PDA

View Full Version : Kaarten It's showtime gezocht



Anonymous
25-03-2006, 15:51
Beste forum leden/lezers,

Kan iemand mij nog helpen aan 2 kaarten voor a.s. It's showtime gala??? Tot mijn schik zie ik net dat de kaarten al uitverkocht zijn.

Wil het echt niet missen :lol:

Vriendelijke groet,

Marc

Jay Hoov
25-03-2006, 16:01
Ik denk dat je pech hebt........Maar je kan altijd het verslag nog lezen :twisted:

Ronald
25-03-2006, 16:19
Als het je nu niet lukt zou ik het gewoon vlak voor tijd nog een keer proberen. Dan vallen er altijd nog een paar af.

Anonymous
25-03-2006, 18:28
Ik heb nog precies 2 kaarten liggen. 500 euri per stuk praten we nergens meer over deal ?

Anonymous
25-03-2006, 18:44
ik heb nog wel een paar kaarten over, het betreft kaarten voor de bovenste ring...althans ik ken een persoon die ze heeft...maar hij doet ze weg voor 80€....bij interesse mail me op

[email protected]

Anonymous
26-03-2006, 11:24
ik wil mijn kaartje van 80 euro wel verkopen 4 stuks, minimaal 250 euro p/st
bied maar

Ronald
26-03-2006, 17:17
ik wil mijn kaartje van 80 euro wel verkopen 4 stuks, minimaal 250 euro p/st
bied maar
Nope, daar kan hier niet op geboden worden. Kijk, als jij kaartjes hebt en je wilt ze verkopen om er iets aan te verdienen dan is dat uiteraard helemaal je eigen zaak.
Echter, wie zegt mij dat je niet een zwarthandelaar bent die een hoop kaarten heeft opgekocht om er vervolgens hier weer aan te verdienen? Aangezien je je kaartje aanbiedt voor meer dan 3x wat het gekost heeft, heeft het er daar in ieder geval de schijn van.

Mixfight.nl wil en zal niet als medium dienen om zwarthandel of woekerprijzen te stimuleren. Overigens hoop ik dat andere fora hetzelfde zullen doen. Als je je kaartjes niet nodig hebt, koop ze dan ook niet. Dan kan de échte liefhebber tenminste wel naar dit evenement voor een normale prijs.

dtgerald
27-03-2006, 13:27
Fuck die zwarthandelaren die duperen de echte fans.Ik hoop altijd dat ze met alle kaarten blijven zitten.