PDA

View Full Version : Dit weekend joachim hansen ontmoet



RNLMC
20-03-2006, 15:52
Echt een relaxte gozer, k kwam hem tegen op een bokstoernooi in Denemarken waar ik een wedstrijd moest boksen,en hij heeft dus ook een wedstrijd gebokst, hij bokste heel relax,keek goed,en er waren maar een paar rustige maar harde hoeken voor nodig en toen was het een rsc winst voor joachim, de volgende dag moest hij ook boksen,maar kwam hij te laat, tegenstander dus automatisch gewonnen, wat maar goed was ook, t was een gozer, net zo oud als ik, jaar of 18/17 dus, die de dag ervoor al een zware partij had gebokst, ik denk dat hij zwรกรกรกรกรกr k.o gegaan zou zijn.

Ik moest nog de groeten doen aan martijn de jong,dus bij deze 8-) :wink:

hij zei trouwens dat hij over iets van 2/3 weken waarschijnlijk weer moest vechten in japan

Anonymous
20-03-2006, 18:03
gruwelijke vechter die hansen hoor. allround mma'er. altijd spectaculair. staat op bushido tegen azaredo van chutebox. dat word een war!!! :twisted:

Nickuraba
20-03-2006, 18:15
hansen roeleert, ik hoop dat hij tegen azeredo echt ass gaat kicken! Hoop dat zijn footstomps de partij beslissen

Silat
20-03-2006, 21:53
Kijk uit wat je zegt :lol:


jaah tis heel gaaf om te zien maarjah...
in de laatste match van hunt liet die zich met zijn 2 knieen naar beneden vallen op zijn tegenstander, als dat op je kop komt, ben je maybe wel dood...

ik bedoel t moet wel een sport blijven

Nickuraba
20-03-2006, 22:14
true true...touche silat ;)


maareh zoals die footstomp tegen yves edwards die net miste, ik was gewoon ff stil...zo van, jezus christus anders was zijn schedel echt wel wacked...

but you got me there