PDA

View Full Version : Samenvatting Buakaw-Pique



Anonymous
20-03-2006, 16:24
Kijk hier naar een video met de hoogtepunten van de partij tussen Buakaw en Pique in Almere

http://www.zoomin.tv/site/index.cfm?cat=sport&cid=0

Highline
20-03-2006, 16:33
cool gaaf stukje, wat trapt die buakaw toch snel

Anonymous
20-03-2006, 17:40
cool gaaf stukje, wat trapt die buakaw toch snel
Nou bij mij niet, die internetverbinding bij mij op het werk laat em wel heel schokkerig schoppen en soms houdt Buakaw z'n been wel erg lang hoog :?

Anonymous
20-03-2006, 18:01
zo te zien heeft pique zich toch kranig geweerd. petje af voor marco, er zijn er niet veel die het vijf rondes volhouden tegen buakaw. vraag maar aan velen in japan :lol:

Shinbone
20-03-2006, 19:51
Volgens mij deed Buakaw zijn scheen zeer toen hij keihard op een blok van Pique trapte. Hij schudde wat met zijn been en keek er naar en ging stoicijns door met trappen. 5 april wacht hem in Japan Virgil Kalakoda, maar die Thais vechten met of zonder blessures gewoon alsof er niets aan de hand is.

Ik vraag me wel eens af, ligt hun pijngrens hoger of hebben zijn hun schenen beter geconditioneerd?

Anonymous
20-03-2006, 21:13
lgens mij deed Buakaw zijn scheen zeer toen hij keihard op een blok van Pique trapte. Hij schudde wat met zijn been en keek er naar en ging stoicijns door met trappen. maar die Thais vechten met of zonder blessures gewoon alsof er niets aan de hand is.

Ik vraag me wel eens af, ligt hun pijngrens hoger of hebben zijn hun schenen beter geconditioneerd?
idd want samkor gign ook gwoon vol door met zn linker scheenbeen ondanks dat het open lag maar bij mijn weten staan de thai erom bekend dat ze snoei hard kunnen trappen en dat ze idd schenen als een motherf*cker hebben maar hoe komt dit ja ?? who knows omdat ze vaak van jongs af aan al lopen te trappen tegen opgehangen autobanden mischien ?

Justinian
21-03-2006, 22:51
Thanks, topper die Buakaw! Geweldig ook om die Wai Kru te zien :lol:

Silat
21-03-2006, 23:07
Je had hem echt helemaal moeten zien, hij voerde hem echt heel mooi uit en duurde ook echt lang en aan het einde ging hij dus Marco uitdagen.

Jay Hoov
22-03-2006, 09:17
Je had hem echt helemaal moeten zien, hij voerde hem echt heel mooi uit en duurde ook echt lang en aan het einde ging hij dus Marco uitdagen.

Inderdaad, het was echt gruwelijk om te zien, en de zaal ontplofde....TOP!

Anonymous
22-03-2006, 09:37
hahah Marco met een pijl en boog op em richten. Maar inderdaad dat was een knaller die match.

A-team
22-03-2006, 10:17
Topper die thai!!