PDA

View Full Version : Uitslagen Barneveld - Play by Play



Ronald
25-03-2006, 16:57
Hier worden live de uitslagen gepost uit Barneveld.

MT-c 62 kg. Henk Baum vs Tom Bennink: Henk Baum winnaar op punten.
MT-n 74 kg. Anna Rieke Heine vs Ellen Groenestein. Groenestein wint op punten.
MT-b 72 kg. Wachagan Melkonian vs Arafat. Arafat wint op punten.
MT-n 84 kg. Boudewijn Koelewijn vs Abdula Amhawi. Amhawi WOP.
MF pro 75 kg. Ronny Janmaat vs Raymond Jarman. Ronny wint op beslissing.
MT-n 82 kg. Achmed Bayrak vs Sultan Nour. Sultan Nour wint op punten.
MT-n 57 kg. Marjanne v.d. Mheen vs Lisette Steinmetz. Steinmetz WOP.
MT-c 84 kg. Jaap Muys vs Garik Sarkisian. Garik Sarkisian wint dmv diskwalificatie 1e ronde.
MF pro 75 kg. Xander Nel vs Ufuk Isgusarer. Xander wint op TKO
MF pro plus 100. Milco Voorn vs Valentijn Overeem. Milco binnen de minuut op een heel lompe guillotine choke.

Pro box 61 kg. Innocent vs Zsolt Botos. Innocent winnaar d.m.v. TKO in de 7e ronde.
MT-c 71 kg. Daniel van Corler vs Omar Bagi. Daniel van Corler wint op punten.
MT-n 61 kg. Conny Bennink vs Rosanne Schinnij. Rosanne Schinnij WOP.
MT-c 77 kg. Julio ter Haar vs Bertus van Lagen. Julio ter Haar WOP.
MT-n 73 kg. Sedar Belebi vs Thijs v.d. Brand. Thijs v.d. Brand WOP.
MT-a 63 kg. Marloes Merza vs Cindy Venema. Onbeslist.
MT-n. Howik Tikrajan vs Carlo Rumokoy. Tikrajan WOP.
MF pro - Willy Ni vs Ulas. Willy wint op armbar einde 1e ronde.
MT-c 72 kg. Ahmed Calik vs Sjaak Dekker. Onbeslist.
MF pro Oktay Karatas vs Mathieu Lawalata. Oktay gediskwalificeerd.

The Bulldog
25-03-2006, 17:00
ideaal,, ik an er niet bij zijn om mijn team maten aan te moedigen dus dit komt goed uit...

Ronald
25-03-2006, 17:50
Hoe laat begint het eigenlijk?

19:30 toch? Ik ga er denk ik wel heen, maar is wel handig om te weten hoe laat het begint.
Zaal open om 18:30 uur. Zal dus idd wel rond 19:30 beginnen.

Maupie
25-03-2006, 19:32
ok , kom maar op met die uitslagen. Ben benieuwd.

Alvast iedereen bedankt voor de pbp :D

Ronald
25-03-2006, 19:56
Komt ie dan...

MT-c 62 kg. Henk Baum vs Tom Bennink: Henk Baum winnaar op punten.

Ronald
25-03-2006, 20:05
2. MT-n 74 kg. Anna Rieke Heine vs Ellen Groenestein. Groenestein wint op punten.

Ronald
25-03-2006, 20:27
3. MT-b 72 kg. Wachagan Melkonian vs Arafat. Arafat wint op punten. Super mooie partij.

Ronald
25-03-2006, 20:35
MT-n 84 kg. Boudewijn Koelewijn vs Abdula Amhawi. Amhawi WOP.

Volgende is Ronny vs Jarman...

payap
25-03-2006, 20:36
MT-n 74 kg. Anna Rieke Heine vs Ellen Groenestein. Groenestein wint op punten.

Klasse Ellen ! Gefeliciteerd !!!

Ronald
25-03-2006, 20:55
MF pro 75 kg. Ronny Janmaat vs Raymond Jarman. Ronny wint op beslissing. Mega slugfest in de 2e ronde, veel bloed!

Cool Ronny 8-) .

Ronald
25-03-2006, 21:06
MT-n 82 kg. Achmed Bayrak vs Sultan Nour. Sultan Nour wint op punten.

payap
25-03-2006, 21:08
Hoor net van Rising Sun die in de zaal zit dat het een toppartij is geweest tussen Ronny en Raymond.

Gefeliciteerd Ronnie. Jammer Raymond volgende keer beter. top prestatie om je eerste 2 profpartijen binnen een week te draaien!!!!

Ronald
25-03-2006, 21:17
MT-n 57 kg. Marjanne v.d. Mheen vs Lisette Steinmetz. Steinmetz WOP.

Maupie
25-03-2006, 21:21
gaat overeem - voorn nog door?

Deuce
25-03-2006, 21:23
Klinkt als een dik gala....succes en gefeliciteerd iedereen!

Ronald
25-03-2006, 21:25
MT-c 84 kg. Jaap Muys vs Garik Sarkisian. Garik Sarkisian wint dmv diskwalificatie 1e ronde. Over het touw heen duwen.

Ronald
25-03-2006, 21:32
MF pro 75 kg. Xander Nel vs Ufuk Isgusarer. Xander wint op TKO binnen 5 seconden! Ufuk loopt vol op een opstoot bij het inkomen.

Well done apeman :D .

Ronald
25-03-2006, 21:39
Laatste voor de pauze:

MF pro plus 100. Milco Voorn vs Valentijn Overeem. Milco binnen de minuut op een heel lompe guillotine choke. Valentijn veel last van z'n nek.

Maupie
25-03-2006, 21:50
feli Xander !

payap
25-03-2006, 21:52
Thanx ronald.

moet nu haasten want moet werken en over 8 minuten moet de eerste cd draaien.

Jelle houdt me op hoogte gelukkig.

veel plezier nog iedereen.

Ronald
25-03-2006, 22:35
Pro box 61 kg. Innocent vs Zsolt Botos. Innocent winnaar d.m.v. TKO in de 7e ronde.

Anonymous
25-03-2006, 22:50
Laatste voor de pauze:

MF pro plus 100. Milco Voorn vs Valentijn Overeem. Milco binnen de minuut op een heel lompe guillotine choke. Valentijn veel last van z'n nek.

damn whats up with overeem? en hoe goed is die innocent eigenmlijk in vergelijking met de grote jongens, en welk gewicht? ik wacht al jaren op een nl talent die mee kan draaien in de usa

Ronald
25-03-2006, 22:51
MT-c 71 kg. Daniel van Corler vs Omar Bagi. Daniel van Corler wint op punten.

Ben
25-03-2006, 22:52
:cry: onbegrijpelijk van valetijn dacht dit word een bonk partij jammer

Anonymous
25-03-2006, 22:52
Laatste voor de pauze:

MF pro plus 100. Milco Voorn vs Valentijn Overeem. Milco binnen de minuut op een heel lompe guillotine choke. Valentijn veel last van z'n nek.

vette shit milco

Ronald
25-03-2006, 23:04
MT-n 61 kg. Conny Bennink vs Rosanne Schinnij. Rosanne Schinnij WOP.

ninjamo
25-03-2006, 23:15
Laatste voor de pauze:

MF pro plus 100. Milco Voorn vs Valentijn Overeem. Milco binnen de minuut op een heel lompe guillotine choke. Valentijn veel last van z'n nek.

vette shit milcodank je

Ronald
25-03-2006, 23:18
MT-c 77 kg. Julio ter Haar vs Bertus van Lagen. Julio ter Haar WOP.

Ronald
25-03-2006, 23:19
dank je
Hahaha... jij bent alweer snel ingelogd :lol: . Gefeliciteerd :D .

Ronald
25-03-2006, 23:34
MT-n 73 kg. Sedar Belebi vs Thijs v.d. Brand. Thijs v.d. Brand WOP.

Ronald
25-03-2006, 23:55
MT-a 63 kg. Marloes Merza vs Cindy Venema. Onbeslist. Sebas was het er niet geheel mee eens. Hij vond Venema beter. Maar wel een mooie partij!

The Bulldog
26-03-2006, 00:02
JAmmer van de uitslag, maar gezien Sebastiaan toch een behoorlijk kundige blik heeft ..gefeliciteerd met de prestatie Cindy..

Eerste A partij is een echte knaller geweest dus.

Ronald
26-03-2006, 00:05
MT-n. Howik Tikrajan vs Carlo Rumokoy. Tikrajan WOP.

Willy aan de beurt...

The Bulldog
26-03-2006, 00:08
hoop Willy op Sub.

Ronald
26-03-2006, 00:17
MF pro - Willy vs Ulas. Willy wint op armbar einde 1e ronde. Toppartij.

Gefeliciteerd Willy 8-)

Ronald
26-03-2006, 00:20
Ulas had een Badr Hari opkomst van 10 minuten :lol: .

Ronald
26-03-2006, 00:34
MT-c 72 kg. Ahmed Calik vs Sjaak Dekker. Onbeslist.

Hierna de laatste partij: Oktay vs Mathieu.

Ronald
26-03-2006, 00:52
MF pro Oktay Karatas vs Mathieu Lawalata. Tumult. Lawalata domineert, komt buiten de ring. Oktay helemaal door het dolle heen. Gaat door na een break. Lawalata met z'n hoofd op tafel, KO. Oktay terecht gediskwalificeerd.

Massi
26-03-2006, 01:30
Mooie avond Mike's Gym Gefeliciteerd allemaal !!!

RisingSun
26-03-2006, 01:49
Ben net terug!
Ik vond het geen top gala, heb ze beter gezien.
Wel paar mooie uitschietende partijen.
Ronny Janmaat vs Raymond Jarman was mooie partij met hoop spektakel. Goed gnp werk van Ronny en goed verdedigd van Jarman. Leuke Sakuraba stuntwerk van Jarman. :D

Xander had Ufuk goed te pakken. Jammer want het had een mooie partij kunnen worden! Ik denk dat een rematch een goed idee is.
Complimenten Xander!

Milco Voorn vs Valentijn Overeem stelde niet veel voor. Goed afgemaakt door Voorn natuurlijk dat wel, maar kwa vermakelijkheid is er niet veel over te zeggen. Persoonlijk vond ik Valentijn er slecht uitzien maar dat kan ook komen doordat ie er wat woester uitziet door zijn kroesharen inplaats van kale kop.

Willy Ni vs Ulas.
Ulas veels te lange opkomst, leek net of de halve koran werd opgelezen. Willy gelijk met een shoot en de heren komen op de grond waarbij Willy een tijd in mount domineert. Oppeens draait het om als Ulas kan kantelen. Dan wordt het toch nog spannend. Ze staan op en gelijk weer een mooie takedown voor Willy en dit keer kan ie lekker ground n pounden vanuit de mount. Vervolgens een snelle armbar en Ulas klopt af!

Oktay Karatas vs Mathieu Lawalata.
Begin is aftastend en er ontstaat niet echt een staant gevecht en dan Lawalata met een snelle harde shoot en komt in mount. Oktay verdedigt heel goed en Lawalata kan af en toe wat gnpden. Dit blijft zo de hele 1e ronde en oktay heeft niets intebrengen gehad.
In de 2e ronde ontstaat er wel een staant gevecht en Lawalata shoot weer maar ze komen daarbij buiten de touwen. Vervolgens heb ik het van de tribune niet goed kunnen zien, maar het schijnt dus dat oktay heeft doorgeslagen terwijl ze erbuiten lagen op de jurytafel. Lawalata is daarbij met zn hoofd op de tafelgekomen en ging daardoor k.o. Dit was een ongeoorloofde actie van oktay en ook niet sportief wat ook resulteerd in een disqualificatie.

Persoonlijk vond ik dit de hoogtepunten van de avond. Ik ben ook wel fan van thaiboxen maar ik vond die partijen op wat uitzonderingen na niet echt super.

Als laatste wil ik nog ff Mama Marieke bedanken voor de drankmuntjes die je kwam brengen. Ik heb ff voor de physical ede fan tribune ;) wat drankjes gehaald en erbij gezegt dat ze door jou gesponserd zijn. Je kan niet meer bij ons stuk 8-)

RisingSun
26-03-2006, 01:50
Wat gebeurde er eigenlijk aan het einde van het gala. Ik dacht dat de pleuris uit ging breken daarzo. Had het wat te maken met de laatste partij of was het gewoon een opstootje tussen wat jongens?

Triker
26-03-2006, 03:03
MT-a 63 kg. Marloes Merza vs Cindy Venema. Onbeslist. Sebas was het er niet geheel mee eens. Hij vond Venema beter. Maar wel een mooie partij!

Volgens mij zag ik soms Sebas bijna liggen slapen :D :D

HUNTER
26-03-2006, 03:18
waren mooie partijen, alleen de volgorde was zooooooooooo slecht. Come on, een N-klasse partij als 1 na laatste om kwart over 12...... en een leuk MMA pro partijen voor de pauze.... niet echt spanning opbouwen dus. Ik had al de hele dag staan scheidsrechteren bij een jeugd judotoernooi van ons dus ik was idd wat duf. En ze mochten geen redbull schenken.... hoe bedoel je niet mogen? zijn ze bang voor wegvliegend publiek? of voor rellen door jongeren met teveel cafeine in hun lijf.... pffffff.

Naja anyways.... Valentijn vond ik wederom erg telurstellend. Hij maakt een super mooie takedown, komt cross-side, en ineens klopt ie af. Uiteraard lijkt het me geen pretje om in de dikke armen van milco te zitten met je hoofd, maar een guillotine choke kan nu eenmaal bijna niet zitten als je geen guard hebt.
Ronny vs Raymond was echt een toppartij. Jarman deed allemaal gekke sakuraba dingen, radslagen helemaal cool. Hij raakte Ronny in de tweede ronde vol op zijn neus, die weer eens kapot ging. Toch bleef Ronny goed volhouden, en wist hij de winst uiteindelijk nog naar zich toe te halen.
Willy was ook super.... snelle takedown, Ulas deed weinig anders dan afklemmen, Willy kwam snel in de mount, waar Ulas nog even de boel wist te ontregelen. Ulas lag echter snel weer terug op zijn rug en hij moest uiteindelijk kloppen op een armbar.
Helaas was Oktay iets te gretig.... Nadat hij zo'n beetje de hele eerste 5 minuten redelijk kansloos op zijn rug had gelegen, gebeurde dit weer, maar nu kon hij wegdraaien. Mathieu had Oktay nu in zijn guard, en Oktay zette veel druk. Mathieu komt onder de touwen (de hoek van oktay claimde dat hij eronderdoor kroop, maar Oktay kniede hem zo hard op zn kont dat hij er valzelf uitviel...), waarna Oktay een soort waas voor zijn ogen kreeg, en maar door bleef slaan, ook nadat de scheids al lang en breed break had geroepen. Mathieu lag met zn hoofd op een tafel KO te zijn, en Oktay wilde rustig verder vechten. Jammer dat zo'n goede vechter zich niet even in kan houden. Als hij gewoon naar de break had geluisterd hadden ze in de zelfde positie verder gegaan in het midden, en had er niets aan de hand geweest. Nu werd Oktay zeer terecht gediskwalificeerd. Hierna werd het nog een beetje een zooitje, want enkele dronken oktay fans ging mathieu nu voor lafaard uitmaken, waar de ede fans weer op gingen reageren. Gelukkig hoorde ik een van de officials tegen die gasten zeggen dat ze de ring nog wel even wilden laten staan als ze wilden vechten. En toen was het uiteraard snel over

van de week volgt het uitgebreide verslag.... ik moet er over 2 en een half uur weer uit, dus ik ga nog heel even van mijn rust met marieke genieten ;)

Triker
26-03-2006, 04:05
Hahaha, ga maar effe lekker ruster rakkers, jullie hebben het verdiend ;) Leuk kort eerste verslag en inderdaad ook na mijn inziens correcte weergave van de laatste partij. Ik was zelf ook een beetje ingedut tijdens het boxen die na de pauze begon... al bij al toch weer enkele mooie en soms te korte partijen gezien ;)

Anonymous
26-03-2006, 04:20
gefeliciteerd iedereen van Mikes gym!!! xander jij bent helemaal de man!!! Ufuk respect man ...volgende keer beter.... willy toppartij vriend...en jammer matthieu dat het zo moest lopen.l..

Anonymous
26-03-2006, 04:46
Echt een vette avond. Jammer voor Ufuk, Raymond en Matthieu.

Heb net even de beelde teruggezien en ik heb toen matthieu onder de touwen kwam echt een partij zitten tieren en vloeken toen oktay hem nog sloeg. Hij werdt er gewoon onder geduwt :evil:

Impulse
26-03-2006, 04:47
Echt een vette avond. Jammer voor Ufuk, Raymond en Matthieu.

Heb net even de beelde teruggezien en ik heb toen matthieu onder de touwen kwam echt een partij zitten tieren en vloeken toen oktay hem nog sloeg. Hij werdt er gewoon onder geduwt :evil:

je kan me gewoon op de tape horen bleren :oops:

Ben
26-03-2006, 09:52
:lol: waar ging je van genieten van marieke of van de rust

Wheelie
26-03-2006, 10:10
Echt een vette avond. Jammer voor Ufuk, Raymond en Matthieu.

Heb net even de beelde teruggezien en ik heb toen matthieu onder de touwen kwam echt een partij zitten tieren en vloeken toen oktay hem nog sloeg. Hij werdt er gewoon onder geduwt :evil:

je kan me gewoon op de tape horen bleren :oops:

kun je die beelden niet posten ? ;)

Wheelie
26-03-2006, 10:11
Laatste voor de pauze:

MF pro plus 100. Milco Voorn vs Valentijn Overeem. Milco binnen de minuut op een heel lompe guillotine choke. Valentijn veel last van z'n nek.

vette shit milcodank je

dat was ik, niet ingelogd :wink:

Andre
26-03-2006, 10:16
Wat nog het aller ergste is,is dat die zogenaamde k.. fans van Oktay ( en hier kijk ik hem niet op aan) Matthieu buiten ook nog even stonden op te wachten bij zijn auto en hem daar gewoon nog even gaan bedreigen ook.
Matthieu vocht echt een super partij met een shoot in de eerste ronde zo snel heb ik hem nog niet gezien volgens mij en verdiend gewoon de lof voor de overwinning en niet al dat gezeik van een stelletje rand debielen.

Andre

Wheelie
26-03-2006, 10:19
Wat nog het aller ergste is,is dat die zogenaamde k.. fans van Oktay ( en hier kijk ik hem niet op aan) Matthieu buiten ook nog even stonden op te wachten bij zijn auto en hem daar gewoon nog even gaan bedreigen ook.


Dat is echt heel triest :?

Anonymous
26-03-2006, 10:21
inderdaad triest.
zit er een rematch in andre ?

mama
26-03-2006, 10:30
:lol: waar ging je van genieten van marieke of van de rust
van de rust van Marieke
;)

Marco (scheids)
26-03-2006, 10:31
Ik heb weer een leuk gala gemist zie ik ..... :twisted:

lunatic
26-03-2006, 11:28
Erg jammer dat de laatste partij zo is gelopen.
Matthieu was erg goed bezig. Controleerde goed op de grond en had echt een super snelle shoot!!
Jmmr dat de fans zo reageren. Fans zijn altijd leuk maar ze kunnen het ook goed verpesten zoals gister.

Silat
26-03-2006, 11:30
was best een leuke avond, goeie plek die Veluwehal!

Ronny, Xander en Willy gefeliciteerd, allemaal erg goed gevochten!

Arjen
26-03-2006, 12:07
Waarneer komen de foto's?

Ben
26-03-2006, 15:16
:cry: jammer hier zit je als vechtsport publiek niet op te wachten
ze halen de sport daar mee naar beneden weigeren dat publiek bij het volgende gala

mama
26-03-2006, 15:23
Waarneer komen de foto's?

ben ik al thuis????
in de loop van de week komen de foto's.
we waren vannacht om 1 uur thuis.
heb nu weekend.........

Arjen
26-03-2006, 15:29
Waarneer komen de foto's?

ben ik al thuis????
in de loop van de week komen de foto's.
we waren vannacht om 1 uur thuis.
heb nu weekend.........

mooi zo

lunatic
26-03-2006, 15:33
sandy heeft een aantal gevechten opgenomen.
Heb net van haar de dvd gekregen.
Probeer ze vandaag te rippen en te uploaden

DK
26-03-2006, 15:50
Ronald wat bedoel je met lompe choke? Komt namelijk een beetje negatief over of bedoel je dit anders?

En sebastiaan het is zeker zo dat een guillotine choke bijna nooit zit als je een sidemount hebt. Maar je kent ook de zgn. anaconda choke en daar kwam milco uiteindelijk in uit, alleen zonder de voorbeweging zeg maar.

Pimp-Daddy
26-03-2006, 15:50
Het was een top avond voor Mike's Gym!!! :lol:

Arafat vocht de partij van de avond tegen een hele sterke wachagan van team Karatas. In de 3e ronde daagde Wachagan Arafat uit door zn armen naar beneden te doen, en daar maakte Arafat dankbaar gebruik van, en sloeg Wachagan tegen de vlakte. Deze kreeg 8 tellen, en kon niet meer genoeg doen om deze achterstand goed te maken. Top partij, en een top prestatie van Arafat.

Ronny tegen Raymond heb ik helaas niet gezien, maar Ronny vocht sterk hoorde ik en hij heeft daar dan ook hard voor getraind. De wedstrijd gewoon uitgevochten met een gebroken neus, klasse kerel...

Marloes Merza vocht een onbeslist, maar helaas vocht zij niet zo sterk als ze normaal vecht, want ik weet zeker dat ze deze partij voortijdig had kunnen beeindigen. Maar iig haar 1e A-partij omgezet in een onbeslist.

En ik heb eindelijk ook weer eens gewonnen, mede door Joey en Melvin die me super motiveerden vlak voor de partij, waardooor ik heel scherp was en Ufuk gelijk op kon vangen met een rechtse swing/opstoot die gelijk raak was. Ko in 6 sec... 8-)

:twisted: We zijn toch geen schooiers!!!!! :twisted:

Ronald
26-03-2006, 15:51
sandy heeft een aantal gevechten opgenomen.
Heb net van haar de dvd gekregen.
Probeer ze vandaag te rippen en te uploaden
Top Willy :D

lunatic
26-03-2006, 15:54
gefeliciteerd xander!!

Ronald
26-03-2006, 15:55
Ronald wat bedoel je met lompe choke? Komt namelijk een beetje negatief over of bedoel je dit anders?
Geen idee. Ik typ eenvoudig de berichtjes over zoals ik ze binnenkrijg. Ik heb de partij zelf niet gezien.
Als ik echter terug lees wat er over gezegd wordt dan vermoed ik dat er gewoon bedoelt wordt dat ie "hard en bruut" is aangezet. Maar hoe je het ook omschrijft, ik zou er niet wat negatiefs achter zoeken :wink: .

danial
26-03-2006, 16:01
weer een top gala, vooral als je de hele tijd naast remco sta :D ,

Pimp-Daddy
26-03-2006, 16:04
gefeliciteerd xander!!

Thanx, en jij uiteraard ook gefeliciteerd!! Top hoe je je terug vocht in de partij nadat je toch een aantal stoten op je hoofd te verwerken had gekregen.

Gelukkig kon je je toch nog een beetje opladen... :wink:

lunatic
26-03-2006, 16:07
Thnx,
Die klappen zaten er idd op haha
wel lekker lol

HUNTER
26-03-2006, 17:51
Ronald wat bedoel je met lompe choke? Komt namelijk een beetje negatief over of bedoel je dit anders?

En sebastiaan het is zeker zo dat een guillotine choke bijna nooit zit als je een sidemount hebt. Maar je kent ook de zgn. anaconda choke en daar kwam milco uiteindelijk in uit, alleen zonder de voorbeweging zeg maar.

een anaconda choke vanuit de onderliggende positie in de sidemount? Is nieuw voor me, maar jij zat er waarschijnlijk beter voor dan ik. En met lomp bedoelde ik idd niets negatiefs, maar gezien het feit dat het een vreemde positie was waaruit Valentijn opgaf en omdat hij heel veel last van zijn nek had, dat het een vrij krachtige, snelle en hard aangezette beweging was. Zo goed, Daan? ;)

HUNTER
26-03-2006, 22:22
ehhh sebas.... dat deed de scheids ook. Helaas ging dat een beetje langs oktay heen :?

