PDA

View Full Version : Bokser Kevin Payne overlijdt na gevecht



Ton
20-03-2006, 22:21
De Amerikaanse bokser Kevin Payne is zondag in Evansville
(Indiana) na een kamp bij de weltergewichten overleden. Dat meldden de organisatoren van de boksmeeting maandag. Er is een onderzoek gestart om de preciese doodsoorzaak te achterhalen.

De 34-jarige Payne (14 zeges, 5 nederlagen en 1 onbesliste kamp) won zaterdagavond de kamp tegen zijn landgenoot Ryan Maraldo op punten, maar voelde zich na het gevecht onwel en moest ondersteund worden toen hij de ring verliet. Hij werd naar het hospitaal overgebracht, waar er nog een hersenoperatie uitgevoerd werd. Hij laat een vrouwen twee kinderen na.
kum (belga)20/03/2006


Damn, naar bericht :(

Nickuraba
20-03-2006, 22:26
dayem daar word je niet goed van! zeer slecht nieuws... Vooral kut hoe dat gemeld word...hij laat een vrouw en twee kinderen na

RIP

Lax
21-03-2006, 12:27
best wel heftig. Moet je nagaan hoe zijn tegenstander zich moet voelen. Is er al meer bekend. doodsoorzaak e.d?

condoleances voor de famillie.

Mighty Me
21-03-2006, 12:36
niet goed voor de sport dit maar het valt me wel op dat er meer overlijden bij het boksen dan bij MMA dat begrijp ik niet kan iemand me dat uitleggen Mischien meer stoten naar het hoofd ik heb geen idee?

R.I.P :(

Maroclove
21-03-2006, 12:43
niet goed voor de sport dus maar het valt me wel op dat er meer overlijden bij het boksen dan bij MMA dat begrijp ik niet kan iemand me dat uitleggen Mischien meer stoten naar het hoofd geen ik heb idee?

R.I.P :(

Ik denk niet dat je een stoot van een profbokser kan vergelijken met iemand die aan MMA doet. Ik denk dat de impact veel groter is.

ICON
21-03-2006, 13:13
in mma is er pas 1 iemand overleden die er helemaal niet had mogen staan. bij boksen overlijden er ieder jaar wel n paar volgens mij

Anonymous
21-03-2006, 16:01
rappe rik
oef, JLB met mma-handschoenen..... denk dat daar qua impact weinig tegenop kan hoor....
het komt gewoon het weinig voor dat iemand daadwerkelijk doodgeslagen wordt of wat dan ook, het is in de meeste gevallen een combinatie van factoren, zoals hartafwijkingen etc en dan helpen die klappen natuurlijk niet.
omdat er gewoon meer bokspartijen gedraaid worden dan mma partijen zullen er statistisch gezien ook meer mensen doodgaan tijdens een bokswedstrijd.Ook al hebben bokser boxing gloves ze slaan veel harder dan mma vechter met of zonder handschoenen dus misschien ligt aan daar,.

robholland
21-03-2006, 17:02
in mma is er pas 1 iemand overleden die er helemaal niet had mogen staan. bij boksen overlijden er ieder jaar wel n paar volgens mij

volgens mij is dat al minstens 5 jaar geleden in de Ukraine toch? Het eerste en hopelijk laatste incident in mma.....