PDA

View Full Version : uitslagen Short Circuit (bjj)



Anonymous
26-03-2006, 21:06
Heeft iemand de uitslagen van de Short Circuit die vanmiddag plaats heeft gevonden?

Christophe
26-03-2006, 22:20
Exit heeft heel veel medailles, de rest een paar! :wink:

Het was erg gezellig in Oss, redelijk veel volk en de partijen draaiden vlot op de twee matten (of de twee delen van de ene mat). Het was alleen erg lang wachten tot ze met de blauwe gordel-divisie begonnen, en toen het zo ver was ... was het er erg plots. But who's complaining?! :wink:

Al bij al een zeer geslaagde dag! Ik kijk al uit naar de volgende, want zoals Mathieu in z'n intro al terecht opmerkte: er zijn veel te weinig BJJ-tornooien. Het volgende is Spartakiade VI in Brussel op 23 april! Be there!!! :)

Anonymous
26-03-2006, 22:42
echt klote die toernooien zijn altijd op data dat ik niet kan. Wil echt weer een keertje meedoen en rollen met andere gasten. Maar cool dat jullie het zo goed gedaan hebben, wat heb jij gedaan Chris?

Christophe
26-03-2006, 23:21
echt klote die toernooien zijn altijd op data dat ik niet kan. Wil echt weer een keertje meedoen en rollen met andere gasten. Maar cool dat jullie het zo goed gedaan hebben, wat heb jij gedaan Chris?

Ik ben eerste geworden in de -85 bij de blauwe gordels, en 3de in het open gewicht bij de blauwe gordels ... waar Jesse Gibbs het goud heeft gehaald! Heb die partij tegen Jesse op punten verloren (en trots, heb zelfs - even - op z'n rug gezeten met m'n haken in) en al m'n andere partijen met submission gewonnen (nog trotser)! :D

Spijtig dat je niet mee kon doen (al weet ik niet wie je bent)! Wedstrijden rollen is fun, en je leert er enorm veel van bij! Maybe next time! :wink:

Anonymous
26-03-2006, 23:28
Netjes, wat is die Jesse een bjj monster he!

yas
27-03-2006, 13:57
asap the results..!

met een opkomst van 55 man (en vrouw :D) uit belgie,duitsland en nederland in de dojo van Active Fitnessworld te Oss, mochten we van een geslaagd toernooi spreken. helaas veeel te weinig man van team Yamasaki Holland, anyway..de deelnemers hadden handen (en benen) genoeg aan elkaar..er was sprake van een KO-systeem, maar de 'losers'(zoals mathieu peters mooi vertaalde :lol: ) maakten nog wel kans op een 3e plaats. Rondes van 5 minuten. Daarnaast kon je ook meedoen met de open class. Helaas niet naar de K1 Max (dat ook 26 maart was), maar we mochten tijdens de weigh-in wel ff genieten van de fitnessworkout van Albert Kraus :P

Anyway, Team Yamasaki had weinig deelnemers, maar wist wel enkele prijzen te winnen. Alvast een paar:Jesse Gibs 1e plaats, Peter Cyrano (Amsterdam) 1ste plaats en Thijs (utrecht) 3 plaats,

Damesdivisie bestond uit 60-,60+ en open class. De poule 60- moest opnieuw worden gevochten vanwege draw..en 2e kansen grijpen we ;) Jillie (Exit) zusje van Majanka (vecht shooto 2 april Ede tegen Nadia) maakte gister haar debuut op haar eerste 'adult-tournament'. Traint 5 jaar BJJ olv Ken van Gilbergen en is 15 jaar jong en won 2 maal van blue belt Birgit Zohner (Gracie Barra)!!

Marjolein (nk blue blue 65-) versloeg de 10kg zwaardere blue belt Sara !!

