PDA

View Full Version : 27 mei "No Guts No Glory"in Roosendaal



knokkuh
27-03-2006, 15:29
http://www.sportschoolbuurmans.nl/images/27-mei-web.jpg

Zoals je op de poster ziet, zijn er 2 A partijen tussen Nederland & Duitsland, en 5 B partijen tussen de Lokal Heroes en andere sportscholen. Binnenkort de complete matchmaking.

MT-A -95.00
Hakim Achkbar (Mousid Gym) vs Goran Vidacovic(Germany)
MT-A +95.00
Toon Groenewoud (Friends Gym) vs Waldemar Domke (Germany)
MT-B +95.00
Tommy van Wijngaarden (Bulls Gym) vs Hans Klooz (Germany)
MT-B -69.85
Freddy v Duffelen (Buurmans) vs Faouzi (Future Team)
MT-B -63.50
Travis Schlee (Buurmans) vs Bilal aoulad si Omar (Mousid Gym)
MT-B -66.68
Salah (Champions Gym) vs Saleh Eljalti (Mousid Gym)
MT-B -66.68
Baira Boldbataar (Chuan) vs Jassem Dilawaai (Ommoord)

TRAVIS
27-03-2006, 17:52
Ja de poster ziet er weer cool uit! :D

THE MASSACRE
27-03-2006, 22:24
zeker een coole poster kan nie anders met mij erop :D

Ronald
27-03-2006, 22:37
zeker een coole poster kan nie anders met mij erop :D
Vertel... welke foto? :)

TRAVIS
27-03-2006, 22:57
Das Freddy, 2de linkse vechter van boven!(b klasse) haha :D

HUNTER
27-03-2006, 23:34
ziet er leuk uit.... maar geen mma dit keer???

knokkuh
28-03-2006, 09:36
Nee, dit x geen MMA, ik merkte dat vooral het amateur gedeelte niet aanslaat bij ons publiek. Misschien volgende x weer wel Pro wedstrijden.......

Anonymous
28-03-2006, 20:06
8-)

knokkuh
30-03-2006, 14:27
http://www.sportschoolbuurmans.nl/images/27-mei-web.jpg

Zoals je op de poster ziet, zijn er 2 A partijen tussen Nederland & Duitsland, en 5 B partijen tussen de Lokal Heroes en andere sportscholen. Binnenkort de complete matchmaking.

MT-A -95.00
Hakim Achkbar (Mousid Gym) vs Goran Vidacovic(Germany)
MT-A +95.00
Toon Groenewoud (Friends Gym) vs Waldemar Domke (Germany)
MT-B +95.00
Tommy van Wijngaarden (Bulls Gym) vs Hans Klooz (Germany)
MT-B -69.85
Freddy v Duffelen (Buurmans) vs Faouzi (Future Team)
MT-B -63.50
Travis Schlee (Buurmans) vs Bilal aoulad si Omar (Mousid Gym)
MT-B -66.68
Salah (Champions Gym) vs Saleh Eljalti (Mousid Gym)
MT-B -66.68
Baira Boldbataar (Chuan) vs Jassem Dilawaai (Ommoord)

Jody Stok Human Sports MT-C -79.38 Robbert Colsters Buurmans
Ali Afkiran De Jager Gym MT-C -72.57 Hatim Mayoup Bulls Gym
Menno Raas Buurmans MT-C -76,20 Haydar Ozturk KTB Germany
Wesley Pfaff Chuan MT-N -66.68 Mostafa Azizi Tuhai
Iwan Mies Chuan Boksen - N -75 kg Shawn Jefferson KTB Germany
tba MT-N -66.68 Marijn Verpaalen Bulls Gym
Jimmy Stok Human Sports MT-N -79.38 Anouar Future team
Sacha Erlbek Human Sports MT-N -95.00 Roy Streng Full Kick
Danny deWolff Buurmans MT-J -63,50 Tony Noteboom Ommoord
Ricardo Verhoeven Full Kick MT-C +95.00 Mark Bos Lomulder
Franny Holzken Buurmans MT-J 65 kg Yusuf Aydin De jager Gym

Anonymous
31-03-2006, 21:34
ziet er goed uit kom zeker kijken!!!!!!!!! :D

Anonymous
09-04-2006, 14:16
Hakim achbar is echt een goede vechter ,heb vorig jaar die Goran een MMA partij zien draaien die verloor tie naar mijn mening discutabel van nathan schouteren en das toch niet de minste vechter met bokshandschoenen schijnt die gorn nog beter uit de voeten te kunnen dus dat wordt wel een intressante partij !!!!!

en de poster ziet er tot uit!!!!

Anonymous
09-04-2006, 15:53
hey vecht die travis geen MMA meer?.....hoor alleen maar verhalen over muay thai

TRAVIS
09-04-2006, 17:23
Hey guest ik vecht zeker wel mma partijen alleen heb ik nu een serie muaythai partijen gedraaid. Ik ben vanuit de -70 kg. naar de -63.5 kg qua gewicht gegaan. Ik kom net als bv Danny Hoyer uit het Sanda en we zijn dus aan beide systemen zowel muaythai als mma aan het meedraaien omdat dit er goed op aansluit.
Bij het sanda is er in tegenstelling met het mma dus geen grondgevecht en zijn we aan een inhaalrace bezig :wink: en bij het muaythai moeten wij dingen laten vallen, bv shoots, worpen, takedowns, een heel ander spelletje dus maar het connect uitstekend.

Met sportieve groet,
travis Schlee

Anonymous
28-05-2006, 16:37
Zijn er al uitslagen?

Anonymous
28-05-2006, 18:08
ja ik ben ook erg beniewt na de uitslagen, wat heb jij gemaakt travis?

Deuce
28-05-2006, 18:44
Was een leuk gala, goed eten, zag er een stuk "knusser" uit dan vorige keer. Mooie partijen, moest wel lachen om een jongen die normaal Sanda vocht....die nu Muay Thai deed en iedere keer een shoot maakte (niet gooide overigens) en daar kreeg ie 2x een waarschuwing voor, dus was de partij afgelopen. Verder werdt ie toch al dik geowned door zn tegenstander die hem daarvoor ook al 8 tellen had gegeven. Toen verloor ie op 2x waarschuwen voortijdig de partij, begon ie uitbundig te doen alsof ie de winnaar was, elke hoek ging ie even in staan, roepen ,schreeuwen...pff wat een vertoning en dat voor je 1e thaibox partij :lol:

Nadia erg goed gevochten en dus ook gewonnen! Die spanjaard op t eind won van Goran, goede partij...

Deuce
28-05-2006, 18:44
En diegene die het meeste indruk op me maakte was Quinty Vreede ofzo...een B klasser uit den haag, pfff die vecht volgende keer zeker weten voor Deuce Events 8-)

CAPO58
28-05-2006, 20:46
Quinty Vrede won ook laatst bij k-1MaX Nederland tegen Roberto Flamingo door opgave d8 ik. Goeie vechter..

mama
28-05-2006, 20:54
Was Ginty Vrede van bearpaw?
dan is het een vechter uit Heiloo........
Een aardige jongen trouwens, die hier ook regelmatig mee leest.
Maar Deuce....... zeker een aanrader. hij is heel fanatiek.

Hier met zijn trainer Harry Beerepoot. Ik weet alleen niet wie diegen is die rechts naast Ginty staat
http://www.ma-skills.com/marieke/alkmaar-30-10-05/6.5.jpg

Deuce
28-05-2006, 21:05
Ja mama dat is m,

LOL harry beerepoot...dat verklaart de naam :D

mama
28-05-2006, 21:14
haha
Harry is een goede trainer hoor. Heb daar ook een paar maandjes voor ik ging verhuizen getraind.
Zat bij mij om de hoek.....
Maar Harry heeft meerdere wedstrijd jongens..... dus misschien dat er meer kunnen vechten bij je Deuce

Geert Schetters
28-05-2006, 21:16
Zijn er wat meer uitslagen bekend?
Wat hebben travis, freddy en berry gedaan?
En ricardo tegen die hells angel?

