PDA

View Full Version : *** Verslaggevers en fotografen gezocht!! ***



Ronald
27-03-2006, 16:21
Verslaggevers en fotografen gezocht.

Mixfight.nl is op zoek naar verslaggevers en fotografen die van verschillende gala’s verslag willen leggen.

In Nederland worden tegenwoordig zo veel vechtsportevenementen georganiseerd dat het voor een klein team onmogelijk is om dat allemaal bij te houden. Maar, hoe meer verslagen er op Mixfight.nl geplaatst worden, hoe beter de rest van forumbezoekend Nederland op de hoogte blijft van wat er in den lande speelt. Vandaar dat wij op zoek zijn naar mensen die onze gelederen willen komen versterken.

Wat vragen wij?
Uiteraard is het handig als je wat van vechtsport afweet, maar je hoeft geen Fred Roijers te heten wil je je aan kunnen melden ;-) . Als je twijfelt over of je dit kunt of niet, bedenk dan dat iedereen die hier verslagen schrijft ook ooit z'n eerste stappen heeft gezet. Niemand had ervaring toen die voor het eerst begon. Probeer het gewoon eens en kijk of het bevalt.

Ook voor de fotograaf geldt dat je echt geen professioneel fotograaf hoeft te zijn met professionele apparatuur of iets dergelijks. Onze hofleverancier als het gaat om foto’s maken (Marieke :-) ) is ook ooit klein begonnen met een huis-, tuin- en keukencamera. Het gaat er ons om dat er een paar leuke foto's geplaatst kunnen worden zodat andere forumbezoekers een idee krijgen van wat er die avond gebeurd is. Dat kan in principe ook al met eenvoudige middelen.

Wat bieden wij?
Mixfight.nl is een verzameling mensen die puur vanuit hun hobby met vechtsport bezig is. Iedereen die een bijdrage levert doet dat uit liefhebberij. Er staat dus geen financiële vergoeding tegenover.

Wel regelen wij perskaarten voor je. Eigenlijk moet je het zo zien: je gaat naar een gala waar je normaal gesproken zo’n 35 euro voor neer moet leggen. Nu ga je naar datzelfde gala, alleen nu kun je gratis naar binnen en zorgen wij er voor dat je met je neus op de ring zit. Betere plaatsen kun je niet hebben ;-) .
Van welk gala je verslag gaat leggen is voor het grootste deel ook door jezelf te bepalen.

Overigens hoef je je niet als team aan te melden (verslaggever-fotograaf). Als je enkel interesse hebt in schrijven of alleen in foto’s maken, geef dat dan gerust aan. Dan kijken wij of we een match kunnen maken tussen beiden.

Als je interesse hebt, stuur dan even een PM naar mij (http://www.mixfight.nl/phpBB2/privmsg.php?mode=post&u=183). Ik zie jullie reacties graag tegemoet :D .

Triker
27-03-2006, 18:18
Hmmmm, dat lijkt me wel wat, stukjes schrijven :wink:

Ronald
27-03-2006, 18:58
Hmmmm, dat lijkt me wel wat, stukjes schrijven :wink:
Hahaha... voor de grap een keer proberen Triker? Maak ik de foto's :lol: .

Voor de rest... je foto's zijn natuurlijk altijd welkom hè :wink: .

Silat
27-03-2006, 21:01
nou bij NL vs Thailand was het slecht geregeld, zo met je zicht op een hoek vd ring en gister bij K1 Max was ook aan de rand van de VIP ruimte. Ook hier zaten we half op een hoek. Ik snap niet dat hier geen rekening mee wordt gehouden.

Bij de kleinere gala's zit je dan wel echt aan de ring.

En als je een beetje geluk hebt of bijdehand bent heb je ook nog gratis eten en drinken.

Uiteraard zal je met foto's maken wel aan de ring staan. Vergeet niet dat er mensen achter je zitten en ook wat willen zien :wink:

Ik vind dit overigens wel een goed initiatief Ronald, want er zijn te veel gala's en ik zie echt te weinig mensen die mixfight.nl representen.

Ronald
27-03-2006, 21:40
nou bij NL vs Thailand was het slecht geregeld, zo met je zicht op een hoek vd ring en gister bij K1 Max was ook aan de rand van de VIP ruimte. Ook hier zaten we half op een hoek. Ik snap niet dat hier geen rekening mee wordt gehouden.

Bij de kleinere gala's zit je dan wel echt aan de ring.
Yep, 't is eigenlijk zoals je zelf ook al schrijft. Hoe groter de gala's, hoe minder men geneigd is om rekening te houden met de pers. Erg jammer moet ik zeggen.

Wat betreft eten en drinken, veel organisaties houden daar wel rekening mee. Dan wordt daar prima voor gezorgd, alhoewel je ook promoters tegenkomt die écht op een glas cola willen bezuinigen :o :lol: .

Maar begrijp ik uit je verhaal dat jij ook wel iets zou willen doen Marcel? PM me anders even als je wil :D .

Shinbone
27-03-2006, 22:25
Het lijkt mij wel leuk om te doen. Mijn neef is goed met fotografie en ik kan dan als verslaggever fungeren.

Ik heb het zojuist met mijn neef besproken, alleen hij schaamt zich een beetje om tussen de prof. fotograven te staan met zijn huis-tuin-en-keukenfototoestel.

Hij wil wel goede kwaliteitfoto's maken namelijk.
Iemand een idee?

Maupie
27-03-2006, 22:29
cursusje bij triker?

Shinbone
27-03-2006, 22:33
Excuseer, het gaat mijn neef er met name dat hij zich schaamt om tussen de prof fotograven met zijn huis-tuin-keukentoestel te staan.

Ik probeer hem om te praten.

Deuce
27-03-2006, 22:39
Dat ie zn vrouw verkoopt voor een betere camera

soef 0
27-03-2006, 22:39
he shinbone,

volgens mij ben je nu iets indirect an het vragen.
of heb ik het mis? :wink:

mama
27-03-2006, 22:40
Excuseer, het gaat mijn neef er met name dat hij zich schaamt om tussen de prof fotograven met zijn huis-tuin-keukentoestel te staan.

Ik probeer hem om te praten.

schijt aan hebben
zo heb ik ook gestaan hoor........
;)
is ie leuk?

Ronald
27-03-2006, 22:44
is ie leuk?
Hahaha :lol:

Triker
27-03-2006, 22:45
Het lijkt mij wel leuk om te doen. Mijn neef is goed met fotografie en ik kan dan als verslaggever fungeren.

Ik heb het zojuist met mijn neef besproken, alleen hij schaamt zich een beetje om tussen de prof. fotograven te staan met zijn huis-tuin-en-keukenfototoestel.

Hij wil wel goede kwaliteitfoto's maken namelijk.
Iemand een idee?

Je neef hoeft zich nergens om te schamen, het gaat tenslotte om de inbreng van de fotograaf en niet om zijn toestel!! Met een huis-tuin-en-keukenfototoestel kun je ook goede foto's maken, zolang het maar geen toestel is die een vertraging heeft, anders is de kans groot dat je veel op het juiste moment mist!!

En hij is altijd welkom bij fotografen zoals Mama of mij (Triker) om informatie uit te wisselen!!

Shinbone
27-03-2006, 22:54
Zo wat een reacties.

Op de vraag of mijn neef leuk is, mwah je moet ervan houden:)
Hij zei net dat zijn fototoestel nu juist wel 2 seconden vertraging heeft. Ik zei: "koop dan een nieuwe" en hij zou daar over nadenken.

mama
27-03-2006, 22:59
kwestie van 2 seconden eerder klikken
;)

eh info bij mij????
kan je een hoop vertellen maar kweet niet of je daar wijzer van wordt
hahaha

Shinbone
27-03-2006, 23:08
Mama en Ronald, ik laat zo snel mogelijk wat van me horen!

2look
27-03-2006, 23:14
foto's maken wil ik weleens proberen
stukjes schrijven is niets voor me :wink:

Silat
28-03-2006, 00:18
Maar begrijp ik uit je verhaal dat jij ook wel iets zou willen doen Marcel? PM me anders even als je wil :D .

Zou maar zo een keer kunnen Ronald, maar voorlopig ben ik druk met RR. Natuurlijk wil ik me ook wel voor mixfight.nl inzetten :wink:

Roob
28-03-2006, 10:04
Ik zou wel eens foto's willen maken voor mixfight. Ben nu aan het sparen voor een digitale spiegelreflex (canon 30d) met groothoeklens en telelens. Misschien over een paar maandjes... :roll:

InspectorPaco
28-03-2006, 11:16
Klinkt interessant. Heb wel enige ervaring met fotografie (www.pacoweekenstroo.com) maar geen met sportfotografie. Op het moment heb ik er te weinig tijd voor ivm afronden van de studie maar vanaf juni is dit afgerond en heb ik hier wel tijd voor.

Ronald, wat wordt verwacht betreffende frequentie dat je op gala's fotografeert?

Nickuraba
28-03-2006, 11:50
sicke fotos dude! nice work

Jofeljoh!
28-03-2006, 12:48
Ik heb je een PM verstuurd :)

flameon
28-03-2006, 13:51
Heb je ook een PM gestuurd...


Ouci

Flame On...

Boem Boem
28-03-2006, 14:03
Ik zou wel eens foto's willen maken voor mixfight. Ben nu aan het sparen voor een digitale spiegelreflex (canon 30d) met groothoeklens en telelens. Misschien over een paar maandjes... :roll:

ga ik mee als verslaggever; kan wel wat lullen, dus komt het wel goed!!!!
:lol:
osu

Chris

Anonymous
28-03-2006, 14:12
Als je een fotograaf voor België zoekt, wil ik wel diverse gala bijwonen. Naamsvermelding bij publicatie is wel vereist.

Ik ben zelf trainer geweest in een kickboxingclub in België, en daarvoor heb ik enkele jaren Judo beöefend (tot groene band) en ken het "wereldje" dus wel een beetje.

Je kan afspreken via [email protected]

Anonymous
28-03-2006, 15:09
Ik zou wel eens foto's willen maken voor mixfight. Ben nu aan het sparen voor een digitale spiegelreflex (canon 30d) met groothoeklens en telelens. Misschien over een paar maandjes... :roll:

ga ik mee als verslaggever; kan wel wat lullen, dus komt het wel goed!!!!
:lol:
osu

Chris

Lijkt me een goed plan! :D

Anonymous
28-03-2006, 15:19
Niet alle fotografen zaten slecht in Utrecht.

Ik zat mij enigzins te ergeren aan de fotograaf die naast een kameraman in de zelfde hoek stond! Als er wat in die hoek gebeurde moesten we gewoon naar het scherm kijken anders zagen we mooi noppes. En als ik naar het scherm wil kijken blijf ik wel thuis voor de buis.

Dus heren van het "beeldende gilde" vers[reid je zelf voortaan eens. :twisted:

Anonymous
28-03-2006, 16:18
Dus heren van het "beeldende gilde" vers[reid je zelf voortaan eens. :twisted:

maar dan heb je te vaak een storende camera in je achtergrond :?

Ronald
28-03-2006, 22:49
Top, we hebben echt veel leuke reacties gehad :D . Super gewoon! Helaas lukt het daardoor niet meer om vandaag nog met iedereen contact te leggen. Maar morgen is er weer een dag, en een aantal mensen, ook uit deze topic, zal ik zeker nog benaderen. Bedankt alvast in ieder geval!

Bert Kops
28-03-2006, 23:38
http://www.sportcentrumkops.nl/images/jordank1max06/kif_3109.jpg

Zijn hun niks :lol:

http://www.sportcentrumkops.nl/images/jordank1max06/page1.htm

Anonymous
29-03-2006, 01:48
Excuseer, het gaat mijn neef er met name dat hij zich schaamt om tussen de prof fotograven met zijn huis-tuin-keukentoestel te staan.

Ik probeer hem om te praten.

schijt aan hebben
zo heb ik ook gestaan hoor........
;)
is ie leuk?
ja MAMA, niet om het een of het ander, maar volgens mij, is het een beetje link beroep.
anders had ik in antwerpen niet de hele avond je body guard hoeven tr zijn,
heb ik overigens voor zo,n spontane moeder, graag gedaan. :lol: :lol:
grt joop ubeda.

Anonymous
29-03-2006, 01:56
http://www.sportcentrumkops.nl/images/jordank1max06/kif_3109.jpg

Zijn hun niks :lol:

http://www.sportcentrumkops.nl/images/jordank1max06/page1.htm
meschien zijn er mensen, die zich af vragen wat is die ubeda in eens nadrukkelijk aanwezig hier.
moet je bertje vragen, hij vroeg mij, HEB JIJ DIE ACHTERWAARTSE WORP VAN MIJ GEZIEN.
ja bert, die heb ik gezien, dus joop, zegt bert meer schrijven op mix fight, dus bij deze. :oops: :oops:
grt joop ubeda.

Triker
29-03-2006, 03:25
Niet alle fotografen zaten slecht in Utrecht.

Ik zat mij enigzins te ergeren aan de fotograaf die naast een kameraman in de zelfde hoek stond! Als er wat in die hoek gebeurde moesten we gewoon naar het scherm kijken anders zagen we mooi noppes. En als ik naar het scherm wil kijken blijf ik wel thuis voor de buis.

Dus heren van het "beeldende gilde" vers[reid je zelf voortaan eens. :twisted:

100% mee eens... dat soort dingen zie ik liever zelf ook niet gebeuren omdat A: ze het beeld ontnemen voor het volk dat rondom de ring zit! B: ze altijd vol op mijn foto staan omdat ik zelf wel laag zit!!

Dus heren fotografen, denk eraan!!! :wink:

Carmen
29-03-2006, 23:43
hahaha, jah heren :!: , gelukkig zeggen ze niets over dames, maar helaas, deze dame mocht er niet bij staan afgelopen zondag...

Ronald, ik stuur je ook maar even een pm :D

Ufuk
30-03-2006, 00:13
Ik wil wel verslag doen, maar of Triker nou op een sidekick zit te wachten.... :roll:

Triker
30-03-2006, 01:04
Kom maar op kerel ;) weet nu hoe ik je snel moet vloeren !!! :D