PDA

View Full Version : A誰t Ali vs Mokhtar



Nolimit
28-03-2006, 20:26
21 Mei zal i.p.v. Yassine Lahmidi die eerst tegen a誰t Ali zou vechten, maar omdat hij een beter aanbod heeft gekregen een week later in het zonnehuis niet tegen a誰t Ali zal aantreden
Zal Tarik Mokhtar het talent uit Utrecht zijn plaats innemen!

Wie van deze twee toppers zal er met de winst naar huis gaan?

Anonymous
29-03-2006, 11:21
Adil ait ali gaat pakslaag halen hij ging laatst nog ko tegen een nieuweling van Topfighters. Tarik Mokthar is te goed voor hem.hij is echt een talent. :lol:

Anonymous
29-03-2006, 11:24
Tarik Mokthar gaat 100 procent ko winnen. :twisted:

Anonymous
29-03-2006, 11:30
Adil is een pannekoek hij heeft alleen tegen pannekoeken gestaan.
Hij is meer een wegrenner dan een vechter. Puntjes maken en wegrennen. Sorry hoor als een vechter telkens zo vegt dan heb ik geen zin om naar zijn partij te kijken. Het is een partij waarvoor je kan gaan pauzeren. :evil: Het verpest de line up.

Anonymous
29-03-2006, 12:58
Idd rappe rik!
Dit gaat nergens over! guestsysteem is flop!

Anonymous
29-03-2006, 13:12
Idd rappe rik!
Dit gaat nergens over! guestsysteem is flop!

En dat zegt een guest??

ICON
29-03-2006, 13:14
ik vind dat guest gelijk heeft!
die guest post echt veel joh. zie hem in iedere topic wel eens n keer.
maar er staat nooit bij hoeveel posts hij al heeft. hoe kan dat??
rare naam ook trouwens... guest.

Anonymous
30-03-2006, 20:06
Adil ait ali is zeer neppe vechter die niet eens durft te vechten tegen toppers ik zal naar rumbel of amsterdam gaan maar omdat adil ait ali vecht ga ik naar een andere gala
ik heb geen zin om naar so vechtertje te kijken die niet eens kan vechten hij is niet eens een knokker hij maakt alleen maar puntjes dan kijk ik liever naar nieuwelings partij hun vechten veel harder als hem dat noem je nog echte killers adil ait ali moet balet doen ofzo of zwemmen is wat beter voor hem vechten laat je aan echte Killers over net als bijvoorbeeld a.kreuger ,tarik mohkart
ilais van topfighters een echte nieuweling maar die de kaak van adil ait ali gebroken en noig ko gewonnen had van adil ait ali

Anonymous
31-03-2006, 00:14
Adil ait ali is zeer neppe vechter die niet eens durft te vechten tegen toppers ik zal naar rumbel of amsterdam gaan maar omdat adil ait ali vecht ga ik naar een andere gala
ik heb geen zin om naar so vechtertje te kijken die niet eens kan vechten hij is niet eens een knokker hij maakt alleen maar puntjes dan kijk ik liever naar nieuwelings partij hun vechten veel harder als hem dat noem je nog echte killers adil ait ali moet balet doen ofzo of zwemmen is wat beter voor hem vechten laat je aan echte Killers over net als bijvoorbeeld a.kreuger ,tarik mohkart
ilais van topfighters een echte nieuweling maar die de kaak van adil ait ali gebroken en noig ko gewonnen had van adil ait ali

Kom op mensen war gaat dit over????vind het en beetje jammer dat er zo over vechters gesproken wordt!!!Ik ben ook voor tarik maar kraak anmderen niet af!!!!Word eens volwassen!!!!

