PDA

View Full Version : Melvin Manhoef vs BJ Penn



mama
23-03-2006, 16:26
Binnenkort vecht Melvin tegen BJ Penn.......

Halfshot
23-03-2006, 16:27
Meen je niet :D
Cool

mama
23-03-2006, 16:28
nee is een grapje
tuurlijk meen ik dat

redjuh
23-03-2006, 16:32
deze partij zou echt nergens op slaan.

ah well ik denk dat Melvin, mits ie ze ass staand kan houden, BJ de KO van ze leven bezorgt.

Deuce
23-03-2006, 16:33
Bj Pen by sub 1e ronde

Aangezien Penn nog nooit ko is gegaan verwacht ik ook niet dat hij dat nu zal doen...

En het is een bjj monster 1e klas...

ICON
23-03-2006, 16:43
huh!?!?!?!? waar en wanneer? penn heeft toch n contract bij de ufc nu? en gewichtsklasses?? im confused

Anonymous
23-03-2006, 16:53
Penn op G&P ronde 1.

mama
23-03-2006, 17:06
waar en wanneer meld ik nog wel....
of iemand moet me voor zijn
;)

redjuh
23-03-2006, 17:07
ist in de volgende Hero's show?

Anonymous
23-03-2006, 17:25
penn al the way die subt em manhoef kan dat echt niet afhouden

Deuce
23-03-2006, 17:26
Melvin zou in de arena vechten toch?

Zou mooi zijn als bj pen naar de arena kwam...maare...als het op die gaylord regels van de arena gaat gebeuren...dan zit er een ko voor melvin in

Ronald
23-03-2006, 17:52
huh!?!?!?!? waar en wanneer? penn heeft toch n contract bij de ufc nu? en gewichtsklasses?? im confused
Ik gok erop dat dit bij Cage Rage gaat gebeuren. Cage Rage is sterk bezig met UFC- en Pride vechters in huis te halen. De laatste keer was Dana White ook op Cage Rage aanwezig. Het kan natuurlijk niet anders of dat duidt erop dat er duidelijk een samenwerkingsverband gezocht gaat worden.
Penn zit even in een dipje omdat hij net in de UFC verloren heeft. Hij kan dus niet voor de UFC titel uitkomen. Het is voor Penn en de UFC dan niet ongunstig om in een andere grote organisatie, die die van hen nog niet overtreft, een gooi naar een titel te doen. Mocht hij die winnen, dan maakt dat het niveau van de UFC alleen maar aantoonbaar hoger. Mocht hij die verliezen dan is er voor de UFC geen man overboord: "hij was toch al aan het verliezen".
Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.

Overigens geef ik Melvin een goeie kans.

Wheelie
23-03-2006, 18:05
BJ Penn op sub

Anonymous
23-03-2006, 18:23
The fact that people believe this crap is amazing.

Why the hell would Penn fight Manhoef that weights >30lbs more than him?

Cage Rage have som sort of a fighter-exchange deal with Pride, not UFC. UFC came to Cage Rage looking for TUF fighters nothing else.


Isnt Manhoef with K1 now?

Ralph
23-03-2006, 18:31
Als het waar is (en ik beschouw Marieke wel als een betrouwbare bron in dezen), dan denk ik dat Melvin het heel erg moeilijk gaat krijgen. BJ Penn is echt super. Volgens mij nog nooit KO gegaan en hij krijgt echt iedereen op de grond

Anonymous
23-03-2006, 19:06
PENN is misschien nog nooit KO gegaan

je weet wat ze zeggen; "Eens Moet de eerste keer zijn" :D

ROIDRAGE
23-03-2006, 21:21
hoewel ik het melvin zwaar gun, ben ik bang dat BJ toch te goed is.
Ik hoop zwaar erg dat ik het verkeerd heb

Anonymous
23-03-2006, 22:28
ik persoonlijk denk dat melvin gewoon staand te explosief is voor bj, en ik denk dat hij voor de eerste keer ko gaat. hj heeft nog nooit tegen iemand gestaan die zo hard slaat als melvin. bj heeft veel vertrouwen in zijn staande skills, en gaat dit ook willen uitproberen tegen melvin.

hij zal ook zwaarder moeten aantreden dan ooit, wwardoor hij waarschijnlijk niet in de beste shape van zijn leven zal zijn. melvin op tko r1

Anonymous
23-03-2006, 23:14
nou volgens mij slaat Hughes ook aadig hard. Denk wel dat BJ wint, hij is zowel staand als op de grond super. Hij submit echt iedereen.

