PDA

View Full Version : Wat vonden jullie van Mike Tyson als scheidsrechter?



Ronald
23-03-2006, 20:24
Vooraf werden er de nodige kritische kanttekeningen geplaatst bij Mike Tyson als mma scheids. Anderen vonden het juist weer erg leuk dat hij dat ging doen. Maar goed, je kunt er natuurlijk pas echt wat van zeggen als het eenmaal gebeurd is.

Hoe vinden jullie dat hij het gedaan heeft?

Persoonlijk vind ik dat ie 't ronduit slecht deed. Hij is lekker enthousiast dat wel, maar het is duidelijk dat hij als scheids op dit moment niet geschikt is (wel als publiektrekker overigens, wat natuurlijk oorspronkelijk de bedoeling was). Hij laat de partij alweer staand hervatten als de vechters slechts 6 seconden op de grond liggen :shock: . Dat is zelfs bij Rings een record.
Het is ook wel duidelijk dat hij door Kees Beekman gecoached wordt. Als je de partij terugkijkt zie je duidelijk dat het Beekman is die aangeeft dat de triangle zit. Waarschijnlijk weet Tyson nog niet precies wat er aan de hand is want tot dat moment dat Beekman het aangeeft staat hij nog achter de vechters. Ook is het Beekman die aangeeft dat er geklopt wordt, en gelukkig laat Etim zelf los.

Als bokser is Tyson één van m'n all-time-favorites. Als scheids in een kooi hoop ik 'm nooit weer te zien.

Marco
23-03-2006, 20:26
het is gewoon linke soep zo'n onervaren scheids in de kooi....

Anonymous
23-03-2006, 21:47
ik vond hem ook heel slecht , je ziet hem ook klappen en lachen alsof ie in het publiek zat bij het begin van de partij .
Toen ze naar de grond gingen liet hij ze ook meteen opstaan , ik snapte niet helemaal wat ie nou deed .
Op het eind staat hij inderdaad op de verkeerde plek , waar hij echt helemaal niks kan zien .
Gelukkig kunnen vechters zelf ook stoppen , als ze zien dat de ander getapped heeft , en als een andere scheidsrechter buiten de kooi schreeuwt dat het voorbij is .
Maarja, hij kreeg 80.000 dollar voor de partij , als dat voor een beginnende scheidsrechter is , wat verdienen de echte dan ?

Guru
24-03-2006, 00:14
Tja, in de oren bijten zat er niet in zeker.

Shinbone
24-03-2006, 00:28
€80.000 voor zulke prul. Walgelijk, als MMA zich als een serieuze sport verder wil ontwikkelen moet men ten eerste beginnen met gekwalificeerd personeel met verstand van zaken inzetten en niet een ongekwalificeerde ex-profbokser. Zoals reeds vermeld kan dit tot ernstige blessures leiden. En zo krijgt de sport wederom het imago als barbaars kooigevecht waar allerlei 'zotten' aan meedoen.

Ik snap best dat de organisatie Mike Tyson als publiekstrekker heeft aangetrokken maar laat hem dan in hemelsnaam niet een echt gevecht 'leiden'

Anonymous
24-03-2006, 08:58
zal gilbert deze scheids ook aanvallen?

Remco
24-03-2006, 10:51
Hij lijkt me meer iets voor de prijsuitreiking inderdaad. Je moet een volledig onervaren en zelfs zeer onverantwoordelijk en agressief gebleken persoon nooit met een dergelijk grote verantwoordelijkheid opzadelen.

d0d0
24-03-2006, 16:09
ik vond hem ook heel slecht , je ziet hem ook klappen en lachen alsof ie in het publiek zat bij het begin van de partij .

welke partij is dat.. kan iemand hem misschien uploaden?

Anonymous
24-03-2006, 16:33
:shock: :shock:

waarom is iedereen zo anti mike??ik vond hem echt goed doen maja,mike is een zwarte man dus iedereen vindt hem een slechte scheidsrechter en zien hem als een onverantwoordelijke iemand.

ik vind het heel erg jammer dat men je niks gunt als je geen blanke m/v bent maja wie ben ik.

Halfshot
24-03-2006, 16:41
:shock: :shock:

waarom is iedereen zo anti mike??ik vond hem echt goed doen maja,mike is een zwarte man dus iedereen vindt hem een slechte scheidsrechter en zien hem als een onverantwoordelijke iemand.

ik vind het heel erg jammer dat men je niks gunt als je geen blanke m/v bent maja wie ben ik.

Shit ja je heb gelijk.
Maar gelukkig mag de negerzoen niet meer.
Dat is al een begin.
Nu nog zorgen dat Mike zonder enige opleiding als scheidsrechter geaccepteerd wordt.

Ronald
24-03-2006, 18:30
zal gilbert deze scheids ook aanvallen?
Hmm... ik denk dat Tyson niet echt partij is voor Gilbert als het om mixfight gaat...


waarom is iedereen zo anti mike??ik vond hem echt goed doen maja,mike is een zwarte man dus iedereen vindt hem een slechte scheidsrechter en zien hem als een onverantwoordelijke iemand.

ik vind het heel erg jammer dat men je niks gunt als je geen blanke m/v bent maja wie ben ik.
Op die laatste vraag wil ik wel antwoord geven... maar ja, dat klinkt weer zo onvriendelijk.

Marco
24-03-2006, 21:20
Tyson werd op afstand gestuurd door ref Beekman naast de kooi......wat een ontzettend trieste toestand......echt bloedlink, voor al doen dit soort praktijken is echt goed voor de sport......laat Tyson gewoon wat bekers uitdelen en verder niks....