Anonymous
31-03-2006, 13:34
die nieuweling van topfighters ilias zybra had adil Ko geslagen en nog een gebroken kaak bezorgd
adil ait ali is is geen super vechter heeft de b klasse bereikt omdat hij alleen tegen pannenkoeken vocht wanneer hij aan de beurt is ga ik wel even naar de snackbar ofzo of naar de wc die adil ait ali zijn partij zijn so saai dat je gewoon in de slaap valt

Anonymous
31-03-2006, 13:35
adil ait ali hoort niet in de b klasse maar in de nieuweling en ik zal je zeggen als hij nieuweling gaat vechten wedden dat hij geen een partij daar wint meeste nieuwelings zijn wild en die slaan so adil ait ali ko

Tupac
31-03-2006, 17:44
Ik vind altijd al die adil ait ali geen echte muaythai vechter meer een karate mannetje die puntje maakt en weg rent
hij is geen vechter waar ik denk hij word de toekomstige topper
ik snap niet hoe so iemand in de b komt ik zie c klassers ze zijn echt super goed en ze komen niet eens in de b en adil wel hij is so gaar gewoon niet om naar te kijken ik heb hem vaak zien vechten en ik zal je zeggen ik viel in slaap ik heb op gegeven moment geen zin meer om naar die wedstrijde te kijken dat ik gewoon weg ging ik dacht so wat voor troep gala is dit terwijl er gewoon top partijen waren ik vind adil ait ali verpest deze gala liever halen ze adil ait ali uit de macht zetten ze iemand anders tegen die tarik ik zelf ken die tarik niet ik zie iemand beters tegen die tarik gaan bijvoorbeeld..
a.kreuger

Halfshot
31-03-2006, 17:59
He Tupac en heel toevalig ook de helft van de guests
So schrijf je met een Z
Zo dus

Anonymous
31-03-2006, 22:41
ik weet niet welke adil ait ali jullie hebben zien vechten, maar dat hij niet in de B hoort is bullshit.

Adil Ait ali is een hele slimme en degelijke vechter. jullie schirjven.....omdat hij rustig vecht en zijn stijl jullie niet aanspreekt dat hij daarom maar slecht is en een nieuweling is. Dan zou je andere B-klasser zoals Yassin Lahmidi en A-klassers als rayen simson ook geen B/A klasse waardig vinden. Zij hebben ook geen vechstijl waarin niet gebeukt wordt. Ze hebben een veschtsijl waar je erg slim voor zijn, wil je die beheersen.

Ik ken die Tarik Mokhtar niet, maar ik wil die pot wel zien. Ik denk dat ait ali hoge ogen gaat ogen.

ush

Anonymous
31-03-2006, 22:47
egte sukkel is dat niks gunner als hij zo nep is vegt jij dan tegen hem met je hij hoort in de c
jij vegt volgens mij niet eens en dan kritiek op andere vegters hebben een beetje respect.
en kijk andere keer hoelaat je de berichten post sukkel

Anonymous
31-03-2006, 23:46
sorry hoor wou eigenlijk hier niet op reageren
maar adil ait ali is een top vechter
echt hij heeft heel weinig verloren
en dat die weg rent is onzin zijn laatste partij ( die hij verloor ) was ik bij en hij jaagde die jongen ( 6 kilo zwaarder ) de hele ring door ..
en ja als hij denkt de partij in zijn zak te hebben word die nochelant en laat die zijn dekking vallan gaat die gekke bekken trekken enzo toen kreeg die een goeie combitnatie op zijjn kaak was jammer maar anders had die die partij dik op punten gewonnen

dus mensen die hem niet kennen dit is gewoon een toppertje en in mijn ogen hoort die binnen kort in de A

groeten

anthony

Anonymous
01-04-2006, 12:59
Zbayra heeft met adil gedaan Zbayra was gewoon een invaller
en hij is nieuweling en adil zal tegen Mohamed Auoragh gaan
adil had geluk Mohamed Auoragh zal hem een pakslaag van ze leven geven dat hij niet meer in de ring durft te komen en vergeet niet Mohamed Auoragh is veel beter dan zbayra adil stelt niks voor en tarik mohktar gaat hem een goed lesje leren adil is meer een praatjes maker

Anonymous
11-05-2006, 15:27
adil staat nu tegen iemand anders gematcht