Anonymous
23-03-2006, 23:48
nou, hij heeft anders George st pierre ook niet ko weten te slaan of te submitten, en daar heeft hij toch 15 volle minuten de tijd voor gehad. ook was het goerge die hem naar de grond werkte wanneer hij dat wilde, en niet echt andersom

verder is BJ zeer zeker een monster, maar hij vocht toch echt als welterweight, waar melvin manhoef toch wel een zwaargewicht is, kan iemand me dan uitleggen waarom deze partij toch gevochten gaat worden en onder welke regels, want voor zover ik weet zei BJ in zijn laatste interview welke je gewoon op de official ufc site kunt downen, dat hij van plan is te trainen en weer door te gaan om ze UFC titel terug te winnen, aangezien hij deze voor ze gevoel nu verloren is

verder denk ik als de partij door zou gaan, wat ik nogmaals sterk betwijfel, dat melvin die partij wint puur en alleen vanwege het grote kracht en massa verschil want verder zijn het allebij echte topvechters, en dan is dit wel een heel groot verschil

groeten

michel

Jay Hoov
24-03-2006, 09:34
Penn op sub!

MB667
24-03-2006, 10:10
Melvin gaat gezicht kicken!

Jochem
24-03-2006, 10:22
Melvin op KO..
mensen die niet ko kunnen gaan bestaan niet.

minotauro komt bij mij toch in de buurt. dat even terzijde :), ik denk Penn bij sub, hoop melvin by KO

Jay Hoov
24-03-2006, 10:43
Melvin op KO..
mensen die niet ko kunnen gaan bestaan niet.

minotauro komt bij mij toch in de buurt. dat even terzijde :), ik denk Penn bij sub, hoop melvin by KO

Hunt kan niet KO gaan :D

Jay Hoov
24-03-2006, 10:51
Melvin op KO..
mensen die niet ko kunnen gaan bestaan niet.

minotauro komt bij mij toch in de buurt. dat even terzijde :), ik denk Penn bij sub, hoop melvin by KO

Hunt kan niet KO gaan :D

volgens mij is dat al gebeurd toch

Ooh, ja...tegen wie dan?

Remco
24-03-2006, 10:52
LeBanner?

Halfshot
24-03-2006, 10:56
Nou hij was toch niet echt KO.
Maar zijn hoek gooide toch de handoek in de ring?

Jay Hoov
24-03-2006, 11:10
heb het gecheckt op k1 site:
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/ctop.htm

staat inderdaad als tko die partij

:wink:

Anonymous
24-03-2006, 13:31
Was die TKO niet door lowkicks?

Jay Hoov
24-03-2006, 13:37
Was die TKO niet door lowkicks?

jep

Anonymous
24-03-2006, 14:17
het is echt waar dat melvin tegen bj penn moet!! de datum is ook al bekend..

Massi
24-03-2006, 18:32
het word op een k1 in mei tot 85 kilo..
het is echt waar en melvin gaat winnen op ko

Anonymous
24-03-2006, 18:52
Tot 85 kg :shock:

Dan zal Melvin een been eraf moeten hakken om op gewicht te komen, hij vecht toch in de licht-zwaargewicht klasse (-93 kg) en (voorheen) zwaargewicht klasse en is altijd super afgetraind.?

makavelli
24-03-2006, 19:01
Tot 85 kg :shock:

Dan zal Melvin een been eraf moeten hakken om op gewicht te komen, hij vecht toch in de licht-zwaargewicht klasse (-93 kg) en (voorheen) zwaargewicht klasse en is altijd super afgetraind.?

Melvin is nooit een zwaargewicht geweest hij heeft alleen in die klasse gevochten. Volgens mij weegt hij meestal onder de 90 kg

Ton
24-03-2006, 19:12
het word op een k1 in mei tot 85 kilo..
het is echt waar en melvin gaat winnen op ko

Zou 'leuk' zijn beide heren in de ArenA tegen elkaar uitkomen! 8-)

Anonymous
24-03-2006, 20:29
wat woog penn toen hij tegen gsp vocht?

HUNTER
24-03-2006, 23:55
wat woog penn toen hij tegen gsp vocht?

volgens mij welterweight, 170 lbs = iets van 77 kg. Dan hoeft ie voor de partij tegen Manhoef dus een keertje niet af te trainen :?

shakie
25-03-2006, 00:14
100% Manhoef :)

Anonymous
25-03-2006, 00:21
wat woog penn toen hij tegen gsp vocht?

volgens mij welterweight, 170 lbs = iets van 77 kg. Dan hoeft ie voor de partij tegen Manhoef dus een keertje niet af te trainen :?

tering dan is nog 8 kilo zwaarder :shock: dat gaat er niet uitzien

honingdas
25-03-2006, 02:17
Melvin redt die 85 wel... zeker als de weging een dag van te voren is (sauna). En als hij dan zijn explosiviteit weet te behouden, dan geef ik hem een goede kans... train met Melvin, en echt makkelijk naar de grond krijg je hem niet... niet zonder eerst een paar harde klappen te moeten incasseren... ;)

Anonymous
25-03-2006, 13:37
het blijkt een hero's toernooi te zijn met o.a rodrigo gracie, akiyama penn en natuurlijk manhoef. tot 85 kg in mei.

go manhoef :evil:

hopelijk is het 1 partij per avond, want volgens mij breekt melvin elke wetsrijd zijn hand. maar wat wil je met zulke dodelijke stoten en super agresieve vechtstijl.

