PDA

View Full Version : Oktay vs Matthieu gifje



Wheelie
28-03-2006, 21:03
Voor wie het nog niet had gezien

http://members.home.nl/k.chin/Mixfight/oktay%20vs%20matthieu_chunk_1.gif

Jay Hoov
28-03-2006, 21:06
WTF!?
Ik zie 2 dingen...
1 Iemand wil de ring uitvluchten
2 iemand anders maakt een overtreding

Tja....

Tsuki
28-03-2006, 21:14
ik zie nog iets ..................een scheids die niet goed ( lees eerder ) ingrijpt

Anonymous
28-03-2006, 21:20
WTF!?
Ik zie 2 dingen...
1 Iemand wil de ring uitvluchten
2 iemand anders maakt een overtreding

Tja....


:roll: gaan we weer

Impulse
28-03-2006, 21:21
was ik hierboven :oops:

lunatic
28-03-2006, 21:26
ik zie het vluchten niet.
Ik zie iemand die goed bezig is om de stoten te ontwijken en ruimte probeert te maken voor een klem.

Halfshot
28-03-2006, 22:09
WTF!?
Ik zie 2 dingen...
1 Iemand wil de ring uitvluchten
2 iemand anders maakt een overtreding

Tja....

Zo zie ik het ook.

Tja...

Anonymous
28-03-2006, 22:39
fout van de scheids.... rematch.... heel simpel....

Anonymous
28-03-2006, 23:38
Ik zie Oktay na slaan terwijl er duidelijk break wordt geroepen door de scheidsrechter met een hand op de rug van oktay om het break teken te verduidelijken.
Dit terwijl Matthieu en Oktay beiden door de worsteling tijdens het grondgevecht, gericht op positie verbetering, poging tot gnp, poging tot opbouw klemtechniek in de touwen terecht komen.

Matthieu komt niet alleen buiten de touwen maar ook nog in een lagere positie op de jury tafel wat een vreemde hoek voor zijn lichaam terweeg brengt.

Na de break wordt toch duidelijk vol uitgehaalt door Oktay ik neem aan dat iedereen het zelfde filmpje ziet.

Het was overigens duidelijk dat Matthieu de gehele wedstrijd domineerde en geen enkele keer in de problemen kwam.

Groet,

Edgar Kruyning

Ps: wij zijn als Budo Academy ook zeer teleurgesteld in het gedrag van diverse supporters van Oktay

Silat
28-03-2006, 23:59
Hij kwam niet in de problemen omdat hij bovenop lag en heel goed controleerde maar echt goed scoren deed ie ook niet naar mijn mening. Ik had het graag binnen de touwen zien blijven nadat de rollen omdraaide.

Over het incident:
Ik probeer niks goed te praten, want je hoort in de ring te vechten en niet daar buiten maar ben wel van mening dat een scheids in een situatie als deze, de vechter bovenop eraf had moeten trekken ipv alleen z'n handen even op hem te leggen.
Dan was die 2e klap nooit raak geweest (Gelukkig ben ik geen scheids).
Bijde vechters zitten vol in het gevecht en zeker nu degene die al die tijd onderop lag eindelijk de boel omdraait en vol gas gaat.
In Japan zie je dit vaak genoeg en daar trekken ze wel aan de vechters.

Het gedrag van de zogenaamde fans is gewoon triest. Ik denk/hoop dat bijde vechters dit wel recht willen zetten, want dit had een knaller van een wedstrijd moeten worden, jammer dat het gala zo heeft moeten aflopen.

Hormat,

Marcel

Jochem
29-03-2006, 00:04
Ik zie Oktay na slaan terwijl er duidelijk break wordt geroepen door de scheidsrechter met een hand op de rug van oktay om het break teken te verduidelijken.
Dit terwijl Matthieu en Oktay beiden door de worsteling tijdens het grondgevecht, gericht op positie verbetering, poging tot gnp, poging tot opbouw klemtechniek in de touwen terecht komen.

Matthieu komt niet alleen buiten de touwen maar ook nog in een lagere positie op de jury tafel wat een vreemde hoek voor zijn lichaam terweeg brengt.

Na de break wordt toch duidelijk vol uitgehaalt door Oktay ik neem aan dat iedereen het zelfde filmpje ziet.

