PDA

View Full Version : De beleving van één van de K-1 max 'nederland' vechters.



m.g
01-04-2006, 02:36
Erg mooi om te lezen hoe een vechter deze avond beleefd. Hij beschrijft bij zijn Fighthistory (http://www.raystaring.nl/home.htm) de beleving van het hele gala vanuit zijn ogen gezien. Erg tof om te lezen hoe hij deze hele avond heeft meegemaakt.

www.raystaring.nl

Ps. weet iemand of er nog meer vechters van deze avond een verslag op hun site hebben staan?!?

payap
01-04-2006, 14:23
Mooi stuk om te lezen !

Klasse dat Ray dat zo neer zet. Wou dat meer vechters dat deden.

Justinian
01-04-2006, 14:42
Erg mooi geschreven! Ik ben het trouwens met hem eens voor wat betreft zijn partij tegen Simson. Voor mijn gevoel had hij de eerste twee rondes gewonnen en de derde verloren. Daarom dacht ik ook dat hij de partij had gewonnen. Maar helaas, de jury dacht er kennelijk anders over.

Jeru
01-04-2006, 14:46
Leuk verhaal!!

Anonymous
01-04-2006, 16:09
Leuk en open stukje, zeer de moeite waard om te lezen, de andere verslagen ook trouwens.

Ronald
01-04-2006, 16:57
Het mooie van de website van Ray is dat er ook écht info op staat. Heel mooi om te lezen!

RisingSun
01-04-2006, 17:52
Wow ik ben straks begonnen om ff te kijken hoe zijn 1e partij is gegaan die hij ooit vocht, en oppeens was ik bij de partij van Simson! Alles in 1 zucht uitgelezen :P Complimenten, echt heel leuk!

Highline
01-04-2006, 18:21
idd leuke stukken!

dietrik
01-04-2006, 18:47
Mooi leesvoer.

Wheelie
01-04-2006, 22:17
heel erg leuk om te lezen 8-)

m.g
01-04-2006, 22:37
Erg mooi geschreven! Ik ben het trouwens met hem eens voor wat betreft zijn partij tegen Simson. Voor mijn gevoel had hij de eerste twee rondes gewonnen en de derde verloren. Daarom dacht ik ook dat hij de partij had gewonnen. Maar helaas, de jury dacht er kennelijk anders over.

Ja was in mijn ogen ook zo, maar ja je weet het mar nooit wat de juty doet. Helaas maar daar is nu niks meer aan te doen.

Fr3ddy
02-04-2006, 15:17
Leuk geschreven! Goede en informatieve site!

Wat een mazzelpik, geopereerd worden en de week erna weer trainen... bij mij duurde het 3 jaar voor ik weer een wedstrijd kon draaien :D

Fr3ddy
02-04-2006, 15:22
Ik zat in de kleedkamer en probeerde mijn gedachten te ordenen: “Ik ben in de halve finale. Tot zover alles volgens plan. Alles wordt wat stijf, maar blessures die vechten onmogelijk maken heb ik niet. Mooi. Je gaat goed, nu dus klaar maken voor Ryan Simson. RYAN SIMSON! Ow my god!�

Gelukkig had ik mijzelf vooraf uitvoerig voorbereid op deze situatie. Anders was ik geheid in paniek geraakt. Simson is mijn jeugdheld, en dat geeft toch wel wat druk tussen de oren... Maar ik had me hierop ingesteld, ik wist dat de kans groot was dat wij elkaar hier zouden tegenkomen. Het lukte me gelukkig dan ook snel om over mijn mentale drempel heen te stappen. Ik zou gewoon gaan knokken en laten zien dat mijn tijd is aangebroken!

Nogmaals, echt leuk om te lezen! :)

marcelt
02-04-2006, 18:04
Ray is een topper. Hij heeft veel aantrekkelijker gevochten dan Simson!