PDA

View Full Version : maak van jezelf een echte player, check it outttt



maartenjackie
27-03-2006, 17:01
laatst pmde ene Dave D me, en hij vroeg me of ik nog wat tips had om vrouwen te versieren, kijk zelf op deze site en leer wat leuke trucs.

http://www.fastseduction.com/guide/

Tsuki
27-03-2006, 23:48
41 views 0 reply's , oh man oh man er zitten er hier een paar druk maar dan ook druk te lezen ;-)

Jochem
28-03-2006, 09:02
"Women want someone to kiss and to hold. Someone to have coffee with and to go to the pictures or to see a show with. They feel horrible if they don't have anyone. Many women think: "If only a decent guy would come along. Thats all I ask for". Some even cry themselves to sleep wishing to meet this guy and to at least have the opportunity to sort through their dates to find one. They know that without dating this can't happen."

yea right! oh, en check mijn google reclames hier op mixfight nadat ik die link heb geclickt

"Ads door Goooooogle
Vrouwen verleiden?
Leer vrouwen versieren met het Verleidingskampioen e-boek!
www.verleidingskampioen.com

RelatieRelatie AVR erkend
Duurzaam daten Word gratis proeflid
www.RelatieRelatie.nl"

smike
28-03-2006, 13:14
idd jochem, vol met spy en adware, die achterlijke google reclames overal word ik ook gek van.
en dat stuk is gewoon lol, dat nemen mensne toch niet serieus hoop ik.

Jochem
28-03-2006, 13:18
Dat mag ik ook hopen, als je deze site serieus neemt... Dan snap ik iig waarom het vrouwen versieren niet lukt

Anonymous
28-03-2006, 17:57
Goeie site, staan een hoop intressante dingen in, ben benieuwd of ze in het echt werken.

Mickey
29-03-2006, 10:16
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Hahahaha kut!

Dit was dus een goed bewaard geheim van Remco en mij.
Deze guide bestaat al een paar jaar en een boel dingen werken
goed tot heel goed. Met name "neg hitting" is te grappig om te doen.

maartenjackie
29-03-2006, 11:18
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Hahahaha kut!

Dit was dus een goed bewaard geheim van Remco en mij.
Deze guide bestaat al een paar jaar en een boel dingen werken
goed tot heel goed. Met name "neg hitting" is te grappig om te doen.

leg uit Mick

Mickey
29-03-2006, 12:55
Neg Hitting?
Obviously heb je de The Guide nog niet helemaal uit! ;)

Feitelijk komt het neer op echte lekkertjes een toontje lager te laten zingen door niet op ze te reageren zoals ze gewend zijn ;)

Remco
29-03-2006, 13:37
Gvd, het geheim is ontsluierd!

De guide staat al zeker zes jaar online. Soms is het herkenbaar, soms haal je er iets uit, maar sommige dingen zijn ronduit walgelijk (zoals het hele verhaal over hand- en sterrenlezen)!

maartenjackie
29-03-2006, 13:52
een maatje van me heeft dvds van David De Angelo ( de master player )

ik ga ze binnenkort even lenen, alleen ze duren 18 uur per stuk ofzo.

Pieter mulder
29-03-2006, 14:50
Sjeg meisjuh, ik kan ghand leejsen!
Ik sie in je ghand........
Ik sie in je ghand.......


Dat je een vaatwasser nodig hebt!!! :D

Anonymous
29-03-2006, 19:20
Gvd, het geheim is ontsluierd!

De guide staat al zeker zes jaar online. Soms is het herkenbaar, soms haal je er iets uit, maar sommige dingen zijn ronduit walgelijk (zoals het hele verhaal over hand- en sterrenlezen)!
Weet wat je zegt over walgelijk, ik heb een dame een disco uitgekregn door te zeggen dat er een maan verduistering was, die was er natuurlijk niet, maar ik zei dat ik wel een andere verrassing voor haar had...
Er staat niet in dat je sommige sletten voor een euro-knaller al kan naaien.