Jillie in actie
http://www.exit-bjj.be/foto/sc1_2006/7/


Thnx 2 Beto Arrudo and Aram Clements (a.s.c.) for coaching, appreciate a lot guys!!

http://img87.imageshack.us/img87/5225/gilrscrop5oy.jpg (http://imageshack.us)

vlnr
Marjolein, Jillie, Sara en Yas

http://groups.msn.com/BJJHOLLAND

Ronald
27-03-2006, 15:01
Gefeliciteerd yas :D .

Christophe
27-03-2006, 17:21
In afwachting van de volledige resultaten, alvast de resultaten van de vechters van Exit:

• Jillie: 2de plaats -60kg vrouwen
• Tim en Martijn: 1ste plaats -67kg wit
• Steven: 2de plaats -73kg wit
• Steve: 3de plaats -79kg wit
• Bruno: 1ste plaats -91kg wit
• Maurice: 1ste plaats -67kg blauw en hoger
• Michel en Ken: 1ste plaats -73kg blauw en hoger
• Wim: 1ste plaats -79kg blauw en hoger
• Christophe: 1ste plaats -85kg blauw en hoger
• Michel en Christophe: 2de en 3de plaats

Check ook www.exit-bjj.be voor foto's

Kimura
27-03-2006, 17:29
Gefeliciteerd allemaal!!! ;-) Ennuh...een nieuwe mat in Oss zie ik...ziet er goed uit!

Christophe
27-03-2006, 20:18
Gefeliciteerd allemaal!!! ;-) Ennuh...een nieuwe mat in Oss zie ik...ziet er goed uit!

Yo amigo, waar was jij zondag?!

Nieuwe mat zou ik niet zeggen, het is een soort "zeil" dat ze erover hebben gespannen!

yas
28-03-2006, 09:25
Gefeliciteerd yas :D .

thnx 8-)

Anonymous
28-03-2006, 10:54
Ik kon niet komen :(

Hoe heeft team Rickson Gracie het gedaan?Heb nog niemand gesproken.(en der konden niet zoveel mensen..)

Anonymous
28-03-2006, 14:22
heeft iemand alle results al? Ben wel benieuwd.

Anonymous
28-03-2006, 17:26
Ik kon niet komen :(

Hoe heeft team Rickson Gracie het gedaan?Heb nog niemand gesproken.(en der konden niet zoveel mensen..)

pieter moore is iig eerste geworden, en volgens mij deed mano het ook erg goed :)

uitslagen helaas nog niet beschikbaar :(

Anonymous
28-03-2006, 19:31
Ik kon niet komen :(

Hoe heeft team Rickson Gracie het gedaan?Heb nog niemand gesproken.(en der konden niet zoveel mensen..)

pieter moore is iig eerste geworden, en volgens mij deed mano het ook erg goed :)

uitslagen helaas nog niet beschikbaar :(

nou volgens mij verloor hij de eerste partij op traingle van christophe.

bquiroga
29-03-2006, 06:10
wanneer is de volgende short circuit?

Christophe
29-03-2006, 18:15
Ik kon niet komen :(

Hoe heeft team Rickson Gracie het gedaan?Heb nog niemand gesproken.(en der konden niet zoveel mensen..)

pieter moore is iig eerste geworden, en volgens mij deed mano het ook erg goed :)

uitslagen helaas nog niet beschikbaar :(

nou volgens mij verloor hij de eerste partij op traingle van christophe.

Idd, en z'n 2de partij tegen een witte bander (?!?) uit Brussel verloor 'ie ook op submission als ik me niet vergis! En dan had die kerel waarvan hij verloor blijkbaar al bij -85 wit gevochten. Vocht niet slecht, die zal niet meer lang wit blijven. Wellicht gaat hij winnen op de spartakiade volgende maand, en dan blauw krijgen! Good for him!

