PDA

View Full Version : Joop Ubeda



Anonymous
25-03-2006, 16:52
Wanneer wordt deze icoon,want dat mag je gerust stellen,nu eens in het zonnetje gezet..

Deze 58 jarige scheidsrechter die ALLES van het begin af aan heeft gezien en meegemaakt doet samen met Cocu ,maar het merendeels in zijn eentje de gehele WFCA draaiende houden.

De WFCA is onder zijn leiding uitgegroeid tot de toonaangfevende bond in Nederland ,Letland,Duitsland,Japan ,Thailand.

Ook de super gala`s zijn in vergelijking met de WPKL vooruitstrevend te noemen.

Zijn zoon heeft al genoeg onderscheidingen ,ik maak me sterk voor zijn Vader.


Hulde aan deze oude soldaat :P

The Bulldog
25-03-2006, 17:57
Je post klopt niet helemaal denk ik, maar ook ik ben het er mee eens dat Joop een keer in het zonnetje gezet mag worden...

Anonymous
26-03-2006, 04:05
WFCA toonaangevend in Thailand en Japan? In Thailand kennen ze de WFCA totaal niet en in Japan nauwelijks.

Kaoklai
26-03-2006, 10:37
WFCA toonaangevend in Thailand en Japan? In Thailand kennen ze de WFCA totaal niet en in Japan nauwelijks.


In Japan kennen ze de WFCA wel , er is vorig jaar een wedstrijd geweest onder auspiciƫn van de WFCA in Japan met Karim El Assrouti van Kamakura.
De 2e WFCA partij in japan van Collin Adolfs van Ubeda Gym kon niet doorgaan vanwege blessure ofzo.
En er komen meer en meer partijen in de toekomst.

Anonymous
26-03-2006, 14:10
zullen we het on topic houden
ik kan me alleen maar aansluiten dat een Joop Ubeda te weinig lof krijgt voor alles wat ie doet voor de sport

remco pardoel

Lax
26-03-2006, 16:32
zullen we het on topic houden
ik kan me alleen maar aansluiten dat een Joop Ubeda te weinig lof krijgt voor alles wat ie doet voor de sport

remco pardoel

Amen!

MMA Davy
27-03-2006, 00:58
JOPIE 4 EVER!!!! een top scheids!! :wink:

Anonymous
27-03-2006, 02:24
Wanneer wordt deze icoon,want dat mag je gerust stellen,nu eens in het zonnetje gezet..

Deze 58 jarige scheidsrechter die ALLES van het begin af aan heeft gezien en meegemaakt doet samen met Cocu ,maar het merendeels in zijn eentje de gehele WFCA draaiende houden.

De WFCA is onder zijn leiding uitgegroeid tot de toonaangfevende bond in Nederland ,Letland,Duitsland,Japan ,Thailand.

Ook de super gala`s zijn in vergelijking met de WPKL vooruitstrevend te noemen.

Zijn zoon heeft al genoeg onderscheidingen ,ik maak me sterk voor zijn Vader.


Hulde aan deze oude soldaat :P

voel mij een beetje te veel eer toegespeeld.
voel mij wel gevlijt.
maar de wfca word niet door een man geleid.
wel door rick cocu, hans loeffen, en mijn persoon.
en alles in overleg, wij hebben in een relatief korte tijd, een geweldige groei doorgemaakt.
bij ons is het zo, dat wij een vrienden club zijn, met een doel om zo perfect mogelijk te werken, eerlijkheid betrachten staat bij ons hoog in het vaandel.
of je nou hans, joop, of rick, heet of jury, scheids of wat dan ook bent.

wij zijn alle gelijke, ieder brengt zijn mening uit, of zijn idee, en daar praten wij in onderling overleg, MET ZIJN ALLEN OVER.

wij streven naar perfectie.

dus voor en tegenstanders, BRAND LOS ZOU IK ZEGGEN.

grt joop ubeda.

Dragon Tail
27-03-2006, 15:27
Ik ben een voorstander, want als ik Joop het eerstvolgende gala tegenkom is een boze blik van Joop het laatste wat ik wil,
want Joop die kan toch enorm boos kijken.

ICON
27-03-2006, 15:45
Ik ben een voorstander, want als ik Joop het eerstvolgende gala tegenkom is een boze blik van Joop het laatste wat ik wil,
want Joop die kan toch enorm boos kijken.

haha idd joop is cool!! ik was met mn partij banger voor hem dan voor mn tegenstander :wink:

hulde aan joop

HUNTER
27-03-2006, 16:58
en hij heeft nog verstand van voetbal ook

payap
27-03-2006, 20:36
hunter :

en hij heeft nog verstand van voetbal ook

He leuk, Joop is dus voor Ajax ! :P

Klasse Joop !

Arjen
27-03-2006, 20:40
er stond dat hij verstand heeft van voetbal, niet dat hij GEEN verstand heeft van voetbal! :lol:

Anonymous
27-03-2006, 21:18
hunter :

en hij heeft nog verstand van voetbal ook

He leuk, Joop is dus voor Ajax ! :P

Klasse Joop !

Ha Ha Joop houdt gewoon van Feyenoord en hij is morgen jarig.

MMA Davy
28-03-2006, 20:34
feyenooooooooord :lol: :wink:

Anonymous
29-03-2006, 11:42
gefeliciteerd joop, bel mij even.
Anton B.

Anonymous
02-04-2006, 08:14
Nou ja dan niet, dacht dat je mij wou spreken.
Anton buis.