Deuce
28-05-2006, 21:20
Inderdaad interessant voor de volgende keer!

Travis verloren op punten, had flinke bloedneus ook...

Freddy verloor meen ik op TKO....of op punten..dont know..maar meen t eerste...

Ricardo won op punten van die hells angel, die had vrijwel niks in te brengen. Vond die hells angel dan ook maar een matige c klasser, ricardo is overigens goed gegroeid in zn spel in vergelijking met de vorige keer.

Anonymous
28-05-2006, 21:43
zijn er al foto's /meer uitslagen bekend???

Anonymous
28-05-2006, 22:15
T was zeker een vette gala , gister. Jammer van Travis en Freddy maar ja. Heeft iemand al de foto's?

Anonymous
28-05-2006, 22:27
Oja trouwens, ik ken er nog een paar uitslagen uit me hoofd:
Goran heeft verloren van de Spanjaard
Travis had verloren van Bairaa op punten
Ricardo Verhoeven heeft gewonnen van Hans Klootz (de hells angel)
Robert Colsters verloren op KO van Jody Stok
Freddy heeft verloren op punten van Faouzie .
Moestafa Azzizi voortijdig verloren van Wesley Pfaff na 2 waarschuwingen
Menno Raas op punten verloren van Mischa Maan.
Iwan Mies eindigde gelijk tegen de Duitser Shawn Jefferson. (box-partij)
Franny Holzken op punten verloren van Cengiz Aslan.
Yvette van Looy op punten verloren van Natasha Willems.

Anonymous
29-05-2006, 09:33
iemand foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Anonymous
29-05-2006, 13:14
idd !! we willen foto's !!! :evil:

TRAVIS
29-05-2006, 14:56
Nadat mijn oorspronkelijke tegenstander een avond van tevoren had afgemeld met een kutsmoes kreeg ik gelukkig een vervanger uit een de -66.85 klasse. Ik zit zelf nu in de -63.50 maar goed maakt niet uit voor de rest.Ik had dus idd een bloedneus, erg hevig want mn neus is gebroken.
dit gebeurde in de eerste ronde door een highkick... hij bleef maar bloeden maar heb gelijk doorgevochten zonder 8 telle te pakke...de ringarts onderbrak de partij wel en vond t beter om te stoppe maar ik ben doorgegaan en herstelde langzaam in de partij en kwam erg goed terug. Het was alleen erg lastig met ademen want mn neus zat dicht en met een bitje in je mond, haha. Ik heb er nog een spektakulaire partij van gemaakt, die ik nipt op 1 puntje verloor. Mn neus werd in de kleedkamer weer op zn plek gezet en is nu wel gezwolle maar dat hoort erbij eey! Het was een leuk publiek en het zag er weer netjes en verzorgt uit! Mooi gala goed afgewerkt en een aantal mooie partijen.
Sportieve groet,
Travis

Anonymous
29-05-2006, 15:14
T was zeker een vette gala , gister. Jammer van Travis en Freddy maar ja. Heeft iemand al de foto's?

ik heb geen foto's wel video opnames, worden deze week op dvd gezet.

ik vond de partij van Boltbataar tegen travis zeer mooi.

En die van Wesley Pfaff ook, nog steeds ongeslagen, en voor de 4e keer voortijdsig beslist.

Anonymous
29-05-2006, 15:16
Het was een leuk publiek en het zag er weer netjes en verzorgt uit! Mooi gala goed afgewerkt en een aantal mooie partijen.
Sportieve groet,
Travis

en de bami smaakte goed na afloop heeeeeeeeeeee

respect voor je dat je door gevochten heb

KLASSE !!

