PDA

View Full Version : Nieuws omtrent Arena 13 mei 2006



someone
24-03-2006, 12:17
Het is officieel vast gelegd dat onze Ray Staring het in de Amsterdam Arena zal gaan opnemen tegen niemand minder dan Gago Drago....

uiteraard ga ik voor Ray

Anonymous
24-03-2006, 12:30
weet iemand welke partijen nu al definitief zijn bevestigd?

someone
24-03-2006, 12:37
Omdat het gerucht al op diverse forums wordt besproken zal ik het gerucht dit keer bevestigen; Badr Hari heeft een uitstekend contract voor 5 jaar getekend met de K-1. Over de hoogte van de gage`s zal/kan en mag ik geen uitspraken doen! Het contract houdt in ieder geval in dat Badr uitsluitend nog voor de K-1 mag uitkomen, met uitzondering voor het jaarlijkse IT`S SHOWTIME evenement in de ArenA. Dit houd in dat wanneer Badr de absolute top zal halen hij dan niet voor de Nederlandse markt verloren zal gaan.

Melvin Manhoef vecht 15 maart voor de Hero`s (k-1). Ook voor Melvin Manhoef ligt er een meerjarig contract klaar in Japan.

Dan het gedeeltelijke antwoord op de vraag: 'wat is de definitieve matchmaking voor de Arena 2006?'
De volgende partijen zijn door de K-1 of door Simon Rutz promotions al vastgesteld;
- Ernesto Hoost vs Bob Sapp
- Remy Bonjasky vs Jeromme le Banner
- Joerie Mes vs Ramon dekkers
- Drago vs Ray Staring
- Murat Derecki vs Fikri Tijarti
- Dave Dalgliesch vs Hakim Goran (mma)

In het '8 MAN TOERNOOI' zullen aantreden:
- Alexey Ignashov
- Bjorn Bregy
- Stefan Leko
- N. Benazous
De vier laatste zijn volgende week bekend.

Saki zal de reserve partij draaien voor dit 8 man toernooi. Zijn
tegenstander is nog niet bekend. Indien wij niet tot een overeenkomst komen met Semmy Schilt dan zal Loyd van Dam zijn tegenstander worden. Indien Semmy Schilt ook vecht in de ArenA dan zal Loyd van Dam tegen hem vechten!

Badr Hari zal door zijn kaakblessure zeer zeker niet in actie kunnen komen op 13 mei! Melvin Manhoef vecht wel gewoon op 13 mei. Zijn tegenstander is binnen 10 dagen bekend!

Zoals iedereen dus kan lezen staat er deze 13e mei een matchmaking op het programma waar iedere liefhebber zijn vingers bij aflikt!

Het heeft echt geen zin meer om ons te bellen voor kaarten voor 13 mei want ALLE kaarten zijn echt uitverkocht!!!!!!!!!!!!!!

Vriendelijke groeten,
Simon Rutz

Anonymous
24-03-2006, 13:58
Het is officieel vast gelegd dat onze Ray Staring het in de Amsterdam Arena zal gaan opnemen tegen niemand minder dan Gago Drago....

uiteraard ga ik voor Ray

Ik dacht dat Main een plaatsje verdiend had door zijn optreden/invalbeurt in Antwerpen?

Silat
24-03-2006, 14:18
Geen schilt, geen Manhoef?

Remco
24-03-2006, 14:21
Rooze (tegen Manhoef, MT)!

someone
24-03-2006, 14:34
Geen schilt, geen Manhoef?

schilt is nog niet zeker, manhoef vecht wel....

Anonymous
24-03-2006, 15:18
schilt vecht 29 april tegen musashi in las vegas dus denk dat ie niet in de arena vecht

Halfshot
24-03-2006, 15:22
schilt vecht 29 april tegen musashi in las vegas dus denk dat ie niet in de arena vecht

Hij vecht tegen musashi, dus de kans is groot dat hij ongeschonde uit de ring stapt.

Om twee weken later gewoon in de Arena te vechten.

Of ben ik nu een optimist

harry
24-03-2006, 15:39
Bonjasky vecht toch ook in Las vegas :roll:

Anonymous
24-03-2006, 15:39
Bonjaski vecht ook vlak hiervoor een partij. Ik geloof ook niet dat we hem zullen zien.

Silat
24-03-2006, 15:40
Valt best mee halfshot, je bent gewoon realistisch.

Het ligt er maar helemaal aan ze uit die wedstrijd komen Damian