PDA

View Full Version : Slamm!! Events, Says thanks to everyone!



slamm
21-03-2006, 07:50
Beste vechtsportliefhebbers,
Bijdeze wil de organistie Slamm Events jullie hartelijk bedanken voor jullie komst afgelopen zondag, het was een sportieve dagmet een geweldige sfeer!

Welke mede gerealiseerd kon worden door de aanwezigheid van jullie en daarom hopen we dat jullie hebben genoten.

En ook weer bij de volgende editie van Nederland vs Thailand aanwezig zullen zijn, die weer een ijzersterke line-up zal krijgen!


Nogmaals bedankt,

Slamm Events

Marco (scheids)
21-03-2006, 08:15
Jullie ook bedankt voor de goede verzorging aan de ring !!

Niet alleen dat natuurlijk ... was een gezellige avond, wel lang van 16.00 tot 00.00, maar zeer zeker de moeite waard !!

Top dat jullie zulke grote vechters naar Nederland halen om het tegen onze jongens te laten opnemen!! En ik zie uit naar de volgende editie!!

Jay Hoov
21-03-2006, 08:58
En ik wil Slamm bedanken voor Buakuaw....Pfff, wat was ie lekker bezig....Alleen z'n waikru al :D :D

payap
21-03-2006, 10:26
Het was helemaal top! Heb een geweldige avond gehad.

Ben blij dat jullie je inzetten om de echte top thais naar Nederland te halen!

Check de buitenlandse muay thai forum's ! Al die gasten zijn stinkend jaloers op ons in nederland voor wat wij afgelopen zondag konden zien.

Kijk al uit naar de volgende editie!

Ronald
21-03-2006, 18:17
Leuk zo'n berichtje van de organisatie :D .

Justinian
21-03-2006, 22:35
Check de buitenlandse muay thai forum's ! Al die gasten zijn stinkend jaloers op ons in nederland voor wat wij afgelopen zondag konden zien.
En terecht! Ik was er overigens ook erg graag bij geweest, maar aangezien het samenviel met het verjaardagsfeestje van m'n zoontje ging het helaas niet... Volgende keer beter dus. Ik baal er best van dat ik die Buakaw niet in levende lijve heb kunnen zien vechten.