TRAVIS
29-05-2006, 15:21
haha ja de bami was zeker goed! ik proefde er alleen niet veel van :lol: :wink:

Anonymous
29-05-2006, 15:27
haha ja de bami was zeker goed! ik proefde er alleen niet veel van :lol: :wink:

hahah lol !!

hoe is het met je neus !

TRAVIS
29-05-2006, 15:28
zit weer op zn plek eey nu ff herstellen haha

Anonymous
29-05-2006, 15:39
zit weer op zn plek eey nu ff herstellen haha

succes ermee :D

Als je dvd van je gevecht moet hebben, laat het maar weten zorg ik dat je hem krijgt.

Het moment dat je neus gebroken word staat er perfect op :P

TRAVIS
29-05-2006, 15:42
Ja ik wil m wel zien! wanneer heb je m?

d0d0
29-05-2006, 15:53
Mama heb je geen foto´s gemaakt van dit gala?
Zo ja, zou je ze dan misschien kunnen posten?
Ik ben natuurlijk benieuwd naar de foto's van de dames partij :lol:

Anonymous
29-05-2006, 15:59
Ja ik wil m wel zien! wanneer heb je m?

ga ze vana en morgen branden.

ik zal ze bij marc afgeven

Anonymous
29-05-2006, 15:59
Ja ik wil m wel zien! wanneer heb je m?

ga ze vana en morgen branden.

ik zal ze bij marc afgeven

Anonymous
29-05-2006, 16:17
Komen dr nog foto's of nie ? :roll:

Anonymous
01-06-2006, 13:47
:? volgens mij komen er geen fotows :lol:

Anonymous
04-06-2006, 14:58
:? volgens mij komen er geen fotows :lol:


stom gala zonder fotos

Ronald
04-06-2006, 16:41
Helaas, maar op dit gala zijn geen foto's gemaakt door reporters van Mixfight.nl. Er komen 3 verslagen dit weekend. Roosdaal zit daar jammer genoeg niet bij. Er is teveel te doen in Nederland :lol: .

Anonymous
21-06-2006, 10:57
Was een leuk gala, goed eten, zag er een stuk "knusser" uit dan vorige keer. Mooie partijen, moest wel lachen om een jongen die normaal Sanda vocht....die nu Muay Thai deed en iedere keer een shoot maakte (niet gooide overigens) en daar kreeg ie 2x een waarschuwing voor, dus was de partij afgelopen. Verder werdt ie toch al dik geowned door zn tegenstander die hem daarvoor ook al 8 tellen had gegeven. Toen verloor ie op 2x waarschuwen voortijdig de partij, begon ie uitbundig te doen alsof ie de winnaar was, elke hoek ging ie even in staan, roepen ,schreeuwen...pff wat een vertoning en dat voor je 1e thaibox partij :lol:

Nadia erg goed gevochten en dus ook gewonnen! Die spanjaard op t eind won van Goran, goede partij...

FF reageren hierop.

De scheids was vanaf het begin tegen Mostafa Azizi, tijdens de weging werd al heel er raar tegen hem gedaan. Dus kortom de scheids had de pik op hem. Maar goed, tijdens de partij en ik stond naast de ring werd maar 1 x een waarschuwing gegeven voor vastpakken, bull want vastpakken mag, shooten niet. Na de 2e maal werd het de scheids te veel en had Mostafa verloren. Die had zoiets van ja hallooo. Tuurlijk qua punten stond Wesley voor en had toch wel gewonnen, maar verliezen door disqualificatie omdat de scheids ff niet wist wat ie moest doen. Schande.
Mostafa wist wel dat ie daardoor verloren had maar had wel zo van hey ik heb geknokt en door deze lullige beslissing in de 3e ronde nog wel verloren. Hij ging niet in de touwen staan van ik ben wél winnaar, nee het was een uitlaatklep van woede omdat hij de partij niet normaal had kunnen afmaken.