ICON
25-03-2006, 17:10
nope wel een down gehad van lebanner

Guru
25-03-2006, 18:22
BJ Penn is op de grond subliem dus ik ga zeker voor hem.

appelsap
26-03-2006, 11:33
Melvin redt die 85 wel... zeker als de weging een dag van te voren is (sauna). En als hij dan zijn explosiviteit weet te behouden, dan geef ik hem een goede kans... train met Melvin, en echt makkelijk naar de grond krijg je hem niet... niet zonder eerst een paar harde klappen te moeten incasseren... ;)

No disrespect, maar ik denk dat de takedowns van BJ iets beter zijn dan die van de meeste mensen waar Melvin mee traint.
Ik hoop dat hij wint, maar BJ is denk ik nog iets te goed op de grond. Hij heeft ook nog een harde kop.

makavelli
26-03-2006, 12:36
Melvin redt die 85 wel... zeker als de weging een dag van te voren is (sauna). En als hij dan zijn explosiviteit weet te behouden, dan geef ik hem een goede kans... train met Melvin, en echt makkelijk naar de grond krijg je hem niet... niet zonder eerst een paar harde klappen te moeten incasseren... ;)

No disrespect, maar ik denk dat de takedowns van BJ iets beter zijn dan die van de meeste mensen waar Melvin mee traint.
Ik hoop dat hij wint, maar BJ is denk ik nog iets te goed op de grond. Hij heeft ook nog een harde kop.

Jason Jones heeft volgens mij ook best een aardige takedown

Anonymous
26-03-2006, 13:07
Tot 85 kg :shock:

Dan zal Melvin een been eraf moeten hakken om op gewicht te komen, hij vecht toch in de licht-zwaargewicht klasse (-93 kg) en (voorheen) zwaargewicht klasse en is altijd super afgetraind.?

Melvin is nooit een zwaargewicht geweest hij heeft alleen in die klasse gevochten. Volgens mij weegt hij meestal onder de 90 kg

Ok my bad. Dan oogt hij in ieder geval zwaarder omdat hij zoveel spiermassa heeft. In zijn partij tegen Schreiber vorig jaar in de Arena dacht ik (op het oog dus) echt dat hij rond de 100kg woog .

Top in ieder geval dat deze partij er komt, dat zal vuurwerk worden!
Penn heeft katachtige reflexen staand, kijk maar naar de partij tussen hem en George St. Pierre.
Maar Manhoef is staand natuurlijk wel beter dan GSP, slaat harder en heeft een krachtsvoordeel tov Penn. Als Manhoef het staande kan houden denk ik dat hij wint op TKO. Maar als Penn hem naar de grond krijgt vrees ik dat Manhoef het onderspit zal delven.

Anywayz, WAR MELVIN!!!

appelsap
26-03-2006, 14:13
Melvin redt die 85 wel... zeker als de weging een dag van te voren is (sauna). En als hij dan zijn explosiviteit weet te behouden, dan geef ik hem een goede kans... train met Melvin, en echt makkelijk naar de grond krijg je hem niet... niet zonder eerst een paar harde klappen te moeten incasseren... ;)

No disrespect, maar ik denk dat de takedowns van BJ iets beter zijn dan die van de meeste mensen waar Melvin mee traint.
Ik hoop dat hij wint, maar BJ is denk ik nog iets te goed op de grond. Hij heeft ook nog een harde kop.

Jason Jones heeft volgens mij ook best een aardige takedown

daarom zei ik ook de meeste :D Toch schat ik BJ iets hoger in, als je het niet erg vind.

Emilio
26-03-2006, 16:43
Ik denk gewoon dat Melvin hem gaat slopen. Ik was totaal niet impressed van penn zn laatste UFC optreden..

hij had alleen de mazzel dat GSP zwaar gehavend eruit zag, zodat ze nog konden zeggen dat hij mogelijk op damage zou hebben gewonnen. Maar hij had eigenlijk weinig in te brengen tegen GSP.

Anonymous
26-03-2006, 19:25
Ik denk gewoon dat Melvin hem gaat slopen. Ik was totaal niet impressed van penn zn laatste UFC optreden..

hij had alleen de mazzel dat GSP zwaar gehavend eruit zag, zodat ze nog konden zeggen dat hij mogelijk op damage zou hebben gewonnen. Maar hij had eigenlijk weinig in te brengen tegen GSP.

idd en tegen melvin zal hij nog zwaarder aantreden. en je kan me niet wijs, maken dat dat ten goede komt van zijn conditie. tegen gsp was hij erg log en langzaam in zijn stand up. en de subs liepen ook niet als een trein. nee ik zeg melvin tko r1

MMA Davy
26-03-2006, 23:56
melvin wint op K.O. :lol: