PDA

View Full Version : Vale Tudo in de buurt van uden



Anonymous
25-03-2006, 20:33
goededag medesporters

ik zoek een vale tudo school in de buurt van uden wil ongeveer 30 km rijden niet verder want anders gaat het me teveel kosten
weten jullie mischien sites of telefoon nummers van scholen want ik kan echt niks vinden
alvast bedankt ATS

Deuce
25-03-2006, 21:24
Pardoel Sports in Oss....
www.pardoelsports.nl

Anonymous
25-03-2006, 23:36
ok dank je wel maar is er ook een sportschool in de buurt waar ze echt vale tudo geven staand en grond vechten ik doe nu al thaiboksen maar wil er toch nog graag wat staand vechten erbij is toch altijd wel fijn
heb in eindhoven ook pancrase gevonden
wat is het preciese verschil tussen pancrase en vale tudo bij vale tudo mag je knieen op het hoofd doen als je op de grond ligt en da was bij pancrase tochnie of toch wel ?? :?

Silat
26-03-2006, 01:51
ok dank je wel maar is er ook een sportschool in de buurt waar ze echt vale tudo geven staand en grond vechten ik doe nu al thaiboksen maar wil er toch nog graag wat staand vechten erbij is toch altijd wel fijn

:?



wat is het preciese verschil tussen pancrase en vale tudo bij vale tudo mag je knieen op het hoofd doen als je op de grond ligt en da was bij pancrase tochnie of toch wel ?? :?

Wat maakt het uit als nog geen mma wedstrijden draait op prof niveau waar je dat zelfs in NL amper ziet.

En je kan toch trainen zoals je wil?

Dennuz
26-03-2006, 12:30
Silat = Correct, ik weet niet wat voor wedstrijden je wilt gaan doen, maar tenzij je van plan bent naar Japan te gaan heb je niet echt veel aan knieen op het hoofd in NL..

Maar je kunt tijdens een training toch altijd wel wat inbouwen voor jezelf als je graag knieen op het hoofd wil oefenen...

Deuce
26-03-2006, 14:35
Je traint toch om goed te worden in vale tudo, dat betekend dat je grond & staand moet trainen (wat beide kan in de sportschool waarvan de link is gegeven).

Eerst dat maar even doen en dan pas knieen en ellebogen ok :wink:

HUNTER
27-03-2006, 23:32
ja idd.....

als je geen goede positie hebt dan zijn knieen leuk, maar dan lig je er zo weer af :?

als je je thaiboksen met BJJ en worstelen/judo combineert dan denk ik dat je die knieen vanzelf wel een keertje kunt gaan toevoegen.... als je die idd al mag op nederlandse gala's

Silat
28-03-2006, 00:27
ja idd.....

als je geen goede positie hebt dan zijn knieen leuk, maar dan lig je er zo weer af :?



LOL en als je wel een goede positie hebt zijn knieen gewelidig, toch Alistair? :D