Het was overigens duidelijk dat Matthieu de gehele wedstrijd domineerde en geen enkele keer in de problemen kwam.

Groet,

Edgar Kruyning

Ps: wij zijn als Budo Academy ook zeer teleurgesteld in het gedrag van diverse supporters van Oktay

Niet lullig bedoeld, maar op het moment van dit filmpje zit hij toch aardig in de problemen. Ook als hij niet onder de ring was doorgeschoven., wat ik van Oktay heb gezien.

Tis naar mijn mening een dubieuze 5 seconden, persoonlijk vind ik de fout van de scheids, want hij breakt veel en veel te laat.

Anonymous
29-03-2006, 01:41
Ik zie Oktay na slaan terwijl er duidelijk break wordt geroepen door de scheidsrechter met een hand op de rug van oktay om het break teken te verduidelijken.
Dit terwijl Matthieu en Oktay beiden door de worsteling tijdens het grondgevecht, gericht op positie verbetering, poging tot gnp, poging tot opbouw klemtechniek in de touwen terecht komen.

Matthieu komt niet alleen buiten de touwen maar ook nog in een lagere positie op de jury tafel wat een vreemde hoek voor zijn lichaam terweeg brengt.

Na de break wordt toch duidelijk vol uitgehaalt door Oktay ik neem aan dat iedereen het zelfde filmpje ziet.

Het was overigens duidelijk dat Matthieu de gehele wedstrijd domineerde en geen enkele keer in de problemen kwam.

Groet,

Edgar Kruyning

Ps: wij zijn als Budo Academy ook zeer teleurgesteld in het gedrag van diverse supporters van Oktay

Niet lullig bedoeld, maar op het moment van dit filmpje zit hij toch aardig in de problemen. Ook als hij niet onder de ring was doorgeschoven., wat ik van Oktay heb gezien.

Tis naar mijn mening een dubieuze 5 seconden, persoonlijk vind ik de fout van de scheids, want hij breakt veel en veel te laat.
ik krijg op een of andere manier dat filmpje niet te zien.
maar nu komt de scheids ,weer in geding.
het is moeilijk om er tussen te duiken, dat moet in je zitten.
sinds kort doe ik ook mma, scheids durf er in te duiken, en DURF EEN BESLISING TE NEMEN, wat er ook gebeurd , van uit het kamp van de verliezende party, is het toch nooit goed.
mijn instelling is altijd. dat feestje zien we later wel.
maar blijf altijd onpartijdig.
grt joop ubeda.

Iwan
29-03-2006, 08:18
Ik ben er na het zien van het filmpje van overtuigd geraakt dat de scheids al veel eerder had moeten ingrijpen.
En gezien de agressie die Oktay altijd mee de ring inbrengt (positief bedoeld) weet je dat je er als scheids altijd kort op moet zitten.
Op het moment dat Matthieu onder de touwen doorging had er al een stop-don't-move gegeven moeten worden.

Anonymous
29-03-2006, 09:11
lijkt een beetje zelfde op het Rooze vs Barnett incident tijdens de k1 vorig jaar.

Jay Hoov
29-03-2006, 09:17
lijkt een beetje zelfde op het Rooze vs Barnett incident tijdens de k1 vorig jaar.

Scherp!

ICON
29-03-2006, 10:07
niet helemaal want dat is al 2 jaar geleden :wink:

Jay Hoov
29-03-2006, 10:13
niet helemaal want dat is al 2 jaar geleden :wink:

I know 8-)

MB667
29-03-2006, 11:52
zo lang geleden al. tyme flies by when your having fun

Mephisto
29-03-2006, 12:43
Vindt de reactie van Joop Ubeda (gesteld dat hij het echt is :wink: ) top.

Het is toch leuk dat een topscheids als hij (no offence Marco, maar jij hoort hier onderhand bij de inboedel) de moeite neemt om hier een kijkje te nemen en zelfs een reactie te plaatsen. En ben het nog met hem eens ook; neem een beslissing en handel daar naar, er is altijd wel iemand die het niet met je eens is, dat is een probleem voor later.

Laterz...

