PDA

View Full Version : Thaiboksen verplicht zonder handschoenen vanaf nu in België



Anonymous
01-04-2006, 13:13
Thaiboksen verplicht zonder handschoenen vanaf nu in België

De Vlaamse Regering heeft beslist dat alleen het Engels Boksen vanaf nu "boks"handschoenen draagt. Minister van Sport en Cultuur Bert Anciaux is in dit verhaal meegegaan en wil nu alle gala's waar aan thai & ook kickboksen wordt gedaan, zonder "boks"handschoenen. De Belgische bonden hebben nog geprobeerd om Minister Anciaux te overtuigen dat er wel degelijk een verschil is tussen thai & bokshandschoenen maar het kwaad is al geschied. Raar genoeg vind de minister het wel ok om dan maar thaiboksen zonder handschoenen te laten plaatsvinden, dit tot ieders verbazing!! Vanaf vandaag mag dus thaiboksen niet meer MET handschoenen aan..

Ook is er gepraat geweest om het eventueel afschaffen van het gebruik van een ring omdat ook dit teveel op boksen gelijkt.

Wel werd gezegd dat op training wel nog de handschoenen mogen gebruikt worden en dit zonder problemen te cre¨ren met de verzekeringen.

Waar gaan we naartoe zeg..

TheSkindo
01-04-2006, 13:16
WE GAAN NAAR 1 APRIL......

joost
01-04-2006, 13:53
WE GAAN NAAR 1 APRIL......


2X :lol:

Anonymous
01-04-2006, 15:05
HaHa Guy waar haal je tijd vandaan om zulke onzin op te schrijven, goeie grap hoor maar ik denk dat je op een belse site meer kans van slagen had gehad :wink:

Octavius
01-04-2006, 15:14
Typisch eentje van Guy.

Shinbone
02-04-2006, 03:10
Leuk geprobeerd! Echt waar! Voor en moment twijfelde ik, maar toen dacht ahh nee manneke dit is te zot voor woorden he!

Guru
02-04-2006, 11:21
Ik verbaas me nergens meer over, immers in Belgie kan alles wat in Nederland niet kan dus. 8-)

shakie
02-04-2006, 11:40
Whahaha tja zou wat zijn he........ :lol: vale tudo

Anonymous
02-04-2006, 11:49
Hehe,
Ok, ik beken schuld..T' was dus wel degelijk 1 april hé mensen..
Heb een paar leuke emails gehad...Er waren hier duidelijk wat mensen in paniek..dus de grap is redelijk goed gelukt..

GRoetjes allemaal
en ik zal het noooooit meer doen ok..

Guy