Anonymous
26-03-2006, 22:24
scheids had eerder en beter in moeten grijpen. maar toch...als je ziet dat de ander half uit de ring hangt met z'n hoofd op de jury-tafel, dan zou er bij jezelf toch ook wel een belletje gaan rinkelen....

HUNTER
26-03-2006, 22:26
de scheid shad helemaal niet eerder en beter in moeten grijpen, oktay had moeten luisteren, want de scheids greep in. Als een vechter dan toch doorgaat dan moet je niet gek opkijken als je toch wordt gediskwalificeerd

Dragon Tail
26-03-2006, 23:29
Wat nog het aller ergste is,is dat die zogenaamde k.. fans van Oktay ( en hier kijk ik hem niet op aan) Matthieu buiten ook nog even stonden op te wachten bij zijn auto en hem daar gewoon nog even gaan bedreigen ook.


Dat is echt heel triest :?

WIj gingen na afloop van de 2e ronde weg en hebben die taferelen gelukkig gemist. Rare reactie van die 'fans' om iemand op te wachten.

Triker
27-03-2006, 00:35
Stoute fans.... Oktay zal ze vast wel erop aanspreken!! Want dit soort acties van je fans doen de wedstrijdvechter ook geen goed!

Silat
27-03-2006, 00:58
Ik sprak oktay vandaag en hij kon het niet geloven dat ze dat gedaan hadden. Hij was echt teleur gesteld.

Master RICO.
27-03-2006, 01:58
[quote="Pimp-Daddy"]Het was een top avond voor Mike's Gym!!! :lol:



Marloes Merza vocht een onbeslist, maar helaas vocht zij niet zo sterk als ze normaal vecht, want ik weet zeker dat ze deze partij voortijdig had kunnen beeindigen. Maar iig haar 1e A-partij omgezet in een onbeslist.

Volgens mij vocht marloes op 5 februarie in oostzaan tegen jorina baars (jojo) en dit was toch ook een A partij .
vond trouwens de uitslag erg discutabel vond Cindy venema beter en ook meer scoren maar das mijn mening .

Dragon Tail
27-03-2006, 07:39
[quote=Pimp-Daddy]Het was een top avond voor Mike's Gym!!! :lol:



Marloes Merza vocht een onbeslist, maar helaas vocht zij niet zo sterk als ze normaal vecht, want ik weet zeker dat ze deze partij voortijdig had kunnen beeindigen. Maar iig haar 1e A-partij omgezet in een onbeslist.

Volgens mij vocht marloes op 5 februarie in oostzaan tegen jorina baars (jojo) en dit was toch ook een A partij .
vond trouwens de uitslag erg discutabel vond Cindy venema beter en ook meer scoren maar das mijn mening .

Volgens mij had Cindy ook een lichte puntenvoorsprong.
Trouwens de omroeper zei dat het een onbeslist was en...... dat er een aanzienlijk gewischtsverschul was tussen de dames. Dan zou je toch denken dat als Cindy de lichtere vechtster was en vooruit vocht en optisch (..) meer punten scoorde en het gewichtsverschil in haar nadeel zij toch eigenlijk de winst moest krijgen.

Anonymous
27-03-2006, 12:24
ik vond gala van barnevel een saaie boel, de leuke partijen gingen allemaal niet door of werden snel beslist. OKtay karatas mocht doorvechten buiten ringen, als jekijkt naar partij van ronny janmaat die ging ook door buiten ring, dus snapte er niet veel van , ben geen oktay van maar hij had wel gelijk dit keer, Maar de b partij van Melkonian was top, wat kan hij vechten zeggen een toptalent, die niet arrogant moet doen , daardoor ging die even knockdown,maar hij gaf zijn tegenstanders kickbox les, echt jammer dat die op punten heeft verloren, als hij zijn spel alle rondes had gespeeld had die gewonnen , dat met gemak. Voor de organisatie een tip. jullie konden beter 2 a partijen regelen in plaats van valentijn te regelen, want een bagger vechter is dat.

alex da silva
27-03-2006, 12:57
ja! iedereen van mikes gefeliciteerd...xander ... ik ben trots op je man!!! slechte periode heeft iedereen... jij bent goed man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu naar voren!!!

HUNTER
27-03-2006, 13:31
ik vond gala van barnevel een saaie boel, de leuke partijen gingen allemaal niet door of werden snel beslist. OKtay karatas mocht doorvechten buiten ringen, als jekijkt naar partij van ronny janmaat die ging ook door buiten ring, dus snapte er niet veel van , ben geen oktay van maar hij had wel gelijk dit keer, Maar de b partij van Melkonian was top, wat kan hij vechten zeggen een toptalent, die niet arrogant moet doen , daardoor ging die even knockdown,maar hij gaf zijn tegenstanders kickbox les, echt jammer dat die op punten heeft verloren, als hij zijn spel alle rondes had gespeeld had die gewonnen , dat met gemak. Voor de organisatie een tip. jullie konden beter 2 a partijen regelen in plaats van valentijn te regelen, want een bagger vechter is dat.

aan je hele schrijfstijl zie ik al dat je er verstand van hebt.... :?