Anonymous
29-03-2006, 19:43
Ik zie Oktay na slaan terwijl er duidelijk break wordt geroepen door de scheidsrechter met een hand op de rug van oktay om het break teken te verduidelijken.
Dit terwijl Matthieu en Oktay beiden door de worsteling tijdens het grondgevecht, gericht op positie verbetering, poging tot gnp, poging tot opbouw klemtechniek in de touwen terecht komen.

Matthieu komt niet alleen buiten de touwen maar ook nog in een lagere positie op de jury tafel wat een vreemde hoek voor zijn lichaam terweeg brengt.

Na de break wordt toch duidelijk vol uitgehaalt door Oktay ik neem aan dat iedereen het zelfde filmpje ziet.

Het was overigens duidelijk dat Matthieu de gehele wedstrijd domineerde en geen enkele keer in de problemen kwam.

Groet,

Edgar Kruyning

Ps: wij zijn als Budo Academy ook zeer teleurgesteld in het gedrag van diverse supporters van Oktay

Niet lullig bedoeld, maar op het moment van dit filmpje zit hij toch aardig in de problemen. Ook als hij niet onder de ring was doorgeschoven., wat ik van Oktay heb gezien.

Tis naar mijn mening een dubieuze 5 seconden, persoonlijk vind ik de fout van de scheids, want hij breakt veel en veel te laat.

Niet lullig bedoeld, maar op het moment van dit filmpje kan je niet weten of hij in de problemen zit, want je weet niet hoe het was afgelopen als hij niet onder de ring was doorgeschoven.

Ben het zeker wel met je eens dat de scheids een grote fout maakt.

Anonymous
29-03-2006, 19:44
Hij kwam niet in de problemen omdat hij bovenop lag en heel goed controleerde maar echt goed scoren deed ie ook niet naar mijn mening. Ik had het graag binnen de touwen zien blijven nadat de rollen omdraaide.

Over het incident:
Ik probeer niks goed te praten, want je hoort in de ring te vechten en niet daar buiten maar ben wel van mening dat een scheids in een situatie als deze, de vechter bovenop eraf had moeten trekken ipv alleen z'n handen even op hem te leggen.
Dan was die 2e klap nooit raak geweest (Gelukkig ben ik geen scheids).
Bijde vechters zitten vol in het gevecht en zeker nu degene die al die tijd onderop lag eindelijk de boel omdraait en vol gas gaat.
In Japan zie je dit vaak genoeg en daar trekken ze wel aan de vechters.

Het gedrag van de zogenaamde fans is gewoon triest. Ik denk/hoop dat bijde vechters dit wel recht willen zetten, want dit had een knaller van een wedstrijd moeten worden, jammer dat het gala zo heeft moeten aflopen.

Hormat,

Marcel

Die hele 2e klap had niet eens moeten komen. je maakt me echt niet wijs dat oktay niet in de gaten had dat er werd ingegrepen, break is gewoon stoppen en niet nog een keer naslaan.

Andre
29-03-2006, 21:54
Ik begrijp niet dat I knocked out en Silat dit toch maar weer proberen goed te praten.
Ik noem even een lijstje: Willy Ni Footstamp na de break,Arno ver Baak Kopstoot ,Ulas Ilgin Slaan buiten de ring (zelfde situatie als Matthieu),Kopstoot bij Steur (kamakura) ,Matthieu Slaan na de break ver buiten de ring.
Ik ken Oktay van buiten de ring als een hele aardige jongen geen probleem mee.
Maar ik zou niet teveel op een rematch rekenen.

Andre

remco pardoel
29-03-2006, 22:45
Gedurende de wedstrijd heb ik continu met de vechters kontakt gehouden, verbaal dan.

Ik gaf de vechter een duidelijke tik op de rug en zei duidelijk break.
een pro, met fatsoen voor de tegenstander en degene die de partij probeert in goede banen te leiden, reageert daar op.
Daar ben je tenslotte nu eenmaal pro voor.

Tijdens de avond is er meerdere malen op de rand van de ring gevochten. de vechters zijn continu van de touwen afgegaan.
in dit geval dreigde Mathieu niet meer in de ring te komen en gaf een break aan. Daarna is history..

Ik heb naar eer en geweten gehandeld.
Groetjes,

Remco Pardoel

Silat
29-03-2006, 23:28
ik dacht dat ik zei, vechten doe je in de ring en niet daarbuiten. Ik ben het zeker niet eens met die klap buiten de ring.
Wel van mening dat het voorkomen had kunnen worden. Maar dat is maar mijn mening.