Vond trouwens dat er weinig blauwe banders meevochten? Waar zitten ze allemaal?! Geen zin om mee te doen, of ...! :?

redjuh
29-03-2006, 18:31
-85 wit is gewonnen door pieter moore

Christophe
30-03-2006, 10:00
-85 wit is gewonnen door pieter moore

Proficiat Pieter, well done! Dan zie ik je wellicht snel bij de blauwe banders?! :wink:

yas
30-03-2006, 12:04
SHORT CIRCUIT PHASE 1 RESULTS

WHITE BELT DIVISION MEN

Feather -67
1 Martijn Evers Exit
2 Tim Bachot Exit
3 Darwin van Potten Rickson Gracie

Light -73
1 Chris Arends Team Yamasaki
2 Steven Rooijakkers Exit
3 Thijs Distel Team Yamasaki

Medium -79
1 Abdoulah Al-Omar Team Yamasaki
2 Yamal Abbadi Farid / Ze Marcello
3 Steve Tolle Exit

Medium heavy -85
1 Pieter Moore Rickson Gracie
2 Aghalban Redune Fire Gym
3 - -

Heavy -91
1 Bruno Charvet Exit
2 Przemystaw Olendzki Fire Gym
3 Steven van Goolen Exit

Super Heavy -91
1 Peter Tuinfort Team Yamasaki
2 Mohammed Saaliti Fire Gym
3 Bastiaan Dikker Rickson / Olympiawaard

WOMEN

-60
1 Yasmin Sewgobind Team Yamasaki
2 Julie Lathouwers Exit
3 Birgitt Zöhner Cazeka / Gracie Barra

+60
1 Marjolein Leenknecht MarjoBJJ
2 Sarah de Maarschalk Exit

MEN COLOURED BELTS

Feather -67
1 Maurice Goffart Exit
2 Ovanis Basoyan Fire Gym
3 Cedric Strykowski Ze Marcello Brussel


Light -73
1 Ken van Gilsbergen Exit
2 Michel Goffart Exit
3 Bert Blancke Ze Marcello Brussel

Medium -79
1 Wim de Putter Exit
2 Aram Clemmens Team Yamasaki
3 Stefan Breiksch Cazeka / Gracie Barra

Medium heavy -85
1 Christophe Deferme Exit
2 Reduan Aopoeban Fire Gym
3 Mano Kok Rickson Gracie

Super Heavy +90
1 Jessie Gibs Team Yamasaki
2 Marschmellow Lothmann Caveirinha / Gracie Barra

OPEN CLASS

MEN WHITE BELTS
1 Bastiaan Dikker Rickson / Olympiawaard
2 Reduan Boudul Farid / Ze Marcello
3 Ovanis Basoyan Fire Gym

MEN COLOURED BELTS
1 Jessie Gibs Team Yamasaki
2 Michel Goffart Exit
3 Christophe Deferme Exit

WOMEN
1 Sarah de Maarschalk Team Yamasaki
2 Yasmin Sewgobind Team Yamasaki
3 Marjolein Leenknecht MarjoBJJ

Anonymous
30-03-2006, 14:31
Eventjes tussendoor voor Yas, Sara is nog altijd een whitebelt hoor en geen bluebelt.En ze heeft in de open klasse van Marjolein(blue belt) gewonnen. :D

Greetz,

Kenny

yas
30-03-2006, 16:16
Eventjes tussendoor voor Yas, Sara is nog altijd een whitebelt hoor en geen bluebelt.En ze heeft in de open klasse van Marjolein(blue belt) gewonnen. :D

Greetz,

Kenny

sorry broertje, een vergissing betreft die belt, sara is idd een white belt maar ze heeft sowieso in de open class niet van marjolein gewonnen... de 60+ heeft marjo gewonnen van sara, alleen met de prijzen was er een foutje gemaakt, en was zij te verlegen om dit te zeggen tijdens de uitreiking..de open class hebben zij niet gevochten omdat ik marjolein heb uitgeschakeld en ik dus in de finale tegen sara kwam..;)