Ben
27-03-2006, 16:39
goed gesproken sebas vind dat je gelijk hebt

MMArco
27-03-2006, 16:43
Ik zie de jongens van Team Duncan er niet tussenstaan.. Zijn hun partijen uitgevallen of was er nog een gala de 25ste?

mama
27-03-2006, 16:44
er was nog een gala in limburg en misschien nog wel ergens 1
maar in Barneveld was er niemand van team duncan.

MMArco
27-03-2006, 16:46
Oh, ik lees net iets over battle of the south idd. Dan waren ze vast daarheen :)

armani
27-03-2006, 17:06
ik heb zaterdag genoten van enkele partijen.waar ik minder van heb genoten zijn enkele reacties op dit forum over het partij van oktay vs mathieu (hoop dat ik het goed heb).
ik heb zelf bij hem in de hoek gestaan en heb het allemaal anders ervaren. wanneer een scheidsrechter het gevecht wil onderbreken moet hij ertussen springen, soms ben je niet verstaanbaar als scheids. naar mij mening wou mathieu de gevecht ontwijken door buiten de ring te kruipen.
als oktay daadwerkelijk heeft geslagen waardoor mathieu met zijn hoofd op de jurytafel kwam dan wil ik dat niet goed praten. zelf (oktay)gaf aan niks gehoord te hebben van de scheids. en wat er
buiten de ring om is gebeurd dat kan niet en dat mag niet. dit is wat oktay ook niet wilde.
verheug me op een rematch, want dit is wat dit partij verdiend een echte winaar.

DK
27-03-2006, 21:44
Ronald wat bedoel je met lompe choke? Komt namelijk een beetje negatief over of bedoel je dit anders?

En sebastiaan het is zeker zo dat een guillotine choke bijna nooit zit als je een sidemount hebt. Maar je kent ook de zgn. anaconda choke en daar kwam milco uiteindelijk in uit, alleen zonder de voorbeweging zeg maar.

een anaconda choke vanuit de onderliggende positie in de sidemount? Is nieuw voor me, maar jij zat er waarschijnlijk beter voor dan ik. En met lomp bedoelde ik idd niets negatiefs, maar gezien het feit dat het een vreemde positie was waaruit Valentijn opgaf en omdat hij heel veel last van zijn nek had, dat het een vrij krachtige, snelle en hard aangezette beweging was. Zo goed, Daan? ;)

Wat ik bedoelde was dat het inderdaad een aparte verwurging was en dat hij zijn armen net zo om zijn nek had als je dat bij een anaconda choke hebt op zijn slagaders dus. zo goed Sebastiaan :lol:

Maar even serieus, ik vind het een topprestatie van milco, jammer dat hij er niet wat meer credit voor krijgt, van sommige dan. die zeggen dat het dan teleurstellend is dat de wedstrijd zo kort duurde.

mama
27-03-2006, 21:49
ja logisch dat de mensen het jammer vinden dat de partij zo kort was. Het was een partij waar iedereen toch meer van verwachte.
Wat niet afneemt dat het top is van Milco dat hij zo snel klaar was.
Maar van mij had de partij ook wel wat langer mogen duren.
:wink:

payap
28-03-2006, 00:46
@ Armani en I love knock outs

was er zaterdag (helaas) niet bij dus heb het niet live gezien maar net na de training wel de video opnames en ook de partij van Matthieu vs Oktay. En heb hem net gedownload en een paar keer in slowmotion afgespeeld.

De hele eerste ronde domineert Matthieu de partij. Tijdens de tweede ronde die net bezig is ziet Matthieu weer bovenop en kanteld Oktay hem en ontstaat er een worsteling waar Oktay bovenkomt. Matthieu probeert hier tijdens de worsteling onderuit te draaien om weer boven te komen maar raakt hierdoor naar de zijkant doordat ook Oktay dit probeert te verhinderen.

Matthieu valt uit de ring op de tafel en tijdens de klap ligt zijn gehele bovenlichaam buiten de ring. Oktay hangt boven hem met zijn onderbuik op de onderste ringtouw tijdens de klap.

De scheids kan je niet horen op deze video maar wel dat matthieu niet meer bezig is met de partij maar om weer richting ring te komen en zonder dekking (zou hij toch niet zomaar doen)

dus geen onzin vertellen dat Matthieu de partij wilt ontlopen want hij heeft constant gedomineerd op de grond en staande is er niets gebeurd door snelle shoots van Matthieu.

hier onder een printscreen van het moment in een word doc. (kon het zo snel ergens anders goed krijgen dus je moet ff downloaden.

http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0K0SV8MF513VP0F9O40Q7OHWHP

armani
28-03-2006, 13:49
@ Armani en I love knock outs

was er zaterdag (helaas) niet bij dus heb het niet live gezien maar net na de training wel de video opnames en ook de partij van Matthieu vs Oktay. En heb hem net gedownload en een paar keer in slowmotion afgespeeld.

