Belgie :D

:lol: Ik voel me toch overal goed thuis bij jullie, dus ik denk dat het wel goed zit met dat inburgeren! :wink:

Anonymous
20-03-2006, 21:53
Gevecht van Van Denderen hier te zien:

http://www.nieuwsblad.be/webtv/

mama
20-03-2006, 22:02
haha de meeste nederlanders zakken voor de inburgeringstest.

Wim je hebt het netjes afgemaakt!!!
Enne Sebas en ik hebben niet eens ruzie gemaakt, kon nu moeilijk zeggen dat het niet terrecht was.

Voor de rest was het een mooi gala met mooie partijen. Jan van Denderen heeft het in mijn ogen ook heel netjes gedaan. Helemaal met een voorbereiding van 1,5 week.

Helaas dat de partij van Panjonsuk zo moest eindigen.
vond dat niet nodig. Jammer.
Kan me de partij van Younnis tegen Clyde Petres nog herinneren in het zonnehuis waar Younnis Clyde ook constant tegen het canvas gooide met een zelfde soort worp.
Maar goed. het is gegaan zo als het gegaan is.

Voor de rest heb ik me prima vermaakt.
Was gezellig aan de ring Triker!

Silat
20-03-2006, 22:43
GA MAAR ALLEMAAL LEKKER KAPOT YOUNES WINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZO VOLGT HIJ FIKRI EN SIMSON OP, RESPECTTT

En daar mag je trots op zijn zeg... wat een overwinning.

Typische hater-uitspraak. Heb je ook gezien dat alle posters van de vechters gejat waren behalve van Younes.. die hing daar nog in z'n uppie.
Ben ook blij voor dat jochie dat ie dat dat flesje water hem op een haar miste die Younes wegtrapte van de catwalk.
Het was een hele vette partij en Younes kwam met mooie gesprongen knieen. Alleen als je Pajonsuk wil gooien ga je zelf.
Die Thais zullen wel denken dat we achterlijk zijn hier met onze kickboxbonden en regels.




Als je in het muay thai je tegenstander met trappen op de armen raakt die impact hebben zijn dit punten. Dit zijn dus wel degelijk treffers. Een thai zal echt niet zulke trappen met zijn armen opvangen. Hij zal of ze met zijn knie/scheen opvangen (zelfde als een lowkick blok), of de trap ontwijken of uit de baan van de trap stappen en het been vastpakken / overnemen en van daaruit counteren.

Tenzij je echt blokt en countert. Buakauw is master in het ontwijken en counteren, zo hoort het.


Of je kweekt stalen onderarmen a la Albert kraus :D
die partij moet de volgende dag echt pijn gedaan hebben

en zo kan het ook, dit heb je gewoon nodig in de sport.

Wel raar dat pers op zo'n rare plek wordt gezet. Eten was er ook niet voor de pers. Gewoon de keuken in lopen en vragen om een bordje rijst werkt ook goed :mrgreen:

Top avond!

mama
20-03-2006, 22:59
naja we kregen wel iets te drinken
het is jammer. er is altijd zo veel over. wat nu gewoon weggegooid wordt
Als je verslag schrijft of foto's maakt heb je geen tijd om ffies iet te eten of te drinken te halen. Dat moet je dan in de pauze doen. Terwijl je dan juist ff wil chillen. Ff praten en hangen. Gelukkig is het dan altijd erg rustig bij dat soort dingen. Dus als je in de rij staat dan mag je blij zijn als je aan de buurt bent voor dat het programma weer begint.

Maar aan de andere kant. Hier mochten we foto's maken met verslag.
Milton en Mike hebben krijgen een mooi verslag en hebben een goed bekeken pbp gehad.....
dat kan niet iedereen zeggen.

En zo zie je met dit groepje fotograven dat aan de ring stond heb ik geen 1 x commetaar gekregen van de vips die achter ons zaten.

Wim
20-03-2006, 23:02
Bedankt Aram en Mama! :)

Mama, hadden jullie verleden keer dan ruzie? :)

mama
20-03-2006, 23:09
nee hoor
daar hadden we geen beelden van. van jullie vorige partij. maar deze had je dik gewonnen Wim.
Zal Ken snel mijn pics ff toesturen. Had ik vanmiddag beloofd. :wink:

payap
21-03-2006, 01:07
Kamper" is Belgisch voor vechter!

@ wolverine
mijn excuus in dit geval. Ken geen belgisch en voor een nederlander lijkt het iets anders als we het lezen !

:oops:

HUNTER
21-03-2006, 01:16
Bedankt Aram en Mama! :)

Mama, hadden jullie verleden keer dan ruzie? :)

hahahahaha Marieke is een hardcore gym alkmaar fan.... LOL. Maar daar maken we nooit ruzie over. Ik wist gewoon dat je zou gaan winnen, Wim, en Marieke wist het eigenlijk ook wel ;)

Marco (scheids)
21-03-2006, 09:11
Bedankt Aram en Mama! :)

Mama, hadden jullie verleden keer dan ruzie? :)

Dat wil je niet weten Wim ... ik ben er al een paar keer tussenin gaan staan .... tot nu toe is de stand 1-1 (1 sub van Hunter, 1 TKO voor Marieke).

Wel jammer dat je t zo snel afmaakte in je partij, had van mij iets langer mogen duren !!

Alnog gefeliciteerd !!

Jay Hoov
21-03-2006, 10:15
Ik vond het een lekker gala....Maar Buakauw was toch het hoogtepunt, heerlijke intimidatie, en maar lachen!
Verder vond ik Pislik tegenvallen.
Germaine deed haar ding.
En het bier was goed :D

Maroclove
21-03-2006, 12:10
Helaas dat de partij van Panjonsuk zo moest eindigen.vond dat niet nodig. Jammer.
Kan me de partij van Younnis tegen Clyde Petres nog herinneren in het zonnehuis waar Younnis Clyde ook constant tegen het canvas gooide met een zelfde soort worp.
Maar goed. het is gegaan zo als het gegaan is.

Volgens mij verwar je Younes met Hoessein? :roll:

Anonymous
21-03-2006, 12:20
of misschien younes tegen melvin :roll:

Wim
21-03-2006, 14:19
Bedankt Marco!

Anonymous
21-03-2006, 14:49
Ik vind dat Wim onder zijn naam de titel 'professioneel kamper' moet krijgen in plaats van 'pro fighter'! :mrgreen:

Wim
21-03-2006, 14:51
Ik vind dat Wim onder zijn naam de titel 'professioneel kamper' moet krijgen in plaats van 'pro fighter'!

Ik vrees dat we dit lang gaan moeten horen...... :):):)

Anonymous
22-03-2006, 10:33
Zijn er foto's gemaakt?

Anonymous
22-03-2006, 10:35
www.slamm.nl

Anonymous
22-03-2006, 14:28
tegenstander voor germaine: amina (vos), Akusa(carbin), jojo(????) of misschien toch lucia rijkers??? :roll:

Anonymous
22-03-2006, 14:30
de opkomst van kim duurde allemaal veelste lang met een dansgroep. dat vond de ringspeaker waarschijnlijk ook, want de muziek werd al gestopt voordat ze klaar waren met dansen

Anonymous
25-03-2006, 18:17
zijn er foto's van dit gala?

Anonymous
06-04-2006, 14:58
Komt er hier eigenlijk nog een fotoverslag van?