PDA

View Full Version : Lloyd van dams verslaat Brecht Wallis!!!



Anonymous
27-03-2006, 07:35
Lloyd van dams heeft gisteren in Tilburg Brecht wallis verslagen op punten!!! Hij domineerde de gehele partij dat op K1 regels was afgesloten.. :twisted: :twisted: :twisted:

Ronald
27-03-2006, 10:22
Lloyd van dams heeft gisteren in Tilburg Brecht wallis verslagen op punten!!! Hij domineerde de gehele partij dat op K1 regels was afgesloten.. :twisted: :twisted: :twisted:
Ging het over 3x3 of 5x3 minuten? Ik ben benieuwd of van Dams nog écht terug kan komen. Hoe oud is hij eigenlijk nu?

Heb je verder nog uitslagen?

Anonymous
27-03-2006, 11:17
Van Dams is een sympatieke vechter. Vind hem alleen wat eenzijdig met zijn lowkicks. Verder is hij te aardig. Geen echte killer helaas.

Anonymous
27-03-2006, 16:46
Lloyd van dams heeft gisteren in Tilburg Brecht wallis verslagen op punten!!! Hij domineerde de gehele partij dat op K1 regels was afgesloten.. :twisted: :twisted: :twisted:
Ging het over 3x3 of 5x3 minuten? Ik ben benieuwd of van Dams nog écht terug kan komen. Hoe oud is hij eigenlijk nu?

Heb je verder nog uitslagen?

Dit was een partij dat ging over 3x3 min.

Anonymous
28-03-2006, 18:23
Loyd is een killer dus het verbaast me niet als hij iemand met brechtje's kaliber sloopt.


loyd moet terug naar K1

Anonymous
28-03-2006, 21:47
hij is inderdaad een sloper! En dat zeg ik niet omdat hij mijn broer is.alleen begrijp ik de mensen van siam gym niet, die dachten dat brecht had gewonnen. lloyd domineerde de gehele wedstrijd.maar brecht goed gedaan jongen en succes verder.

Anonymous
28-03-2006, 21:48
oh ja en by the way lloyd is 33!! kan dus nog alle kanten op.

Justinian
28-03-2006, 21:54
oh ja en by the way lloyd is 33!! kan dus nog alle kanten op.
Damn, 33 nog maar?? Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag? Met 33 kun je mijns inziens idd nog genoeg wedstrijden draaien. Wanneer draait hij zijn volgende wedstrijd?

Anonymous
28-03-2006, 22:04
ik ben net 30 geworden! ook jong he haha...

Anonymous
28-03-2006, 22:08
lloyd`s volgende wedstrijd is 13 mei in de arena tegen Sem schilt!!!

Anonymous
29-03-2006, 01:27
hij is inderdaad een sloper! En dat zeg ik niet omdat hij mijn broer is.alleen begrijp ik de mensen van siam gym niet, die dachten dat brecht had gewonnen. lloyd domineerde de gehele wedstrijd.maar brecht goed gedaan jongen en succes verder.
voor ik al die vooroordelen over mij heen gestort krijg.
zou ik zeggen stort je onzin uit.
ik heb in mijn leven veel partijen van lloyd gezien, buiten de party vs ignasov, heeft niemand echt makkelijk van lloyd gewonnen.
maar daar speelde veel interne emotie,s in mee.
als mens is hij simpatiek. en als vechter het zelfde.

grt joop ubeda. :lol: :lol:

Anonymous
29-03-2006, 06:23
hij is inderdaad een sloper! En dat zeg ik niet omdat hij mijn broer is.alleen begrijp ik de mensen van siam gym niet, die dachten dat brecht had gewonnen. lloyd domineerde de gehele wedstrijd.maar brecht goed gedaan jongen en succes verder.
voor ik al die vooroordelen over mij heen gestort krijg.
zou ik zeggen stort je onzin uit.
ik heb in mijn leven veel partijen van lloyd gezien, buiten de party vs ignasov, heeft niemand echt makkelijk van lloyd gewonnen.
maar daar speelde veel interne emotie,s in mee.
als mens is hij simpatiek. en als vechter het zelfde.

grt joop ubeda. :lol: :lol:

ik weet hoe je als trainer, of bloedverwant kunt reageren.
ik heb het in spanje mee gemaakt, perry vs sanchez, rick mijn beste vriend, samen een boerenbonje lijden. ja met lange ij.

maar dan de tape terug zien , en dan verbaasd staan, wat ik tegen mijn beste vriend, en bondsman, allemaal uitkraam, van wat hij wel allemaal. in mijn ogen niet verkeerd zag.
ik probeer hier mee te zeggen, dat het , als het eigenbloed is, de emotie,s nog wel eens ver weg kunnen liggen.

Anonymous
29-03-2006, 19:20
Ik vond Lloyd altijd goed vooral in de tijd bij chakuriki

Anonymous
29-03-2006, 19:49
hahaha........leuk dat met mensen nog steeds niet weten dat je lloyd met dubbel ll schrijft, maar bij deze the pleasure is all mine :wink: :)

ICON
30-03-2006, 08:08
ik zie net dat lloyd in pride heeft gevochten tegen gary goodridge. dat wist ik helemaal niet joh. hoe verliep die partij?

Anonymous
31-03-2006, 02:12
ik zie net dat lloyd in pride heeft gevochten tegen gary goodridge. dat wist ik helemaal niet joh. hoe verliep die partij?

Verloren op TKO.. Doormiddel van ground and pound! Lloyd had deze partij een paar dagen van te voren aangenomen, terwijl hij niet op groundskills had getraind. Hij heeft vandaar een verliespartij gedraaid. Als dit een K1 partij zou zijn had Lloyd zijn tegenstander Gary Goodridge letterijk afgemaakt.

Anonymous
31-03-2006, 10:33
Zet lloyd in de k1 en je hebt er weer een freak bij, ze hebben genoeg aan 1 akebono!!!

Highline
31-03-2006, 10:36
Zet lloyd in de k1 en je hebt er weer een freak bij, ze hebben genoeg aan 1 akebono!!!

wat is dat nu weer voor belachelijke opmerking? wederom een vergelijking die totaal niet te maken is. Lloyd staat al jaren aan de top van het muay thai in nederland en heeft al aardig wat k-1 wedstrijden gedraaid. lloyd kan wel kickboksen en akebono zal het never nooit kunnen. Weer een guest met veel verstand van zaken ;)

Anonymous
31-03-2006, 10:50
ik denk dat hij clyde bedoeld en niet Lloyd

Anonymous
31-03-2006, 10:58
Zet lloyd in de k1 en je hebt er weer een freak bij, ze hebben genoeg aan 1 akebono!!!

hoor ik daar ip-ban?

Als je heel goed luistert hoor je ook nog dat die ban levenslang is. Maar dan moet je wel heel goed luisteren.

Anonymous
31-03-2006, 14:14
ik denk dat hij clyde bedoeld en niet Lloyd

Wat een trieste mensen zijn dit!!! Zulke jongens moet je niet eens aandacht geven, want zij hebben toch geen bal verstand van thaiboksen. Ik word hier zo moe van.. Het afkraken van mensen vanachter je computertje, terwijl je zelf nooit een wedstrijd heb gedraaid.. Deze mensen hebben te weinig liefde gehad vroeger en zijn sociaal gefrustreerd, vandaar dit soort reacties.. Groetjes van een echte vechtsportliefhebber!!! Oeshh!! Respect voor ieder en iedereen!!!

Anonymous
31-03-2006, 17:09
ach ja, de beste stuurlui staan nog steeds altijd aan wal!! En zullen dat altijd blijven, grtjes stoere jongen.

Anonymous
31-03-2006, 17:14
Clyde....

ik denk dat de juiste benaming is...

MAFKEES!!!! :lol:

Lee Hottie # 1 fan
31-03-2006, 18:25
ik zie net dat lloyd in pride heeft gevochten tegen gary goodridge. dat wist ik helemaal niet joh. hoe verliep die partij?

Lloyd kwam onder op te liggen in de 1e ronde geloof ik en dan heb je tegen iemand als goodridge weinig kans.
maar respect voor Lloyd dat hij wel op pride regels het op neemt tegen Gary Goodridge

ik heb de partij wel op dvd dus als je wil kan ik hem wel naar je pm'en

Anonymous
01-04-2006, 12:58
Hoop dat Lloyd t goed zal doen tegen sem en respect dat i de partij aanneemt!! waneer zien we jou weer clyde?

ICON
01-04-2006, 13:55
ik zie net dat lloyd in pride heeft gevochten tegen gary goodridge. dat wist ik helemaal niet joh. hoe verliep die partij?

Lloyd kwam onder op te liggen in de 1e ronde geloof ik en dan heb je tegen iemand als goodridge weinig kans.
maar respect voor Lloyd dat hij wel op pride regels het op neemt tegen Gary Goodridge

ik heb de partij wel op dvd dus als je wil kan ik hem wel naar je pm'en

dat zou natuurlijk niet verkeerd zijn :)