Christophe
30-03-2006, 23:06
Eventjes tussendoor voor Yas, Sara is nog altijd een whitebelt hoor en geen bluebelt.En ze heeft in de open klasse van Marjolein(blue belt) gewonnen. :D

Greetz,

Kenny

sorry broertje, een vergissing betreft die belt, sara is idd een white belt maar ze heeft sowieso in de open class niet van marjolein gewonnen... de 60+ heeft marjo gewonnen van sara, alleen met de prijzen was er een foutje gemaakt, en was zij te verlegen om dit te zeggen tijdens de uitreiking..de open class hebben zij niet gevochten omdat ik marjolein heb uitgeschakeld en ik dus in de finale tegen sara kwam..;)

Kenny, ik weet nog wel ergens een goeie opticien! :wink:

Christophe
30-03-2006, 23:06
Eventjes tussendoor voor Yas, Sara is nog altijd een whitebelt hoor en geen bluebelt.En ze heeft in de open klasse van Marjolein(blue belt) gewonnen. :D

Greetz,

Kenny

sorry broertje, een vergissing betreft die belt, sara is idd een white belt maar ze heeft sowieso in de open class niet van marjolein gewonnen... de 60+ heeft marjo gewonnen van sara, alleen met de prijzen was er een foutje gemaakt, en was zij te verlegen om dit te zeggen tijdens de uitreiking..de open class hebben zij niet gevochten omdat ik marjolein heb uitgeschakeld en ik dus in de finale tegen sara kwam..;)

Kenny, ik weet nog wel ergens een goeie opticien! :wink:

Anonymous
31-03-2006, 02:44
Ja, de ouderdom begint blijkbaar door te wegen :lol:

Greetz,

Kenny

Vision
31-03-2006, 10:03
Je vind de foto's nu ook terug op onze website:

http://www.grappling.be

Greetz,

Kenny

casca grossa
01-04-2006, 04:26
Ik kon niet komen :(

Hoe heeft team Rickson Gracie het gedaan?Heb nog niemand gesproken.(en der konden niet zoveel mensen..)

pieter moore is iig eerste geworden, en volgens mij deed mano het ook erg goed :)

uitslagen helaas nog niet beschikbaar :(

nou volgens mij verloor hij de eerste partij op traingle van christophe.

Idd, en z'n 2de partij tegen een witte bander (?!?) uit Brussel verloor 'ie ook op submission als ik me niet vergis! En dan had die kerel waarvan hij verloor blijkbaar al bij -85 wit gevochten. Vocht niet slecht, die zal niet meer lang wit blijven. Wellicht gaat hij winnen op de spartakiade volgende maand, en dan blauw krijgen! Good for him!

Vond trouwens dat er weinig blauwe banders meevochten? Waar zitten ze allemaal?! Geen zin om mee te doen, of ...! :?


Exit is goed bezig, het is goed dat er nog mensen zijn die zo met deze sport BJJ bezig zijn.
jammer dat het team yamasaki niet compleet was om deze belgen een lesje te leren!! :wink:

Christophe
01-04-2006, 16:57
Exit is goed bezig, het is goed dat er nog mensen zijn die zo met deze sport BJJ bezig zijn.
jammer dat het team yamasaki niet compleet was om deze belgen een lesje te leren!! :wink:

What can I say but ... :lol: :lol: :lol:

:wink: Er mag al eens gelachen worden! Altijd fijne sfeer op competities, ik kan alleen maar hopen dat het bij andere sporten ook zo is (al vrees ik er een beetje voor)!

nicolas the red
03-04-2006, 13:44
naar het schijnt zijn de fans van "curling" ook zeer vriendelijk

Christophe
03-04-2006, 15:05
naar het schijnt zijn de fans van "curling" ook zeer vriendelijk

Maar de beoefenaars Nicolas, hoe zit het met de beoefenaars?! :wink:

nicolas the red
03-04-2006, 16:00
http://www.sportees.com/imported_pics/Curling%20Devils.jpg