PDA

View Full Version : Soap rondom South Park gaat verder



Anonymous
23-03-2006, 16:23
Soap rondom South Park gaat verder
door onze redactie
AMSTERDAM - Het relletje rond de Amerikaanse animatieserie South Park begint te lijken op een ordinair treiterspelletje. Het personage van Chef wordt in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen een pedofiel en sterft een gruwelijke dood. Dit alles om wraak te nemen op Isaac Hayes, die jarenlang de stem van Chef insprak.
Soulzanger Isaac Hayes liet vorige week weten dat hij stopt met het inspreken van de stem van Chef. Hij was het niet eens met een aflevering waarin de Scientology-kerk belachelijk werd gemaakt en zegde per direct zijn baan op. Hayes is fanatiek aanhanger van de beweging.

De makers van South Park waren 'not amused' over het plotselinge vertrek van een van de meest toonaangevende stemmen uit de serie en nemen nu wraak op Hayes door zijn personage om te toveren in een monster.

Het einde van Chef
Woensdag ging in de Verenigde Staten de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van start. Schoolkok Chef wordt gebrainwasht door een beweging die lijkt op de Scientology Church. Chef verandert en verklaart herhaaldelijk de iefde aan de kinderen in de serie. Uiteindelijk sterft Chef een gruwelijke dood door van een brug te vallen, te verbranden, met een mes gestoken te worden en opgegeten te worden door een beer.

Vanzelfsprekend heeft Hayes de aflevering niet ingesproken, hoewel zijn stem nog wel te horen is. De makers hebben voor de episode archiefmateriaal gebruikt.


:lol: :lol: :lol:

redjuh
23-03-2006, 16:28
godverdomme!!!!! me download was net klaar en wou gaan kijken!!! grrrr ik d8 al van yes chef is er weer, en nou deze klotespoiler

vuile heaumeau

Anonymous
23-03-2006, 16:36
o my god, they killed the chef... :lol: :lol:

@ redjuh: vreemd hé, dat je onder een topic met de titel "soap rond southpark gaat verder" iets leest over hoe southpark verder gaat... stupid...

redjuh
23-03-2006, 17:00
Timmeeeeeey




(got me there :wink: )

Ronald
23-03-2006, 18:10
Hahaha... wat een mooie manier van wraak nemen :lol: .

ICON
23-03-2006, 18:32
dit is de aflevering met tom cruise en john travolta
http://www.scientomogy.info/south-park.htm

marster
23-03-2006, 19:08
Waar kun je South Park afleveringen downlouden

redjuh
23-03-2006, 19:25
www.torrentspy.com

www.mrtwig.net

www.thepiratebay.org

Arjan
23-03-2006, 21:50
ik heb ook elke elke southpark aflevering gezien van seizoen 1 tot nu 9 en ep 1 van seizoen 10 op mn pc staan.. maar ik snap niet dat je nu iemand gaat 'terugpakken' tewrijl die jaren lang de stemmen deed voor een karakter in de serie... zonde dit maar ik ga em vanaaf anyway kijken, wel kut spoiler ja :lol:

Ronald
23-03-2006, 22:57
Om welke aflevering van welke jaargang gaat het trouwens?

marster
23-03-2006, 23:31
www.torrentspy.com

www.mrtwig.net

www.thepiratebay.org

Bedank :P

Arjan
24-03-2006, 09:36
wel dom zeg, je hoort duuuiiidelijk dat die stemmen vanchef zijn gekopieerd van alle 9 seizoenen, dit was echt een kut aflevering... :?

Ralph
24-03-2006, 09:38
De aflevering was juist top! Vooral dat met die stemmen was geniaal! Zo slecht aan elkaar geplakt dat het weer grappig was. En hij sterft wel echt heel gruwelijk...

Ralph
24-03-2006, 11:10
De aflevering is nu ook online te bekijken:

http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=19017body

Ronald
24-03-2006, 19:33
De aflevering is nu ook online te bekijken:

http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=19017body
Thanks, daar zocht ik naar :D .

Jochem
26-03-2006, 17:16
Was nog best vriendelijk naar chef toe, meer tegen die scientology club

MMArco
26-03-2006, 17:38
Geweldig haha, dat knippen en plakken is echt super gedaan :P