PDA

View Full Version : Rampage signed with UFC!!



maartenjackie
30-03-2006, 13:57
"According to a very reliable MMA journalist at http://mmafighting.net, Rampage has signed a contract with the UFC. The official announcement should be made next week."

Jay Hoov
30-03-2006, 14:02
Misschien dat ie daar wel kampioen kan worden :evil:

p diddy
30-03-2006, 14:26
Ik moet het eerst zien dan geloven!!! :lol: 8-)

dtgerald
30-03-2006, 15:31
Ik moet het eerst zien dan geloven!!! :lol: 8-)Het is tenslotte bijna 1 april.

Nickuraba
30-03-2006, 17:01
hij gaat daar ff voor opschudding zorgen denk ik!

Anonymous
30-03-2006, 17:33
dan kan tito het helemaal vergeten :)

Remco
30-03-2006, 18:10
Dat zou geweldig zijn!!! Zouden we dit jaar nog een Chuck - Rampage II krijgen???

makavelli
30-03-2006, 18:44
Dat zou geweldig zijn!!! Zouden we dit jaar nog een Chuck - Rampage II krijgen???

Ik denk dat die partij rustig opgebouwd gaat worden zodat Rampage wat meer naamsbekendheid krijgt in de US.
Missschien niet meer dit jaar, maar de partij komt er hoe dan ook!
Wordt weer knallen net als de eerste partij 8-)

Anonymous
30-03-2006, 18:48
als bonnar wint van jardine lijkt mij , ramage vs bonnar wel een goed idee

Ton
30-03-2006, 18:55
Volgens mij is ie aan het weg lopen voor de dreigementen van chute box op het laatste pride gala :lol: :wink:

Zou top zijn voor hem om weer is een aantal partijen in de VS te winnen!

Anonymous
30-03-2006, 21:26
Als dit waar is dan zie ik het als een uitvlucht, in Pride stelt ie weinig meer voor, misschien dat hij bij het zwakkere UFC nog wel kampioen kan worden

Nickuraba
30-03-2006, 22:25
rampage wordt door sommige nu compleet afgedaan als of the top enzo...

hij moet gewoon ff de juiste mindset hebben ff serieus trainen..als je zjjn docu kijkt zie je dat hij zich niet eens serieus 10x kan opdrukken omdat die te brak is..van feesten ofzo...

maargoed hij heeft wel randleman gewhoopt, toch wel de 2e partij wandy het goed moeilijk gemaakt, een pak slaag gegeven aan chuck....hij heeft wel aardig wat berijk vindt ik persoonlijk...af en toe een up en down, zoals tegen shogun...kan toch gebeuren. En dat hij niet echt terecht volgens sommige van ninja won, ook dat kan gebeuren..fuck it

schrijf hem niet af...want hij zal heus nog wel wat waar maken daar in de ufc!

Arjan
30-03-2006, 22:31
Ik denk dat het wel een goeie zet is, dat oeveloze silva rampage gedoe ook voorbij, ben benieuwd tegen wie ze hem zetten 8-)

Ronald
30-03-2006, 22:46
Lijkt mij ook heel mooi als Rampage bij de UFC gaat vechten. Zeker de lightheavyweight divisie in de UFC is gewoon erg sterk. Komt Rampage denk ik goed tot z'n recht.

Daarnaast gaf Rampage zelf al aan dat ie bij Pride in the openweightclass niets te zoeken heeft. Zoals ie zei slamt hij graag mensen, en met echte grote jongens gaat dat nou eenmaal moeilijker als je zijn gewicht hebt. Vind het dus niet zo'n gekke stap van hem.

The Bulldog
30-03-2006, 23:56
Ik denk dat het wel een goeie zet is, dat oeveloze silva rampage gedoe ook voorbij, ben benieuwd tegen wie ze hem zetten 8-)

Rematch tegen Chuck liddell...Rampage is 1 van de weinige die hem versloeg dus kan giga opgehyped worden..
leuk voor de pay per vieuw.

Halfshot
31-03-2006, 00:12
Lijkt mij ook heel mooi als Rampage bij de UFC gaat vechten. Zeker de lightheavyweight divisie in de UFC is gewoon erg sterk

Behalve Chuck, wie?

TIto, Victor ontwijken iedereen.
Randy is gestopt.

???

Arjan
31-03-2006, 08:45
randy gestopt? No shit?! wist ik niet in elke interview of dergelijke zegt die i love to fight and ill never stop fighting en nu dus wel?!

jammer! hij moest gewoon ff kappen met dat chuck gedoe maar verder zie ik randy graag in actie

Remco
31-03-2006, 09:26
Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Rampage aantrekkelijk is om bij de UFC te vechten. Drie zware KO's tegen Chutebox, da's niet mis. Eindelijk vechten voor het thuispubliek, ook wel eens leuk denk ik.

De winst tegen Arona wordt hier voor het gemak even vergeten, zo lijkt het.

BTW:
Voor een (weer erg humoristische: ''what's wrong with black people making money) reactie van Quinten zelf:

http://www.sherdog.com/news/interviews.asp?n_id=4211

kentaro
31-03-2006, 10:19
Rampage heeft zeker de kans om in de UFC de champ te worden hij heeft Chuck al eens verslagen op TKO in Pridefc.
Wordt ook wel interessant zo in de UFC LHW klasse met vechters als Babalu, Chuck, Tito en nu Rampage!!!!

The Maniac
31-03-2006, 11:19
Is maar een gerucht Rampage is nog steeds een Pride vechter zijn contract loopt april uit.Hij heeft wel een bod gehad van UFC maar die vond hij veel te laag check Bennet Breakdown voor zijn telefonisch interview. Maar het is zeer zeker niet uitgesloten wat Rampage nu krijgt bij Pride is ongeveer 2/3 wat chuck krijgt in ufc maar ja chuck is dan ook kampioen.