PDA

View Full Version : ontwerp eige broekje



Anonymous
30-03-2006, 09:54
Omdat we de laatste tijd vaker de vraag krijgen waar wij onze broekjes laten maken hebben we besloten om een aantal x per jaar een grote bestelling over te laten komen naar nederland, en willen we jullie de kans geven om jouw je eigen ontwerp te laten maken.

Zorg dat je de kleuren en tekst van het broekje er goed bij zet en stuur dat vervolgens naar [email protected]

wij sturen u een bevstiging van de mail die wij ontvangen hebben en daar bij de prijs van het broekje en de levertijd

u kunt u ontwerp tot a.s maandag toe sturen

vriendelijke groeten teamgermaine
www.petula-gym.com

Jay Hoov
30-03-2006, 10:09
Germaine, ik hou van je........Elke keer als ik je zie knokken, verdrink ik bijna.......

Boem Boem
30-03-2006, 14:01
Om wat voor een soort broekjes gaat het? Zowel thayboks en ook fightshorts???

Ik hoor graag van je...

osu

Chris

Anonymous
30-03-2006, 15:05
Om wat voor een soort broekjes gaat het? Zowel thayboks en ook fightshorts???

Ik hoor graag van je...

osu

Chris

het gaat vooral om thaiboks broekjes maar stuur je ontwerp en we zullen zien wat we voor je kunnen betekenen

vriendelijke groeten
teamgermaine

www.petula-gym.com

Anonymous
31-03-2006, 12:31
wat zijn de prijzen?

En is het mogelijk om geheel eigen logo erop te hebben?

Groetjes

Anonymous
31-03-2006, 12:46
[quote="Anonymous"]wat zijn de prijzen?

het ligt er aan wat jij op je broekje wilt hebben de prijzen zullen varieeren tussen de 30 a 45 euro incl verzendkosten en het is inderdaad mogelijk om je eigen ontwerp op het broekje te laten ontwerpen

vriendelijke groeten
teamgermaine

www.petula-gym.com

Anonymous
31-03-2006, 15:38
[quote=Anonymous]wat zijn de prijzen?

het ligt er aan wat jij op je broekje wilt hebben de prijzen zullen varieeren tussen de 30 a 45 euro incl verzendkosten en het is inderdaad mogelijk om je eigen ontwerp op het broekje te laten ontwerpen

vriendelijke groeten
teamgermaine

www.petula-gym.com

is het ook zo dat je er enkele maanden (5a6) op moet wachten zoals bij booster?