Dragon Tail
30-03-2006, 08:42
Gedurende de wedstrijd heb ik continu met de vechters kontakt gehouden, verbaal dan.

Ik gaf de vechter een duidelijke tik op de rug en zei duidelijk break.
een pro, met fatsoen voor de tegenstander en degene die de partij probeert in goede banen te leiden, reageert daar op.
Daar ben je tenslotte nu eenmaal pro voor.

Tijdens de avond is er meerdere malen op de rand van de ring gevochten. de vechters zijn continu van de touwen afgegaan.
in dit geval dreigde Mathieu niet meer in de ring te komen en gaf een break aan. Daarna is history..

Ik heb naar eer en geweten gehandeld.
Groetjes,

Remco Pardoel

Dat denk ik ook Remco.
Ik zag je ook steeds om de vechters heen staan en lopen. Je had ze goed in het vizier voor zover ik dat kan beoordelen.
Het gaat soms ook zo snel. En achteraf zegt iedereen dat je beter dit, beter dat, waarom niet dit, waarom niet dat ...

Anonymous
30-03-2006, 12:08
Ik begrijp niet dat I knocked out en Silat dit toch maar weer proberen goed te praten.
Ik noem even een lijstje: Willy Ni Footstamp na de break,Arno ver Baak Kopstoot ,Ulas Ilgin Slaan buiten de ring (zelfde situatie als Matthieu),Kopstoot bij Steur (kamakura) ,Matthieu Slaan na de break ver buiten de ring.
Ik ken Oktay van buiten de ring als een hele aardige jongen geen probleem mee.
Maar ik zou niet teveel op een rematch rekenen.

Andre

Ulas Ilgin Slaan buiten de ring (zelfde situatie als Matthieu) ??? Heb ik nooit gezien,Kopstoot bij Steur (kamakura) en wie is steur als je de namen niet kent moet je ze ook niet noemen. ben je daar ook aanwezig geweest ( nee) dus niet oordelen waneer je niks hebt gezien

Anonymous
30-03-2006, 12:33
kom kom zeg remco jij als trainer zijnde moet toch wel weten dat waneer je met zoveel adrealine in je lichaam met een tikkie toch niet een oktay stopt. een jongen met zijn vechtstijl die trek je eraf, dat zou je toch ook niet bij een fedor doen een tikje nou dan kan je het vergeten.

Nickuraba
30-03-2006, 12:40
fedor is een emotieloze terminator man...die kent geen agressie :P die stopt gewoon :p

Anonymous
30-03-2006, 16:53
Ik begrijp niet dat I knocked out en Silat dit toch maar weer proberen goed te praten.

Wellicht dat je mijn post nog een keer goed kunt/wilt lezen. Daarin praat ik het slaan niet goed, maar zeg ik dat ik van mening ben dat de scheids eerder had moeten ingrijpen.
Net als Silat zei: het hd voorkomen kunnen worden.

Anonymous
30-03-2006, 17:06
in dit geval dreigde Mathieu niet meer in de ring te komen en gaf een break aan

Remco, even een serieuze vraag:

Zoals ik het hier lees gaf Matthieu een break aan. Kan een vechter dat zelf doen dan?

Ronny
30-03-2006, 17:28
ja, dat kan. Om ff te pissen of om een hapje te eten.


Dit gebeurt er wanneer men geen gebruik van komma's maakt.

achterlijke NOOB vragen

ICON
30-03-2006, 17:41
in dit geval dreigde Mathieu niet meer in de ring te komen en gaf een break aan

Remco, even een serieuze vraag:

Zoals ik het hier lees gaf Matthieu een break aan. Kan een vechter dat zelf doen dan?

hij zeg tdat ie zelf de break aan gaf niet matthieu

Ronny
30-03-2006, 22:49
zucht....dat zeg ik...ik had het ook over de komma....nevermind.

Silat
31-03-2006, 00:25
Ontopic:

Zo kan het ook.
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=3U68EQB7MEKNY0ZEFZ32RU2JNI

Anonymous
01-04-2006, 08:17
en zo hoort het