De hele eerste ronde domineert Matthieu de partij. Tijdens de tweede ronde die net bezig is ziet Matthieu weer bovenop en kanteld Oktay hem en ontstaat er een worsteling waar Oktay bovenkomt. Matthieu probeert hier tijdens de worsteling onderuit te draaien om weer boven te komen maar raakt hierdoor naar de zijkant doordat ook Oktay dit probeert te verhinderen.

Matthieu valt uit de ring op de tafel en tijdens de klap ligt zijn gehele bovenlichaam buiten de ring. Oktay hangt boven hem met zijn onderbuik op de onderste ringtouw tijdens de klap.

De scheids kan je niet horen op deze video maar wel dat matthieu niet meer bezig is met de partij maar om weer richting ring te komen en zonder dekking (zou hij toch niet zomaar doen)

dus geen onzin vertellen dat Matthieu de partij wilt ontlopen want hij heeft constant gedomineerd op de grond en staande is er niets gebeurd door snelle shoots van Matthieu.

hier onder een printscreen van het moment in een word doc. (kon het zo snel ergens anders goed krijgen dus je moet ff downloaden.

http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=0K0SV8MF513VP0F9O40Q7OHWHP

allereerst wil ik zeggen payap wat ik zij is geen onzin maar een mening van mij.gelukkig verschillen we van onze meningen. nog steeds ben ik der over eens dat mathieu de gevecht ontweek en onder de ring wou gaan. wederom dit zijn mijn ervaring betreft hun wedstrijd en dat jij 100 keer het filmpje hebt gezien en beweerd dat het anders is dat is jou mening en dat is geen onzin. maak me daar niet eens zo druk over want hoe dan ook ze komen vast wel weer tegen elkaar te staan. maak me meer druk om negatief opmerkingen richting oktay. mensen die hem niet eens persoonlijk kennen en een oordeel over hem hebben.

HUNTER
28-03-2006, 14:58
beste armani,

ik denk niet dat het zo zeer gaat om het feit dat we een oordeel over oktay hebben, maar wel over zijn gedrag in de ring. Je hoeft iemand niet te kennen om dergelijke acties af te keuren denk ik. Hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je een call van een scheids mist in je enthousiasme, moet er denk ik toch wel een belletje gaan rinkelen als je iemand, die half buiten de ring hangt, met zijn hoofd op een tafel slaat. Dit gaat mijn beleving van MMA als sport een beetje te boven. En wellicht had de scheids er wel tussen moeten springen maar hij zal zijn redenen zeker hebben gehad om dit niet te doen. Maar dit doet niets af aan het feit dat het niet echt van respect voor je tegenstander getuigt als je hem met zijn hoofd op een tafel slaat. En verder zal Oktay best een aardige gozer zijn, dat weet ik niet en dat doet er verder ook niet toe.

Impulse
28-03-2006, 16:49
wederom een incident dat als een zwarte donkere wolk boven een gala hangt. :evil: Vindt dat het nu wel even genoeg is geweest over wat Oktay of Matthieu wel of niet deden. Het is nu bijna een week geleden en er wordt over helemaal niets anders meer gepraat hier. Mag ik jullie wel even helpen herinneren dat er ook andere GOEIE gevechten waren :D

armani
28-03-2006, 17:54
wederom een incident dat als een zwarte donkere wolk boven een gala hangt. :evil: Vindt dat het nu wel even genoeg is geweest over wat Oktay of Matthieu wel of niet deden. Het is nu bijna een week geleden en er wordt over helemaal niets anders meer gepraat hier. Mag ik jullie wel even helpen herinneren dat er ook andere GOEIE gevechten waren :D

geef je absoluut gelijk impulse

Anonymous
29-03-2006, 18:24
Die waren er zeker ja!

Ik vond trouwens die radslag van Jarman echt strak! Ik dacht echt bij mezelf "Wat gaat die gozer doen joh?!" haha!
Was trouwens sowieso een mooie partij!

wat d8 je van het bommetje die hij probeerde te maken

Impulse
29-03-2006, 18:27
Die waren er zeker ja!

Ik vond trouwens die radslag van Jarman echt strak! Ik dacht echt bij mezelf "Wat gaat die gozer doen joh?!" haha!
Was trouwens sowieso een mooie partij!

wat d8 je van het bommetje die hij probeerde te maken

was ikke hierboven.
Toen hij die radslag maakte zat ik echt van: wat is die gekke gozer nou dan aan het doen !!! :D

Dennuz
29-03-2006, 18:38
laat iemand die partij posten haha, ben echt benieuwd!